Nee ik een typeneurosequote:Op donderdag 5 mei 2005 13:58 schreef Lidia het volgende:
Lucht dit nou op?
Nee dit lucht opquote:
Is het koud daarboven?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:57 schreef livEliveD het volgende:
"Goh wat ben je lang". Alsof ik dat niet weet![]()
Ja ik snap het nut niet. Is het zo moeilijk voor mensen om hun bek te houden? Of moet ik er iets psychologisch achter zoeken?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
je hebt iets tegen retorische vragen?
Die is wel flauw. Sommige zeggen "Blijft er daarboven nu eeuwig sneeuw liggen" en das dan tenminste al iets originelerquote:
Jawel hoor, dingen zoals 'leer Nederlands'quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:06 schreef Ravje het volgende:
Is er hier op Fok wel eens iets zinnigs gezegt dan?
*denkt diep na....*
Je bedoelt dat het gemiddelde gesprek met jouw vrienden dit niveau heeft en dat beschouw je dan als sociaal leven?quote:
Preciesquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:06 schreef Biancavia het volgende:
'Wat regent het hard he?'
Nee, ik bedoel dat als je retorische vragen niet aan kunt je dan niet zo geweldig zult zijn in een gemiddelde conversatie? Aangezien het meerendeel van de mensen wél het vermogen heeft om die te doorgronden en te zien als een vriendelijke benaderingquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het gemiddelde gesprek met jouw vrienden dit niveau heeft en dat beschouw je dan als sociaal leven?
Jouw leven bestaat alleen uit Fok?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:06 schreef Ravje het volgende:
Is er hier op Fok wel eens iets zinnigs gezegt dan?
Nee, weddenschap verloren...quote:"Ben je naar de kapper geweest?".
"te zien als vriendelijke benadering?"quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:08 schreef JeRa het volgende:
Nee, ik bedoel dat als je retorische vragen niet aan kunt je dan niet zo geweldig zult zijn in een gemiddelde conversatie? Aangezien het meerendeel van de mensen wél het vermogen heeft om die te doorgronden en te zien als een vriendelijke benadering
quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:11 schreef woutabest het volgende:
Nee fijn, een wereld waarin alleen nog maar nuttige dingen gezegd worden. Dan blijft het wel lekker rustig
Er is geen nut. Of jij moet het weten en dan hoor ik het graagquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:12 schreef JeRa het volgende:
De werkelijke kwestie is hier dus het nut van retorische vragen.
Benadering niet in de grote betekenis van het woord, maar eerder als een element uit een conversatie. Heb je erge psychologische problemen gekregen door die retorische vragen of draai je zomaar een beetje om het probleem heen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
"te zien als vriendelijke benadering?"
Je bent toch niet zo'n type wat s'ochtends in de trein gezellig over het weer gaat babbelen met mensen die erg eenzaam zijn en dus de meest onzinnige shit de ether ingooien?
Ik open een topic over dingen IRL en jij trekt dus de conclusie dat me leven uit puur Fok bestaat? Wat snap je wel? <- Deze is ook retorischquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:10 schreef JeRa het volgende:
Dat van jou in ieder geval wel, als je al over zoiets begint te zeiken op Fok
Het lijkt me dat dat voor iedereen anders is. Dat jij dat niet als je eigen mening weet te verkondigen zegt meer over jezelf dan over het nut van retorische vragenquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Er is geen nut. Of jij moet het weten en dan hoor ik het graag![]()
Om welk probleem zou ik heen moeten draaien? Kun je geen voorbeelden noemen dan kijk ik wel welke voor mij opgaat.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:13 schreef JeRa het volgende:
Heb je erge psychologische problemen gekregen door die retorische vragen of draai je zomaar een beetje om het probleem heen?
Ik ben van mening dat het onzinnig is ja. Jij blijkbaar niet dus ik vraag me af wat voor jou het nuttig maakt dan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:14 schreef JeRa het volgende:
Het lijkt me dat dat voor iedereen anders is. Dat jij dat niet als je eigen mening weet te verkondigen zegt meer over jezelf dan over het nut van retorische vragen
Wellicht probeer je het echte leven na te bootsen in je hoofd en ga je er vervolgens over zeiken op Fok?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik open een topic over dingen IRL en jij trekt dus de conclusie dat me leven uit puur Fok bestaat? Wat snap je wel? <- Deze is ook retorisch
"nee de kapper komt altijd naar mij"quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:57 schreef livEliveD het volgende:
"Ben je naar de kapper geweest?". Nee het wordt vanzelf korter.
Is het ook. Puur afreageren. Gelukkig zijn er altijd mensen die zo dom zijn om erop in te gaanquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:16 schreef JeRa het volgende:
dit vind ik zeiken om het zeiken.
+10 flauwquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:17 schreef keijz het volgende:
"nee de kapper komt altijd naar mij"
Dat viel me ook al op, ik ken mensen die precies zijn zoals jou (zeiken om het zeiken, alle vormen met esthetische waarde voor het meerendeel van de mensen afkraken) en die denken dat ze boven de rest staanquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is het ook. Puur afreageren. Gelukkig zijn er altijd mensen die zo dom zijn om erop in te gaan![]()
![]()
Zelfs God is minderwaardig aan me, beste slaaf.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:21 schreef JeRa het volgende:
voel jij je ook zo?
Overigens is dit wel een heel slechte dooddoenerquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er altijd mensen die zo dom zijn om erop in te gaan![]()
![]()
Hoezo? Je blijft toch posten!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:22 schreef JeRa het volgende:
Overigens is dit wel een heel slechte dooddoener
Wowquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:22 schreef SHE het volgende:
Helemaal gelijk...teveel mensen zeggen teveel stomme dingen.
Dat terwijl het helemaal niet moeilijk is om niets stoms te zeggen, gewoon een kwestie van niet zeggen![]()
Het was je bedoeling om het te stoppen, inderdaadquote:
Das een mening. Das okquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:20 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die onzinnige topics openen om even hun hart te luchten.
Het is trouwens net zo irritant als heel de tijd de verkeerde PI gebruiken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:57 schreef livEliveD het volgende:
Op de een of andere manier heb je altijd mensen die iets moeten zeggen dat onzinnig is.
"Goh wat ben je lang". Alsof ik dat niet weet![]()
"Ben je naar de kapper geweest?". Nee het wordt vanzelf korter.
"Vind je dat lekker op je brood?". Nee ik doe de smeerbeweging om RSI te voorkomen
Mijn God, en dan nog gepikeerd zijn als je er wat van zegt.
Zo dit lucht op zeg
Proef ik hier een win-win situatie?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:23 schreef JeRa het volgende:
Ik geniet er van om je zo uit te lokken
Open er een topic overquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:25 schreef Floyty het volgende:
Het is trouwens net zo irritant als heel de tijd de verkeerde PI gebruiken.![]()
Maar even serieus. Je doet informatica, filosofie. Dat klinkt me echt in de oren als een standaard zichzelf als übermensch beschouwend persoon die denkt meer te weten dan de rest, ik ken ze. Denk je niet dat dit zich uit in het probleem dat je in je OP beschrijft?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zelfs God is minderwaardig aan me, beste slaaf.
Precies. Zo enorm vermoeiend allemaalquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:24 schreef evil-me het volgende:
Ik ben het met je eens.Moeder staat met aardappel in de hand en die dus te schillen zegt ze ja wacht is ik ben eten aan het koken. NEE ECHT *zucht* Ik kan ook geen gesprekken voeren omdat ik niet die onnodige dingen zeg..
Ik heb die behoefte niet bij elke scheet zoals sommigen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Open er een topic over [afbeelding]
quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:26 schreef JeRa het volgende:
Maar even serieus.
Klopt.quote:Je doet informatica, filosofie.
Ik zou deze zin bijna als ondertitel nemen. Maar je kent me blijkbaar totaal niet want je psychologisch inzicht laat veel te wensen overquote:Dat klinkt me echt in de oren als een standaard zichzelf als übermensch beschouwend persoon die denkt meer te weten dan de rest, ik ken ze.
Nee totaal niet.quote:Denk je niet dat dit zich uit in het probleem dat je in je OP beschrijft?
Je beschouwt je eigen psychologisch inzicht als beter?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:32 schreef livEliveD het volgende:
Ik zou deze zin bijna als ondertitel nemen. Maar je kent me blijkbaar totaal niet want je psychologisch inzicht laat veel te wensen over![]()
Dus je wilt wel klagen maar er geen topic over openen? Ben je trouwens diezelfde gast die 2 dagen mod was van Onz? (zelfde avatar zover ik me kan herinneren)quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:28 schreef Floyty het volgende:
Ik heb die behoefte niet bij elke scheet zoals sommigen.![]()
Nice try, sugarquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:33 schreef JeRa het volgende:
Je beschouwt je eigen psychologisch inzicht als beter?
Ik klaag niet hoor, het was een opmerking.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dus je wilt wel klagen maar er geen topic over openen? Ben je trouwens diezelfde gast die 2 dagen mod was van Onz? (zelfde avatar zover ik me kan herinneren)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |