Nee ik een typeneurosequote:Op donderdag 5 mei 2005 13:58 schreef Lidia het volgende:
Lucht dit nou op?
Nee dit lucht opquote:
Is het koud daarboven?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:57 schreef livEliveD het volgende:
"Goh wat ben je lang". Alsof ik dat niet weet![]()
Ja ik snap het nut niet. Is het zo moeilijk voor mensen om hun bek te houden? Of moet ik er iets psychologisch achter zoeken?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
je hebt iets tegen retorische vragen?
Die is wel flauw. Sommige zeggen "Blijft er daarboven nu eeuwig sneeuw liggen" en das dan tenminste al iets originelerquote:
Jawel hoor, dingen zoals 'leer Nederlands'quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:06 schreef Ravje het volgende:
Is er hier op Fok wel eens iets zinnigs gezegt dan?
*denkt diep na....*
Je bedoelt dat het gemiddelde gesprek met jouw vrienden dit niveau heeft en dat beschouw je dan als sociaal leven?quote:
Preciesquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:06 schreef Biancavia het volgende:
'Wat regent het hard he?'
Nee, ik bedoel dat als je retorische vragen niet aan kunt je dan niet zo geweldig zult zijn in een gemiddelde conversatie? Aangezien het meerendeel van de mensen wél het vermogen heeft om die te doorgronden en te zien als een vriendelijke benaderingquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het gemiddelde gesprek met jouw vrienden dit niveau heeft en dat beschouw je dan als sociaal leven?
Jouw leven bestaat alleen uit Fok?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:06 schreef Ravje het volgende:
Is er hier op Fok wel eens iets zinnigs gezegt dan?
Nee, weddenschap verloren...quote:"Ben je naar de kapper geweest?".
"te zien als vriendelijke benadering?"quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:08 schreef JeRa het volgende:
Nee, ik bedoel dat als je retorische vragen niet aan kunt je dan niet zo geweldig zult zijn in een gemiddelde conversatie? Aangezien het meerendeel van de mensen wél het vermogen heeft om die te doorgronden en te zien als een vriendelijke benadering
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |