abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27192318
Kun je eigenlijk buiten de automaat ook kleine verpakkingen durex kopen (3 stuks) ?
Nu ook in vanillesmaak
  dinsdag 28 juni 2005 @ 21:39:06 #162
100226 sweex
Powered by Sweex
pi_28317233
Schop

Van de week ook eens ff langs de Schlecker gaan Gelukkig zit de schlecker 25 meter van het huis van m'n vriendin dus
Budget user
  dinsdag 28 juni 2005 @ 21:55:50 #163
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_28317924
ik laat me gewoon liever volspuiten, een kind zou mn vriend toch wel verhelpen met een vuistslag
pi_28318197
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:39 schreef Desiderius het volgende:
Kun je eigenlijk buiten de automaat ook kleine verpakkingen durex kopen (3 stuks) ?
Jazeker, bij de kruidvat voor 3 euri nog iets!
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:05:37 #165
100226 sweex
Powered by Sweex
pi_28318348
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:02 schreef Dinamiet het volgende:

[..]

Jazeker, bij de kruidvat voor 3 euri nog iets!
Familieverpakking is dus goedkoper
Budget user
pi_28318741
Mja, maar als je niet vaak seks hebt en gewoon wat achterwege wilt... Dan wel es makkelijk
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
pi_28346421
Ik heb nog een mededeling over Durex Avanti. Je voelt ze amper, maar sjee, wat een pokkedingen. Tot twee keer toe gleden ze gisteren af, tijdens hele normale seks. En ze zijn teringduur, ik blijf bij het merk Condomi, prima condooms.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:01:14 #168
12851 Buggle
The saga continues...
pi_28557751
Weet iemand of Kimono condooms ook in nederland verkrijgbaar zijn? Deze zijn van een speciaal, sterker materiaal dat zorgdraagt voor nóg dunnere condooms dan Durex Elite en Featherlite.
"There is no much you can do about being an idiot, but about being an ignorant you have an option."
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:22:09 #169
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28562588
Ben er ff naar op zoek geweest, maar lijkt niet verkrijgbaar in nederland, iig de 2 webshops waar ik wel condooms bestel heeft ze niet.
pi_28569158
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 21:55 schreef Angeliquetje het volgende:
ik laat me gewoon liever volspuiten, een kind zou mn vriend toch wel verhelpen met een vuistslag
Kijk, zo kan het dus ook
pi_28578261
Ik wilde even melden dat Durex nu een hele leuke actie heeft, bij aanschaf van 2 doosjes 12 stuks krijg je 10 euro retour.

Kijk voor meer informatie op http://www.veiligglijden.nl

Lijkt me een leuk voordeeltje.
  donderdag 7 juli 2005 @ 08:56:19 #172
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28578748
Hmm dat is idd een leuke actie

* Sjowhan zal es kijken daar
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:21:25 #173
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28589898
Ooooh dat is ongeveer 2 halen 1 betalen... toch?

Ik ga daar ook even kijken
pi_28590626
Da's gewoon discriminatie

Ook belgen gebruiken condooms hoor
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:36:14 #175
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_28637298
Ik vind sex met een condoom helemaal niks, simpel zat. Van de 3 keer dat ik een condoom gebruikt heb, heb ik het 2 keer gepresteerd dat kreng stuk te krijgen (was met hetzelfde meisje btw).

Ik kies liever voor een vaste vriendin met het kleine risico op zwangerschap op de koop toe.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_28638680
Durex Her Sensation
Durex Ultimate Feeling
Durex Intense Sensation

Vindt ze lekker
Doelpunt! Naar wij dachten.
pi_28638885
Een irritant noodzakelijk kwaad die dingen. Ik heb er echt een grafhekel aan.
underground forever baby
  zaterdag 9 juli 2005 @ 10:11:10 #178
61183 leonieke
Dan toch?
pi_28647218
Oh er zijn idd aangenamere dingen, maar zo'n erg is het nu toch ook niet?
  zaterdag 9 juli 2005 @ 11:54:59 #179
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_28648791
ik vind het ondingen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_31786137
Oke vanacht dus voor het eerst mét condoom geprobeerd. Mn vriendin was de pil vergeten.

Wat een ramp zeg.

Het was zo dik dat ik niks meer voelde, Ik kon er niet goed in bij mijn vriendin, Het condoom smaakte niet eens naar aardbei volgens mijn vriendin. De slechtse sex ooit.
Zijn er mensen die even lekkere sex hebben gehad zowel met condoom als zonder
Ik vraag me af hoe dit moet als ik het met meisjes ga doen waarbij ik voor de zekerheid maar wel een condoom gebruik. one-night stands enzo. Want het was gewoon helemaal niet lekker meer.
Is er dan zoveel verschil tussen een extra dunne condoom en eentje met een smaakje ofzo?
pi_31786308
Trouwens ik vind die dingen ook nog eens ontzettend duur. in zo'n automaat is het 3 euro per stuk ofzo :x vind je het gek dat iedereen soa's oploopt.
  zondag 30 oktober 2005 @ 11:07:12 #183
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_31803667
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:19 schreef Lu_uK het volgende:
Oke vanacht dus voor het eerst mét condoom geprobeerd. Mn vriendin was de pil vergeten.

Wat een ramp zeg.

Het was zo dik dat ik niks meer voelde, Ik kon er niet goed in bij mijn vriendin, Het condoom smaakte niet eens naar aardbei volgens mijn vriendin. De slechtse sex ooit.
Zijn er mensen die even lekkere sex hebben gehad zowel met condoom als zonder
Ik vraag me af hoe dit moet als ik het met meisjes ga doen waarbij ik voor de zekerheid maar wel een condoom gebruik. one-night stands enzo. Want het was gewoon helemaal niet lekker meer.
Is er dan zoveel verschil tussen een extra dunne condoom en eentje met een smaakje ofzo?
Ik weet niet hoe 't precies zit met de betrouwbaarheid van de condooms met smaakje, maar ik weet in ieder geval wel dat je het beste 'funcondooms' niet kan gebruiken voor de sex, als voorspel zijn ze uitermate geschikt.

Er zijn condooms die inderdaad dunner zijn dan de standaard uit de muur. Deze zullen zeker weten beter zitten, en 't gevoel is dan ook beter (zowel voor haar als voor jou). Ik koop condooms 'gewoon' via internet (condomerie.nl), enkele keer bij christine. geen gezeik in de kruidvat of etos.
  zondag 30 oktober 2005 @ 11:18:27 #184
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31803936
Hoe betrouwbaar zijn die krengen nu echt? Ik kreeg namelijk een preek van de huisarts die zei dat condooms maar voot 75% beschermen tegen ongewenste zwangerschappen.
pi_31804613
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:18 schreef Christine het volgende:
Hoe betrouwbaar zijn die krengen nu echt? Ik kreeg namelijk een preek van de huisarts die zei dat condooms maar voot 75% beschermen tegen ongewenste zwangerschappen.
In een jaar tijd worden van elke 100 vrouwen die alleen condooms gebruiken er 12 zwanger, 1 op 8 zeg maar. 88% betrouwbaar volgens de pearl-index.

Ik persoonlijk vind dat te veel, maar dat moet je voor jezelf uitmaken.
pi_31804665
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:07 schreef Sjowhan het volgende:
Ik weet niet hoe 't precies zit met de betrouwbaarheid van de condooms met smaakje, maar ik weet in ieder geval wel dat je het beste 'funcondooms' niet kan gebruiken voor de sex, als voorspel zijn ze uitermate geschikt.
De smaakcondooms van bijvoorbeeld Durex zijn net zo veilig als de gewone condooms, het enige dat ze hebben gedaan is het normale glijmiddel vervangen door iets waar een smaakstofje aan is toegevoegd.

De funcondooms die bedoeld worden zijn van die dingen die je bij de expo kan kopen bijvoorbeeld, met zo'n duivelshoofdje er op ed. Zelfs de geribbelde condooms van Durex kun je nog kopen.

M.a.w, zolang het condooms zijn van een goed merk (en er staat geen extra waarschuwing op het doosje) kun je ook prima vertrouwen op condooms met extra features.
pi_31804750
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:49 schreef innovative het volgende:

[..]

De smaakcondooms van bijvoorbeeld Durex zijn net zo veilig als de gewone condooms, het enige dat ze hebben gedaan is het normale glijmiddel vervangen door iets waar een smaakstofje aan is toegevoegd.

De funcondooms die bedoeld worden zijn van die dingen die je bij de expo kan kopen bijvoorbeeld, met zo'n duivelshoofdje er op ed. Zelfs de geribbelde condooms van Durex kun je nog kopen.

M.a.w, zolang het condooms zijn van een goed merk (en er staat geen extra waarschuwing op het doosje) kun je ook prima vertrouwen op condooms met extra features.
ik had ze bij een drogist gehaald en ze waren gewoon van Durex. Dus dat zal wel vertrouwd zijn. Maargoed voor mij niet meer dus, ik wacht wel tot mijn vriendin weer veilig zit met de pil.
pi_31804799
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:46 schreef innovative het volgende:

[..]

In een jaar tijd worden van elke 100 vrouwen die alleen condooms gebruiken er 12 zwanger, 1 op 8 zeg maar. 88% betrouwbaar volgens de pearl-index.

Ik persoonlijk vind dat te veel, maar dat moet je voor jezelf uitmaken.
Is het maar 88% wij leren op school, vorige week nog. Dat het 99.8 % is.
  zondag 30 oktober 2005 @ 11:56:39 #189
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_31804817
Nou, dan heb je niet op zitten letten, want dat is het -officiele- cijfer voor veiligheid van de pil...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_31805038
Percentage zwangerschappen na één jaar:

Geen 80%
zaaddodende middelen 8-29%
mannencondoom 2-10%
pessarium 2-19%
spiraaltje 0,5-2%
na sterilisatie man 0,2%
na sterilisatie vrouw 0-1,5%
anticonceptiepil 0,1-0,3%

Dit staat in mijn boek (ANW) dus het klopt toch wel, ook aangezien het na één jaar is. En niet precies die cijfers.
pi_31805314
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:06 schreef Lu_uK het volgende:
Percentage zwangerschappen na één jaar:

Geen 80%
zaaddodende middelen 8-29%
mannencondoom 2-10%
pessarium 2-19%
spiraaltje 0,5-2%
na sterilisatie man 0,2%
na sterilisatie vrouw 0-1,5%
anticonceptiepil 0,1-0,3%

Dit staat in mijn boek (ANW) dus het klopt toch wel, ook aangezien het na één jaar is. En niet precies die cijfers.
Dat zijn heel leuk de theoretische cijfers. Kijk maar eens op www.anticonceptie-online.nl, en dan bij betrouwbaarheid. Staan de échte cijfers, namelijk de pearlindex. En ja, condooms blijken in de praktijk maar voor 88% veilig. (Anders ga jij al die vrouwen die zwanger werden maar even vertellen dat het niet door het condoom kwam)...
pi_31805474
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:17 schreef innovative het volgende:

[..]

Dat zijn heel leuk de theoretische cijfers. Kijk maar eens op www.anticonceptie-online.nl, en dan bij betrouwbaarheid. Staan de échte cijfers, namelijk de pearlindex. En ja, condooms blijken in de praktijk maar voor 88% veilig. (Anders ga jij al die vrouwen die zwanger werden maar even vertellen dat het niet door het condoom kwam)...
Ik zie het niet staan?
  zondag 30 oktober 2005 @ 12:26:04 #193
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_31805560
methoden ==> betrouwbaarheid...
©DiscoveryChannel
pi_31805751
eigenlijk zouden we dat ook op school moeten leren.
  zondag 30 oktober 2005 @ 12:40:09 #195
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31805894
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:34 schreef Lu_uK het volgende:
eigenlijk zouden we dat ook op school moeten leren.
Precies, ik schrok er ook van. Ik dacht altijd dat een condoom gewoon heel betrouwbaar was, maar 1 op de 8 vind ik echt heel veel.
Misschien toch maar weer eens andere anticonceptie gaan gebruiken.
  zondag 30 oktober 2005 @ 12:43:51 #196
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_31805980
Nouja, zelfs al zou ik het niet op school geleerd hebben... De eerste paar keer dat ik uberhaupt seks had, lag het uitvalspercentage sowieso erg laag... En toen hadden we gelukkig nog de pil als backup... Het zijn gewoon klotedingen...
©DiscoveryChannel
pi_31810138
Wij hebben een tijdje condooms moeten gebruiken ivm hormonale problemen.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik de seks niet slechter vond met of zonder (en nee we hebben echt goeie seks vooraleer jullie daarop ingaan..)
Wat me soms wel wat stoorde is dat je altijd de seks zelf moet onderbreken om het condoom aan te doen en dat je dus altijd een condoom moet bijhebben.

Qua kostprijs? Ik bestelde condooms via internet (goldcondom.com) en daar kun je er 24 bestellen en het enige wat je betaalt is de verzendingsprijs (kwam voor mij rond de 7 euro ofzo uit dacht ik...)
shop
Discreet en vlug geleverd
  zondag 30 oktober 2005 @ 15:28:01 #198
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_31810525
Euh, ik neem aan dat jij een vrouw bent?

Dan zal het inderdaad niet veel uitmaken nee... Ik voel persoonlijk echt een héél stuk minder met een condoom dan zonder... En het onderbreken is ook fokkin storend ja...
©DiscoveryChannel
pi_31810742
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 15:28 schreef MikeyMan het volgende:
Euh, ik neem aan dat jij een vrouw bent?

Dan zal het inderdaad niet veel uitmaken nee... Ik voel persoonlijk echt een héél stuk minder met een condoom dan zonder... En het onderbreken is ook fokkin storend ja...
Ik ben een vrouw ja, maar mijn vriend en ik praten soms wel eens over seks ja en daaruit moest ik afleiden dat hij het niet storend vond om een condoom te gebruiken.
pi_31810899
Wat voor condooms gebruiken jullie? want volgensmij hangt het dan daar van af.
En ik ben nog jong en ik woon bij mijn moeder dus ik heb hier liever geen pakje met condooms op de deurmat liggen. Ook al zitten ze dan in een verpakking waar je het niet in zou herkennen. Ze vraagt heus wel wat er in zit
  zondag 30 oktober 2005 @ 15:41:47 #201
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_31810930
Gewoon topsafe... Tegenwoordig net zo dun als fetherlite vroeger...
©DiscoveryChannel
pi_31811031
ik denk dat ik in het vervolg voor deze ga: 100 % Revolutionaire : Polyurethaan condooms geven het meest natuurlijke gevoel.

Deze hebben we gebruikt
quote:
Durex Fiesta
Voor meer plezier in je seksleven zijn de gekleurde Durex Fiesta condooms ook voorzien van een bijpassend smaakje.

[ Bericht 37% gewijzigd door Lu_uK op 30-10-2005 15:56:11 ]
pi_31811101
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 15:40 schreef Lu_uK het volgende:
Wat voor condooms gebruiken jullie? want volgensmij hangt het dan daar van af.
En ik ben nog jong en ik woon bij mijn moeder dus ik heb hier liever geen pakje met condooms op de deurmat liggen. Ook al zitten ze dan in een verpakking waar je het niet in zou herkennen. Ze vraagt heus wel wat er in zit
Euh.. gewone durex-condooms. Niets speciaals aan.

Ik begrijp wel wat je bedoelt met het niet graag hebben dat ouders dat ontdekken Maar ik ben er al 24 en had gewoon gezegd tegen mijn ma dat er een pakje ging toekomen en heb toen maar gewoon gezegd wat het was. Een voordeel natuurlijk als je al meer dan 2 jaar een relatie hebt. Dan verschiet ze niet opeens dat haar jongste dochter al aan seks denkt

Maar hoe jong ben je dan dat je moeder nog denkt dat je geen seks hebt?
  zondag 30 oktober 2005 @ 15:47:15 #204
58560 Oksel
Gezellig.
pi_31811102
Ik heb gister voor het eerst in mijn leven aan een condoom gelikt. Niet vrijwillig, overigens.

Vriend van me had chocolade condooms gekregen, meisje had er 1 gepakt, om haar vinger gedaan, en dauwde hem spontaan in mijn mond.

Smaakte best lekker trouwens.
pi_31811322
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 15:47 schreef leonieke het volgende:

[..]

Euh.. gewone durex-condooms. Niets speciaals aan.

Ik begrijp wel wat je bedoelt met het niet graag hebben dat ouders dat ontdekken Maar ik ben er al 24 en had gewoon gezegd tegen mijn ma dat er een pakje ging toekomen en heb toen maar gewoon gezegd wat het was. Een voordeel natuurlijk als je al meer dan 2 jaar een relatie hebt. Dan verschiet ze niet opeens dat haar jongste dochter al aan seks denkt

Maar hoe jong ben je dan dat je moeder nog denkt dat je geen seks hebt?
ik ben 16, maar daar ligt het niet aan hoor, ik heb een relatie van langer dan een jaar. Ze weet dat we daar al een klein jaar geleden mee zijn begonnen. Maar zo'n soort relatie heb ik verder niet met mijn moeder, en ik haal het sowieso liever in de winkel want dan heb ik het gelijk. En ik had het vrijdag direct nodig. Vandaar ook.
  zondag 30 oktober 2005 @ 16:01:03 #206
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31811547
Ik haal ze ook gewoon in de winkel
En van het "onderbreken" van de seks heb ik echt weinig last... zelfs van het omdoen van een condoom kan je iets geils maken.
pi_31811637
over het om doen van een comdoom had ik ook een vraag, het ging nogal moeilijk. aan het begin bleef ie niet goed zitten enzo, net of ie te klein wa, maar dat kan ik me niet voor stellen want die dingen kan je om je hoofd binden en opblazen...

Moet ik het condoom eerst uit elkaar strekken zodat het wat breder wordt ofzo?
  zondag 30 oktober 2005 @ 16:05:39 #208
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_31811698
Nee, dat is niet handig... Gewoon topje dichthouden en op je eikel houden... Voorhuid naar achter, en het ding naar achter rollen... Is gewoon een kwestie van oefenen... Ging bij mij de eerste 10x ook voor geen meter...
©DiscoveryChannel
pi_31811765
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:05 schreef MikeyMan het volgende:
Nee, dat is niet handig... Gewoon topje dichthouden en op je eikel houden... Voorhuid naar achter, en het ding naar achter rollen... Is gewoon een kwestie van oefenen... Ging bij mij de eerste 10x ook voor geen meter...
aha dan zal het daar aan liggen. Naja daar moet ik dan maar eens mee gaan oefenen . maargoed we gebruiken verder nooit een condoom.
pi_31812274
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 15:40 schreef Lu_uK het volgende:
Creatief zijn..
http://www.condoom-anonie(...)tie-met-condoom.html
pi_31862491
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:03 schreef Lu_uK het volgende:
over het om doen van een comdoom had ik ook een vraag, het ging nogal moeilijk. aan het begin bleef ie niet goed zitten enzo, net of ie te klein wa, maar dat kan ik me niet voor stellen want die dingen kan je om je hoofd binden en opblazen...

Moet ik het condoom eerst uit elkaar strekken zodat het wat breder wordt ofzo?
NEEEEE!!!! Hierrrrr vind je een goede gebruiksaanwijzing voor condooms en helemaal onderaan vind je ook nog een link naar een filmpje daarover.
pi_31864196
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:53 schreef ingegeel het volgende:
NEEEEE!!!! Hierrrrr vind je een goede gebruiksaanwijzing voor condooms en helemaal onderaan vind je ook nog een link naar een filmpje daarover.
Nog leuker, in het doosje zit zo'n papiertje dat gebruiksaanwijzing/bijsluiter heet, en daar staat heel mooi op getekend hoe je dat ding moet gebruiken, inclusief do's & don'ts...

Maar ja, doe papiertjes zijn out of fashion, die lees je pas als het al te laat is...
pi_31869069
shit wat doet iedereen opgefokt hier. Ik heb die gebruiksaanwijzig heus wel gelezen hoor. Alleen op dat plaatje staat.
1. http://www.condoom-anonie(...)erpakking_openen.jpg
Nou dat snapt iedereen wel
2.http://www.condoom-anonie(...)rpakking_geopend.jpg
Haal het er uit, naja dat lijkt me logisch.
3.http://www.condoom-anoniem.nl/images/stories/condoom_omdoen.jpg
Neem de top van het condoom tussen duim en wijsvinger, zodat er geen lucht meer in zit en er ruimte overblijft om sperma op te vangen.
4[url]http://www.condoom-anoniem.nl/images/stories/condoom_afrollen.jpg[url]
En dan afrollen, nou dat gaat nog helemaal niet zo makkelijk, ik heb er nog behoorlijk aan lopen trekken voor het helemaal tot beneden kwam, dat afrollen lukt echt niet zo snel hoor.

Verder zie ik niet echt do's of don'ts.
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:05 schreef MikeyMan het volgende:
dit lijkt me dus een beter antwoord.
pi_31930042
on-topic: gewoon durex...en bij een bepaalde scharrel glow-in-the-dark condomns...(een aanrader)
Do what you wanna do, be who you wanna be, there's just one rule, don't you dare copy me!
pi_31940675
en voor de niet latex condooms, welke vinden jullie daar de beste van??
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:38:27 #216
5673 heijx
Qui que boue
pi_31958797
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:40 schreef Limme het volgende:

[..]

Durex comfort xl
Zal wel mosterd na de maaltijd zijn, maar Natural is even groot als Comfort XL. (54mm)
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_31960968
Ik was eergister nog bij Christine le Duc... enne.. sinds kort zijn alle Durex condooms (met uitzondering van de elite, die was al groter) een maatje groter geworden
"Vrijwel Ongevaarlijk"
  vrijdag 4 november 2005 @ 22:46:28 #218
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_31975447
En comfort xl?
(ik denk dat 't nog steeds dezelfde grootte is )
pi_32042486
Best een gekloot om zo'n ding om te krijgen als je daar weinig ervaring mee hebt.. het is dan een onderbreking van het spel en als ie dan eindelijk zit is je stemming weg en lijkt het net alsof je lul is afgebonden, dus geen gevoel meer.... Blijkbaar hebben heel veel mensen daarom een hekel aan condooms. Maar na goed oefenen heb je er bijna geen erg meer in vind ik zelf. Ik heb al een tijdje verkering, maar de keren sex zonder condoom is op 2 handen te tellen. We hadden uiteindelijk besloten om helemaal niet meer zonder te doen, omdat we steeds vaker hoorden dat jongelui in onze omgeving werden verrast door ongewenste zwangerschap bij enkel gebruik van de pil..
Nou, dat is iets wat we nog even niet willen, dus daarom maar gewoon rubbers gebruiken. En het is gewoon zo, je merkt op laatst bijna niks meer van zo'n ding, gewoon even wennen.
pi_32049659
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:50 schreef flamoes het volgende:
Best een gekloot om zo'n ding om te krijgen als je daar weinig ervaring mee hebt.. het is dan een onderbreking van het spel en als ie dan eindelijk zit is je stemming weg en lijkt het net alsof je lul is afgebonden, dus geen gevoel meer.... Blijkbaar hebben heel veel mensen daarom een hekel aan condooms. Maar na goed oefenen heb je er bijna geen erg meer in vind ik zelf. Ik heb al een tijdje verkering, maar de keren sex zonder condoom is op 2 handen te tellen. We hadden uiteindelijk besloten om helemaal niet meer zonder te doen, omdat we steeds vaker hoorden dat jongelui in onze omgeving werden verrast door ongewenste zwangerschap bij enkel gebruik van de pil..Nou, dat is iets wat we nog even niet willen, dus daarom maar gewoon rubbers gebruiken. En het is gewoon zo, je merkt op laatst bijna niks meer van zo'n ding, gewoon even wennen.
Ik geloof 90% van die verhalen niet. Het blijkt dat dit maar bij 2 op de 1000 vrouwen voor komt per jaar als de pil goed gebruikt wordt (en daar ben je zelf bij). Dan ook nog in risicogevallen voornamelijk, dus bij een te groot overgewicht bijvoorbeeld (daarvan is bewezen dat de pil minder werkt).

Volgens mij is er in veel gevallen toch een (onbewust) foutje gemaakt. Als ik zo her en der verspreid over internet de onkunde lees met betrekking tot de pil, dan denk ik echt dat het in veel gevallen aan die meiden zelf ligt. Soms lees je letterlijk " ach, spugen na innemen maakt niet uit", "ik ben drie weken geleden de pil drie dagen vergeten, wat moet ik doen?" of "ach, de pil vergeten in week 1 is niet zo'n gevaar hoor, dat kan best een keertje". Tja, duidelijke gevalletjes eigen schult, dikke bult denk ik dan...

Kortom, hier gewoon alleen pil. Condooms vind ik inderdaad ondingen, ook na veelvuldig gebruik. Niet alleen om de onderbreking, ook omdat het zelfs met liters glijmiddel nog gaat schuren van binnen. Het verschil in veiligheid tussen condoom en pil en alleen pil is ook niet dusdanig groot dat ik een condoom noodzakelijk acht, en ik vertrouw mezelf.
pi_32050088
quote:
Op maandag 7 november 2005 10:21 schreef innovative het volgende:

[..]

Ik geloof 90% van die verhalen niet. Het blijkt dat dit maar bij 2 op de 1000 vrouwen voor komt per jaar als de pil goed gebruikt wordt (en daar ben je zelf bij). Dan ook nog in risicogevallen voornamelijk, dus bij een te groot overgewicht bijvoorbeeld (daarvan is bewezen dat de pil minder werkt).

Volgens mij is er in veel gevallen toch een (onbewust) foutje gemaakt. Als ik zo her en der verspreid over internet de onkunde lees met betrekking tot de pil, dan denk ik echt dat het in veel gevallen aan die meiden zelf ligt. Soms lees je letterlijk " ach, spugen na innemen maakt niet uit", "ik ben drie weken geleden de pil drie dagen vergeten, wat moet ik doen?" of "ach, de pil vergeten in week 1 is niet zo'n gevaar hoor, dat kan best een keertje". Tja, duidelijke gevalletjes eigen schult, dikke bult denk ik dan...

Kortom, hier gewoon alleen pil. Condooms vind ik inderdaad ondingen, ook na veelvuldig gebruik. Niet alleen om de onderbreking, ook omdat het zelfs met liters glijmiddel nog gaat schuren van binnen. Het verschil in veiligheid tussen condoom en pil en alleen pil is ook niet dusdanig groot dat ik een condoom noodzakelijk acht, en ik vertrouw mezelf.
Zouden het geen bewuste foutjes zijn? Volgens mij zijn er toch behoorlijk wat vrouwen die op die manier proberen een man aan zich te binden.
  maandag 7 november 2005 @ 10:42:30 #222
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32050124
Mjah, vast niet op hun 16e... Lijkt mij... Gebeurt vast, maar denk, gezien het grote aantal topics over de pil hier, dat niet echt aan de orde is...
©DiscoveryChannel
pi_32052250
quote:
Op donderdag 3 november 2005 21:42 schreef mystery1980 het volgende:
en voor de niet latex condooms, welke vinden jullie daar de beste van??
Die zijn er ook van Durex, maar ook van een ander merk, die niet latex-condooms schijnen erg confortabel vergeleken met latex. Die Durex Avanti is van een ander materiaal en er zijn er ook van lamsdarm, maar die zijn alleen geschikt om zwangerschap te voorkomen en niet tegen SOA. Uitleg over deze rubbertjes staan op deze pagina over condooms bij latex-allergie
pi_32060851
quote:
Op maandag 7 november 2005 10:21 schreef innovative het volgende:

[..]

Eigen schuld dikke bult zeg je dus... Dat vind ik niet. Ik denk dat het je gewoon overkomt. Niet omdat je zo stom ben, maar gewoon door de omstandigheden. Dingen over het hoofd zien is menselijk. Het gebeurd niet voor niks zo vaak hoor!
Die kennissen van ons gingen er ook altijd zorgzaam mee om dachten ze. Wat collega's dachten ook dat ze hem goed slikten.
Als je bijv. antibiotica krijgt, is het bijna zeker dat de pil niet meer werkt. Wat nou zo lullig is, de meeste huisartsen vertellen dat er niet bij! Een ongelukje zit echt in een klein hoekje, en sommige dingen kan je je gewoon in vergissen. Bij diaree denk je vast niet meteen "o jee me pil". En stel nou dat je blaasontsteking heb, wat je ook vaak krijgt zonder dat je het door heb? En ik vind het ook nog eens irritant dat je het gewoon niet weet als ze niet beschermd is op het moment van sex, dus altijd onverwacht zwanger.
Een rubber kan stuk gaan ja, maar dat weet je dan donders goed omdat alles er uit loopt, dus is er nog tijd voor een morning after pil.
Dat condooms lastig zijn klopt wel, maar kan je beperken. Het schurende gevoel komt vaak door een te groot condoom, wat eigenlijk heen en weer gaat schuiven, doordat het na een tijdje meer is uitgerekt (heb ik met durex). Met het eigen merk van kruidvat hebben we daar nooit last van. die zijn wat stugger en ook dunner. maarja, het blijft een lastig ding, dus het is net wat je er voor over hebt om zwangerschap te voorkomen.
  maandag 7 november 2005 @ 16:57:14 #225
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32060949
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:53 schreef flamoes het volgende:

[..]

Eigen schuld dikke bult zeg je dus... Dat vind ik niet. Ik denk dat het je gewoon overkomt. Niet omdat je zo stom ben, maar gewoon door de omstandigheden. Dingen over het hoofd zien is menselijk. Het gebeurd niet voor niks zo vaak hoor!
Die kennissen van ons gingen er ook altijd zorgzaam mee om dachten ze. Wat collega's dachten ook dat ze hem goed slikten.
Als je bijv. antibiotica krijgt, is het bijna zeker dat de pil niet meer werkt. Wat nou zo lullig is, de meeste huisartsen vertellen dat er niet bij! Een ongelukje zit echt in een klein hoekje, en sommige dingen kan je je gewoon in vergissen. Bij diaree denk je vast niet meteen "o jee me pil". En stel nou dat je blaasontsteking heb, wat je ook vaak krijgt zonder dat je het door heb? En ik vind het ook nog eens irritant dat je het gewoon niet weet als ze niet beschermd is op het moment van sex, dus altijd onverwacht zwanger.
Dat zijn dus geen ongelukken... Die dingen staan gewoon in de bijsluiter. Probleem is geloof ik alleen dat niemand die nog leest tegenwoordig...
©DiscoveryChannel
pi_32062284
En als je nou niet weet dat je blaasontsteking hebt? En als je nou van de dokter een keertje een medicijn hebt waarvan je niet weet dat het bijv een antibiotica is en dus de pil onderdrukt? Er komen trouwens steeds nieuwe medicijnen op de markt waarvan niet eens bekend is wat het doet samen met de pil.
En als een meisje nou wel overal rekening mee heeft gehouden en alles goed gedaan volgens bijsluiter, dan zal je dat nooit weten, want iedereen loopt meteen te blèren dat ze vast wat verkeerd heeft gedaan.
Ik vind gewoon nog steeds dat mensen te vaak zwanger worden tijdens de pil.
  maandag 7 november 2005 @ 18:02:41 #227
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32062854
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:43 schreef flamoes het volgende:
En als je nou niet weet dat je blaasontsteking hebt? En als je nou van de dokter een keertje een medicijn hebt waarvan je niet weet dat het bijv een antibiotica is en dus de pil onderdrukt? Er komen trouwens steeds nieuwe medicijnen op de markt waarvan niet eens bekend is wat het doet samen met de pil.
En als een meisje nou wel overal rekening mee heeft gehouden en alles goed gedaan volgens bijsluiter, dan zal je dat nooit weten, want iedereen loopt meteen te blèren dat ze vast wat verkeerd heeft gedaan.
Mjah... Hoe je het ook wendt of keert... Lees eens de laatste 50 topics over de pil... Wedden dat 99% van die topics ontstaat uit het niet lezen van de bijsluiter danwel stommiteiten...
©DiscoveryChannel
pi_32063921
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:53 schreef flamoes het volgende:
Dachten ze ja... Als ik hier ook op Fok! lees wat mensen over de pil denken, dan verbaast het me dus echt niks dat er zo veel fout gaat. Dat ligt niet aan die pil, maar aan de onkunde van mensen. Zoals gezegd, als ik lees dat "je best een pil kan vergeten in week 1 zonder invloed" dan zakt mijn broek echt af. Toch lees je het in elk topic over vergeten pillen wel een keer of vier.
quote:
Als je bijv. antibiotica krijgt, is het bijna zeker dat de pil niet meer werkt. Wat nou zo lullig is, de meeste huisartsen vertellen dat er niet bij! Een ongelukje zit echt in een klein hoekje, en sommige dingen kan je je gewoon in vergissen.
En natuurlijk zijn mensen allemaal robots die braaf doen wat de huisarts zegt? Joh, er is ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid, en daar hoort het lezen van de bijsluiter bij. As said, daar staat keurig in wat er bekend is over wisselwerking
quote:
Bij diaree denk je vast niet meteen "o jee me pil".
Ik wel hoor. Eén keer de bijsluiter lezen en je weet dat dat gevaarlijk kán zijn. Hoewel dit nog het minst gevaarlijke is, diarree moet dan echt waterdun zijn en worden veroorzaakt door een infectie aan de dunne darm, waar de meeste diarree komt door problemen in de dikke darm (ja, ik vraag dat soort dingen na ja als het speelt. Of tenminste, in dit geval is vriendje het gaan vragen bij de apotheek)
quote:
En stel nou dat je blaasontsteking heb, wat je ook vaak krijgt zonder dat je het door heb?
De pil is niet verminderd werkzaam bij blaasontsteking, alleen door de medicijnen die je daarbij krijgt voorgeschreven. Niet doorhebben dat je een blaasontsteking hebt kan dus helemaal geen kwaad. En voor die medicijnen, wederom, bijsluiter.
quote:
En ik vind het ook nog eens irritant dat je het gewoon niet weet als ze niet beschermd is op het moment van sex, dus altijd onverwacht zwanger.
Een rubber kan stuk gaan ja, maar dat weet je dan donders goed omdat alles er uit loopt, dus is er nog tijd voor een morning after pil.
Da's je eigen pakkie an. Maar projecteer dat niet op de hele berg leugens en onkunde die de wereld door gaat (waarvan ik er dus ook al iets bij jou heb ontdekt, over je ongemerkte blaasontsteking).
quote:
Het schurende gevoel komt vaak door een te groot condoom

Als je dat bij mijn ex zou zeggen, a la, maar bij mijn huidige vriend krijg je 't ding amper om... Te groot zijn ze niet hoor... 't Is gewoon 't materiaal, ik vind een latex dildo/vibo ook pijnlijk.
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:43 schreef flamoes het volgende:
En als je nou niet weet dat je blaasontsteking hebt? En als je nou van de dokter een keertje een medicijn hebt waarvan je niet weet dat het bijv een antibiotica is en dus de pil onderdrukt?
Staat in de bijsluiter van de antibiotica, en ik persoonlijk slik dus niks zonder dat ik de bijsluiter heb nageplozen op invloed op de pil. Zouden meer meiden moeten doen, wetende dat er medicijnen bestaan die invloed kunnen hebben. Is een kleine moeite. Andere mogelijkheid is dat je even bij de apotheek vraagt of het medicijn de pil kan beïnvloeden als je het op haalt. Heel simpel, heel basic, maar de meeste mensen zijn daar gewoon te lui voor.
quote:
Er komen trouwens steeds nieuwe medicijnen op de markt waarvan niet eens bekend is wat het doet samen met de pil.
Dan staat er in de bijsluiter van dat medicijn dat de invloed op de werking onbekend is en dat zodoende gebruik van extra voorbehoedsmiddelen wordt aangeraden. Het is zo moeilijk net allemaal (gebeurt ook bij zwangerschap, soms is de invloed op de foetus ook onbekend, mag je 't niet gebruiken)
quote:
Nee dat klopt, dat zal je nooit weten. Maar aangezien er uit betrouwbare cijfers (pearl-index) blijkt dat dit maar bij 2 op de 1000 vrouwen in een jaar gebeurt, ga ik twijfelen bij een hoop van die verhalen. Kijk, wie er liegt weet je niet, maar dat er een paar gelogen verhalen tussen zitten moet gewoon wel als je het puur met je botte verstand benadert.
quote:
Je goed recht, maar met een lesje statistiek achter de rug word je wat sceptischer over die verhalen.

[ Bericht 21% gewijzigd door innovative op 07-11-2005 18:47:52 ]
pi_32070345
Ja tuurlijk, overal zijn argumenten voor en theoretisch is alles te voorkomen. Alleen wat ik bedoel te zeggen; Het is allemaal zo makkelijk lullen. In de praktijk werkt dat toch vaak net ff anders. Het hoeft maar 1 keer mis te gaan en je bent de lul! Of me vriendin hem nou goed slikte of niet, dat blijft gissen. Ik heb ook een ex die te roekeloos was met de pil, maar die vertelde dat gelukkig. Een ander deed dat misschien niet. Heb me gewoon voorgenomen dat ik het zelf ook graag in de hand wil hebben. Dus geen "OEPS!"

Ik ben nu 25 en ben gewoon in de laatste 10 jaar tot de conclusie gekomen dat er een best grote kans is op zwangerschap door de pil heen. Voorbeeld: in 10 jaar slikt me vriendin pakweg 3000 pillen. Wat nou als eentje is vergeten, weigerd of word onderdrukt? Misschien niks loos. OF WEL!
Ik vind: kans is er, dus die wil ik op dit moment gewoon uitsluiten. Me vriendin is 4 jaar jonger dan ik en moet nog een jaartje thuis wonen (net als ik). Ik zou het mezelf erg moeilijk maken als ze nu zwanger word, dus liever geen/minimaal risico.
pi_32079705
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:57 schreef flamoes het volgende:
Ja tuurlijk, overal zijn argumenten voor en theoretisch is alles te voorkomen. Alleen wat ik bedoel te zeggen; Het is allemaal zo makkelijk lullen. In de praktijk werkt dat toch vaak net ff anders.
Neuh hoor, met gewoon gezond verstand ben je daar toch echt zelf bij.
quote:
Het hoeft maar 1 keer mis te gaan en je bent de lul! Of me vriendin hem nou goed slikte of niet, dat blijft gissen. Ik heb ook een ex die te roekeloos was met de pil, maar die vertelde dat gelukkig. Een ander deed dat misschien niet. Heb me gewoon voorgenomen dat ik het zelf ook graag in de hand wil hebben. Dus geen "OEPS!"
Als een vrouw er niet mee om kan gaan juich ik condoom gebruik ook toe, maar jij stelt het hier alsof de pil de helft van de tijd niks doet, en dat ís gewoon niet zo. Negen van de tien keer maakt de gebruikster een fout. Misschien niet expres, aangezien een hoop mensen niet eens schijnen te weten hoe het ding werkt, maar echt, heel vaak is het een menselijke fout.
quote:
Ik ben nu 25 en ben gewoon in de laatste 10 jaar tot de conclusie gekomen dat er een best grote kans is op zwangerschap door de pil heen. Voorbeeld: in 10 jaar slikt me vriendin pakweg 3000 pillen. Wat nou als eentje is vergeten, weigerd of word onderdrukt? Misschien niks loos. OF WEL!
Snap echt niet wat je moeilijk doet. Een pil vergeten merk je snel genoeg, dan kun je een morning after pil halen áls dat nodig is, want twee van de drie weken dat je 'm moet slikken kun je 'm een keer vergeten zonder problemen. Onderdrukt wordt een pil niet, tenzij je vriendin ernstig overgewicht heeft of gewoon bijsluiters van andere medicijnen niet leest.
quote:
Ik vind: kans is er, dus die wil ik op dit moment gewoon uitsluiten. Me vriendin is 4 jaar jonger dan ik en moet nog een jaartje thuis wonen (net als ik). Ik zou het mezelf erg moeilijk maken als ze nu zwanger word, dus liever geen/minimaal risico.
Nogmaals, allemaal best, maar jij loopt hier een hoop shit te verkondigen over de onveiligheid van de pil, terwijl alle punten van onveiligheid die je aan stipt zelf te voorkomen zijn en in veel gevallen zelfs nog terug te draaien zijn met een morning after pil. Heb sowieso het idee dat je hetzelfde probleem hebt als een groot deel van de Nederlanders: je weet dat 't ding zwangerschap voorkomt, dat je 'm niet moet vergeten en dat je er een menstruatie mee kunt uitstellen, maar je hebt werkelijk geen idee wat nou precies de werking van 't ding is en hoe je 'm het beste kunt gebruiken, getuige opmerkingen over blaasontsteking of "onderdrukte" pillen. Dan zou ik 't inderdaad bij condooms houden als ik jou was...
pi_32112924
Wat ik loop te verkonigen is mijn mening, die ik gewoon vertel. Ik duw mijn mening niet bij iemand door zijn strot, wat jij wel probeerd vind ik. Het belangrijkste vind ik nog steeds HET GEBRUIK van de pil door mensen. Niet de pil zelf. En ik probeer juist uit te leggen wat IK VIND. En dat is mijn MENING. Ik heb meerdere (echt meerdere) vriendinnen gehad en heb gezien hoe makkelijk het is om wat fout te doen. Ik geloof pas iets als ik het zelf heb ondervonden. KLAAR
pi_32114504
Ik vind sowieso dat veel mensen vaak te onverschillig met seks omgaan. Juist als je er onverschillig en onbewust mee omgaat is de kans groter dat er iets mis gaat. Natuurlijk kan er ook nog steeds iets mis gaan als je er wel bewust mee omgaat, maar die kans acht ik zelf wel kleiner.

Als je een antibioticakuur slikt en je weet niet 100% zeker of de werking van de pil wel of niet minder wordt en je hebt geen tijd / zin / wat dan ook om uit te zoeken hoe het precies zit dan kun je toch altijd voor de zekerheid nog een condoom gebruiken als je zo nodig seks met elkaar wil hebben.

Ik snap het punt van Innovative dan ook wel goed dat ze vindt dat de pil zelf niet onveilig is maar dat de manier waarop sommige gebruiksters ermee omgaan onveilig is. Ben je niet zeker over iets? Dan geen seks of een condoom gebruiken, zou ik zeggen.
pi_32592575
Ik was net even aan het zoeken over de veiligheid van condooms en de pil, toen kwam ik een stukje tekst tegen waarin stond dat 32% van de pilgebruiksters hem 1 keer per maand fout slikt of gebruikt.. Daar ga ik dan maar van uit als man zijnde, want ik heb het niet in de hand.
Maargoed.. me vriendin stopte vorige maand met de pil, omdat we toch altijd rubbers gebruiken, en dan liever geen hormoon-rommel in haar lichaam. Wat nu het geval is, ze had vorige week al loops moeten worden, maar het blijft uit.. Ik had al begrepen dat menstruatie even kan veranderen doordat ze is gestopt met de pil. Maar toch... beetje zenuwen, dus ben ik op zoek naar antwoorden hoe groot de kans is om zwanger te worden door een geringe hoeveelheid zaad.

Voorbeeld; je heb net geneukt, doet het rubber af en 10 minuten later wil je nog een keer. Oke, nieuw rubber om en gaan. Maarrrr dan zit er natuurlijk nog wat zaad aan je vingers en je eikel, ook omdat contact met de penis onvermijdelijk is bij het omdoen v/h condoom. Het komt dus aan de buitenkant van het condoom. Mijn vraag is nu, is er dan kans op zwangerschap? Of is het op deze manier bijna onmogelijk om zwanger te raken?
pi_32593316
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:48 schreef flamoes het volgende:
Ik was net even aan het zoeken over de veiligheid van condooms en de pil, toen kwam ik een stukje tekst tegen waarin stond dat 32% van de pilgebruiksters hem 1 keer per maand fout slikt of gebruikt.. Daar ga ik dan maar van uit als man zijnde, want ik heb het niet in de hand.
Maargoed.. me vriendin stopte vorige maand met de pil, omdat we toch altijd rubbers gebruiken, en dan liever geen hormoon-rommel in haar lichaam. Wat nu het geval is, ze had vorige week al loops moeten worden, maar het blijft uit.. Ik had al begrepen dat menstruatie even kan veranderen doordat ze is gestopt met de pil. Maar toch... beetje zenuwen, dus ben ik op zoek naar antwoorden hoe groot de kans is om zwanger te worden door een geringe hoeveelheid zaad.

Voorbeeld; je heb net geneukt, doet het rubber af en 10 minuten later wil je nog een keer. Oke, nieuw rubber om en gaan. Maarrrr dan zit er natuurlijk nog wat zaad aan je vingers en je eikel, ook omdat contact met de penis onvermijdelijk is bij het omdoen v/h condoom. Het komt dus aan de buitenkant van het condoom. Mijn vraag is nu, is er dan kans op zwangerschap? Of is het op deze manier bijna onmogelijk om zwanger te raken?
Wow, 32 %... en waarom verbaast het me niet? Denk dat veel vrouwen niet eens goed op de hoogte zijn van hoe ze de pil moeten gebruiken, echt heel slecht.

Tja, je kan zwanger worden van zaad aan handen etc. Hoe groot de kans is, weet ik niet precies. Maar het is iets waar je wel erg mee op moet passen. Een condoom met zaaddodende pasta verkleint dit risico alweer.

Dat ze nog niet ongesteld is kan trouwens ook komen door stress: het is wel redelijk bekend dat je zogen maken over het niet ongesteld worden ervoor kan zorgen dat je nóg later ongesteld wordt.
pi_32597685
condooms
Moest ze dan zwanger raken van alleen de pil betaal ik gaarne de abortuskosten
Kost minder als een jaar neuken met condoom
Je bent een vleesneuker of je bent het niet
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_32600890
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 16:49 schreef Genjuro het volgende:
condooms
Moest ze dan zwanger raken van alleen de pil betaal ik gaarne de abortuskosten
Kost minder als een jaar neuken met condoom
Je bent een vleesneuker of je bent het niet
Een abortus is gratis in Nederland en even wat anders dan de vuilnis aan de weg zetten.
pi_32601017
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:05 schreef innovative het volgende:

[..]

Een abortus is gratis in Nederland en even wat anders dan de vuilnis aan de weg zetten.
Hier is het 150 euro tot de 6de week ofzo, daarna meer en moest het gebeuren is het een ongelukje door de pil, en ook geen weekelijkse gebeurtenis
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_32623004
ben nieuw in de wereld van condooms.

wel al keer getest met condooms, zodat het niet geheel vreemd is als je ze moet gebruiken (maagd, en trots )

nu heb ik probleem...ik krijg condoom niet verder uitgerold dan het einde van mn eikel. daar blijft ie achter hangen, in die "geul"

was met condooms van Condomi en met Durex Topsafe. beiden keren zelfde probleem. iemand zelfde ervaring of ideeën wat hier aan te doen is??
pi_32623095
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:51 schreef xinarm het volgende:
ben nieuw in de wereld van condooms.

wel al keer getest met condooms, zodat het niet geheel vreemd is als je ze moet gebruiken (maagd, en trots )

nu heb ik probleem...ik krijg condoom niet verder uitgerold dan het einde van mn eikel. daar blijft ie achter hangen, in die "geul"

was met condooms van Condomi en met Durex Topsafe. beiden keren zelfde probleem. iemand zelfde ervaring of ideeën wat hier aan te doen is??
Goede kant boven?

Daarnaast, kwestie van oefenen. Met maat heeft 't vaak niks te maken, maar gewoon met handigheid in het omdoen.
pi_32623526
yep goede kant boven. maat zal niet het probleem zijn lijkt me, maar misschien dat de anatomie per persoon verschilt ;D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')