Ja hoor, ga maar gebukt staan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:12 schreef Pr0nXXX het volgende:
Mag ik meedoen?
Kut wannabee Mod. Ga je inlikken ofzo bij de modsquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:13 schreef minkuukel het volgende:
[..]
A; zo praat je niet tegen je moeder.
B; geen doodverwensingen.![]()
Maar dat zal jou soort inteelt nooit begrijpen dus daarom op mijn verzoek een slotje.![]()
Heerlijk, je hebt er echt moeite mee, ga maar lekker rukken ofzo.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:14 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Kut wannabee Mod. Ga je inlikken ofzo bij de mods![]()
Dank je! Helaas heb je de betekenis van het woordje ironie nog niet op het (V)MBO geleerdquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:19 schreef minkuukel het volgende:
Ps, ff je profiel nagekeken. Veel verder kom je niet.
Niet voor mijquote:
Ohquote:
Nu gaat'tie zichzelf onzinnige dingen afvragenquote:
en dat op FOK!quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:19 schreef Floyty het volgende:
[..]
Nu gaat'tie zichzelf onzinnige dingen afvragen![]()
Je vroeg er zelf omquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:57 schreef DjDev het volgende:
Kan deze idioot uit mijn topic gehaald worden? (Cerbie
)
Mensen die Alexis Bledel afkraken ;( Deel 2
Ik vroeg er helemaal niet omquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je vroeg er zelf omDat topic heeft sowieso geen bestaansrecht als deel 2, zelfs in ONZ zijn er betere topics dan die op slot gegooid
Krijg ik nog de schuld.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:07 schreef yvonne het volgende:
Done arcee.
O, nee , je aanvraag, donequote:
ja, hoi, kom eff op msn..quote:
Zal wel moeten als ik +/- 80km verder zitquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:10 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Praat jij alleen via peecee met je mammie?
Oh, zo...quote:
Niet als je met "smerige teringlijer" begint te gooien nee.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:53 schreef Razor21 het volgende:
Godver nu heb ik niets meer sluit maar gaat nergens meer over
Ach daar gaat het niet om, gaat om al die kut reacties. En waarom volg je mij?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:54 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Niet als je met "smerige teringlijer" begint te gooien nee.![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:03 schreef Jerruh het volgende:
ey, vecht het uit op msn ofzo, ga elkaar daar volgen, maar hier is het FB topic.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:58 schreef ReadMe het volgende:
Maarja, laat ik je maar niet meer lastigvallen in je topic..vind ik ook weer zo sneu.
ik heb m naar ONZ getrapt. het was niet echt een klaagbaaktopicquote:Op maandag 9 mei 2005 18:35 schreef LibertarianX het volgende:
Kan de onzin hier worden verwijderd, van een mod nota bene
Ambulance rijder: Meneer, Kunt u reanimeren?
mauw es niet zeg!quote:Op maandag 9 mei 2005 18:55 schreef LibertarianX het volgende:
Gooi er dan maar een slotje op als je het baggeren niet wilt tegengaan.
quote:MUUS (Moderator) - maandag 9 mei 2005 @ 19:00
Folter-Mod
Oversight? Schatje? Dropje? Snoepje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |