quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:43 schreef frenkck het volgende:
gothic?
nee dusquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:42 schreef DutchTSE het volgende:
OMFG
normaal gezien, broertje hangt er iets buiten...ok tot daar aan toe![]()
Tis te heftig .. kga dr helemaal vanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
Wierrook is lekker...
Zeker de vanille versie...
kom jij wijsneus me ff vertelle dat het "brand wierrook" is ipv "fikt wierrook"quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:45 schreef MaRySe het volgende:
Tip 1: Leer Nederlands
Wat een kut-username heb jij.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:46 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Dat is de aloude truuk om de hashgeur te verbergen.
Dacht hij lekkere pretstokjes gekocht te hebben is het gewoon wierookquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:46 schreef DutchTSE het volgende:
der staat iets van cannabis geur op ofzow :/
nou als die van hem zo ruiken...arme jonge
hmmmmquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:46 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Dat is de aloude truuk om de hashgeur te verbergen.
nah in zo'n wierrookstandaardquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:49 schreef Ondergrond het volgende:
Had hij het stokje ook in zijn mond, en probeerde hij eraan te zuigen?.
En dan heb ik het nog niet eens over de grammatica !quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:47 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
Kom jij wijsneus mij even vertellen dat het "brand wierrook" is, ipv "fikt wierrook"![]()
Ga je moeder pesten!![]()
ik heb het me ouders gewoon verteldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:50 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
Ik stak altijd wierook stickies op om te verhullen wat ik echt rookte![]()
inburgeringscursus internet taalgebruik nodig?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:51 schreef MaRySe het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet eens over de grammatica !
Kneusquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:52 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
inburgeringscursus internet taalgebruik nodig?![]()
Ik moet jou hier nu toch als het kneusje betitelen hoor dame.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:56 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik moet jou hier nu toch als het kneusje betitelen hoor dame.
Beetje kansloos om de taalpurist uit te hangen op FOK.![]()
Nee hoor. Ik hoef me niet voor te kunnen doen als iemand die thuishoort op de TMF chatbox, maar bedankt voor het aanbodquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:52 schreef DutchTSE het volgende:
inburgeringscursus internet taalgebruik nodig?![]()
O god, moet je huilen meisie, kom maar bij ome LaZZ hoor.quote:
zal ut tegen me broertje zeggenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:57 schreef superheist het volgende:
zeur niet zo. als je thuis problemen hebt ga je toch gewoon op school zitten.
Mooi he zo'n spiegel? As je ut verschil nie ziet tusse echte vauten en bewuste, ben je best lomp.quote:
dan zul je voor altijd zo een buitenbeentje blijven die op zijn taalgebruik let op internetquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik hoef me niet voor te kunnen doen als iemand die thuishoort op de TMF chatbox, maar bedankt voor het aanbod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |