Ow wat heerlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:24 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Lotje is smoorverliefd op Ayla. Waar Ayla gaat, gaat Lotje ook
Ik had hem gezien deze is ook zo mooi, ze kruipt nog net niet tegen Ayla aanquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:27 schreef Tinkerbell het volgende:
[afbeelding]
Ik had deze al laten zien, maar die stond in de een na laatste post of zo van het vorige topic
Miss_sly, misschien heeft hij op dat moment niet zo'n trek.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:36 schreef miss_sly het volgende:
Misu en eten is nog steeds raar.
Hij eet wel, maar volgens mij niet echt van harte. Nu bijvoorbeeld is zijn speelkip veel en veel interessanter dan zijn bakje met brokjes, dat al een kwartier gevuld staat te zijn. Dus ga ik met hem naar zijn bakje, voer hem een paar brokjes uit de hand en als ik dan opsta en wegga, gaat hij aarzelend aan het eten. En dan nog eet hij vaak niet in een keer zijn bak leeg.
We gaan eens over op 's chotends brokjes en 's avonds Duck.
Spin, hoe maak je die verdeling? De helft van wat hij aan Duck mag 's avonds en de helft van wat hij aan brokjes mag 's ochtend ofzo?
Ja... Je kijkt op de verpakking hoeveel brokken hij mag en daar geef je hem de helft van. Hetzelfde met de Duck.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:36 schreef miss_sly het volgende:
Spin, hoe maak je die verdeling? De helft van wat hij aan Duck mag 's avonds en de helft van wat hij aan brokjes mag 's ochtend ofzo?
Maar kan het ook niet aan het weer liggen of iets anders.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:43 schreef miss_sly het volgende:
Misu krijgt ook wel snoepjes tussendoor, maar volgens mij nooit zoveel dat hij daardoor geen trek meer zou hebben...bovendien heeft hij het niet altijd zo gedaan als nu.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:21 schreef Beaker het volgende:
Spin, vanavond vuurwerk in Dordt, ga jij erheen??
jolene, je bent geweldigquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:56 schreef jolene het volgende:
Miss_Sly, heb dat topic gevonden
Ik zit ook al elke dag aan Ozzie te voelen. "moet ie niet groter?" heeft mijn vader hem net een beetje groter gemaakt hahaha.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:17 schreef Spindizzy het volgende:
Bommeltje![]()
[Overbezorgd] Vergeet je niet af en toe zijn halsbandje groter te maken[/Overbezorgd]
Owh....... wij zijn ook niet geweest hadden geen zinquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:17 schreef Spindizzy het volgende:
Bommeltje![]()
[Overbezorgd] Vergeet je niet af en toe zijn halsbandje groter te maken[/Overbezorgd]
Kom maar op!quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:45 schreef Bluezz het volgende:
Enneh ik ben ook vóór tuigjes, dat getrek aan die nekkies
Ow gelukkig maar, ik zie wel eens van die hondenbezitters voorbij komenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:48 schreef rena het volgende:
Dat valt best mee hoor, als je hond gewoon lekker meeloopt dan is er niks aan de hand. Bij Bommel hoef ik nooit te trekken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |