donequote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:03 schreef kikoooooo het volgende:
ik baal gvd
kun je ff opruimen buzzer? een paar kutkinderen verkloten t topic
kun je iets specifieker zijn ?quote:
ow oke, dat dus, ga ik regelen voor jequote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:34 schreef Roi het volgende:
Had ie minimaal wel tussen [|spoiler|] kunnen zetten.
naar Onzin ?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:18 schreef -Angel- het volgende:
Waarom gaat een topic als dit op slot -> Hoer zijn is best goed!. Als moderator kun je het toch ook verplaatsen?
zal ik ff vloeken in de kerk? ik vond het een prima topic en met de op was mi ook niks mis mee. maar dat zal wel aan mij liggen...quote:Op zondag 22 mei 2005 19:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
naar Onzin ?
Alles wat ik vanuit KLB naar ONZ verplaats wordt teriggeschoipt.
en bovendien is het wel heeeeeel erg kort door de bocht van TS
in KLB blijft hij gewoon dicht.
Nee, gewoon naar een ander subforum. Dit is mijn ogen gewoon de discussie de nek omdraaien, omdat jij het niet eens bent met de TS'er. Hoewel het in mijn ogen het verhaal wel heel erg optimistisch klinkt, lijkt me dit geen reden om het topic daarom te sluiten. Nederland staat namelijk onder andere gelijk aan hoeren. The red light district doet het hem toch voor de meeste vakantiegangers.quote:naar Onzin ?
doe maar een voorstel...quote:Op zondag 22 mei 2005 19:27 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nee, gewoon naar een ander subforum. Dit is mijn ogen gewoon de discussie de nek omdraaien, omdat jij het niet eens bent met de TS'er. Hoewel het in mijn ogen het verhaal wel heel erg optimistisch klinkt, lijkt me dit geen reden om het topic daarom te sluiten. Nederland staat namelijk onder andere gelijk aan hoeren. The red light district doet het hem toch voor de meeste vakantiegangers.
gcquote:Op zondag 22 mei 2005 20:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
doe maar een voorstel...
in KLB kan ik niets met dat topic, en er gaat me ook geen lampje branden waar het wel op zijn plek zou zijn. Het heeft niets te maken met het wel of niet eens eens zijn de TS
buzzer, ik denk dat je best een idee hebt waar het naar toe zou kunnen. Alleen om persoonlijke redenen, en niet uit je functie als moderator, heb je besloten om dit niet te doen. ik denk dat je daarmede moedwillig de discussie de nek om hebt willen draaien. En ik moet zeggen dat is je goed gelukt. Zie -> Waar ga je heen voor de beste sex?.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:17 schreef buzzer het volgende:
doe maar een voorstel...
in KLB kan ik niets met dat topic, en er gaat me ook geen lampje branden waar het wel op zijn plek zou zijn. Het heeft niets te maken met het wel of niet eens eens zijn de TS
ik denk dat buzzer wel een goed punt maakt dat het in klb staat. op slot had niet gehoeven en ik denk ook niet dat je het zo persoonlijk hoeft te spelen. mijn kwartje.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:21 schreef -Angel- het volgende:
[..]
buzzer, ik denk dat je best een idee hebt waar het naar toe zou kunnen. Alleen om persoonlijke redenen, en niet uit je functie als moderator, heb je besloten om dit niet te doen. ik denk dat je daarmede moedwillig de discussie de nek om hebt willen draaien. En ik moet zeggen dat is je goed gelukt. Zie -> Waar ga je heen voor de beste sex?.
De tekst "Sjesus wat een stomme OP, je hebt echt geen idee waar je het over hebt..." maakt dat het hier gaat om zijn persoonlijke mening. Als hij geen moderator was geweest had hij hetzelfde gezegd. Kortom hij vergat even denk ik dat hij mod was, en de mogelijkheid had om het topic om te zwaaien.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:22 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat buzzer wel een goed punt maakt dat het in klb staat. op slot had niet gehoeven en ik denk ook niet dat je het zo persoonlijk hoeft te spelen. mijn kwartje.
in de context van klb kan ik zijn opmerkingen wel begrijpen. neemt niet weg dat een shift naar gc of sex best had gemogen.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:27 schreef -Angel- het volgende:
[..]
De tekst "Sjesus wat een stomme OP, je hebt echt geen idee waar je het over hebt..." maakt dat het hier gaat om zijn persoonlijke mening. Als hij geen moderator was geweest had hij hetzelfde gezegd. Kortom hij vergat even denk ik dat hij mod was, en de mogelijkheid had om het topic om te zwaaien.
het lijkt me dat ik mijn mening gewoon mag geven over een bepaald onderwerp. Hij moet die meisjes maar eens gaan vragen hoe gelukmakend dat inkomen nou helemaal is... Ik vind het allemaal errug kort door de bocht, maar goed, da's slechts mijn mening. Ik vergat echt niet dat ik mod was hoor, maar ik kon niets met dat topic, en heb mijn mening toegevoegd, that's all.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:27 schreef -Angel- het volgende:
[..]
De tekst "Sjesus wat een stomme OP, je hebt echt geen idee waar je het over hebt..." maakt dat het hier gaat om zijn persoonlijke mening. Als hij geen moderator was geweest had hij hetzelfde gezegd. Kortom hij vergat even denk ik dat hij mod was, en de mogelijkheid had om het topic om te zwaaien.
het is geen straf in principe, er wordt een slotje gezet omdat een aantal users het gewoon niet kunnen laten om te kloten. Waarom spreek je er dan Buzzer op aan in plaats van die users er op te manen dat ze gewoon moeten kappen met kloten?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:16 schreef Quannum het volgende:
buzzer, ik snap niet waarom Mijn buurman is vermoord op slot moet. Omdat er een paar mensen enoooorm grappige reacties geven na je waarschuwing? Wat heeft de TS daar mee te maken? Sorry, maar je moet de TS niet "straffen" omdat er mensen zijn die van jouw waarschuwing/inkopper misbruik maken.
er wordt aan gewerkt. Na passende maatregelen wordt en topic opgeruimd en heropendquote:Op maandag 23 mei 2005 21:16 schreef Quannum het volgende:
buzzer, ik snap niet waarom Mijn buurman is vermoord op slot moet. Omdat er een paar mensen enoooorm grappige reacties geven na je waarschuwing? Wat heeft de TS daar mee te maken? Sorry, maar je moet de TS niet "straffen" omdat er mensen zijn die van jouw waarschuwing/inkopper misbruik maken.
en weer openquote:Op maandag 23 mei 2005 21:32 schreef Quannum het volgende:
Ik snap je punt wel hoor Jerruh, als de ene een domme reactie geeft volgt de rest al makkelijk. En dan kan je als mod natuurlijk bezig blijven met editten. Maar het leek me gewoon een ernstig genoeg topic om even te blijven volgen.
@ buzzer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |