t leek me eens n film die niet iedereen gezien had...quote:Op zondag 1 mei 2005 20:27 schreef Khalein het volgende:
Bottle Rocket
Het is inderdaad Will Smith, het is inderdaad iemand anders, en het is helaas geen Hitch. Graag nog de naam van de iemand anders en de filmquote:
Goed gezienquote:Op zondag 1 mei 2005 21:11 schreef Sheridana het volgende:
Is dat het toupetje van Ben Affleck?Dan gok ik op Jersey Girl...
* Kaak van grond oprapen doet...quote:Op zondag 1 mei 2005 21:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
Blow? Wilde gok.
Hier in Groningen is het overleefbaarquote:
Hey schaapje!quote:Op zondag 1 mei 2005 21:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
Blow? Wilde gok.
Hier in Nijmegen nogal heetquote:Op zondag 1 mei 2005 21:57 schreef Khalein het volgende:
[..]
Hier in Groningen is het overleefbaar![]()
Hoe is het waar jij zit?
Dat heb je helemaal goed...quote:Op zondag 1 mei 2005 22:05 schreef Khalein het volgende:
Lijkt me "Wonderland", met Kilmer als John Holmes
Yeps... En dan nog een acteursnaam s.v.p.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:51 schreef California het volgende:
Ah, Weird Science? Ik ken alleen de serie, maar daar doet dit me wel aan denken.
Terwijl jij sorry zegt tegen California, ken ik jou een punt toequote:Op zondag 1 mei 2005 22:56 schreef Sheridana het volgende:
Weird Science met Bill Paxton als Chet... maar dat broertje....
Jepquote:Op zondag 1 mei 2005 23:08 schreef dolle_hond het volgende:
luther
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Spider-Man 2: Tobey Maguire
Luther: ?
Chocolat: Carrie-Ann Moss
Identity: Ray Liotta
Not without my daughter: ?
Boogie nights: Mark Wahlberg?
Species: MICHAEL MADSEN![]()
Frida: Salma Hayek
quote:Op maandag 2 mei 2005 04:08 schreef Chielus het volgende:
Joseph Fiennes is Luther in Luther iig.
ass-kicker je moet mij nog het puntje geven van je vorige vraagquote:Op maandag 2 mei 2005 00:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Het schiet mij net binnen dat ik laatst Der Untergang keek en bij de filmografie van Bruno Ganz (de acteur die Adolf Hitler speelde in Der Untergang) ook iets van Martin Luther stond.
Ik kan mij totaal vergissen hoor maar het is worth a shot.
Luther: Bruno Ganz
Nopequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |