abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 oktober 2005 @ 15:41:47 #201
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_31810930
Gewoon topsafe... Tegenwoordig net zo dun als fetherlite vroeger...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_31811031
ik denk dat ik in het vervolg voor deze ga: 100 % Revolutionaire : Polyurethaan condooms geven het meest natuurlijke gevoel.

Deze hebben we gebruikt
quote:
Durex Fiesta
Voor meer plezier in je seksleven zijn de gekleurde Durex Fiesta condooms ook voorzien van een bijpassend smaakje.

[ Bericht 37% gewijzigd door Lu_uK op 30-10-2005 15:56:11 ]
pi_31811101
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 15:40 schreef Lu_uK het volgende:
Wat voor condooms gebruiken jullie? want volgensmij hangt het dan daar van af.
En ik ben nog jong en ik woon bij mijn moeder dus ik heb hier liever geen pakje met condooms op de deurmat liggen. Ook al zitten ze dan in een verpakking waar je het niet in zou herkennen. Ze vraagt heus wel wat er in zit
Euh.. gewone durex-condooms. Niets speciaals aan.

Ik begrijp wel wat je bedoelt met het niet graag hebben dat ouders dat ontdekken Maar ik ben er al 24 en had gewoon gezegd tegen mijn ma dat er een pakje ging toekomen en heb toen maar gewoon gezegd wat het was. Een voordeel natuurlijk als je al meer dan 2 jaar een relatie hebt. Dan verschiet ze niet opeens dat haar jongste dochter al aan seks denkt

Maar hoe jong ben je dan dat je moeder nog denkt dat je geen seks hebt?
  zondag 30 oktober 2005 @ 15:47:15 #204
58560 Oksel
Gezellig.
pi_31811102
Ik heb gister voor het eerst in mijn leven aan een condoom gelikt. Niet vrijwillig, overigens.

Vriend van me had chocolade condooms gekregen, meisje had er 1 gepakt, om haar vinger gedaan, en dauwde hem spontaan in mijn mond.

Smaakte best lekker trouwens.
pi_31811322
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 15:47 schreef leonieke het volgende:

[..]

Euh.. gewone durex-condooms. Niets speciaals aan.

Ik begrijp wel wat je bedoelt met het niet graag hebben dat ouders dat ontdekken Maar ik ben er al 24 en had gewoon gezegd tegen mijn ma dat er een pakje ging toekomen en heb toen maar gewoon gezegd wat het was. Een voordeel natuurlijk als je al meer dan 2 jaar een relatie hebt. Dan verschiet ze niet opeens dat haar jongste dochter al aan seks denkt

Maar hoe jong ben je dan dat je moeder nog denkt dat je geen seks hebt?
ik ben 16, maar daar ligt het niet aan hoor, ik heb een relatie van langer dan een jaar. Ze weet dat we daar al een klein jaar geleden mee zijn begonnen. Maar zo'n soort relatie heb ik verder niet met mijn moeder, en ik haal het sowieso liever in de winkel want dan heb ik het gelijk. En ik had het vrijdag direct nodig. Vandaar ook.
  zondag 30 oktober 2005 @ 16:01:03 #206
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31811547
Ik haal ze ook gewoon in de winkel
En van het "onderbreken" van de seks heb ik echt weinig last... zelfs van het omdoen van een condoom kan je iets geils maken.
pi_31811637
over het om doen van een comdoom had ik ook een vraag, het ging nogal moeilijk. aan het begin bleef ie niet goed zitten enzo, net of ie te klein wa, maar dat kan ik me niet voor stellen want die dingen kan je om je hoofd binden en opblazen...

Moet ik het condoom eerst uit elkaar strekken zodat het wat breder wordt ofzo?
  zondag 30 oktober 2005 @ 16:05:39 #208
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_31811698
Nee, dat is niet handig... Gewoon topje dichthouden en op je eikel houden... Voorhuid naar achter, en het ding naar achter rollen... Is gewoon een kwestie van oefenen... Ging bij mij de eerste 10x ook voor geen meter...
©DiscoveryChannel
pi_31811765
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:05 schreef MikeyMan het volgende:
Nee, dat is niet handig... Gewoon topje dichthouden en op je eikel houden... Voorhuid naar achter, en het ding naar achter rollen... Is gewoon een kwestie van oefenen... Ging bij mij de eerste 10x ook voor geen meter...
aha dan zal het daar aan liggen. Naja daar moet ik dan maar eens mee gaan oefenen . maargoed we gebruiken verder nooit een condoom.
pi_31812274
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 15:40 schreef Lu_uK het volgende:
En ik ben nog jong en ik woon bij mijn moeder dus ik heb hier liever geen pakje met condooms op de deurmat liggen. Ook al zitten ze dan in een verpakking waar je het niet in zou herkennen. Ze vraagt heus wel wat er in zit
Creatief zijn..
http://www.condoom-anonie(...)tie-met-condoom.html
pi_31862491
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:03 schreef Lu_uK het volgende:
over het om doen van een comdoom had ik ook een vraag, het ging nogal moeilijk. aan het begin bleef ie niet goed zitten enzo, net of ie te klein wa, maar dat kan ik me niet voor stellen want die dingen kan je om je hoofd binden en opblazen...

Moet ik het condoom eerst uit elkaar strekken zodat het wat breder wordt ofzo?
NEEEEE!!!! Hierrrrr vind je een goede gebruiksaanwijzing voor condooms en helemaal onderaan vind je ook nog een link naar een filmpje daarover.
pi_31864196
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:53 schreef ingegeel het volgende:
NEEEEE!!!! Hierrrrr vind je een goede gebruiksaanwijzing voor condooms en helemaal onderaan vind je ook nog een link naar een filmpje daarover.
Nog leuker, in het doosje zit zo'n papiertje dat gebruiksaanwijzing/bijsluiter heet, en daar staat heel mooi op getekend hoe je dat ding moet gebruiken, inclusief do's & don'ts...

Maar ja, doe papiertjes zijn out of fashion, die lees je pas als het al te laat is...
pi_31869069
shit wat doet iedereen opgefokt hier. Ik heb die gebruiksaanwijzig heus wel gelezen hoor. Alleen op dat plaatje staat.
1. http://www.condoom-anonie(...)erpakking_openen.jpg
Nou dat snapt iedereen wel
2.http://www.condoom-anonie(...)rpakking_geopend.jpg
Haal het er uit, naja dat lijkt me logisch.
3.http://www.condoom-anoniem.nl/images/stories/condoom_omdoen.jpg
Neem de top van het condoom tussen duim en wijsvinger, zodat er geen lucht meer in zit en er ruimte overblijft om sperma op te vangen.
4[url]http://www.condoom-anoniem.nl/images/stories/condoom_afrollen.jpg[url]
En dan afrollen, nou dat gaat nog helemaal niet zo makkelijk, ik heb er nog behoorlijk aan lopen trekken voor het helemaal tot beneden kwam, dat afrollen lukt echt niet zo snel hoor.

Verder zie ik niet echt do's of don'ts.
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:05 schreef MikeyMan het volgende:
dit lijkt me dus een beter antwoord.
pi_31930042
on-topic: gewoon durex...en bij een bepaalde scharrel glow-in-the-dark condomns...(een aanrader)
Do what you wanna do, be who you wanna be, there's just one rule, don't you dare copy me!
pi_31940675
en voor de niet latex condooms, welke vinden jullie daar de beste van??
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:38:27 #216
5673 heijx
Qui que boue
pi_31958797
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:40 schreef Limme het volgende:

[..]

Durex comfort xl
Zal wel mosterd na de maaltijd zijn, maar Natural is even groot als Comfort XL. (54mm)
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_31960968
Ik was eergister nog bij Christine le Duc... enne.. sinds kort zijn alle Durex condooms (met uitzondering van de elite, die was al groter) een maatje groter geworden
"Vrijwel Ongevaarlijk"
  vrijdag 4 november 2005 @ 22:46:28 #218
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_31975447
En comfort xl?
(ik denk dat 't nog steeds dezelfde grootte is )
pi_32042486
Best een gekloot om zo'n ding om te krijgen als je daar weinig ervaring mee hebt.. het is dan een onderbreking van het spel en als ie dan eindelijk zit is je stemming weg en lijkt het net alsof je lul is afgebonden, dus geen gevoel meer.... Blijkbaar hebben heel veel mensen daarom een hekel aan condooms. Maar na goed oefenen heb je er bijna geen erg meer in vind ik zelf. Ik heb al een tijdje verkering, maar de keren sex zonder condoom is op 2 handen te tellen. We hadden uiteindelijk besloten om helemaal niet meer zonder te doen, omdat we steeds vaker hoorden dat jongelui in onze omgeving werden verrast door ongewenste zwangerschap bij enkel gebruik van de pil..
Nou, dat is iets wat we nog even niet willen, dus daarom maar gewoon rubbers gebruiken. En het is gewoon zo, je merkt op laatst bijna niks meer van zo'n ding, gewoon even wennen.
pi_32049659
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:50 schreef flamoes het volgende:
Best een gekloot om zo'n ding om te krijgen als je daar weinig ervaring mee hebt.. het is dan een onderbreking van het spel en als ie dan eindelijk zit is je stemming weg en lijkt het net alsof je lul is afgebonden, dus geen gevoel meer.... Blijkbaar hebben heel veel mensen daarom een hekel aan condooms. Maar na goed oefenen heb je er bijna geen erg meer in vind ik zelf. Ik heb al een tijdje verkering, maar de keren sex zonder condoom is op 2 handen te tellen. We hadden uiteindelijk besloten om helemaal niet meer zonder te doen, omdat we steeds vaker hoorden dat jongelui in onze omgeving werden verrast door ongewenste zwangerschap bij enkel gebruik van de pil..Nou, dat is iets wat we nog even niet willen, dus daarom maar gewoon rubbers gebruiken. En het is gewoon zo, je merkt op laatst bijna niks meer van zo'n ding, gewoon even wennen.
Ik geloof 90% van die verhalen niet. Het blijkt dat dit maar bij 2 op de 1000 vrouwen voor komt per jaar als de pil goed gebruikt wordt (en daar ben je zelf bij). Dan ook nog in risicogevallen voornamelijk, dus bij een te groot overgewicht bijvoorbeeld (daarvan is bewezen dat de pil minder werkt).

Volgens mij is er in veel gevallen toch een (onbewust) foutje gemaakt. Als ik zo her en der verspreid over internet de onkunde lees met betrekking tot de pil, dan denk ik echt dat het in veel gevallen aan die meiden zelf ligt. Soms lees je letterlijk " ach, spugen na innemen maakt niet uit", "ik ben drie weken geleden de pil drie dagen vergeten, wat moet ik doen?" of "ach, de pil vergeten in week 1 is niet zo'n gevaar hoor, dat kan best een keertje". Tja, duidelijke gevalletjes eigen schult, dikke bult denk ik dan...

Kortom, hier gewoon alleen pil. Condooms vind ik inderdaad ondingen, ook na veelvuldig gebruik. Niet alleen om de onderbreking, ook omdat het zelfs met liters glijmiddel nog gaat schuren van binnen. Het verschil in veiligheid tussen condoom en pil en alleen pil is ook niet dusdanig groot dat ik een condoom noodzakelijk acht, en ik vertrouw mezelf.
pi_32050088
quote:
Op maandag 7 november 2005 10:21 schreef innovative het volgende:

[..]

Ik geloof 90% van die verhalen niet. Het blijkt dat dit maar bij 2 op de 1000 vrouwen voor komt per jaar als de pil goed gebruikt wordt (en daar ben je zelf bij). Dan ook nog in risicogevallen voornamelijk, dus bij een te groot overgewicht bijvoorbeeld (daarvan is bewezen dat de pil minder werkt).

Volgens mij is er in veel gevallen toch een (onbewust) foutje gemaakt. Als ik zo her en der verspreid over internet de onkunde lees met betrekking tot de pil, dan denk ik echt dat het in veel gevallen aan die meiden zelf ligt. Soms lees je letterlijk " ach, spugen na innemen maakt niet uit", "ik ben drie weken geleden de pil drie dagen vergeten, wat moet ik doen?" of "ach, de pil vergeten in week 1 is niet zo'n gevaar hoor, dat kan best een keertje". Tja, duidelijke gevalletjes eigen schult, dikke bult denk ik dan...

Kortom, hier gewoon alleen pil. Condooms vind ik inderdaad ondingen, ook na veelvuldig gebruik. Niet alleen om de onderbreking, ook omdat het zelfs met liters glijmiddel nog gaat schuren van binnen. Het verschil in veiligheid tussen condoom en pil en alleen pil is ook niet dusdanig groot dat ik een condoom noodzakelijk acht, en ik vertrouw mezelf.
Zouden het geen bewuste foutjes zijn? Volgens mij zijn er toch behoorlijk wat vrouwen die op die manier proberen een man aan zich te binden.
  maandag 7 november 2005 @ 10:42:30 #222
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32050124
Mjah, vast niet op hun 16e... Lijkt mij... Gebeurt vast, maar denk, gezien het grote aantal topics over de pil hier, dat niet echt aan de orde is...
©DiscoveryChannel
pi_32052250
quote:
Op donderdag 3 november 2005 21:42 schreef mystery1980 het volgende:
en voor de niet latex condooms, welke vinden jullie daar de beste van??
Die zijn er ook van Durex, maar ook van een ander merk, die niet latex-condooms schijnen erg confortabel vergeleken met latex. Die Durex Avanti is van een ander materiaal en er zijn er ook van lamsdarm, maar die zijn alleen geschikt om zwangerschap te voorkomen en niet tegen SOA. Uitleg over deze rubbertjes staan op deze pagina over condooms bij latex-allergie
pi_32060851
quote:
Op maandag 7 november 2005 10:21 schreef innovative het volgende:

[..]

Eigen schuld dikke bult zeg je dus... Dat vind ik niet. Ik denk dat het je gewoon overkomt. Niet omdat je zo stom ben, maar gewoon door de omstandigheden. Dingen over het hoofd zien is menselijk. Het gebeurd niet voor niks zo vaak hoor!
Die kennissen van ons gingen er ook altijd zorgzaam mee om dachten ze. Wat collega's dachten ook dat ze hem goed slikten.
Als je bijv. antibiotica krijgt, is het bijna zeker dat de pil niet meer werkt. Wat nou zo lullig is, de meeste huisartsen vertellen dat er niet bij! Een ongelukje zit echt in een klein hoekje, en sommige dingen kan je je gewoon in vergissen. Bij diaree denk je vast niet meteen "o jee me pil". En stel nou dat je blaasontsteking heb, wat je ook vaak krijgt zonder dat je het door heb? En ik vind het ook nog eens irritant dat je het gewoon niet weet als ze niet beschermd is op het moment van sex, dus altijd onverwacht zwanger.
Een rubber kan stuk gaan ja, maar dat weet je dan donders goed omdat alles er uit loopt, dus is er nog tijd voor een morning after pil.
Dat condooms lastig zijn klopt wel, maar kan je beperken. Het schurende gevoel komt vaak door een te groot condoom, wat eigenlijk heen en weer gaat schuiven, doordat het na een tijdje meer is uitgerekt (heb ik met durex). Met het eigen merk van kruidvat hebben we daar nooit last van. die zijn wat stugger en ook dunner. maarja, het blijft een lastig ding, dus het is net wat je er voor over hebt om zwangerschap te voorkomen.
  maandag 7 november 2005 @ 16:57:14 #225
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32060949
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:53 schreef flamoes het volgende:

[..]

Eigen schuld dikke bult zeg je dus... Dat vind ik niet. Ik denk dat het je gewoon overkomt. Niet omdat je zo stom ben, maar gewoon door de omstandigheden. Dingen over het hoofd zien is menselijk. Het gebeurd niet voor niks zo vaak hoor!
Die kennissen van ons gingen er ook altijd zorgzaam mee om dachten ze. Wat collega's dachten ook dat ze hem goed slikten.
Als je bijv. antibiotica krijgt, is het bijna zeker dat de pil niet meer werkt. Wat nou zo lullig is, de meeste huisartsen vertellen dat er niet bij! Een ongelukje zit echt in een klein hoekje, en sommige dingen kan je je gewoon in vergissen. Bij diaree denk je vast niet meteen "o jee me pil". En stel nou dat je blaasontsteking heb, wat je ook vaak krijgt zonder dat je het door heb? En ik vind het ook nog eens irritant dat je het gewoon niet weet als ze niet beschermd is op het moment van sex, dus altijd onverwacht zwanger.
Dat zijn dus geen ongelukken... Die dingen staan gewoon in de bijsluiter. Probleem is geloof ik alleen dat niemand die nog leest tegenwoordig...
©DiscoveryChannel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')