Precies. Je moet uitkijken dat ie op die manier niet telkens een klein beetje van je tijd en aandacht terug snoept. Nu begint ie met de hond, straks komt ie kleren ophalen, en drinkt ie een slok koffie, dan maakt ie daar een wekelijks koffieuurtje van of weet ik veel wat, en voor je het weet heb je hem alsnog de hele dag om je heen. En dat wil je niet natuurlijk, dus geef hem geen millimeter ruimte want hij zal die ruimte meteen grijpen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:04 schreef wicKed0ne het volgende:
Krijg niet eens de kans om hem te bellen, hij was me voor. Heb hem idd gezegd dat ie de hond daar kan gaan halen en dat ie dan maar ergens anders moet gaan crashen...hier is het finito!
Wat ik ervan denk? Dat je een onzeker en naief meisje bent. Schop die kneus de deur uit en ga zelf eens de bloemetjes buiten zetten!quote:Op zondag 1 mei 2005 16:33 schreef wicKed0ne het volgende:
Heel verhaal
Lees het topic, sukkel. Het is allang uit en ze is niet meer onzeker en mên, lees nou gewoon de draad voor je blaat.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:10 schreef PDOA het volgende:
[..]
Wat ik ervan denk? Dat je een onzeker en naief meisje bent. Schop die kneus de deur uit en ga zelf eens de bloemetjes buiten zetten!
Meneer sukkel voor jou. En als ik haar moet geloven dan neemt ze die gast volgende week toch wel weer terug. Hoezo niet naief?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:13 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Lees het topic, sukkel. Het is allang uit en ze is niet meer onzeker en mên, lees nou gewoon de draad voor je blaat.
Hij belt altijd met een onderdrukt nummer (iemand anders telefoon) omdat ie geen geld heeft voor beltegoed..dus dat is geen optie. Maarre zijn nummer is mijn telefoon uit!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:17 schreef jogy het volgende:
Misschien een idee, maar kan zijn nummer niet geblokkeerd worden ofzo? Je hebt hem er nu wel uitgetrapt maar hij blijft het gewoon proberen enzo. Nummer blokkeren moet toch wel mogelijk zijn? is het voor jou ook rustiger
.
Goedzo.. en volhouden nou he....quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:25 schreef wicKed0ne het volgende:
[..]
Hij belt altijd met een onderdrukt nummer (iemand anders telefoon) omdat ie geen geld heeft voor beltegoed..dus dat is geen optie. Maarre zijn nummer is mijn telefoon uit!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |