abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2005 @ 13:51:43 #51
116535 Smoked
Ally Sheedy FTW!1
pi_26695183
Ik zou niet featherlight nemen, dan ben je in 5 minuutjes klaar...
There IS no global warming -- The Matrix
  dinsdag 3 mei 2005 @ 13:59:34 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26695414
Durex heeft ook een 'condoomkiezer' op de site: http://www.durex.com/nl/condomSelector.asp?intMenuOpen=4

* Brighteyes heeft 'Elite' als vaste condoom. En nee, niet elke keer dezelfde!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:10:11 #53
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_26695747
Zie daar bij die condoomkiezer dat Durex tegenwoordig ook speeltjes verkoopt...

Bijna niet duur ook zeg

Wel aardig ontworpen...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:19:30 #54
98036 -calimero-
Zonder ei...
pi_26713077
Ik gebruik altijd topsave, vanaf de eerste keer al. Had er eens eentje gekregen en was er wel tevreden over. Ook nooit problemen mee gehad ofzo. Maar nu lijkt t me wel eens leuk om Durex pleasuremax te proberen, heeft iemand daar eigelijk ervaring mee?
Save a mouse, eat a pussy.
  woensdag 4 mei 2005 @ 10:53:55 #55
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_26720795
Om terug te komen op wat posts:
quote:
Belangrijkste in deze vind ik vooral: is ze aan de pil?

Zo ja ==> Fetherlite is makkelijker om te doen, en voelt beter....

zo nee ==> zorg dat ze aan de pil gaat of neem gewone topsafe

Btw, nog wat tips:
- noem het geen ploplop doen, niet echt erotisch
- Oefen vantevoren met rubber...
Als het goed is gaat ze de pil deze week nog bij de apotheek halen..

Ik noemde het 'plopplop doen' omdat het een citaat van giphart is waar ik aan moest denken, en om het allemaal wat minder beladen over te laten komen. Het is zeker niet erotisch maar ach, ik vond dat m'n vraag wel enigzins ludiek gebracht mocht worden.. Verder heb je volkomen gelijk..

En oefenen ga ik ook zeker doen.. sterker nog, heb ik al gedaan, maar nog niet met fetherlights..

Over snel klaarkomen:
Ik heb geen idee of ik snel of niet ga klaarkomen.. Aan de ene kant zou het me helemaal niet verbazen als ik zeer snel klaar zou komen, aan de andere kant zou het best kunnen dat ik het even volhoud.. Verder heb ik ook gemerkt dat bij een heel intense stimulatie, m'n orgasme juist langer uitblijft, hoe vreemd dat ook klinkt..

Over pasvorm:
Ik ben, zoals dat zo genuanceerd en politiek correct heet, 'bescheiden geschapen'.. Condooms zitten voor mij dus nooit bijster strak maar toch strak genoeg om niet af te gleiden.. voor zover ik weet toch.. Volgens mij zitten ze echt strak genoeg maar ik heb geen flauw idee hoe gevoelig ze blijken te zijn voor afgleiden in de praktijk, bij de gemeenschap dus zegmaar.. Als ze afgleiden, zullen we dat alleen op het moment zelf kunnen merken, maar ik denk niet dat het zal gebeuren..

Over kruidvat winkelmerk vs. Durex:
Nu heb ik al een paar keer een durex open gehad maar om nou te zeggen dat die dingen zo stinken.. toegegeven, echt gecharmeerd van de geur was ik niet, maar ik vond het echt niet storend..
En is het echt zo dat die van het kruidvat minder irriteren? Je zou van Durex toch enig kwalitatief verschil (mogen) verwachten niet?

En als laatste nog even, waar KOPEN jullie je condooms? gewoon bij de drogist of bij de seksshop of bij de apotheek misschien zelfs?
gewoon, uit nieuwsgierigheid..

en bedankt voor al jullie reacties..

[ Bericht 14% gewijzigd door TheArowana op 04-05-2005 10:59:25 ]
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_26720884
Succes TS

Staar je overigens niet blind op de eerste keer, daarna wordt het toch veel lekkerder. Als ze pijn heeft is dat ook vrij normaal etc. Je bij elkaar gemakkelijk voelen is het allerbelangrijkst!
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:05:15 #57
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_26721088
ik maak me ook absoluut geen zorgen.. Nu ga ik niet uitwijden over hoe geweldig onze relatie wel niet is (in onze ogen dan).. maar alles gaat zo natuurlijk en we voelen ons zo op ons gemak bij elkaar dat het mezelf soms verbaast..
Demolish your own Face
pi_26721548
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:53 schreef TheArowana het volgende:
Als het goed is gaat ze de pil deze week nog bij de apotheek halen..

En als laatste nog even, waar KOPEN jullie je condooms? gewoon bij de drogist of bij de seksshop of bij de apotheek misschien zelfs?
gewoon, uit nieuwsgierigheid..
Ik hoop dat je vriendin al wel even bij de dokter langs is geweest voor de pil? De eerste keer, en bij de eerste herhaling, moet de dokter deze uitschrijven. Daarna kun je hem gewoon halen bij de apotheek. Reden dat je eerst naar de dokter moet, is dat de pil in zeldzame gevallen gevaarlijk of zelfs dodelijk is. De dokter wil deze risico's zo veel mogelijk uitsluiten.

Verder, ik koop ze gewoon bij de drogist, of bij de Christine le Duc, als ik daar toch in de buurt ben...
pi_26728513
Ik koop ze in een kampwinkeltje om de hoek, of anders drogist.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26730231
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 13:51 schreef Smoked het volgende:
Ik zou niet featherlight nemen, dan ben je in 5 minuutjes klaar...
Ideaal voor mij dus.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26731367
ik koop ze bij de condomerie online, of bij de lidl. toen ik ze nog gebruikte tenminste
  zondag 8 mei 2005 @ 15:37:57 #62
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_26825829
Uiteraard is ze eerst langs de doktor geweest
Iedereen nogmaals bedankt
Demolish your own Face
  zondag 8 mei 2005 @ 15:43:38 #63
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_26826000
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:18 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Och, zonder condoom moet je een jaar lang elke nacht seks hebben met iemand met HIV, en na dat jaar is de kans dat je zelf ook HIV hebt, ongeveer 50%.
geldt dat voor zowel de man als de vrouw ?

eigenlijk best wel bizar, de resultaten van zo'n onderzoek moedigen nou niet echt het gebruik van een condoom aan op deze manier...
Neerkomen wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')