quote:Op maandag 2 mei 2005 00:01 schreef mighty_myte het volgende:
je moet ook de juiste maat kopen natuurlijk.
en niet te vergeten rekening te houden met hoe snel je klaarkomt.
en de eerste keer moet je niet met condoom doen, dat is zonde.
of heeft één van jullie aids?
Inderdaad, de eerste keer zul je nog niet een enorm uithoudingsvermogen hebben...quote:Op maandag 2 mei 2005 00:00 schreef Refragmental het volgende:Performa is ook goed voor de eerste keer, dan houd je et teminste langer vol
Wat een onzin!quote:Op maandag 2 mei 2005 00:11 schreef Byte_Me het volgende:
als jullie beiden maagd zijn, dan hebben jullie ook geen geslachtsziektes. dus als je vriendin nou ff aan de pil gaat, dan heb je niet eens een condoom nodig.
Och, zonder condoom moet je een jaar lang elke nacht seks hebben met iemand met HIV, en na dat jaar is de kans dat je zelf ook HIV hebt, ongeveer 50%.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:16 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Geslachtziektes krijg je ook via andere wegen, hoef je geen sex voor te hebben. Geen Biologie in de brugklas gehad?
Fetherlite zou ik inderdaad doen! Top dingen!quote:Op zondag 1 mei 2005 23:52 schreef TheArowana het volgende:
blabla
Toch zou ik et niet proberenquote:Op maandag 2 mei 2005 00:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Och, zonder condoom moet je een jaar lang elke nacht seks hebben met iemand met HIV, en na dat jaar is de kans dat je zelf ook HIV hebt, ongeveer 50%.
precies.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Och, zonder condoom moet je een jaar lang elke nacht seks hebben met iemand met HIV, en na dat jaar is de kans dat je zelf ook HIV hebt, ongeveer 50%.
Jezus jij bent echt dom. Je kunt gewoon als drager van het AIDS-syndroom geboren worden.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:11 schreef Byte_Me het volgende:
als jullie beiden maagd zijn, dan hebben jullie ook geen geslachtsziektes. dus als je vriendin nou ff aan de pil gaat, dan heb je niet eens een condoom nodig.
je mag toch aannemen dat je over het algemeen wel weet of je moeder aids had of niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:47 schreef boyv het volgende:
[..]
Jezus jij bent echt dom. Je kunt gewoon als drager van het AIDS-syndroom geboren worden.
Dat gaat niet op tov hetgeen ik citeerde. Hij zegt dat wanneer je nog maagd bent, dat je dan nog geen geslachtziektes hebt.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:58 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
je mag toch aannemen dat je over het algemeen wel weet of je moeder aids had of niet.
relax man, zoals ik al zei, dat weet je meestal zelf wel.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:00 schreef boyv het volgende:
[..]
Dat gaat niet op tov hetgeen ik citeerde. Hij zegt dat wanneer je nog maagd bent, dat je dan nog geen geslachtziektes hebt.
Je hebt verschillende maten condoomsquote:Op maandag 2 mei 2005 01:04 schreef pijnboom het volgende:
Hmm nu ik dit topic zie wil ik graag mijn eigen vraag stellen..
Ik heb een paar keer geprobeerd een condoom om te doen, maar die zaten veel te strak.. het naar beneden rollen lukte echt niet, verder dan mijn eikel ging gewoon niet. Dit waren gewone Durex topsafe condooms. Welke condooms zijn breder en daardoor makkelijker af te rollen?
Alvast bedankt voor de reacties, want ik ben wel benieuwd
Die dan 'discreet' worden thuisgeleverd.quote:Op maandag 2 mei 2005 02:55 schreef mighty_myte het volgende:
laat je vriendin de pil slikken, en anders kun je op internet condooms bestellen natuurlijk.
niet bij de sexshop kopen, die zetten je af met enorm hoge prijzen.
De wondere wereld van internet!!quote:Op maandag 2 mei 2005 01:09 schreef boyv het volgende:
[..]
Je hebt verschillende maten condoomsNeem gewoon een keer zo'n Durex Topsafe mee naar de winkel en ga daar een beetje vergelijken. Als je dat stom vindt staan dan kun je ook gewoon een paar verschillende maten kopen en thuis gaan kijken welke het beste past.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |