Ohquote:
Nu gaat'tie zichzelf onzinnige dingen afvragenquote:
en dat op FOK!quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:19 schreef Floyty het volgende:
[..]
Nu gaat'tie zichzelf onzinnige dingen afvragen![]()
Je vroeg er zelf omquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:57 schreef DjDev het volgende:
Kan deze idioot uit mijn topic gehaald worden? (Cerbie
)
Mensen die Alexis Bledel afkraken ;( Deel 2
Ik vroeg er helemaal niet omquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je vroeg er zelf omDat topic heeft sowieso geen bestaansrecht als deel 2, zelfs in ONZ zijn er betere topics dan die op slot gegooid
Krijg ik nog de schuld.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:07 schreef yvonne het volgende:
Done arcee.
O, nee , je aanvraag, donequote:
ja, hoi, kom eff op msn..quote:
Zal wel moeten als ik +/- 80km verder zitquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:10 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Praat jij alleen via peecee met je mammie?
Oh, zo...quote:
Niet als je met "smerige teringlijer" begint te gooien nee.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:53 schreef Razor21 het volgende:
Godver nu heb ik niets meer sluit maar gaat nergens meer over
Ach daar gaat het niet om, gaat om al die kut reacties. En waarom volg je mij?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:54 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Niet als je met "smerige teringlijer" begint te gooien nee.![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:03 schreef Jerruh het volgende:
ey, vecht het uit op msn ofzo, ga elkaar daar volgen, maar hier is het FB topic.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:58 schreef ReadMe het volgende:
Maarja, laat ik je maar niet meer lastigvallen in je topic..vind ik ook weer zo sneu.
ik heb m naar ONZ getrapt. het was niet echt een klaagbaaktopicquote:Op maandag 9 mei 2005 18:35 schreef LibertarianX het volgende:
Kan de onzin hier worden verwijderd, van een mod nota bene
Ambulance rijder: Meneer, Kunt u reanimeren?
mauw es niet zeg!quote:Op maandag 9 mei 2005 18:55 schreef LibertarianX het volgende:
Gooi er dan maar een slotje op als je het baggeren niet wilt tegengaan.
quote:MUUS (Moderator) - maandag 9 mei 2005 @ 19:00
Folter-Mod
Oversight? Schatje? Dropje? Snoepje?
schei toch uit, die OP gaat helemaal nergens over, en er klopt geen flikker van dat verhaal....quote:Op maandag 9 mei 2005 18:41 schreef LibertarianX het volgende:
Het is verdomme geen onzin. Ik loop te klagen over ambulance personeel, en jij denkt dat het een grap is? Er is gvd iemand dood gegaan, ja!
Toch knap dat je dat zonder enige kennis van dit geval zo goed weet.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
schei toch uit, die OP gaat helemaal nergens over, en er klopt geen flikker van dat verhaal....
uch....
U bedoelt?quote:Op maandag 9 mei 2005 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
het was de lullige manier waarop de voorbeelden, tot iets wat mensen dwars zit over de gezondheidszorg, gebracht werden in de op. dat weet iedereen.
knap dat jij over mijn kennis kunt oordelen...quote:Op maandag 9 mei 2005 20:21 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
Toch knap dat je dat zonder enige kennis van dit geval zo goed weet.
Dus de Ambulance dienst in NL werkt altijd perfect, er werk niemand die niet 100% is opgeleid, en men maakt geen fouten.
Bravo. Dat is dan de enige bedrijfstak in NL.
Laat het topic dan lekker dicht, jij je zin, enne, krijg geen hartaanval in Zutphen..quote:Op maandag 9 mei 2005 20:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
knap dat jij over mijn kennis kunt oordelen...
topic blijft gewoon dicht, het is gewoon een bullshit verhaal...
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:47 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
Laat het topic dan lekker dicht, jij je zin, enne, krijg geen hartaanval in Zutphen..
roept aardig wat agressie op, en dat blijkt ook wel uit het verdere verloop van het topic....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:44 schreef Vector_SLD het volgende:
Wat was er mis met mijn OP?
En daar ben ik het dan volledig mee eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:06 schreef Vector_SLD het volgende:
Het verdere verloop werd veroorzaakt door kastanova....
Zit niet te janken pisvlek, ik ben ook gewoon een userquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:10 schreef ReadMe het volgende:
En daar ben ik het dan volledig mee eens.
Wat ik trouwens ook erg overantwoordelijk vind, als moderator zijnde hoor je het goede voorbeeld te geven.
En dan mensen uitmaken voor pisnicht en offtopic gaan lullen zou ik als admin al genoeg vinden...
Maarja, wie ben ik nou.
niet 'gewoon' een user toch? ook niet een 'gewone' user trouwens...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zit niet te janken pisvlek, ik ben ook gewoon een user.
Dan zou ik je maar al te graag zwart zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zit niet te janken pisvlek, ik ben ook gewoon een user.
als je Kasta als rolemodel moet hebben is er serieus iets mis met jequote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:10 schreef ReadMe het volgende:
[..]
En daar ben ik het dan volledig mee eens.
Wat ik trouwens ook erg overantwoordelijk vind, als moderator zijnde hoor je het goede voorbeeld te geven.
En dan mensen uitmaken voor pisnicht en offtopic gaan lullen zou ik als admin al genoeg vinden...
Maarja, wie ben ik nou.
Ok, herstel, ik ben een user die ook nog een halve dagtaak heeft aan het in goede banen leiden van zijn eigen forumquote:
Als je Kasta als moderator wil hebben die zich niet kan gedragen, ben je dat ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:16 schreef nossio het volgende:
[..]
als je Kasta als rolemodel moet hebben is er serieus iets mis met je :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |