Probleem bij Featherlite is trouwens wel, zoals de naam al zegt, ze zijn dun ... oppassen met je nagels, een geschuurde condoom is zonde van het geld, en brengt teveel problemen met zich mee...quote:Op woensdag 30 juni 2004 02:43 schreef ReseTTim het volgende:
vandaag maar fetherlite gekocht dus kreeg er nog 2 condooms bijplesure en performa.. kortom we gaan is een keer kijken wat fijn is..
Durex comfort xlquote:Op maandag 24 januari 2005 20:30 schreef deliberator het volgende:
ik gebruik op dit moment Durex Natural.
Maar niet lang meer, zitten me net iets te krap helaas.
Weet iemand toevallig een goed merk met iets meer "speelruimte"?
Jazeker, bij de kruidvat voor 3 euri nog iets!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:39 schreef Desiderius het volgende:
Kun je eigenlijk buiten de automaat ook kleine verpakkingen durex kopen (3 stuks) ?
Familieverpakking is dus goedkoperquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:02 schreef Dinamiet het volgende:
[..]
Jazeker, bij de kruidvat voor 3 euri nog iets!
Kijk, zo kan het dus ookquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:55 schreef Angeliquetje het volgende:
ik laat me gewoon liever volspuiten, een kind zou mn vriend toch wel verhelpen met een vuistslag
Ik weet niet hoe 't precies zit met de betrouwbaarheid van de condooms met smaakje, maar ik weet in ieder geval wel dat je het beste 'funcondooms' niet kan gebruiken voor de sex, als voorspel zijn ze uitermate geschikt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:19 schreef Lu_uK het volgende:
Oke vanacht dus voor het eerst mét condoom geprobeerd. Mn vriendin was de pil vergeten.
Wat een ramp zeg.
Het was zo dik dat ik niks meer voelde, Ik kon er niet goed in bij mijn vriendin, Het condoom smaakte niet eens naar aardbei volgens mijn vriendin. De slechtse sex ooit.
Zijn er mensen die even lekkere sex hebben gehad zowel met condoom als zonder
Ik vraag me af hoe dit moet als ik het met meisjes ga doen waarbij ik voor de zekerheid maar wel een condoom gebruik. one-night stands enzo. Want het was gewoon helemaal niet lekker meer.
Is er dan zoveel verschil tussen een extra dunne condoom en eentje met een smaakje ofzo?
In een jaar tijd worden van elke 100 vrouwen die alleen condooms gebruiken er 12 zwanger, 1 op 8 zeg maar. 88% betrouwbaar volgens de pearl-index.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:18 schreef Christine het volgende:
Hoe betrouwbaar zijn die krengen nu echt? Ik kreeg namelijk een preek van de huisarts die zei dat condooms maar voot 75% beschermen tegen ongewenste zwangerschappen.
De smaakcondooms van bijvoorbeeld Durex zijn net zo veilig als de gewone condooms, het enige dat ze hebben gedaan is het normale glijmiddel vervangen door iets waar een smaakstofje aan is toegevoegd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:07 schreef Sjowhan het volgende:
Ik weet niet hoe 't precies zit met de betrouwbaarheid van de condooms met smaakje, maar ik weet in ieder geval wel dat je het beste 'funcondooms' niet kan gebruiken voor de sex, als voorspel zijn ze uitermate geschikt.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:49 schreef innovative het volgende:
[..]
De smaakcondooms van bijvoorbeeld Durex zijn net zo veilig als de gewone condooms, het enige dat ze hebben gedaan is het normale glijmiddel vervangen door iets waar een smaakstofje aan is toegevoegd.
De funcondooms die bedoeld worden zijn van die dingen die je bij de expo kan kopen bijvoorbeeld, met zo'n duivelshoofdje er op ed. Zelfs de geribbelde condooms van Durex kun je nog kopen.
M.a.w, zolang het condooms zijn van een goed merk (en er staat geen extra waarschuwing op het doosje) kun je ook prima vertrouwen op condooms met extra features.
Is het maar 88%quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:46 schreef innovative het volgende:
[..]
In een jaar tijd worden van elke 100 vrouwen die alleen condooms gebruiken er 12 zwanger, 1 op 8 zeg maar. 88% betrouwbaar volgens de pearl-index.
Ik persoonlijk vind dat te veel, maar dat moet je voor jezelf uitmaken.
Dat zijn heel leuk de theoretische cijfers. Kijk maar eens op www.anticonceptie-online.nl, en dan bij betrouwbaarheid. Staan de échte cijfers, namelijk de pearlindex. En ja, condooms blijken in de praktijk maar voor 88% veilig. (Anders ga jij al die vrouwen die zwanger werden maar even vertellen dat het niet door het condoom kwam)...quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:06 schreef Lu_uK het volgende:
Percentage zwangerschappen na één jaar:
Geen 80%
zaaddodende middelen 8-29%
mannencondoom 2-10%
pessarium 2-19%
spiraaltje 0,5-2%
na sterilisatie man 0,2%
na sterilisatie vrouw 0-1,5%
anticonceptiepil 0,1-0,3%
Dit staat in mijn boek (ANW) dus het klopt toch wel, ook aangezien het na één jaar is. En niet precies die cijfers.
Ik zie het niet staan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:17 schreef innovative het volgende:
[..]
Dat zijn heel leuk de theoretische cijfers. Kijk maar eens op www.anticonceptie-online.nl, en dan bij betrouwbaarheid. Staan de échte cijfers, namelijk de pearlindex. En ja, condooms blijken in de praktijk maar voor 88% veilig. (Anders ga jij al die vrouwen die zwanger werden maar even vertellen dat het niet door het condoom kwam)...
Precies, ik schrok er ook van. Ik dacht altijd dat een condoom gewoon heel betrouwbaar was, maar 1 op de 8 vind ik echt heel veel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:34 schreef Lu_uK het volgende:
eigenlijk zouden we dat ook op school moeten leren.
Ik ben een vrouw ja, maar mijn vriend en ik praten soms wel eens over seks jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:28 schreef MikeyMan het volgende:
Euh, ik neem aan dat jij een vrouw bent?
Dan zal het inderdaad niet veel uitmaken nee... Ik voel persoonlijk echt een héél stuk minder met een condoom dan zonder... En het onderbreken is ook fokkin storend ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |