ik heb voor 3,5 uur werk, waarvan de helft van de tijd nix te doen heb gehad, koninginnedag in amsterdam moeten missenquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:28 schreef SCH het volgende:
Wat is er?
* just me gritst biertje weg*)quote:
Hey, daar kan ik niks aan doen zegquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:25 schreef pascalheister het volgende:
je naamkleur doet anders vermoeden![]()
Ailantsjie, wist je dat ze je op de miet ook zo noemden?quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:30 schreef Eilanden het volgende:
Daar kom je ook wel overheen...
Hier een biertje....
volgend jaar beter danquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:30 schreef Eilanden het volgende:
Daar kom je ook wel overheen...
Hier een biertje....
ja maar maar maarquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gritst biertje weg*)
dankjewel
* just me schuift biertje doorquote:
*burp*quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:35 schreef AirRaid het volgende:
[..]
heei daar is een flinke slok uit gedronken![]()
gelukkig maarquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:37 schreef clauwheee het volgende:
Ah, Studio Sport heeft ook nog zendtijd vandaag
Hee dat was ikquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ailantsjie, wist je dat ze je op de miet ook zo noemden?
werk zequote:Op zaterdag 30 april 2005 22:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Afijn, ik ga nog eens een paar uur aan de slag
quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ouwe nachtbrakertquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hee dat was ik
Trustequote:Op zaterdag 30 april 2005 23:15 schreef just me het volgende:
* just me gaat pootje te rusten leggen!tot morgen!!
Kliekje? Welk kliekje?quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:42 schreef Bananenman het volgende:
Mag ik ook bij het VBL kliekje
En Jawi, kom eens thuis nu. Leuk geweest
Sientjeeeeeeeeee!quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:58 schreef appelsientje het volgende:
Wat rustig hier.... iedereen aan het feesten ?
Nocaaaaaaaaaaaquote:
Jazekers, heel rustig eigenlijk. Vanmiddag even naar de stad geweest en vanavond gewoon thuis.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nocaaaaaaaaaaa![]()
goede nacht
Fijne dag gehad?
Erg goed te doen, gister avond zouden we een paar biertjes drinken.... maar dat werden er iets meer. ik was vanochtend echt dood.... maar 't was wel erg gezelligquote:Op zondag 1 mei 2005 00:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Jazekers, heel rustig eigenlijk. Vanmiddag even naar de stad geweest en vanavond gewoon thuis.
Vorige jaren zat ik nu ergens voor pampus in een kroeg, maar dit bevalt ook wel eens een keer. En hoe was jouw feest?
Klinkt goed!quote:Op zondag 1 mei 2005 00:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Erg goed te doen, gister avond zouden we een paar biertjes drinken.... maar dat werden er iets meer. ik was vanochtend echt dood.... maar 't was wel erg gezellig![]()
beetje rustig bij komen vanochtend en 's middags naar Harderwijk geweest... bijna hele dag op terras, daarna beetje rond lopen en dan eten... daarna vuurwerk (was erg saai) en toen met z'n alle naar huis.. al met al een leuke dag gehad
![]()
ik heb trouwens een enorm cewl t-shirt gekocht.. dezelfde als Superjoden
quote:
Ik ga zo maar eens op mijn nestquote:Op zondag 1 mei 2005 00:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
![]()
hij's echt cewl
En tja vanavond ben ik lekker op tijd thuis.. ff biertje drinken beetje lezen zometeen en dat was het dan wel
Ga jij voor de rest nog wat bijzonders doen?
Heeft 'ie zich nog een beetje gedragen?quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:42 schreef Bananenman het volgende:
En Jawi, kom eens thuis nu. Leuk geweest
trustequote:Op zondag 1 mei 2005 00:15 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens op mijn nest
Clauwheee ligt al op bed en ik ga zo ook maar eens. have fun nog en trusten!
JaWi en gedragen in 1 zinquote:Op zondag 1 mei 2005 00:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heeft 'ie zich nog een beetje gedragen?
Geen idee, ben hem telkens misgelopen. Zie Koninginnedag topic in UVTquote:Op zondag 1 mei 2005 00:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heeft 'ie zich nog een beetje gedragen?
Groenquote:Op zondag 1 mei 2005 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Welke kleur Sien?
Dat bloemenshirt?
Vanmiddag zagen we een rode, erg leuk
*vlag weer binnen haalt*quote:Op zondag 1 mei 2005 00:25 schreef golfer het volgende:
Zo, gelukkig weer het oude vertrouwde kleurtje en icon terug.
Die onzin hebben we weer voor een jaar achter de rug.
Mjaquote:Op zondag 1 mei 2005 01:14 schreef golfer het volgende:
Iedereen uitgefeest en uitgeteld?
Bijna wel.quote:Op zondag 1 mei 2005 01:14 schreef golfer het volgende:
Iedereen uitgefeest en uitgeteld?
Ja lief topic hequote:Op zondag 1 mei 2005 00:26 schreef appelsientje het volgende:
Mijn babyeendjes.
Eend heeft kinderen gekregen... wat lief
![]()
En?quote:
Mocht je ook eens in een echte stad komen?quote:
Op het Duivendrecht-gedeelte na, heb ik enorm genoten vanmiddag/vanavond.quote:Op zondag 1 mei 2005 02:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Mocht je ook eens in een echte stad komen?
whehe shirt is al weer aanquote:Op zondag 1 mei 2005 02:32 schreef Bluezz het volgende:
Spaidie
Fotooooooo van dat ontblote bovenlijf graag
Dat heb ik dus ook. Vandaag gewoon geen druppel gedronken, omdat ik gisteren veel teveel had gedronken en daarna maar 2 uur slaap had.quote:Op zondag 1 mei 2005 03:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoooo klaar, schoon, niet meer dronken wel ontzettend moe...
Dus tijd voor een dutje
Bloem! ik ben nu ook een fan van jouquote:
Dat denk ik ook wel, hier is volop zonquote:Op zondag 1 mei 2005 10:12 schreef Eilanden het volgende:
Hier nog een beetje grijs, maar volgens mij gaat het wel goed komen
quote:Op zondag 1 mei 2005 10:19 schreef Eilanden het volgende:De zon! We hebben hier zon!
![]()
Moet straks voetballen, zal mijn spullen er maar eens bijpakken
Later
Zo'n strake zekerquote:
Weer kan niet beter...quote:Op zondag 1 mei 2005 11:33 schreef clauwheee het volgende:Ik verslaap m'n verstand nog es dit weekend
Moest er ook maar es uitkomen dacht ik net.
Heer-lijk weer
Mjah ach, is vaak zo in ons kikkerlandje, 2 dagen mooi weer en dan weer een dipje!quote:Op zondag 1 mei 2005 11:37 schreef appelsientje het volgende:
Weer kan niet beter...
Alleen ik hoor dat het deze week weer slechter gaat worden
quote:Op zondag 1 mei 2005 11:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mjah ach, is vaak zo in ons kikkerlandje, 2 dagen mooi weer en dan weer een dipje!
* clauwheee aan de verse broodjes zit![]()
![]()
Goede morgenquote:Op zondag 1 mei 2005 11:52 schreef Blumchen het volgende:Goedemorgen
het is lekker weerVandaag lekker varen, en...
wakeboarden
das naar...met dit mooie weer..quote:Op zondag 1 mei 2005 11:58 schreef DivineJester het volgende:
Morgen, (nog net)
Jeuh, essay schrijven vandaag, nog 3000 woorden te gaan.
o trouwensquote:Op zondag 1 mei 2005 11:52 schreef Blumchen het volgende:Goedemorgen
het is lekker weerVandaag lekker varen, en...
wakeboarden
check, zit wel voor het open raam, met een lekker muziekje op, maar tis zeker niet goed voor de motivatie.quote:
Heyquote:
Neequote:Op zondag 1 mei 2005 12:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
HeyNijkerk ook overleefd?
Was het een beetje gezellig daar ?
o okequote:Op zondag 1 mei 2005 12:13 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Neeik ben niet gegaan, lekker in Putten gebleven
Maar hier was het ook gezellig!
quote:Op zondag 1 mei 2005 12:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
o okehehe... dan heb je denk ik ook het vuurwerk gezien.... en dat was waarschijnlijk beter dan Harderwijk... daar viel het vuurwerk erg tegen... voor de rest was het goed te doen!
Ik zag hem hangen en dacht, die moet ik kopen, hij's echt cewlquote:Op zondag 1 mei 2005 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed shirt Appelsientje!
Nee alleen tja deze week wordt het gewoon K*T weer... vrijdag 13 gradenquote:Op zondag 1 mei 2005 12:26 schreef Bananenman het volgende:
Zonnig inderdaad. Al was het weer gisteren ook niet slecht
ik zag gister in de stad ook nog iemand met zo'n shirt lopen, moest gelijk aan blumchen denkenquote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 12:30 schreef Noca het volgende:
Zo ook nog maar wat nieuwe shirts kopen.
Dan heb ik die andere helft opgezopen pfffquote:Op zondag 1 mei 2005 12:04 schreef pfaf het volgende:
Mogguh.
Waarom was het gisteren nu niet zo warm als nu.
Gisteren in m'n eentje zo ongeveer de ha;ve Grolschfabriek leeggezopen.
Gelukkigquote:Op zondag 1 mei 2005 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach, het is een natuurproduct dus het komt wel goed met jullie.
Wij hebben vrijdag avond ook bij een cafe al het bier opgedronken voor 260 euroquote:Op zondag 1 mei 2005 12:48 schreef appelsientje het volgende:
Wij hadden al het palm bier opgedronken
Ze hadden niks meer over
is een wat anders he, als je naakt gaat boardenquote:Op zondag 1 mei 2005 13:00 schreef Bluezz het volgende:
Heeft ze niet zo'n pak aan dan?
quote:Op zondag 1 mei 2005 13:10 schreef AirRaid het volgende:
[..]
is een wat anders he, als je naakt gaat boarden
quote:Op zondag 1 mei 2005 12:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wij hebben vrijdag avond ook bij een cafe al het bier opgedronken voor 260 euro
met 10 man ofzo is maar een klein cafe
Van hetzelfde! Wij gaan ook even de stad inquote:Op zondag 1 mei 2005 13:25 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik ga genieten van het mooie weer
Fijne dag!!
warm bier bahquote:Op zondag 1 mei 2005 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij een best respectabele kroeg in Vlissingen gisteren konden ze het tempo niet aan...
Was er op den duur enkel warm bier
Moet?quote:Op zondag 1 mei 2005 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Inderdaad...
En ik moet zometeen binnen radio gaan maken
Ok, dan ben je al aan het dementeren blijkbaarquote:Op zondag 1 mei 2005 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee het valt reuze mee bij mij de laatste tijd...
Gisterenavond was ik ook al weer broodje nuchter
Maak die lijst maar voor bepaalde andere users
ow ga je bloemen plukkenquote:Op zondag 1 mei 2005 13:33 schreef SCH het volgende:
Ik ga zonaar een tuinfeescht
ja dat was het in praag ookquote:Op zondag 1 mei 2005 13:47 schreef De_Ananas het volgende:
Terug uit Polen
75 cent voor een halve liter
Dat kun je idd beter doen jaquote:
topper die Van den Goorberghquote:Op zondag 1 mei 2005 14:26 schreef tong80 het volgende:
Van den Goorbergh wordt als invaller eventjes 6de
Sinds wanneer is het hier een slecht-nieuws cafe?quote:
Jawel veel te heet nu. Laat mij maar lekker sport kijken en langs de lijn luisterenquote:
Oude Pekela was van de week nog in het nieuws, met de hangouderenquote:
Hier geen tuin en ook geen balkonquote:Op zondag 1 mei 2005 16:07 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden sluit zich bij de balkon-groep aan
(geen tuinvandaar)
De SP.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hier geen tuin en ook geen balkonWaar horen wij dan bij
quote:
Typisch Italiaanse wedstrijdquote:
HCE-waardige wedstrijdquote:Op zondag 1 mei 2005 16:39 schreef VoreG het volgende:
3' [1 - 0] A. Gilardino
22' [1 - 1] C. Lucarelli
25' [1 - 2] C. Lucarelli
27' [2 - 2] A. Pisanu
36' [3 - 2] A. Gilardino
47' [4 - 2] F.H. Simplicio
58' [4 - 3] C. Lucarelli (pen.)
72' [5 - 3] A. Gilardino
74' [5 - 4] C. Lucarelli
Gaat snel dan. De bal ligt nog niet in het netje of hij ligt er alweer in.
Oe dat wil ik!! Waar kan ik die vinden en wie maakt dat ding eigenlijk?quote:Op zondag 1 mei 2005 16:46 schreef VoreG het volgende:
Die fok block heeft nu ook quick Pi's!
Dus post icons bij het venster snelreageren
http://fokblock.blogspot.com/quote:Op zondag 1 mei 2005 16:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Oe dat wil ik!! Waar kan ik die vinden en wie maakt dat ding eigenlijk?
scorebordjournalistiekquote:Op zondag 1 mei 2005 16:50 schreef methodmich het volgende:
4 x Lucarelli, die is lekker bezig dus.
Steigerquote:Op zondag 1 mei 2005 16:21 schreef Againzender het volgende:
Tuin en steiger meldt zich ook even
En gelijk weer naar buiten
Zou het niet weten, ik vind het allemaal wel bestquote:Op zondag 1 mei 2005 16:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Danku danku!
Vraag me altijd af hoe ze dat nou doen, ze zijn toch geen devvers van FOK!
Wat hij zegt.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:00 schreef DutchGooner het volgende:
WTF is FOKBlock? Normale mensentaal graag
Heb je nou echt genoeg van mij gehad?quote:Op zondag 1 mei 2005 17:00 schreef DutchGooner het volgende:
WTF is FOKBlock? Normale mensentaal graag
Zonder thelegendkiller is het anders ook een stuk beterquote:Op zondag 1 mei 2005 17:05 schreef DutchGooner het volgende:
Ach, de enigste die ik wel zou willen blokken is al geblokt B-8
20 goals in de Serie A. Ben ik blij dat ik hem heb getipt in het zaakwaarnemersspel.quote:
Had het al gezien mich.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:08 schreef methodmich het volgende:
Waar blijft het nieuwe album van Radiohead ? voor tong
ja, echt een aanraderquote:Op zondag 1 mei 2005 17:48 schreef methodmich het volgende:
Van Eddy Terstall toch?
lange broek, dikke trui, sjaal, winterjas en handschoenenquote:Op zondag 1 mei 2005 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had het al gezien mich.
Pascal was je wel warm aangekleed bij het kijken naar de film ?
Ja wat een stel gekkenquote:Op zondag 1 mei 2005 18:16 schreef JaWi het volgende:
Whehehe, 3 mensen met meer dan 1000 posts op Koninginnedag.
Die hebben duidelijk geen sociaal leven.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:16 schreef JaWi het volgende:
Mooi toch, kakkerlakken onderuitquote:Op zondag 1 mei 2005 18:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja wat een stel gekken
zo ook weer terug van verjaardag. was wel leuk alleen dan zie je weer dat heerenveen heeft gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee want dat is slecht voor FC Twentequote:
Jij die wijven zijn schandalig duur tegenwoordig. Ik ga dan ook niet meer naar de wallen.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:21 schreef JaWi het volgende:
Vrijdagmiddag/nacht en gisteren bij elkaar ¤ 240 uitgegeven.
Die hebben echt geen normaal levenquote:Op zondag 1 mei 2005 18:16 schreef JaWi het volgende:
Nee volgens mij ook niet ik post op sommige dagen ook best veel maar dat is meestal dat ik moet werkenquote:
Doe eens gebruik interpuntiequote:Op zondag 1 mei 2005 18:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee volgens mij ook niet ik post op sommige dagen ook best veel maar dat is meestal dat ik moet werken
Doe jij eens praat normaalquote:
Kijk maar in het topicquote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 18:19 schreef tong80 het volgende:
Dagcijfers van Zaterdag 30 April 2005 (00:00 - 23:59)
1. Dr_Flash 1137
2. dolle_hond 1072
3. Stuart 1000
4. ook_gek 360
5. tong80 288
6. Yeahinho 270
7. D.Rose 263
8. Bengeltje 253
9. SpeedyGJ 252
10. Tom-my 227
11. SCH 215
Hej lip hoalnquote:
Kan je je nu wat beter vinden in mijn verhaaltje donderdagquote:
Nee die zitten meestal inquote:Op zondag 1 mei 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
Het mooie is ik zit op veel subforums van Fok, maar kom die gasten nergens tegen.
Je post dan ook vast nooit dat je geen vrienden hebt of dat je je kut voeltquote:Op zondag 1 mei 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
Het mooie is ik zit op veel subforums van Fok, maar kom die gasten nergens tegen.
Ook dat nogquote:Op zondag 1 mei 2005 18:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee die zitten meestal in
GCSC
wat luister je nu en de
woorden assocaitie spellen
snapte je punt wel maar jij bent er zelf ook niet vies van,quote:Op zondag 1 mei 2005 18:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan je je nu wat beter vinden in mijn verhaaltje donderdag?
Zometeen trouwens barbecuen.
Ik kom jou overal tegenquote:Op zondag 1 mei 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
DG, ik heb dringend advies nodigquote:Op zondag 1 mei 2005 18:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
snapte je punt wel maar jij bent er zelf ook niet vies van,
En dat was mijj punt,snap je?
Die is vast Friezen aan het slaan.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:41 schreef appelsientje het volgende:
Jammer trouwens dat Cart_man niet online is
neequote:Op zondag 1 mei 2005 18:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
DG, ik heb dringend advies nodigDenk jij dat Arsenal 100% gaat winnen morgen?
Hoe hoog schat je de kansen in?quote:
Dat denk ik ook wel ja.....quote:
Verliezen gaat Arsenal sowieso niet, he?quote:
dat niet...............verwacht ikquote:Op zondag 1 mei 2005 18:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Verliezen gaat Arsenal sowieso niet, he?
DAt is goed werkquote:
JaWiquote:Op zondag 1 mei 2005 18:43 schreef JaWi het volgende:
http://home.elka.pw.edu.pl/~pgrabow1/kolezka.swf?name=tong
Als Arsenal morgen wint, win ik namelijk 100 euro met een inzet van een euro. Ik kán me indekken door 28 euro op een gelijkspel te zetten, waardoor ik sowieso 100 euro win; Alleen is de inzet dan hoger en de winst dus lager.quote:
Een 40 uur durende orgie van levensvreugdequote:Op zondag 1 mei 2005 18:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
JaWi![]()
jij bent ook weer in het land der levenden![]()
Was gezellig las ik ?
Whehequote:Op zondag 1 mei 2005 18:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Verliezen gaat Arsenal sowieso niet, he?
dubio dan maar weghaaltquote:Op zondag 1 mei 2005 18:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Arsenal morgen wint, win ik namelijk 100 euro met een inzet van een euro. Ik kán me indekken door 28 euro op een gelijkspel te zetten, waardoor ik sowieso 100 euro win; Alleen is de inzet dan hoger en de winst dus lager.
*in dubio is
Arsenal wintquote:Op zondag 1 mei 2005 18:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Arsenal morgen wint, win ik namelijk 100 euro met een inzet van een euro. Ik kán me indekken door 28 euro op een gelijkspel te zetten, waardoor ik sowieso 100 euro win; Alleen is de inzet dan hoger en de winst dus lager.
*in dubio is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |