Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:21 schreef Oudjong het volgende:
[afbeelding]
Tinkerbell. Wees niet verbaasd. Is dit jullie Solo niet toen hij nog beeb was en zijn dit de liefhebbende benen van Havoc???![]()
![]()
![]()
Hey! Das lang geledenquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:21 schreef Oudjong het volgende:
[afbeelding]
Tinkerbell. Wees niet verbaasd. Is dit jullie Solo niet toen hij nog beeb was en zijn dit de liefhebbende benen van Havoc???![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 00:13 schreef Tinkerbell het volgende:
Oh mijn hemel, die afschuwelijke bank van Havoc toen ie nog alleen woonde![]()
Je moet eigenlijk naar Solo kijken natuurlijkquote:Op zondag 1 mei 2005 01:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
daar werd mijn blik ook naar toe getrokken
Laat me raden: hij had ook hele lelijke gordijnen of van die kussentjes op de bank die vloekten bij het 'dessin' (quote:Op zondag 1 mei 2005 00:13 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Oh mijn hemel, die afschuwelijke bank van Havoc toen ie nog alleen woonde![]()
Kan ik me niet herinneren, ik ben d'r maar 2 keer geweest of zoquote:Op zondag 1 mei 2005 02:45 schreef MUUS het volgende:
Laat me raden: hij had ook hele lelijke gordijnen of van die kussentjes op de bank die vloekten bij het 'dessin' (.) van de bank?
.
Waarom moet ik nou ineens denken aan de groene bank van Cynix...quote:Op zondag 1 mei 2005 02:45 schreef MUUS het volgende:
Laat me raden: hij had ook hele lelijke gordijnen of van die kussentjes op de bank die vloekten bij het 'dessin' (.) van de bank?
.
Die viel wel meequote:Op zondag 1 mei 2005 02:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou ineens denken aan de groene bank van Cynix...
Hou op, schei uit en breek me de bek niet open.quote:Op zondag 1 mei 2005 02:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou ineens denken aan de groene bank van Cynix...
quote:Op zondag 1 mei 2005 02:48 schreef Tinkerbell het volgende:
Die viel wel mee. Zo één heb ik er ook gehad
![]()
Heeft hij die niet verkocht via V&A? Werd nog een leuk slowchat-topic geloof ik.quote:Op zondag 1 mei 2005 02:49 schreef MUUS het volgende:
Hou op, schei uit en breek me de bek niet open..
Dat ding is hopelijk ritueel verbrand, want stel je voor dat het bij iemand anders in huis weer tot leven komt..
*ril*
Simpel, ik geef je vier tips: rode wijn, chocolademelk, pastasaus of worteltjeshap voor ukkies.quote:Op zondag 1 mei 2005 02:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn geliefde heeft in zijn huis nu een lichteiken bank met groen leren bekleding staan...
Ik hoef denk ik niet te vertellen dat we dus in mijn huis wonen?
quote:Op zondag 1 mei 2005 07:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Rena, heb je die mensen inmiddels gesproken? Ze kwamen toch gisteren weer thuis?
quote:Op zondag 1 mei 2005 09:55 schreef Spindizzy het volgende:
Dagenlang verheug je je op deze zondagochtend vanwege de belofte van mooi weer. Is het eindelijk zo ver en is het ook mooi weer zodat je een heerlijke lange wandeling kunt gaan maken met je hondjes
Ben je met 20 minuten al terug omdat er niks met die beesten te beginnen is![]()
"Tis warm vrouwtje, ik blijf liever een kwartier hierstilstaan terwijl Casper het spoor van een ander hondje gaat volgen en al aan de andere kant van Dordt loopt en absoluut niet reageert op je geroep en het eigenlijk wel handig zou zijn als ik gewoon even met je meeliep zodat je Casper aan kunt lijnen voor hij onder een stadsbus loopt maar dat doe ik niet want het is zo warm en ik sta hier eigenlijk best leuk een koppig ezeltje te zijn... Hey, een grassprietje! Yum, ontbijt "
*Uitrekt*
Je mag 5 minuten per maand per wandeling lopen. Dus: Smek is 5 maanden oud.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:21 schreef rena het volgende:
Ik las ergens dat je elke week 5 minuten meer kunt gaan wandelen of iets dergelijks?
quote:Op zondag 1 mei 2005 10:34 schreef Spindizzy het volgende:
Wacht maar tot hij een maand of 5-6 isDan kan hij al echt een stukje meewandelen en worden ze ook iets rustiger. Gaan ze zich wat hondser gedragen ipv dat hypere heen en weer puppengeren.
quote:
Die kraaloogjesquote:
Leuk he, zulke cadeautjesquote:Op zondag 1 mei 2005 12:40 schreef Tinkerbell het volgende:
Nu brengt Lotje Ayla ook al muizen![]()
Komt ze binnen, laat die muis voor Ayla neerploffen. Net zoals ze het met ons ook doet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |