quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:07 schreef kikoooooo het volgende:
ik weet wel dat t mn eigen schuld is enzo, maar toch is t kut
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:12 schreef IntruderAlert het volgende:
eigen schuld, dikke bult.
Hopelijk zit er een rij-ontzegging aan vast..
ja...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:14 schreef __Saviour__ het volgende:
ai, 300 eurootjes die je vast nuttiger had kunnen besteden
Hoezo kut?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:14 schreef Takemenow het volgende:
Nounou, beetje vriendelijker mag wel hoor IntruderAlert! Kut voor je TS, komt voor mij binnekort ook een vette bekeuring aan.... ach ja, eigen schuld
ik klaag niet, accepteer het toch ook, baal alleen van mezelfquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:21 schreef Speedski het volgende:
5 km te hard ... okay ... dat is kut. Maar 40 kmte hard en dan klagen?? Die regels zijn dr niets voor niets !
Ik ben ook al een keer met 40 km te hard geflitst. Zelfs s' nachts 3 uur niemand op de weg en dan zo'n kut flitspaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:21 schreef Speedski het volgende:
5 km te hard ... okay ... dat is kut. Maar 40 kmte hard en dan klagen?? Die regels zijn dr niets voor niets !
Kijk uit! Het is de moraalridderquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:20 schreef IntruderAlert het volgende:
[..]
Hoezo kut?
Je rijd toch zeker zelf 40 te hard. ERn dan vind ik idd dat je rijbewijs ingevorderd mag worden.
Je kunt duidellijk niet de verantwoordelijkheid van auto rijden aan,
Idd ik kots op mensen als jijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:52 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Kijk uit! Het is de moraalridder![]()
Boeiend, net of iedereen zich braaf aan de snelheid houdt. Niet zo zeiken pauper![]()
Ik krijg binnekort ook een bekeuring binnen en die zal nog iets hoger zijn als die van de ts.... maar ik kan natuurlijk "de verantwoordelijkheid van autorijden niet aan".... Jij bent natuurlijk perfect en doet nooit iets fout. Jankerd, ik kots op mensen zoals jij![]()
![]()
![]()
Get your facts straight MoFo! Ik rijd in een simpele zelfbetaalde Astra, maar had inderdaad haast omdat mn moeder in het ziekenhuis was beland mongool.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:54 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Idd ik kots op mensen als jij![]()
Met geleend geld in je stoere () bmw 524Td rijden terwijl je je Sanyo speakers nog even laat voelen wat het is om gevibreerd te worden.
Verder ben jij denk ik zo'n patser die altijd als 1e weg wil zijn bij het stoplichten als je dan verliest ga je senl naar de rechterbaan van schaamte.
![]()
Dudequote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:58 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Get your facts straight MoFo! Ik rijd in een simpele zelfbetaalde Astra, maar had inderdaad haast omdat mn moeder in het ziekenhuis was beland mongool.
En wat geleend geld?! Ik werk hard voor mn centen. Sterker nog, volgens mij werk ik om stakkers als jij een goede opleiding en later een uitkering te kunnen geven, vuile bloedhond![]()
Ga nu maar weer buiten spelen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |