schei toch uit, die OP gaat helemaal nergens over, en er klopt geen flikker van dat verhaal....quote:Op maandag 9 mei 2005 18:41 schreef LibertarianX het volgende:
Het is verdomme geen onzin. Ik loop te klagen over ambulance personeel, en jij denkt dat het een grap is? Er is gvd iemand dood gegaan, ja!
Toch knap dat je dat zonder enige kennis van dit geval zo goed weet.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
schei toch uit, die OP gaat helemaal nergens over, en er klopt geen flikker van dat verhaal....
uch....
U bedoelt?quote:Op maandag 9 mei 2005 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
het was de lullige manier waarop de voorbeelden, tot iets wat mensen dwars zit over de gezondheidszorg, gebracht werden in de op. dat weet iedereen.
knap dat jij over mijn kennis kunt oordelen...quote:Op maandag 9 mei 2005 20:21 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
Toch knap dat je dat zonder enige kennis van dit geval zo goed weet.
Dus de Ambulance dienst in NL werkt altijd perfect, er werk niemand die niet 100% is opgeleid, en men maakt geen fouten.
Bravo. Dat is dan de enige bedrijfstak in NL.
Laat het topic dan lekker dicht, jij je zin, enne, krijg geen hartaanval in Zutphen..quote:Op maandag 9 mei 2005 20:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
knap dat jij over mijn kennis kunt oordelen...
topic blijft gewoon dicht, het is gewoon een bullshit verhaal...
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:47 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
Laat het topic dan lekker dicht, jij je zin, enne, krijg geen hartaanval in Zutphen..
roept aardig wat agressie op, en dat blijkt ook wel uit het verdere verloop van het topic....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:44 schreef Vector_SLD het volgende:
Wat was er mis met mijn OP?
En daar ben ik het dan volledig mee eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:06 schreef Vector_SLD het volgende:
Het verdere verloop werd veroorzaakt door kastanova....
Zit niet te janken pisvlek, ik ben ook gewoon een userquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:10 schreef ReadMe het volgende:
En daar ben ik het dan volledig mee eens.
Wat ik trouwens ook erg overantwoordelijk vind, als moderator zijnde hoor je het goede voorbeeld te geven.
En dan mensen uitmaken voor pisnicht en offtopic gaan lullen zou ik als admin al genoeg vinden...
Maarja, wie ben ik nou.
niet 'gewoon' een user toch? ook niet een 'gewone' user trouwens...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zit niet te janken pisvlek, ik ben ook gewoon een user.
Dan zou ik je maar al te graag zwart zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zit niet te janken pisvlek, ik ben ook gewoon een user.
als je Kasta als rolemodel moet hebben is er serieus iets mis met jequote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:10 schreef ReadMe het volgende:
[..]
En daar ben ik het dan volledig mee eens.
Wat ik trouwens ook erg overantwoordelijk vind, als moderator zijnde hoor je het goede voorbeeld te geven.
En dan mensen uitmaken voor pisnicht en offtopic gaan lullen zou ik als admin al genoeg vinden...
Maarja, wie ben ik nou.
Ok, herstel, ik ben een user die ook nog een halve dagtaak heeft aan het in goede banen leiden van zijn eigen forumquote:
Als je Kasta als moderator wil hebben die zich niet kan gedragen, ben je dat ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:16 schreef nossio het volgende:
[..]
als je Kasta als rolemodel moet hebben is er serieus iets mis met je :S
En ik zou jou graag met een vork in je oogbal zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:16 schreef ReadMe het volgende:
Dan zou ik je maar al te graag zwart zien.
een mod die afentoe ook lekker mee relt,en uit zn nek lultquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:17 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Als je Kasta als moderator wil hebben die zich niet kan gedragen, ben je dat ook.
eej! van Jerruh blijft ie af, begrepen!!!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:16 schreef nossio het volgende:
*al nuecked hij wel de leukste mod van Fok*
Boe-fucking-hoequote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:17 schreef ReadMe het volgende:
Als je Kasta als moderator wil hebben die zich niet kan gedragen, ben je dat ook.
Hahahaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Boe-fucking-hoe.
Maar laat me raden, ik heb je ooit eens aan het huilen gemaakt toen je door je denkbeeldige vriendinnetje gedumpt was?
niet zeiken, daar ben je het mannetje niet voor. in sommige topics kan je idd nogal ongenuanceerd, grof maar vooral ongetimed uit de hoek komen, maar dat blijft wel staan. misschien zou je dat iets minder kunnen doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ok, herstel, ik ben een user die ook nog een halve dagtaak heeft aan het in goede banen leiden van zijn eigen forum.
hij nuecked er meerdere...mijn foutquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
eej! van Jerruh blijft ie af, begrepen!!!!!
Ik noem het zelf "confronterend"quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:24 schreef zoalshetis het volgende:
niet zeiken, daar ben je het mannetje niet voor. in sommige topics kan je idd nogal ongenuanceerd, grof maar vooral ongetimed uit de hoek komen, maar dat blijft wel staan. misschien zou je dat iets minder kunnen doen.
Omdat egocentrisme niet okay is. Naja, je bent dan ook een echte Schorpioen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik noem het zelf "confronterend".
En dan nog, dat doe ik al 5 jaar en ik zie niet in waarom ik er vanwege een stel overgevoelige, gepamperde newbie kids daar plotseling iets aan zou moeten veranderen...
Ik ben niet overgevoelig hoor, ik word gewoon niet graag homofiel genoemd, want dat ben ik niet. Ik weet dat je het bedoeld als 'grapje', daarom neem ik je het ook niet kwalijk...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dan nog, dat doe ik al 5 jaar en ik zie niet in waarom ik er vanwege een stel overgevoelige, gepamperde newbie kids daar plotseling iets aan zou moeten veranderen...
We zijn allemaal egoïstische klootzakken!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:41 schreef Pr0nXXX het volgende:
Omdat egocentrisme niet okay is.
ik noem het soms "hoogst vermakelijk, maar erg ongepast". misschien is humor soms toch ondergeschikt aan serieus. hoewel ik natuurlijk niet weet hoe het achter de schermen gaat enzo...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dan nog, dat doe ik al 5 jaar en ik zie niet in waarom ik er vanwege een stel overgevoelige, gepamperde newbie kids plotseling iets aan zou moeten veranderen...
Zit dan ook niet zo te zeiken, homoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:43 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik weet dat je het bedoeld als 'grapje', daarom neem ik je het ook niet kwalijk...
#fok!crewquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:44 schreef zoalshetis het volgende:
hoewel ik natuurlijk niet weet hoe het achter de schermen gaat enzo...
quote:<Kasta> ik verwacht binnenkort te sterven
<Kasta> dus ik wil nog snel ff een aandenken achterlaten
<Nietz> Kun je niet gewoon een spuitbus kopen en uit muren kalken, net als al die andere kneuzen?
<Nietz> op... opppp.
<Kasta> Als ik kindjes maak
<Kasta> kunnen die op de muren kalken
<Nietz> Yeah right. Alsof jouw kindjes in orde genoeg zouden zijn om zoiets te presteren.
<Kasta> Mijn kinderen worden de nieuwe hitlertjes
<Kasta> serieus
<Kasta> die laten de joden gewoon op de muren kalken
<Nietz> Mag ik pleegpapa worden?
<Kasta> Jij mag de luftwaffe regelen
<Nietz> Ik wou de SS doen..
<Kasta> Ik vind PP wel iemand voor de Hitlerjügend
<Kasta> naja, ik beloof nog niks hé!
goh, maar echt veel kritiek op je af en toe zeer ongepaste posts is er niet he?quote:
Net zoveel kritiek als toen ik nog geen blauw kleurtje had...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:56 schreef zoalshetis het volgende:
goh, maar echt veel kritiek op je af en toe zeer ongepaste posts is er niet he?
nee dat dunkt me, ik had het dan ook over users die je nog niet zo lang kennen waar je zo op overkomt, heel afentoe hoor...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Net zoveel kritiek als toen ik nog geen blauw kleurtje had...
Het is niet alsof ze mijn poststijl een schok voor ze is na 5 jaar forum ofzo.
Oh, naja, newbies mogen de tyfus ingeschopt worden... En terecht.. Moeten ze eerst maar ff inlezen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:12 schreef zoalshetis het volgende:
nee dat dunkt me, ik had het dan ook over users die je nog niet zo lang kennen waar je zo op overkomt, heel afentoe hoor... de mods daar had ik het eigenlijk niet zo over.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:16 schreef kastanova het volgende:
open er anders ff een nieuw topic over.
Met enige aanpassingen in de OP en TT lijkt mij dat ook wel gepast nu.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:04 schreef PJORourke het volgende:
Maggie weer open?
En waarom dan niet?quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:05 schreef Jerruh het volgende:
nee.
Jerruh, poepie. Buzzer is er al bij geweest en dit is in + ook al besproken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:05 schreef Jerruh het volgende:
nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |