Ik kom jou overal tegenquote:Op zondag 1 mei 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
Het mooie is ik zit op veel subforums van Fok, maar kom die gasten nergens tegen.
DG, ik heb dringend advies nodigquote:Op zondag 1 mei 2005 18:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
snapte je punt wel maar jij bent er zelf ook niet vies van,
En dat was mijj punt,snap je?
Die is vast Friezen aan het slaan.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:41 schreef appelsientje het volgende:
Jammer trouwens dat Cart_man niet online is
neequote:Op zondag 1 mei 2005 18:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
DG, ik heb dringend advies nodigDenk jij dat Arsenal 100% gaat winnen morgen?
Hoe hoog schat je de kansen in?quote:
Dat denk ik ook wel ja.....quote:
Verliezen gaat Arsenal sowieso niet, he?quote:
dat niet...............verwacht ikquote:Op zondag 1 mei 2005 18:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Verliezen gaat Arsenal sowieso niet, he?
DAt is goed werkquote:
JaWiquote:Op zondag 1 mei 2005 18:43 schreef JaWi het volgende:
http://home.elka.pw.edu.pl/~pgrabow1/kolezka.swf?name=tong
Als Arsenal morgen wint, win ik namelijk 100 euro met een inzet van een euro. Ik kán me indekken door 28 euro op een gelijkspel te zetten, waardoor ik sowieso 100 euro win; Alleen is de inzet dan hoger en de winst dus lager.quote:
Een 40 uur durende orgie van levensvreugdequote:Op zondag 1 mei 2005 18:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
JaWi![]()
jij bent ook weer in het land der levenden![]()
Was gezellig las ik ?
Whehequote:Op zondag 1 mei 2005 18:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Verliezen gaat Arsenal sowieso niet, he?
dubio dan maar weghaaltquote:Op zondag 1 mei 2005 18:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Arsenal morgen wint, win ik namelijk 100 euro met een inzet van een euro. Ik kán me indekken door 28 euro op een gelijkspel te zetten, waardoor ik sowieso 100 euro win; Alleen is de inzet dan hoger en de winst dus lager.
*in dubio is
Arsenal wintquote:Op zondag 1 mei 2005 18:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Arsenal morgen wint, win ik namelijk 100 euro met een inzet van een euro. Ik kán me indekken door 28 euro op een gelijkspel te zetten, waardoor ik sowieso 100 euro win; Alleen is de inzet dan hoger en de winst dus lager.
*in dubio is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |