LOL nee, dat ik geen hoer benquote:Op zondag 22 mei 2005 18:35 schreef Wokkel1982 het volgende:
Wat is je klacht?
Ik betaal teveel voor de hoeren
Kun je het als man ook worden?quote:Op zondag 22 mei 2005 18:40 schreef BGN het volgende:
Dat is het mooie van hoer. Iedereen kan het worden
word je gigolo, kun je elke avond dames met hang tieten neukenquote:Op zondag 22 mei 2005 18:39 schreef Streetracer het volgende:
Geen kut. En hou niet van jongens.
Deze dames werken zelfstandig. Ze betalen alleen de huur voor het bootje. Waarschijnlijk zullen er wel een aantal zijn die ook op die manier werken. En opa's hoeven ze niet te nemen. Ze weigeren gewoon als je lelijk of vies bent.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:39 schreef Martuh het volgende:
Waarvan ze een groot gedeelte waarschijnlijk moeten dragen aan hun hoer. Vergeet ook niet dat je ouwe impotente opa's enzo moet pijpen.
Wel dat ze hem nog accepteren ondanks dat hij lelijk en vies is.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:43 schreef heiden6 het volgende:
Duh.
Maar wat is je klacht, behalve de constatering dat je geld moet betalen voor seks of een pijpbeurt?
Ik vind 't bijna schokkend hoe makkelijk jij verteld dat je naar de hoeren gaat..quote:Op zondag 22 mei 2005 18:29 schreef Streetracer het volgende:
Gisteravond weer eens bij Utrecht langs, weer eens 50 euro gedokt voor een pijpbeurt en een paar standjes. Al met al 15 minuten bezig geweest.
Later zaten we in de auto te denken dat die meiden behoorlijk wat verdienen.
Ik bedoel, de wat knappere met superlijf hebben bijna om de 15 minuten een klant. Dat is dus een salaris van 200 euro per uur. Dan staan ze per nacht een uur of 5 of 6 te werken, dus 1000 a 1200 euro per werkdag(-nacht).
Ik moet van alles doen om aan dat bedrag te komen per week. Maar het blijft wel lekker.![]()
En die huur is niet weinig kan ik je vertellen..quote:Op zondag 22 mei 2005 18:41 schreef Streetracer het volgende:
Deze dames werken zelfstandig. Ze betalen alleen de huur voor het bootje. Waarschijnlijk zullen er wel een aantal zijn die ook op die manier werken. En opa's hoeven ze niet te nemen. Ze weigeren gewoon als je lelijk of vies bent.![]()
Ik ook niet... Getverdamme....quote:Op zondag 22 mei 2005 19:04 schreef Kogando het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik geniet van een hoer..
zoals Freek de Jonge ooit zo briljant zei: ik voelde door het aanbod toch enige vraag onstaanquote:Op zondag 22 mei 2005 19:04 schreef Kogando het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik geniet van een hoer..
Ik denk dat je dit niet gezegd had als je van 't vrouwelijk geslacht bent.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:05 schreef Theunissen het volgende:
ik zou persoonlijk ook overwegen om als prostituee te gaan werken als ik van het vrouwelijk geslacht was en ja, dat meen ik serieus. het is een enorm goede baan en je maakt in principe van je hobby je werk en dan doe je het goed. :y
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |