abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:56:14 #76
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_27711527
Heel zeker weten: DUMPEN DIE JONGEN!!!
Als hij contact met je opneemt: NEGEREN.
Als hij gaat dreigen: schakel je échte vrienden in of de politie.
Als je niks meer van hem verneemt: blij zijn en iemand anders zoeken die wél leuk is.

ik zie net pas dat je hem al gedumpt hebt..goedzo...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_27711847
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:11 schreef wicKed0ne het volgende:
het heeft even geduurd..maar hij is weg! opgelucht en wat verdrietig tegelijk..moet mijn leven weer op gaan bouwen, heb het te ver laten komen. Geef niet, mijn stomme schuld: had idd het idee dat ie echt van mijn hield...zou het graag willen geloven, maar helaas.
Ik ben er klaar mee!!
tja, laat ik er maar niet te veel over oordelen, dat hebben anderen al genoeg gedaan voor mij, lijkt me zo.
Maar is het niet zo dat vooral de aandacht van een man zo fijn voelt? Ik bedoel, op een niet lullige manier, kom je niet veel te veel aandacht te kort?
je weet nooit wat er voor je staat, als de liftdeur opengaat
pi_27725763
quote:
kom je niet veel te veel aandacht te kort?
Aandacht van hem? ja Aandacht in het algemeen? nee
Anyway het heeft koud twee dagen geduurd en meneer heeft alweer van zich laten horen. Hij wilt me terug en mist mij, de hond en mijn dochter. Even gepraat en ik blijf bij mijn standpunt. Later belt ie me op hij wil de hond graag meenemen. Ik zorg voor overschrijving op zijn naam en hij komt hem halen...hij kan het niet laten om me aan te raken en te knuffelen..en weer wat geblabla..hij gaat weg met de hond. Een paar uur later belt ie weer...het gaat niet met de andere honden en weet niet waar ie heen moet, of ie even hier kan blijven, de hond. Weer komt ie terug en dit keer zegt ie niet te gaan...ik verstik en zeg hem dat ik die time-out wil. Hij gaat. Net aan de telf gehad en hij kan niet mee om de hond weg te brengen morgen....als ik het niet dacht.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:59:19 #79
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27726211
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef wicKed0ne het volgende:
ik verstik en zeg hem dat ik die time-out wil.
Well done.
Hou heel goed je grenzen in de gaten..
Het lijkt erop alsof hij ze probeert op te rekken. Trap er niet in he!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_27726470
Time-out? Je was er klaar mee...

Wat een kwal, de hond hier een beetje voor misbruiken.
Laat deze er niet de dupe van worden.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:12:54 #81
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_27726711
Ten eerste: Goed van je, hou jezelf eraan. Ben je ook beetje aan je dochter verplicht meid. Echt succes ermee!

Ten tweede: was die hond van hem? Je bent nog steeds veels te lief voor hem, ik snap dat dat moeilijk is maar probeer echt zo cool mogelijk tegenover hem te zijn.

Ik hoop zo dat je het volhoud, kop op!
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:24:17 #82
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_27727070
Wat een aandachtsgeile loser. Hij houdt niet van je, hij zoekt iemand om te manipuleren. Die time-out mag levenslang worden.
pi_27727274
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 08:27 schreef avotar het volgende:
Dan hoop ik dat ie je van de week of volgende week niet belt met een of ander zielig verhaal....
Anders zit ie zometeen weer bij je binnen met zijn hand in je portemonee...

mompelt iets over ezel, stenen en stoten... en dat na 4 keer ook een 5e keer komt als die gevoelens van niet alleen kunnen zijn blijkbaar zo diep zitten
Foks eigen Nostradamus

Hoe voorspelbaar zijn mensen, damn
Big dick.
  woensdag 8 juni 2005 @ 07:52:27 #84
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27731416
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:31 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Foks eigen Nostradamus

Hoe voorspelbaar zijn mensen, damn
En nog sneller dan ik dacht..

Van dat ze er volledig klaar mee is etc naar...
quote:
ik die Time-Out wil
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_27731467
a.s.a.p. van die gast af zien te komen en vooral geen geld meer 'lenen'
bla bla bla......
pi_27734174
Wauw. Zo naïef heb ik ze nog nóóit meegemaakt.
pi_27734219
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 08:01 schreef Stiffmaster het volgende:
a.s.a.p. van die gast af zien te komen en vooral geen geld meer 'lenen'
Lezen kreng. .

En TS, hoeveel ben je nu lichter?
pi_27734274
ik zeg binnenkort zit je achter een raam.....
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:32:41 #89
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_27734404
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:28 schreef Joene het volgende:
ik zeg binnenkort zit je achter een raam.....
Maar het topic lezen is te veel gevraagd?
pi_27734592
Ik hoop dat je het vol kunt houden TS!!!!
Bite me!
pi_27734617
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:32 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Maar het topic lezen is te veel gevraagd?
Nou ik moet zeggen ben tot de helft van de eerste post gekomen toen dacht ik als iemand zich zo gruwelijk laat gebruiken en ook nog geld blijft uitdelen , is de volgende stap snel gemaakt
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_27736168
quote:

[..]
ik blijf bij mijn standpunt.
[..]
goed zo, goed begin, hou vol, smijt hem eruit! Sta gewoon niet toe dat in de buurt komt, fysiek en emotioneel, anders ga je zo weer voor de bijl.
Alleen dat hele verhaal van die hond snap ik niet helemaal... is het jou hond die je aan hem hebt gegeven en die hij teruggeeft of zo?
Had trouwens nog niet begrepen dat je een dochter had. Lijkt mij een beter doel om je geld aan te doneren. Denk daar maar aan de volgende keer dat hij komt bedelen.
succes!
pi_27746167
Zou bijna denken dat het een loverboy is
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:48:12 #94
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27746596
Beter... nog een half jaar wachten en ik kan voor 30 euro ook over jou heen...
Thx loverboy .
pi_27746770
quote:

Net aan de telf gehad en hij kan niet mee om de hond weg te brengen morgen....als ik het niet dacht.
Hou vol en houd hem weg.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_27747310
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:36 schreef badgirl18 het volgende:
Zou bijna denken dat het een loverboy is
loverboy...? die pakken dat soort dingen heel anders aan hoor.
we hebben het hier over een kansloze lozer die iemand probeert in te palmen
pi_27748762
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 17:07 schreef 2flower het volgende:

[..]

loverboy...? die pakken dat soort dingen heel anders aan hoor.
we hebben het hier over een kansloze lozer die iemand probeert in te palmen
En loverboys zijn kansrijke winners die nog nooit van inpalmen hebben gehoord?
Big dick.
pi_27748972
Volhouden TS, je hebt een fantastische eerste stap gezet en nu kan je weer 100% je aandacht geven aan je dochter, je hond en niet te vergeten jezelf.
Probeer de hond bij je te houden, dat dier verdient beter dan bij zo'n klaploper te zijn.
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
pi_27767754
Heb de hond terug moeten brengen naar het asiel, omdat hij te sterk is voor me en erg agressief is tegen andere beesten. Ik heb dit in overleg met hem gedaan, hij deed erg laconiek en ik moest maar zien wat ik met dat beest ging doen. Weer kon ik zijn probleem oplossen en was enigzins blij dat de hond niet met hem mee zou gaan, omdat hij idd nog agressiever zou gaan worden (daar was ie al mee bezig). Nu wilt ie de hond terug en probeert me weer te manipuleren met dat ik geen gevoel heb voor zo'n beessie en ik alles weg haal wat ieder maar lief heeft. Ik ga hem zo bellen dat ie de hond zelf kan gaan halen maar niet bij mij kan blijven...xal wel weer onder gekotst worden zo. Zijn aanzien t.o. van zijn vrienden is naar de knoppen, want ondanks dat het mijn hond was, werd mijn naam nergens genoemd en hij had een grotere status met een rottweiler aan zijn zijde...jammer dan!

Moet ik hem eigenlijk wel bellen?? :S
  donderdag 9 juni 2005 @ 10:53:53 #100
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_27767944
Laat hem maar lekker in de stront zakken met zijn hond. Via die hond probeert ie weer invloed op je te krijgen denk ik. De hond is in het asiel, laat hem daar maar heen gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')