LOL nee, dat ik geen hoer benquote:Op zondag 22 mei 2005 18:35 schreef Wokkel1982 het volgende:
Wat is je klacht?
Ik betaal teveel voor de hoeren
Kun je het als man ook worden?quote:Op zondag 22 mei 2005 18:40 schreef BGN het volgende:
Dat is het mooie van hoer. Iedereen kan het worden
word je gigolo, kun je elke avond dames met hang tieten neukenquote:Op zondag 22 mei 2005 18:39 schreef Streetracer het volgende:
Geen kut. En hou niet van jongens.
Deze dames werken zelfstandig. Ze betalen alleen de huur voor het bootje. Waarschijnlijk zullen er wel een aantal zijn die ook op die manier werken. En opa's hoeven ze niet te nemen. Ze weigeren gewoon als je lelijk of vies bent.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:39 schreef Martuh het volgende:
Waarvan ze een groot gedeelte waarschijnlijk moeten dragen aan hun hoer. Vergeet ook niet dat je ouwe impotente opa's enzo moet pijpen.
Wel dat ze hem nog accepteren ondanks dat hij lelijk en vies is.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:43 schreef heiden6 het volgende:
Duh.
Maar wat is je klacht, behalve de constatering dat je geld moet betalen voor seks of een pijpbeurt?
Ik vind 't bijna schokkend hoe makkelijk jij verteld dat je naar de hoeren gaat..quote:Op zondag 22 mei 2005 18:29 schreef Streetracer het volgende:
Gisteravond weer eens bij Utrecht langs, weer eens 50 euro gedokt voor een pijpbeurt en een paar standjes. Al met al 15 minuten bezig geweest.
Later zaten we in de auto te denken dat die meiden behoorlijk wat verdienen.
Ik bedoel, de wat knappere met superlijf hebben bijna om de 15 minuten een klant. Dat is dus een salaris van 200 euro per uur. Dan staan ze per nacht een uur of 5 of 6 te werken, dus 1000 a 1200 euro per werkdag(-nacht).
Ik moet van alles doen om aan dat bedrag te komen per week. Maar het blijft wel lekker.![]()
En die huur is niet weinig kan ik je vertellen..quote:Op zondag 22 mei 2005 18:41 schreef Streetracer het volgende:
Deze dames werken zelfstandig. Ze betalen alleen de huur voor het bootje. Waarschijnlijk zullen er wel een aantal zijn die ook op die manier werken. En opa's hoeven ze niet te nemen. Ze weigeren gewoon als je lelijk of vies bent.![]()
Ik ook niet... Getverdamme....quote:Op zondag 22 mei 2005 19:04 schreef Kogando het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik geniet van een hoer..
zoals Freek de Jonge ooit zo briljant zei: ik voelde door het aanbod toch enige vraag onstaanquote:Op zondag 22 mei 2005 19:04 schreef Kogando het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik geniet van een hoer..
Ik denk dat je dit niet gezegd had als je van 't vrouwelijk geslacht bent.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:05 schreef Theunissen het volgende:
ik zou persoonlijk ook overwegen om als prostituee te gaan werken als ik van het vrouwelijk geslacht was en ja, dat meen ik serieus. het is een enorm goede baan en je maakt in principe van je hobby je werk en dan doe je het goed. :y
Hoezo? Ik vind het veel schokkender hoe sommige jongens vertellen dat ze homo zijn. Ik heb en ben trots dat ik man ben en een man moet aan zijn trekken komen.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind 't bijna schokkend hoe makkelijk jij verteld dat je naar de hoeren gaat..Heb jij geen trots?
Ik weet dat 't offtopic is, maar we hoeven toch niet met z'n allen te negeren dat dit redelijk bijzonder is...
dat lieg jequote:Op zondag 22 mei 2005 19:04 schreef Klonk het volgende:
elke vent die zegt dat ie nooit naar de hoeren is geweest liegt dat ie barst.
quote:Op zondag 22 mei 2005 19:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
zoals Freek de Jonge ooit zo briljant zei: ik voelde door het aanbod toch enige vraag onstaan![]()
WE?quote:Op zondag 22 mei 2005 18:29
Ja, het moet wel echt een geweldige baan zijn:quote:Op zondag 22 mei 2005 18:29 schreef Streetracer het volgende:
Gisteravond weer eens bij Utrecht langs, weer eens 50 euro gedokt voor een pijpbeurt en een paar standjes. Al met al 15 minuten bezig geweest.
Ik bedoel, de wat knappere met superlijf hebben bijna om de 15 minuten een klant. Dat is dus een salaris van 200 euro per uur. Dan staan ze per nacht een uur of 5 of 6 te werken, dus 1000 a 1200 euro per werkdag(-nacht).
Ik moet van alles doen om aan dat bedrag te komen per week. Maar het blijft wel lekker.![]()
Inderdaad! Blond is lekker.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
...tekst...
Eigenlijk he, begrijp ik niet dat ik ben gaan studeren hoor.... ik moet wel blond zijn....
Zoals jij het schetst vind ik het verbazend dat er nog hoeren bestaan, en al zo lang, het oudste beroep ter wereld. En ze betalen er nog belasting over ook, het zijn tegenwoordig gewoon eigen ondernemers. Hulde voor deze beroepsgroep dan maar.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, het moet wel echt een geweldige baan zijn:
- iedere dag met een geschuurde pijnlijke poes naar huis keren lijkt me da bomb
- iedere gore vent die misschien wel uit zijn neus eet, of uit zijn oren, zich nooit wast, stinkt, buitengewoon lelijk is, vol met (steen)puisten zit, allerlei ziektes met zich mee kan dragen, over je heen moeten laten gaan, lijkt me echt lollig
- een soort van neukvoorwerp zijn zonder inhoud, behalve misschien wat gelekte sperma uit een kapotte condoom, of een paar leuke ziektes
- de meest uiteenlopende figuren ontmoeten, zoals drugshandelaren, uitkeringtrekkers, kutmarokkanen, puisterige studentjes, lelijke dikke ouwe mannetjes, asielzoekers, vooral ook veel pooiers, altijd gezellig, mannen van een paar ton zwaar, ook altijd spannend, mannen met losse handjes, altijd weer leuk! En altijd weer anders!
Eigenlijk he, begrijp ik niet dat ik ben gaan studeren hoor.... ik moet wel blond zijn....
Inderdaad het oudste beroep, met name onder de wat lagere sociale klasse, waarschijnlijk ook niet voor niks... Misschien dat medelijden meer op zijn plaats is...quote:Op zondag 22 mei 2005 22:25 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Zoals jij het schetst vind ik het verbazend dat er nog hoeren bestaan, en al zo lang, het oudste beroep ter wereld. En ze betalen er nog belasting over ook, het zijn tegenwoordig gewoon eigen ondernemers. Hulde voor deze beroepsgroep dan maar.![]()
Dan toch mooi verdiendquote:Op zondag 22 mei 2005 22:36 schreef Barcelona het volgende:
Ik denk dat het helemaal niet zoveel verdient, net alsof die wijven elke 15 min. een klant krijgen.![]()
Ik denk dat sommigen blij zijn als ze 4 of 5 klanten per dag hebben.
Niet allemaal natuurlijk, maar de hele knappe rondborstige hebben wel zeker 3 klanten per uur. Er zijn er natuurlijk ook sommige waar de gordijnen altijd open staan, daar gaat bijna nooit iemand naar binnen.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:36 schreef Barcelona het volgende:
Ik denk dat het helemaal niet zoveel verdient, net alsof die wijven elke 15 min. een klant krijgen.![]()
Ik denk dat sommigen blij zijn als ze 4 of 5 klanten per dag hebben.
Ligt er aan waar ze vandaan komen. Oostblok dan is medelijden op z'n plaats. Gaat het echter om een Nederlandse, nee, dan is medelijden niet op z'n plaatst. Dan kies je ervoor.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:37 schreef djenneke het volgende:
Inderdaad het oudste beroep, met name onder de wat lagere sociale klasse, waarschijnlijk ook niet voor niks... Misschien dat medelijden meer op zijn plaats is...
Dat is nog maar de vraag...quote:Op zondag 22 mei 2005 22:39 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ligt er aan waar ze vandaan komen. Oostblok dan is medelijden op z'n plaats. Gaat het echter om een Nederlandse, nee, dan is medelijden niet op z'n plaatst. Dan kies je ervoor.
Ik snap niet waarom vrouwen zo'n problemen hebben met hoeren. Zulke weerstand zegt meer over jou dan over die dames. Wees blij dat ze er zijn, anders werd je op iedere hoek van de straat verkracht misschien.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Inderdaad het oudste beroep, met name onder de wat lagere sociale klasse, waarschijnlijk ook niet voor niks... Misschien dat medelijden meer op zijn plaats is...
Ik vind het prima hoor, dat ze bestaan. Ik heb er geen last van, dus.... Maar ga nou niet doen alsof het een leuke baan is. Er zijn wel hoeren die het echt leuk vinden, maar dat is toch echt een minderheid. En dat weet ik van iemand die zelf een erotische tent gerund heeft (nette naam voor een hoerenkiet), dus ik denk dat ik wel mag aannemen dat dat klopt. Dat zonder de hoeren meer vrouwen zouden worden verkracht is natuurlijk bull-shit. Een verkrachter is geestelijk niet in orde, en wordt dat niet minder door bezoeken aan de hoeren.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:41 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom vrouwen zo'n problemen hebben met hoeren. Zulke weerstand zegt meer over jou dan over die dames. Wees blij dat ze er zijn, anders werd je op iedere hoek van de straat verkracht misschien.
Heroine is ook duur horquote:Op zondag 22 mei 2005 18:29 schreef Streetracer het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, het moet wel echt een geweldige baan zijn:
- iedere dag met een geschuurde pijnlijke poes naar huis keren lijkt me da bomb
- iedere gore vent die misschien wel uit zijn neus eet, of uit zijn oren, zich nooit wast, stinkt, buitengewoon lelijk is, vol met (steen)puisten zit, allerlei ziektes met zich mee kan dragen, over je heen moeten laten gaan, lijkt me echt lollig
- een soort van neukvoorwerp zijn zonder inhoud, behalve misschien wat gelekte sperma uit een kapotte condoom, of een paar leuke ziektes
- de meest uiteenlopende figuren ontmoeten, zoals drugshandelaren, uitkeringtrekkers, kutmarokkanen, puisterige studentjes, lelijke dikke ouwe mannetjes, asielzoekers, vooral ook veel pooiers, altijd gezellig, mannen van een paar ton zwaar, ook altijd spannend, mannen met losse handjes, altijd weer leuk! En altijd weer anders!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |