quote:Op zondag 1 mei 2005 23:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Spider-Man 2: Tobey Maguire
Luther: ?
Chocolat: Carrie-Ann Moss
Identity: Ray Liotta
Not without my daughter: ?
Boogie nights: Mark Wahlberg?
Species: MICHAEL MADSEN![]()
Frida: Salma Hayek
quote:Op maandag 2 mei 2005 04:08 schreef Chielus het volgende:
Joseph Fiennes is Luther in Luther iig.
ass-kicker je moet mij nog het puntje geven van je vorige vraagquote:Op maandag 2 mei 2005 00:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Het schiet mij net binnen dat ik laatst Der Untergang keek en bij de filmografie van Bruno Ganz (de acteur die Adolf Hitler speelde in Der Untergang) ook iets van Martin Luther stond.
Ik kan mij totaal vergissen hoor maar het is worth a shot.
Luther: Bruno Ganz
Nopequote:
+ 1 voor TMquote:Op maandag 2 mei 2005 09:33 schreef twentemeisje het volgende:
Voor Sheri:
Spider-Man 2: Tobey Maguire
Luther: Joseph Fiennes
Chocolat: Carrie-Ann Moss
Identity: Ray Liotta
Not without my daughter: Sally Field
Boogie nights: Mark Wahlberg
Species: Michael Madsen
Frida: Salma Hayek
Correctomundoquote:Op maandag 2 mei 2005 09:47 schreef twentemeisje het volgende:
STOM STOM STOM... dat is Mrs. Travolta... Kelly Preston!
Hm, 'k dacht dat 'k nog de moeilijkere initialen had uitgekozenquote:Op maandag 2 mei 2005 10:48 schreef twentemeisje het volgende:
Be Cool
Anagrammen....quote:Op maandag 2 mei 2005 11:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zijn het nou anagrammen, of karakternamen?
Either way, 'k kan er maar weinig van maken
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:13 schreef scanman01 het volgende:
Gary Oldman
Ian Holm
Chris Tucker
Luke Perry
Luc Besson
Fifth Element
Niet om te zeuren, maar moesten daar niet ook nog 2 titels van films met haar bijquote:Op maandag 2 mei 2005 09:47 schreef twentemeisje het volgende:
STOM STOM STOM... dat is Mrs. Travolta... Kelly Preston!
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet om te zeuren, maar moesten daar niet ook nog 2 titels van films met haar bij
Hierbij.quote:Op maandag 2 mei 2005 08:38 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ass-kicker je moet mij nog het puntje geven van je vorige vraag
LOL ... puntje alsnog verdiend!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:28 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk!
Kelly Preston: Jack Frost & Jerry Maguire...![]()
Begrijpelijk antwoordquote:Op maandag 2 mei 2005 11:32 schreef victorinox het volgende:
Rosemary's Baby?
Ook begrijpelijk..ook niet goedquote:Op maandag 2 mei 2005 11:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Seventh Sign?
Ook niet...quote:Op maandag 2 mei 2005 11:42 schreef victorinox het volgende:
Ik doe een hele wilde gok:
Girl With the Pearl Earring?
Correct! (Afgelopen zaterdag op tv geweest)quote:Op maandag 2 mei 2005 11:45 schreef twentemeisje het volgende:
Brandende liefde?
A Kiss Before Dyingquote:Op maandag 2 mei 2005 11:56 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks Sheri(dankzij jouw post kwam ik tot die gok...)
AKBF
RB
TBFB
S
TSW
Vijf films, wat hebben zij gemeen? (titels + overeenkomst = punt)
... nog eentje!!!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:05 schreef Posdnous het volgende:
[..]
A Kiss Before Dying
Rosemary's baby
The Boys from Brazil
...
The Stepford Wives.
Ira levin verfilmingen.
Ik wist dat het me bekend voorkwam...quote:Op maandag 2 mei 2005 11:45 schreef twentemeisje het volgende:
Brandende liefde?
Ik bedoelde: 'stom dat ik daar niet op kon komen'quote:Op maandag 2 mei 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niks fuck.. puntje is voor jou hoor..
quote:The son of poor Texas sharecroppers,became a national hero during World War II as the most decorated combat soldier of the war. Among his 33 awards was the Congressional Medal of Honor, the highest award for bravery that a soldier can receive. In addition, he was also decorated for bravery by the governments of France and Belgium, and was credited with killing over 240 German soldiers and wounding and capturing many more.
Spamquote:Op maandag 2 mei 2005 12:10 schreef Patch het volgende:
hallo allemaal !
kuch Werken in een Showhotel op Fuerteventura? kuch
Een schande! Levin is een van mijn favoriete acteurs...quote:Op maandag 2 mei 2005 12:13 schreef scanman01 het volgende:
"Sliver" was een belachelijke verfilming trouwens. De dader in de film is een ander dan in het boek
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Charles Bronson?
quote:He starred in the film version of his autobiography,, which was a huge hit, setting a box office record for Universal that wasn't broken for 20 years.
Hangt hier recht tegenover mij:quote:Op maandag 2 mei 2005 12:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Een schande! Levin is een van mijn favoriete acteurs...
Hmm...Levin is een van mijn favoriete auteurs...quote:Op maandag 2 mei 2005 12:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Noem dan eens één rol van hem op.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Yup. Zijn verhaal is vrij bekend.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet wie er bedoeld wordt volgens mij, maar kom maar eens op de naam
Speelde vroeger in veel westerns enzo dacht ik.
Zijn naam lijkt ietwat op die van een bekende zwarte komiekquote:
Van IMDB:quote:
AUDIE MURPHyquote:Op maandag 2 mei 2005 12:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zijn naam lijkt ietwat op die van een bekende zwarte komiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |