users is niet met een hoofdletterquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:04 schreef MaRySe het volgende:
Leuk van die TMF nerds die zich afreageren op fatsoenlijke Users.
Wat voor taal is dit?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:42 schreef DutchTSE het volgende:
OMFG
normaal gezien, broertje hangt er iets buiten...ok tot daar aan toe![]()
KOM IK DE GANG OP:![]()
gvd wat staat hier te fikke.... check mijn kamer....hmm hier ruik ik niks...check de rest...loop naar boven:
OMFG STAAT ME BROERTJE DAAR WIERROOK TE FIKKE
![]()
![]()
![]()
![]()
dus ik terug naar me kamer....denk nee....dit laat ik niet gebeuren....dus loop terug naar boven, pak zijn stokje...gooi hem het raam uit....en zet de ramen open![]()
en hij spartelde niet eens tegen![]()
FFS OMFG WIERROOOK![]()
Nee hoor. Alleen op de virtuele kinderspeelplaatsenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:03 schreef DutchTSE het volgende:
dan zul je voor altijd zo een buitenbeentje blijven die op zijn taalgebruik let op internet
Leuk van die taalpuristen die zich afreageren, door lekker off topic te gaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:04 schreef MaRySe het volgende:
Leuk van die TMF nerds die zich afreageren op fatsoenlijke Users.
wat doe je hier dan nog....SCHEER JE WEGquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen op de virtuele kinderspeelplaatsen.
Dude, jij bent een user zonder hoofdletter. Ik ben een User.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:05 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
users is niet met een hoofdletter![]()
tot ziens, u bent de zwakste schakel![]()
OMFG = oh my fucking god = allejezus (quote:
Vanuit mijn schommelstoel op de veranda mikken op hanggroepjongeren natuurlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:06 schreef DutchTSE het volgende:
wat doe je hier dan nog....
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:08 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
OMFG = oh my fucking god = allejezus ()
FFS = for fuck sake = godverdomme
weer wat geleerd![]()
http://fotoboek.fok.nl/marysequote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:45 schreef MaRySe het volgende:
Tip 1: Leer Nederlands
OMF(ITPS)G, u R teh geekazoid!quote:FFS OMFG WIERROOOK![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vanuit mijn schommelstoel op de veranda mikken op hanggroepjongeren natuurlijk.
Wat is taalgebuikquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:10 schreef legacythe2nd het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/maryse
Over taalgebuik gesproken.![]()
![]()
ga weg juh. wij steken die dingen ook aan omdat ze lekker ruiken, de rook wat fijner maken, en omdat het anders gewoon meurt. puntquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:44 schreef PsychoDude_666 het volgende:
(Al is het wel een beetje meisjes/gothic - gedrag)
KEISTOM AAAAAAAAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:10 schreef legacythe2nd het volgende:
[..]
Over taalgebuik gesproken.![]()
![]()
en dan hopen dat je ouder bent dan mequote:Ey yo watskeburrrt ? Alles flexibel? Als je d0pe bent dr0p dan een message !
Woord omhoog !
Ach als je in de post-historie kijkt zie je wel meer dingen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:10 schreef legacythe2nd het volgende:
[..]
Over taalgebruik gesproken.![]()
![]()
Inderdaad een r vergeten ja.
ik heb tog liever een gewone huis/tuin/keuken lucht door me huis dan die smerige wierrookquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:12 schreef marq het volgende:
[..]
ga weg juh. wij steken die dingen ook aan omdat ze lekker ruiken, de rook wat fijner maken, en omdat het anders gewoon meurt. punt
Uh, die afkorting bestaat niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:08 schreef DutchTSE het volgende:
FFS = for fuck sake = godverdomme
Neen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:14 schreef Marruk het volgende:
Ben ik nu de enige die weet dat wierrook geen woord is?
dat zal best, maar associeer het niet direct met meiden/gothicsquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:15 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
ik heb tog liever een gewone huis/tuin/keuken lucht door me huis dan die smerige wierrook
(bij ons binnen wordt ook niet gerookt of wat dan ook)
wie·rook (de ~ (m.))quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:14 schreef Marruk het volgende:
deed ik ook niet, ik klaag over me schijnlijk normale broertje die wierrook brandquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:16 schreef marq het volgende:
[..]
dat zal best, maar associeer het niet direct met meiden/gothics
gadver, wat moet een goth met wierrook!
*smoke more weed*
een aangename geurquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:17 schreef snabbi het volgende:
[..]
wie·rook (de ~ (m.))
1 harsachtige stof die bij verbranding een aangename geur afgeeft
2 rook van wierook
We moeten een modje maar vragen of die de topic wil aanpassen naar "Taalpurist heaven".
doe datquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:17 schreef MaRySe het volgende:
Mên. Ik zou direct wierook slikken !
ik gok dat de meeste gewoon meteen Wierook lazen..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:14 schreef Marruk het volgende:
ik gok met je meequote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:18 schreef superheist het volgende:
[..]
ik gok dat de meeste gewoon meteen Wierook lazen..
oprotte danquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:20 schreef MaRySe het volgende:
Kut topic.
Het zijn mijn woorden niet, ik word er ook misselijk van. Laatst was ik bij mijn zwager op bezoek. Toen stak hij er 2 aan. Nog een fijne verjaardag gewenst en ben weggegaan. Kreeg hoofdpijn en werd dus misselijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:17 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
een aangename geur?
dit is geen aangename geur ===> wieRrook dus![]()
Ik ben niet de gene die dit topic geopend heeftquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:20 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
oprotte dan![]()
jij bent de aanstichtster van al dit kwaad![]()
wel die het kwam verpestenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik ben niet de gene die dit topic geopend heeft
Nee jij bent degene die lekker offtopic begon te zeuren over taalgebruik. Als je zeikt, doe het dan on topic!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik ben niet de gene die dit topic geopend heeft
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:22 schreef snabbi het volgende:
[..]
Nee jij bent degene die lekker offtopic begon te zeuren over taalgebruik. Als je zeikt, doe het dan on topic!
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:23 schreef Avalanche.. het volgende:
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111!!!1:D'D:D:D!1![]()
![]()
Je Broertjuh fikt gewo0n wierrook!!!!!!![]()
![]()
![]()
Trap um in mekaar!!!!!!!111111![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |