quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:07 schreef kikoooooo het volgende:
ik weet wel dat t mn eigen schuld is enzo, maar toch is t kut
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:12 schreef IntruderAlert het volgende:
eigen schuld, dikke bult.
Hopelijk zit er een rij-ontzegging aan vast..
ja...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:14 schreef __Saviour__ het volgende:
ai, 300 eurootjes die je vast nuttiger had kunnen besteden
Hoezo kut?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:14 schreef Takemenow het volgende:
Nounou, beetje vriendelijker mag wel hoor IntruderAlert! Kut voor je TS, komt voor mij binnekort ook een vette bekeuring aan.... ach ja, eigen schuld
ik klaag niet, accepteer het toch ook, baal alleen van mezelfquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:21 schreef Speedski het volgende:
5 km te hard ... okay ... dat is kut. Maar 40 kmte hard en dan klagen?? Die regels zijn dr niets voor niets !
Ik ben ook al een keer met 40 km te hard geflitst. Zelfs s' nachts 3 uur niemand op de weg en dan zo'n kut flitspaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:21 schreef Speedski het volgende:
5 km te hard ... okay ... dat is kut. Maar 40 kmte hard en dan klagen?? Die regels zijn dr niets voor niets !
Kijk uit! Het is de moraalridderquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:20 schreef IntruderAlert het volgende:
[..]
Hoezo kut?
Je rijd toch zeker zelf 40 te hard. ERn dan vind ik idd dat je rijbewijs ingevorderd mag worden.
Je kunt duidellijk niet de verantwoordelijkheid van auto rijden aan,
Idd ik kots op mensen als jijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:52 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Kijk uit! Het is de moraalridder![]()
Boeiend, net of iedereen zich braaf aan de snelheid houdt. Niet zo zeiken pauper![]()
Ik krijg binnekort ook een bekeuring binnen en die zal nog iets hoger zijn als die van de ts.... maar ik kan natuurlijk "de verantwoordelijkheid van autorijden niet aan".... Jij bent natuurlijk perfect en doet nooit iets fout. Jankerd, ik kots op mensen zoals jij![]()
![]()
![]()
Get your facts straight MoFo! Ik rijd in een simpele zelfbetaalde Astra, maar had inderdaad haast omdat mn moeder in het ziekenhuis was beland mongool.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:54 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Idd ik kots op mensen als jij![]()
Met geleend geld in je stoere () bmw 524Td rijden terwijl je je Sanyo speakers nog even laat voelen wat het is om gevibreerd te worden.
Verder ben jij denk ik zo'n patser die altijd als 1e weg wil zijn bij het stoplichten als je dan verliest ga je senl naar de rechterbaan van schaamte.
![]()
Dudequote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:58 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Get your facts straight MoFo! Ik rijd in een simpele zelfbetaalde Astra, maar had inderdaad haast omdat mn moeder in het ziekenhuis was beland mongool.
En wat geleend geld?! Ik werk hard voor mn centen. Sterker nog, volgens mij werk ik om stakkers als jij een goede opleiding en later een uitkering te kunnen geven, vuile bloedhond![]()
Ga nu maar weer buiten spelen![]()
stoppen met dat geflamequote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:02 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Dude![]()
Ik hoop dat ze je rijbewijs snel invorderen, kijken wat voor grote waffel je nog hebt.
Het kan me niet schelen dat je moeder was opgenomen omdat ze verkouden was
Voor hetzelfde had je een klein kind aangereden.![]()
Tell me where, tell me when.quote:
Sure jij wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:10 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Vooral tof blijven doen, vooral doorzuigen![]()
Vertel jij mij maar waar, ik kom graaaaag bij je langs![]()
1) Hou op te huilenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:54 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Idd ik kots op mensen als jij![]()
Met geleend geld in je stoere () bmw 524Td rijden terwijl je je Sanyo speakers nog even laat voelen wat het is om gevibreerd te worden.
Verder ben jij denk ik zo'n patser die altijd als 1e weg wil zijn bij het stoplichten als je dan verliest ga je senl naar de rechterbaan van schaamte.
![]()
Je valt in herhaling, dat kan niets anders betekenen dat je uitgepoept bentquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
1) Hou op te huilen
2) Jij gaat ook achter mij staan bij het stoplicht.
3) Hou op met huilen
Het stomme is nog dat ik beroepsmatig ervoor zorg dat die acceptgiro's de deur uit gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:30 schreef Underverse het volgende:
Ik heb al 1 1/2 jaar geen post meer gekregen uit Leeuwarden![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Het stomme is nog dat ik beroepsmatig ervoor zorg dat die acceptgiro's de deur uit gaan
Soms vergeet je weleens iets...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Het stomme is nog dat ik beroepsmatig ervoor zorg dat die acceptgiro's de deur uit gaan
Gatso?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:44 schreef gelly het volgende:
Nou, het heeft meer te maken met de apparatuurHé , ik kies m'n klanten ook niet zelf uit
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:44 schreef gelly het volgende:
Nou, het heeft meer te maken met de apparatuurHé , ik kies m'n klanten ook niet zelf uit
Volgens mij zit jij ook veel op www.focwa.nl om de schadegevalletjes te bekijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:47 schreef Farao het volgende:
40 km/h te hard en geen gordel dragen... goed bezigDat zijn altijd de interessante inzetten, samen met de traumahelicopter enzo...
Ik kan die dingen nog steeds ruiken, ik weet precies wanneer er een in de buurt is...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:44 schreef gelly het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit op die site ben geweest.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:48 schreef PolarStars het volgende:
Volgens mij zit jij ook veel op www.focwa.nl om de schadegevalletjes te bekijken![]()
Wees blij, ik zou er niet eens komenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:55 schreef Farao het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit op die site ben geweest.
Ik zie al genoeg/te veel, in de praktijk.
Verzin er dan ook een paar, dan vinden we het allemaal zo geweldig, niet alleen van andere gebruikmaken he???quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:53 schreef DjDev het volgende:sorry hoor maar ik vind dit topics zo leuk
![]()
Ik vind het de laatste dagen in KLB zo leuk![]()
Jaja, en dat moeten we dan nog geloven ook...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:56 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Wees blij, ik zou er niet eens komen![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:12 schreef IntruderAlert het volgende:
eigen schuld, dikke bult.
Hopelijk zit er een rij-ontzegging aan vast..
hoezo dat nou weer?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:57 schreef Underverse het volgende:
[..]
Verzin er dan ook een paar, dan vinden we het allemaal zo geweldig, niet alleen van andere gebruikmaken he???![]()
Kan je daar over meepraten dan??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:10 schreef DjDev het volgende:
[..]
hoezo dat nou weer?![]()
![]()
Je verdient uitgelachen te worden als je bekeurt word
Hmmm.. dat deed ik tijdens mijn afrijden.. en toch gehaald..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:27 schreef JDude het volgende:
Ik heb tijdens mijn rijles ook eens 115 gereden waar 70 was toegestaan
Maar goed dat daar niet geflitst werd...
quote:
Zien ze er in het echt ook zo uit?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:55 schreef Farao het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit op die site ben geweest.
Ik zie al genoeg/te veel, in de praktijk.
Er is niks aan gefotoshopped, dus wat denk je zelf ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:01 schreef kokos het volgende:
[..]
Zien ze er in het echt ook zo uit?
serieus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |