quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:40 schreef miss_sly het volgende:
Klein beetje Misu-spam
[afbeelding]
[afbeelding]
Afgelopen week was alles opgezwollen, de loopsheid is dan al begonnen, maar dan moeten ze nog niets van reuen weten. Ergens rond dag 9 tot 12 begint ze te vloeien, dat is nu begonnen. Dit is de vruchtbare tijd. Ze jaagt reuen niet meer weg nu. Tis nu erg oppassen geblazen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:52 schreef miss_sly het volgende:
Is Ayla nu loops? Dat duurt een week of 3?
Maar dan kunnen ze het wel schuddenquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:11 schreef kissa het volgende:
Als Ayla nu vruchtbaar is, is de loopsheid over twee weken wel voorbij hoormaar ze zou nog wel aantrekkelijk kunnen ruiken voor reuen.....
quote:Op zaterdag 30 april 2005 09:39 schreef Spindizzy het volgende:
Dat kan kloppen want Casper is ook zo'n mooierd
quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:32 schreef miss_sly het volgende:
Misu is niet mollig![]()
Misu heeft gewoon, net als Jerommeke, een brede borstkas
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Rena, nogmaals: op tafel of in bed die poep. Ik vind het écht niet normaal van die mensen en zou ook gewoon dubbel geld vragen.
Welnee, vieze dweil in bed leggen. Echt hoor... wel eerst je envelopje met geld innen, natuurlijkquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:47 schreef rena het volgende:
[..]
JaIk heb alleen nu het vermoeden dat die hond ziek is of zo, want gisterochtend lagen er nog gewone drollen. Nu wordt het een stuk lastiger om het in hun bed te leggen
![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Welnee, vieze dweil in bed leggen. Echt hoor... wel eerst je envelopje met geld innen, natuurlijk
Nou ja, of stress dat die baasjes weg zijnquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:47 schreef rena het volgende:
[..]
JaIk heb alleen nu het vermoeden dat die hond ziek is of zo, want gisterochtend lagen er nog gewone drollen. Nu wordt het een stuk lastiger om het in hun bed te leggen
![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:55 schreef Tinkerbell het volgende:
Op de dag dat Ayla kwam had de buurman tegen de buuv gezegd: 'we krijgen vandaag een hond'![]()
Al mijn beesten weten prima de weg naar en bij de buren, de vreetzakjes![]()
De buren zeggen altijd: 'we hebben 4 katten en een hond, maar ze wonen bij de buren'![]()
Op de dag dat Ayla kwam had de buurman tegen de buuv gezegd: 'we krijgen vandaag een hond'![]()
Al mijn beesten weten prima de weg naar en bij de buren, de vreetzakjes![]()
De buren zeggen altijd: 'we hebben 4 katten en een hond, maar ze wonen bij de buren'![]()
?quote:pup tot half volwassen gewicht
?quote:jonge hond van half volwassen gewicht tot volwassen gewicht
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:21 schreef Oudjong het volgende:
[afbeelding]
Tinkerbell. Wees niet verbaasd. Is dit jullie Solo niet toen hij nog beeb was en zijn dit de liefhebbende benen van Havoc???![]()
![]()
![]()
Hey! Das lang geledenquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:21 schreef Oudjong het volgende:
[afbeelding]
Tinkerbell. Wees niet verbaasd. Is dit jullie Solo niet toen hij nog beeb was en zijn dit de liefhebbende benen van Havoc???![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 00:13 schreef Tinkerbell het volgende:
Oh mijn hemel, die afschuwelijke bank van Havoc toen ie nog alleen woonde![]()
Je moet eigenlijk naar Solo kijken natuurlijkquote:Op zondag 1 mei 2005 01:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
daar werd mijn blik ook naar toe getrokken
Laat me raden: hij had ook hele lelijke gordijnen of van die kussentjes op de bank die vloekten bij het 'dessin' (quote:Op zondag 1 mei 2005 00:13 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Oh mijn hemel, die afschuwelijke bank van Havoc toen ie nog alleen woonde![]()
Kan ik me niet herinneren, ik ben d'r maar 2 keer geweest of zoquote:Op zondag 1 mei 2005 02:45 schreef MUUS het volgende:
Laat me raden: hij had ook hele lelijke gordijnen of van die kussentjes op de bank die vloekten bij het 'dessin' (.) van de bank?
.
Waarom moet ik nou ineens denken aan de groene bank van Cynix...quote:Op zondag 1 mei 2005 02:45 schreef MUUS het volgende:
Laat me raden: hij had ook hele lelijke gordijnen of van die kussentjes op de bank die vloekten bij het 'dessin' (.) van de bank?
.
Die viel wel meequote:Op zondag 1 mei 2005 02:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou ineens denken aan de groene bank van Cynix...
Hou op, schei uit en breek me de bek niet open.quote:Op zondag 1 mei 2005 02:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou ineens denken aan de groene bank van Cynix...
quote:Op zondag 1 mei 2005 02:48 schreef Tinkerbell het volgende:
Die viel wel mee. Zo één heb ik er ook gehad
![]()
Heeft hij die niet verkocht via V&A? Werd nog een leuk slowchat-topic geloof ik.quote:Op zondag 1 mei 2005 02:49 schreef MUUS het volgende:
Hou op, schei uit en breek me de bek niet open..
Dat ding is hopelijk ritueel verbrand, want stel je voor dat het bij iemand anders in huis weer tot leven komt..
*ril*
Simpel, ik geef je vier tips: rode wijn, chocolademelk, pastasaus of worteltjeshap voor ukkies.quote:Op zondag 1 mei 2005 02:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn geliefde heeft in zijn huis nu een lichteiken bank met groen leren bekleding staan...
Ik hoef denk ik niet te vertellen dat we dus in mijn huis wonen?
quote:Op zondag 1 mei 2005 07:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Rena, heb je die mensen inmiddels gesproken? Ze kwamen toch gisteren weer thuis?
quote:Op zondag 1 mei 2005 09:55 schreef Spindizzy het volgende:
Dagenlang verheug je je op deze zondagochtend vanwege de belofte van mooi weer. Is het eindelijk zo ver en is het ook mooi weer zodat je een heerlijke lange wandeling kunt gaan maken met je hondjes
Ben je met 20 minuten al terug omdat er niks met die beesten te beginnen is![]()
"Tis warm vrouwtje, ik blijf liever een kwartier hierstilstaan terwijl Casper het spoor van een ander hondje gaat volgen en al aan de andere kant van Dordt loopt en absoluut niet reageert op je geroep en het eigenlijk wel handig zou zijn als ik gewoon even met je meeliep zodat je Casper aan kunt lijnen voor hij onder een stadsbus loopt maar dat doe ik niet want het is zo warm en ik sta hier eigenlijk best leuk een koppig ezeltje te zijn... Hey, een grassprietje! Yum, ontbijt "
*Uitrekt*
Je mag 5 minuten per maand per wandeling lopen. Dus: Smek is 5 maanden oud.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:21 schreef rena het volgende:
Ik las ergens dat je elke week 5 minuten meer kunt gaan wandelen of iets dergelijks?
quote:Op zondag 1 mei 2005 10:34 schreef Spindizzy het volgende:
Wacht maar tot hij een maand of 5-6 isDan kan hij al echt een stukje meewandelen en worden ze ook iets rustiger. Gaan ze zich wat hondser gedragen ipv dat hypere heen en weer puppengeren.
quote:
Die kraaloogjesquote:
Leuk he, zulke cadeautjesquote:Op zondag 1 mei 2005 12:40 schreef Tinkerbell het volgende:
Nu brengt Lotje Ayla ook al muizen![]()
Komt ze binnen, laat die muis voor Ayla neerploffen. Net zoals ze het met ons ook doet![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 13:38 schreef Spindizzy het volgende:
Kwamen onderweg een hond tegen die naast de fiets moest rennen. Dat kan toch niet gezond zijn met deze hitte?
Ik ook!quote:Op zondag 1 mei 2005 20:01 schreef kissa het volgende:
Ik raak vaak een beetje ontroerd door Casper, door zijn ogen.....
Hij kijkt altijd zo serieus he... En wat onzeker.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:01 schreef kissa het volgende:
Ik raak vaak een beetje ontroerd door Casper, door zijn ogen.....
Oh that reminds me!quote:Op zondag 1 mei 2005 23:41 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb in 1 minuut tijd op zowel een Sjonniepoot als een Smekkepoot gestaan met mijn lompe kisten
Ja, ga maar lezenquote:Op zondag 1 mei 2005 23:46 schreef Spindizzy het volgende:
Is het erger dan op een Smekje gaan zitten?
Neequote:
Sinds net nog maar, niks gemist, ik ga BE een maandje helpen op het klusforumquote:Op maandag 2 mei 2005 11:36 schreef Beaker het volgende:
Die vogelSjonnie wat doe je
Spin die vloer![]()
Tinkerbell, sinds wanneer ben je nou blauw? Heb ik weer is wat gemist......
Ghehehehehquote:Op maandag 2 mei 2005 11:53 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Sinds net nog maar, niks gemist, ik ga BE een maandje helpen op het klusforum
Een loopse hond uitlaten is een ramp trouwens![]()
Gets Lotjequote:Op maandag 2 mei 2005 16:15 schreef Tinkerbell het volgende:
Oh maar das mooi, want dan heeft Casper in elk geval met de meet Miss-Sly en (als ze komt) Miss-D al eens gezien![]()
Ik kreeg net ook een cadeautje van Lotje, een aangevroten muis
En nu ga ik verder met schoonmaken, huis is puinhoop, doei!
Ja! Ik ben aan het klussen!quote:Op maandag 2 mei 2005 16:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gets Lotje
Tink, je kan echt niet weglopen en sociale dingen doen hoor, als je mod bent wordt je geacht 24/7 achter je pc te zitten![]()
Jippiequote:Op maandag 2 mei 2005 14:59 schreef Spindizzy het volgende:
Smek lust ook nog wel een hapje Beaker hoor
Whehehhehehehe, zal ik het alvast verklappen?quote:
quote:
Ja he, ik word ook helemaalquote:
En ik wil ook eenquote:
Dan ken jij Yian nog nietquote:Op maandag 2 mei 2005 22:11 schreef rena het volgende:
Katten vreten bijna alles wat voor hun neus komt, is mijn ervaringWel lief van golfer
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:38 schreef jolene het volgende:
Wie heeft ook wel eens dat het derde ooglid van de kat zichtbaar blijft.
Heb dus net de DA maar weer gebeld.
Mevr. mag avond voor de volgende ronde DA.
Nee absoluut niet, ze wordt deze maand een jaar.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan ken jij Yian nog niet
Die heeft zaterdag de rest van de dag uit woede niet meer gegeten omdat zn stukje paling op was en hij nieuwe wilde![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:28 schreef Beaker het volgende:
enne Bommel heb jij soms zin om bij mij te wonen??
Jaaaa maaaaaaar, je moet toch wat overhebben voor je nichtje die natuurlijk dolgraag op dat ding wilde en jij als serieuze volwassene offert zich dan maar op, he... Toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:11 schreef Tinkerbell het volgende:
(waar ik veel te oud voor ben, maar wat ik prachtig vind en ik zat op een kip).
Jaaa, alle ouders bleven aan de kant staan, maar hee zeg, ik ben tante en ik wil er op! Echt zo'n mooie caroussel weet je wel, prachtig gewoon. Mijn nichtje zat op een dolfijn met zeemeermin.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:14 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Jaaaa maaaaaaar, je moet toch wat overhebben voor je nichtje die natuurlijk dolgraag op dat ding wilde en jij als serieuze volwassene offert zich dan maar op, he... Toch?
Oooh, ik ga Bommel dognappen
Nee, ze is ontzettend lief juistquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:33 schreef Spindizzy het volgende:
Is niet leuk he, alleen maar van die frustratiewandelingenIs Ayla heel mopperkontig?
Even volhouden nogquote:
Die moeders zijn okquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:23 schreef jolene het volgende:
Nou we zijn weer terug.
Mevrouw was gewoon niet helemaal lekker geweest.
De DA heeft haar getempt en alles nagekeken enze was picobella in orde.
Windy heeft gewoon last van een overbezorgde moeder![]()
Maar wel een hele lievequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:23 schreef jolene het volgende:
Windy heeft gewoon last van een overbezorgde moeder![]()
Ik weet zeker dat het niet de bedoeling van de posters hier is dat op ALLES gereageerd moet worden.quote:
Hepie en hepiequote:Op woensdag 4 mei 2005 08:00 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb eigenlijk nooit de namen van de kippies gemeld geloof ik
komen ze dan:
de witjes heten hepie en hepie (of ook wel de hepie's)
de grijs/zwarte heet wim (naar onze goede vriend wim haan)
de lichtgrijze heet luca (luca stond erop dat er eentje luca zou heten)
en de bruine heet ginger
maar meestal hebben we het over de kluifjes of de nuggets
Leuke namenquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:00 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb eigenlijk nooit de namen van de kippies gemeld geloof ik
komen ze dan:
de witjes heten hepie en hepie (of ook wel de hepie's)
de grijs/zwarte heet wim (naar onze goede vriend wim haan)
de lichtgrijze heet luca (luca stond erop dat er eentje luca zou heten)
en de bruine heet ginger
maar meestal hebben we het over de kluifjes of de nuggets
quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:05 schreef jolene het volgende:
[..]
Hepie en hepie![]()
Lig op mijn kussen in mijn baasje's badjas stil te dromen
Ayla is precies zo. Heeft even wat tijd gekost om het uit te vogelen, maar ze eet gewoon het liefst op haar eigen tijd. Ik heb er nu een goed ritme in, dat ligt iets anders in dan ik had gewild, maar we zijn redelijk tevreden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:29 schreef miss_sly het volgende:
Anyway, zijn eten van gisterochtend heeft de hele dag in zijn bak gelegen en gisteravond om een uur of 9 ofzo heeft hij het ineens opgegeten. En het eten van vanochtend was weer redelijk snel verdwenen.
Misu is wel een beetje vreemd met eten. Hij begint eigenlijk nooit meteen met eten als we de bak vullen, dat duurt dan enkele minuten en dan begint hij pas. Maar niet eten had hij nog niet gedaan.
Nou zal hij van honger niet omkomen, want hij krijgt nog steeds behoorlijk veel 'goedzo'-snoepjes, buffelhuidjes en een goedgevulde kong, maar ik vond het wel vreemd. We hebben afgesproken dat we eens gaan kijken of we toch wat meer versvleesvoeding zullen gaan doen.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
[[url=http://img236.echo.cx/img236/420/hepie3gu.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
[[url=http://img236.echo.cx/img236/420/hepie3gu.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, dit ben ik mezelf ook maar aan het aanleren. Ik vind het te zot voor woorden, maar het werkt gewoon welquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:01 schreef moussy het volgende:
Gewoon hele hoge rare geluidjes maken en zo idioot mogelijk staan hupsen en doen
*Helemaal eens is met deze postquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:47 schreef Spindizzy het volgende:
Dat voor gek staan wen je snel aan met die stomme beestenAyla is een lieverd, net als haat bazinnetje
In dat gevalquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dat we te weinig fotootjes vanAyla krijgen,
Agossie tochquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:53 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
In dat geval. Uiteraard staat Lotje er ook weer op
[afbeelding]
Lotje is smoorverliefd op Ayla. Waar Ayla gaat, gaat Lotje ookquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:22 schreef jolene het volgende:
Ayla en Lotje.
Is Lotje een beetje gek op Ayla.
Ow wat heerlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:24 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Lotje is smoorverliefd op Ayla. Waar Ayla gaat, gaat Lotje ook
Ik had hem gezien deze is ook zo mooi, ze kruipt nog net niet tegen Ayla aanquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:27 schreef Tinkerbell het volgende:
[afbeelding]
Ik had deze al laten zien, maar die stond in de een na laatste post of zo van het vorige topic
Miss_sly, misschien heeft hij op dat moment niet zo'n trek.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:36 schreef miss_sly het volgende:
Misu en eten is nog steeds raar.
Hij eet wel, maar volgens mij niet echt van harte. Nu bijvoorbeeld is zijn speelkip veel en veel interessanter dan zijn bakje met brokjes, dat al een kwartier gevuld staat te zijn. Dus ga ik met hem naar zijn bakje, voer hem een paar brokjes uit de hand en als ik dan opsta en wegga, gaat hij aarzelend aan het eten. En dan nog eet hij vaak niet in een keer zijn bak leeg.
We gaan eens over op 's chotends brokjes en 's avonds Duck.
Spin, hoe maak je die verdeling? De helft van wat hij aan Duck mag 's avonds en de helft van wat hij aan brokjes mag 's ochtend ofzo?
Ja... Je kijkt op de verpakking hoeveel brokken hij mag en daar geef je hem de helft van. Hetzelfde met de Duck.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:36 schreef miss_sly het volgende:
Spin, hoe maak je die verdeling? De helft van wat hij aan Duck mag 's avonds en de helft van wat hij aan brokjes mag 's ochtend ofzo?
Maar kan het ook niet aan het weer liggen of iets anders.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:43 schreef miss_sly het volgende:
Misu krijgt ook wel snoepjes tussendoor, maar volgens mij nooit zoveel dat hij daardoor geen trek meer zou hebben...bovendien heeft hij het niet altijd zo gedaan als nu.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:21 schreef Beaker het volgende:
Spin, vanavond vuurwerk in Dordt, ga jij erheen??
jolene, je bent geweldigquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:56 schreef jolene het volgende:
Miss_Sly, heb dat topic gevonden
Ik zit ook al elke dag aan Ozzie te voelen. "moet ie niet groter?" heeft mijn vader hem net een beetje groter gemaakt hahaha.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:17 schreef Spindizzy het volgende:
Bommeltje![]()
[Overbezorgd] Vergeet je niet af en toe zijn halsbandje groter te maken[/Overbezorgd]
Owh....... wij zijn ook niet geweest hadden geen zinquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:17 schreef Spindizzy het volgende:
Bommeltje![]()
[Overbezorgd] Vergeet je niet af en toe zijn halsbandje groter te maken[/Overbezorgd]
Kom maar op!quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:45 schreef Bluezz het volgende:
Enneh ik ben ook vóór tuigjes, dat getrek aan die nekkies
Ow gelukkig maar, ik zie wel eens van die hondenbezitters voorbij komenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:48 schreef rena het volgende:
Dat valt best mee hoor, als je hond gewoon lekker meeloopt dan is er niks aan de hand. Bij Bommel hoef ik nooit te trekken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |