ja, echt een aanraderquote:Op zondag 1 mei 2005 17:48 schreef methodmich het volgende:
Van Eddy Terstall toch?
lange broek, dikke trui, sjaal, winterjas en handschoenenquote:Op zondag 1 mei 2005 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had het al gezien mich.
Pascal was je wel warm aangekleed bij het kijken naar de film ?
Ja wat een stel gekkenquote:Op zondag 1 mei 2005 18:16 schreef JaWi het volgende:
Whehehe, 3 mensen met meer dan 1000 posts op Koninginnedag.
Die hebben duidelijk geen sociaal leven.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:16 schreef JaWi het volgende:
Mooi toch, kakkerlakken onderuitquote:Op zondag 1 mei 2005 18:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja wat een stel gekken
zo ook weer terug van verjaardag. was wel leuk alleen dan zie je weer dat heerenveen heeft gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee want dat is slecht voor FC Twentequote:
Jij die wijven zijn schandalig duur tegenwoordig. Ik ga dan ook niet meer naar de wallen.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:21 schreef JaWi het volgende:
Vrijdagmiddag/nacht en gisteren bij elkaar ¤ 240 uitgegeven.
Die hebben echt geen normaal levenquote:Op zondag 1 mei 2005 18:16 schreef JaWi het volgende:
Nee volgens mij ook niet ik post op sommige dagen ook best veel maar dat is meestal dat ik moet werkenquote:
Doe eens gebruik interpuntiequote:Op zondag 1 mei 2005 18:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee volgens mij ook niet ik post op sommige dagen ook best veel maar dat is meestal dat ik moet werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |