nee nurd, een loverboy geeft je geld/spullen en vraagt er daarna iets voor terug, hoer dusquote:Op zondag 1 mei 2005 16:40 schreef Mattt het volgende:
Loverboy.
Weten je ouders het ook ? Waar haal je het geld vandaan ?
Ja joh, ze moet maar gewoon geld blijven gevenquote:Op zondag 1 mei 2005 16:42 schreef Bombie het volgende:
Wat maakt het uit wat anderen denken? Jij kunt hem toch niet loslaten, dus ik denk dat je het maar gewoon moet nemen zoals het komt. Uiteindelijk gaat het daar toch op neerkomen.
Mwoah, kennelijk heeft ze toch wel door dat er eea aan schort.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:42 schreef Bombie het volgende:
Wat maakt het uit wat anderen denken? Jij kunt hem toch niet loslaten, dus ik denk dat je het maar gewoon moet nemen zoals het komt. Uiteindelijk gaat het daar toch op neerkomen.
Hij mag en kan nml alles doen wat ie wil, jij neemt hem toch wel terugquote:Op zondag 1 mei 2005 16:50 schreef Moonah het volgende:
WickedOne, hij noemt je 'relaxed'. Ik zou dat beschouwen als dat hij het wel relaxed vindt dat je geen grenzen aangeeft...
quote:Op zondag 1 mei 2005 16:57 schreef _Boo_ het volgende:
Lees je eigen stukje nog een keertje door en zie in hoe dom je bezig bent.
Ik denk dat haar ogen al genoeg geopend zijn.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:50 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mwoah, kennelijk heeft ze toch wel door dat er eea aan schort.
Wellicht heeft ze net die eyeopener nodig om wél van hem los te kunnen komen.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Hij gebruikt je en jij laat het nog toe ook. Als je zou stoppen met geld geven zal hij het uitmaken en eigenlijk weet je het zelf ook.
als je (nog) niet bij hem weg wil, lijkt me dit idd verstandig om eens mee te beginnen.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:58 schreef petitlapin het volgende:
geef hem gewoon geen geld meer, en zie wat er van komt ...
Stop met hem het geld te "lenen" dat geld zie je niet meer terug, steek je energie in hem aan het werk te krijgen!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:48 schreef wicKed0ne het volgende:
je zegt rare dingen nu...hij heeft nog geen cent terug betaald. Het zijn vaak dingen of ik dat even voor hem wilt meenemen en dat kan alles zijn. Ook bepaalde rekeningen waar ie geen geld voor heeft vraagt ie of ik dat kan voorschieten. Even ter verduidelijking: hij heeft geen werk
Het is maar net wat je een sukkel noemt. Iemand die een vrouw zo ver krijgt dat ze hem geld geeft, toestaat dat hij andere vriendinnen heeft en ook nog es daar in huis kan komen wonen, kan ik moeilijk een sukkel noemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:16 schreef DrazTic het volgende:
Waarom vallen zoveel vrouwen op sukkels?
Overal, de truc is om de onzekerheid te herkennen en daar op een hele sneaky manier gebruik van te maken. Het belangrijkste is dat jij haar in eerste instantie het gevoel geeft dat zij het allermooiste is wat je ooit in je leven is overkomen, om vervolgens dingen te gaan terugverwachten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:31 schreef Swift het volgende:
Ik wou dat de vrouwen in mijn leven zo naïef waren als jij...
Waar kan ik mensen zoals jou ontmoeten?
Nee...quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:32 schreef Malebolgia het volgende:
sorry maar ben ik de enige die het idee heeft dat die gast je door je grenzeloze naiviteit tot op het bot probeert uit te kleden?
Iemand moet of zou van je moeten houden om wie je bent, en niet om je portemonnee.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:11 schreef wicKed0ne het volgende:
Geef niet, mijn stomme schuld: had idd het idee dat ie echt van mijn hield...zou het graag willen geloven, maar helaas.
lees anders de update evenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:17 schreef DIA het volgende:
dit is kansloos laat hem zelf zijn centen verdienen :S
Zondag 1 MEI, voor de volledigheidquote:Op maandag 6 juni 2005 20:24 schreef kreuk050 het volgende:
ohja was zondag.....stoned...........
ahum......
![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 16:35 schreef Slarioux het volgende:
Ik lees vier zinnen en ik denk gelijk "Loverboy".
quote:
tja, laat ik er maar niet te veel over oordelen, dat hebben anderen al genoeg gedaan voor mij, lijkt me zo.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:11 schreef wicKed0ne het volgende:
het heeft even geduurd..maar hij is weg! opgelucht en wat verdrietig tegelijk..moet mijn leven weer op gaan bouwen, heb het te ver laten komen. Geef niet, mijn stomme schuld: had idd het idee dat ie echt van mijn hield...zou het graag willen geloven, maar helaas.
Ik ben er klaar mee!!
Aandacht van hem? ja Aandacht in het algemeen? neequote:kom je niet veel te veel aandacht te kort?
Well done.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef wicKed0ne het volgende:
ik verstik en zeg hem dat ik die time-out wil.
Foks eigen Nostradamusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:27 schreef avotar het volgende:
Dan hoop ik dat ie je van de week of volgende week niet belt met een of ander zielig verhaal....
Anders zit ie zometeen weer bij je binnen met zijn hand in je portemonee...
mompelt iets over ezel, stenen en stoten... en dat na 4 keer ook een 5e keer komt als die gevoelens van niet alleen kunnen zijn blijkbaar zo diep zitten
En nog sneller dan ik dacht..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:31 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Foks eigen Nostradamus
Hoe voorspelbaar zijn mensen, damn
quote:ik die Time-Out wil
Lezen kreng.quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:01 schreef Stiffmaster het volgende:
a.s.a.p. van die gast af zien te komen en vooral geen geld meer 'lenen'
Maar het topic lezen is te veel gevraagd?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:28 schreef Joene het volgende:
ik zeg binnenkort zit je achter een raam.....
Nou ik moet zeggen ben tot de helft van de eerste post gekomenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:32 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Maar het topic lezen is te veel gevraagd?
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef wicKed0ne het volgende:
Net aan de telf gehad en hij kan niet mee om de hond weg te brengen morgen....als ik het niet dacht.
loverboy...? die pakken dat soort dingen heel anders aan hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:36 schreef badgirl18 het volgende:
Zou bijna denken dat het een loverboy is
En loverboys zijn kansrijke winners die nog nooit van inpalmen hebben gehoord?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:07 schreef 2flower het volgende:
[..]
loverboy...? die pakken dat soort dingen heel anders aan hoor.![]()
we hebben het hier over een kansloze lozer die iemand probeert in te palmen
Precies. Je moet uitkijken dat ie op die manier niet telkens een klein beetje van je tijd en aandacht terug snoept. Nu begint ie met de hond, straks komt ie kleren ophalen, en drinkt ie een slok koffie, dan maakt ie daar een wekelijks koffieuurtje van of weet ik veel wat, en voor je het weet heb je hem alsnog de hele dag om je heen. En dat wil je niet natuurlijk, dus geef hem geen millimeter ruimte want hij zal die ruimte meteen grijpen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:04 schreef wicKed0ne het volgende:
Krijg niet eens de kans om hem te bellen, hij was me voor. Heb hem idd gezegd dat ie de hond daar kan gaan halen en dat ie dan maar ergens anders moet gaan crashen...hier is het finito!
Wat ik ervan denk? Dat je een onzeker en naief meisje bent. Schop die kneus de deur uit en ga zelf eens de bloemetjes buiten zetten!quote:Op zondag 1 mei 2005 16:33 schreef wicKed0ne het volgende:
Heel verhaal
Lees het topic, sukkel. Het is allang uit en ze is niet meer onzeker en mên, lees nou gewoon de draad voor je blaat.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:10 schreef PDOA het volgende:
[..]
Wat ik ervan denk? Dat je een onzeker en naief meisje bent. Schop die kneus de deur uit en ga zelf eens de bloemetjes buiten zetten!
Meneer sukkel voor jou. En als ik haar moet geloven dan neemt ze die gast volgende week toch wel weer terug. Hoezo niet naief?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:13 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Lees het topic, sukkel. Het is allang uit en ze is niet meer onzeker en mên, lees nou gewoon de draad voor je blaat.
Hij belt altijd met een onderdrukt nummer (iemand anders telefoon) omdat ie geen geld heeft voor beltegoed..dus dat is geen optie. Maarre zijn nummer is mijn telefoon uit!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:17 schreef jogy het volgende:
Misschien een idee, maar kan zijn nummer niet geblokkeerd worden ofzo? Je hebt hem er nu wel uitgetrapt maar hij blijft het gewoon proberen enzo. Nummer blokkeren moet toch wel mogelijk zijn? is het voor jou ook rustiger
.
Goedzo.. en volhouden nou he....quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:25 schreef wicKed0ne het volgende:
[..]
Hij belt altijd met een onderdrukt nummer (iemand anders telefoon) omdat ie geen geld heeft voor beltegoed..dus dat is geen optie. Maarre zijn nummer is mijn telefoon uit!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |