Hallo beste lezers.
Het is heel makkelijk.
Ik zoek iemand die zich kan inleven in de volgende punten:
- Je kan met kinderen omgaan
- Je spreekt Nederlands, Engels en Duits
- Je bent niet bang om op het podium te staan
- Je hebt een Entertainment-karakter in je
- Je houdt van zon, zee, strand, vrolijke mensen, lachen, shows en gezelligheid
- Je bent vrouwelijk, tussen de 18 en 25 jaar
Ik ben namelijk op zoek naar iemand die zo snel mogelijk kan komen werken als kinder-entertainer in het grootste Show Hotel van Fuerteventura (Canarische Eilanden), namelijk Dunas Jandia Resort. Voorheen heette het Stella Canaris.
Wat houdt een gemiddelde dag dan in voor je?
Je werkt tussen 11:00u en 13:00u met kinderen en tussen 15:00u en 17:00u met kinderen.
En s'avonds sta je op het podium met dansers en andere entertainers tussen 21:00u en 22:30u voor zo'n 1000 gasten en dan speel je bijvoorbeeld mee in Moulin Rouge, Grease, Saturday Night Fever, We Will Rock You, Western Show, Sexy Show, Dance of the Vampires et cetera
Natuurlijk krijg je van ons een volledig ingericht appartement, en betaal je niet voor eten en drinken, je mag in onze restaurants eten en drinken.
Het gehele team bestaat nu uit 10 personen. 5 dansers en 5 entertainers / entertainsters.
De nationaliteiten van het team zijn Spaans, Duits Italiaans en Nederlands. Spaans en Italiaans hoef je niet te beheersen omdat ze goed Engels onder de knie hebben.
Heb je zoiets van: Nou dat interesseert me wel, dan kan je een mailtje sturen naar misschien je toekomstige Cheffin Tiziana Mino : tizimino@msn.com
Vergeet niet dit mailtje in het engels te schrijven.
Je kan haar ook bellen, maar spreek dan wel engels: 0034-687267596
Vertel in dit mailtje een beetje over jezelf, wat je hebt gedaan, waar je kwaliteiten liggen en wat je denkt te kunnen betekenen voor ons. Als het mogelijk is, zouden we het zeer op prijs stellen als je er ook een foto bij kunt doen.
Mocht je engels niet zo goed zijn, dan kan je mij een mailtje sturen: patch@chello.nl
Ook voor allerlei vragen en meer info, kun je ons natuurlijk gewoon e-mailen.
Wellicht tot gauw!
grtjs,
Patch
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *