Nee hoor, het zijn allemaal programma's die voor hoge kijkcijfers zorgen.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dit zijn toch allemaal weinig opmerkelijke programma's? Allemaal zo in te ruilen voor wat anders op een andere commerciële baggerzender.
Ja, ehh, Studio Sport.quote:
Dat wel. Op dit moment dan. Maar zijn ze opmerkelijk in de zin van 'uniek' en 'niet gemakkelijk in te ruilen voor wat anders'? Nee toch?quote:Op zondag 1 mei 2005 12:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn allemaal programma's die voor hoge kijkcijfers zorgen.
Expeditie Robinson wel.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat wel. Op dit moment dan. Maar zijn ze opmerkelijk in de zin van 'uniek' en 'niet gemakkelijk in te ruilen voor wat anders'? Nee toch?
Wellicht niet, allemaal betwistbaar natuurlijk, maar het is 'n feit dat ze voor hoge kijkcijfers zorgen en daar gaat het om.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat wel. Op dit moment dan. Maar zijn ze opmerkelijk in de zin van 'uniek' en 'niet gemakkelijk in te ruilen voor wat anders'? Nee toch?
Is Expeditie Robinson uniek? Is toch gewoon het zoveelste realityprogramma, dat inmiddels ook al 6 seizoenen draait ofzo?quote:Op zondag 1 mei 2005 12:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Expeditie Robinson wel.. 1,5 miljoen kijkers wekelijks op Net 5, das meer dan de rest daar bij elkaar.
.
Maar je hebt natuurlijk gelijk dat het allemaal simpel en makkelijk vermaak is, maar het scoort wél. Als hij op Tien! gewoon een aantal kijkcijferkanonnen zet, komen die kijkers vanzelf wel. Of het nou goed is of niet.
Ja... Net5 drijft op expeditie Robinson...quote:Op zondag 1 mei 2005 14:27 schreef fayle het volgende:
Maar - ik denk dat als hij met Tien overleeft, er zeker een of twee andere commerciele zenders zullen sneuvelen. Wat heeft Net5 voor autentieks wanneer Expeditie Robinson weg is bijvoorbeeld?
Dat zou ook nog best kunnenquote:Op zondag 1 mei 2005 14:27 schreef fayle het volgende:
Maar - ik denk dat als hij met Tien overleeft, er zeker een of twee andere commerciele zenders zullen sneuvelen. Wat heeft Net5 voor autentieks wanneer Expeditie Robinson weg is bijvoorbeeld?
Ze moeten zorgen dat ze nog een paar mooie serie's krijgen CSI of 24 scoort ook altijd nog wel redelijkquote:Op zondag 1 mei 2005 19:33 schreef CloudStrife het volgende:
Ik hoop dat het stiekem gigantisch flopt
Al die overlopers geen contract meer
Nou dat is wel ehel makkelijk gezegd... ik voetbalfan en kijk B&VD en Kopspijkers.. en dan?quote:Op zondag 1 mei 2005 10:05 schreef Lemmeb het volgende:
Ja, ze hebben het voetbal. Maar is dat zo belangrijk dan? Ik vraag het me af. Voetbal trekt alleen een deel van de mannelijke bevolking, en da's volgens mij precies dat deel dat niet naar die andere zooi kijkt.
Het mislukken van TV10 (#1) is hoofdzakelijk te wijten aan de Nederlandse politiek, die destijds dwars lag. Alleen buitenlandse commerciële zenders waren toegestaan. RTL Veronique (RTL4) mocht alleen in Nederland uitzenden, omdat het vanuit Luxemburg werd uitgezonden. Ik weet niet hoe het nu is, maar toentertijd werden programma's vanuit Nederland naar Luxemburg gezonden en vanuit Luxemburg via de satelliet weer naar Nederland. En voor de vorm werd er ook nog een Luxemburgs programma uitgezonden (Hei elei kuckelei of zoiets... m'n Luxemburgs is niet meer wat het geweest isquote:Op zondag 1 mei 2005 12:29 schreef Lemmeb het volgende:
Heeft Joop van den Ende, die toch ook veel in goud kan laten veranderen, het ook al niet eens geprobeerd met TV10? En werd dat toen ook geen compleet fiasco?
komt nog steeds iedere ochtend om 06.00quote:Op zondag 1 mei 2005 20:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hei Elei Kuck Eilei.... dat keek ik zelfs regelmatig.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |