Gets Lotjequote:Op maandag 2 mei 2005 16:15 schreef Tinkerbell het volgende:
Oh maar das mooi, want dan heeft Casper in elk geval met de meet Miss-Sly en (als ze komt) Miss-D al eens gezien![]()
Ik kreeg net ook een cadeautje van Lotje, een aangevroten muis
En nu ga ik verder met schoonmaken, huis is puinhoop, doei!
Ja! Ik ben aan het klussen!quote:Op maandag 2 mei 2005 16:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gets Lotje
Tink, je kan echt niet weglopen en sociale dingen doen hoor, als je mod bent wordt je geacht 24/7 achter je pc te zitten![]()
Jippiequote:Op maandag 2 mei 2005 14:59 schreef Spindizzy het volgende:
Smek lust ook nog wel een hapje Beaker hoor
Whehehhehehehe, zal ik het alvast verklappen?quote:
quote:
Ja he, ik word ook helemaalquote:
En ik wil ook eenquote:
Dan ken jij Yian nog nietquote:Op maandag 2 mei 2005 22:11 schreef rena het volgende:
Katten vreten bijna alles wat voor hun neus komt, is mijn ervaringWel lief van golfer
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:38 schreef jolene het volgende:
Wie heeft ook wel eens dat het derde ooglid van de kat zichtbaar blijft.
Heb dus net de DA maar weer gebeld.
Mevr. mag avond voor de volgende ronde DA.
Nee absoluut niet, ze wordt deze maand een jaar.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan ken jij Yian nog niet
Die heeft zaterdag de rest van de dag uit woede niet meer gegeten omdat zn stukje paling op was en hij nieuwe wilde![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:28 schreef Beaker het volgende:
enne Bommel heb jij soms zin om bij mij te wonen??
Jaaaa maaaaaaar, je moet toch wat overhebben voor je nichtje die natuurlijk dolgraag op dat ding wilde en jij als serieuze volwassene offert zich dan maar op, he... Toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:11 schreef Tinkerbell het volgende:
(waar ik veel te oud voor ben, maar wat ik prachtig vind en ik zat op een kip).
Jaaa, alle ouders bleven aan de kant staan, maar hee zeg, ik ben tante en ik wil er op! Echt zo'n mooie caroussel weet je wel, prachtig gewoon. Mijn nichtje zat op een dolfijn met zeemeermin.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:14 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Jaaaa maaaaaaar, je moet toch wat overhebben voor je nichtje die natuurlijk dolgraag op dat ding wilde en jij als serieuze volwassene offert zich dan maar op, he... Toch?
Oooh, ik ga Bommel dognappen
Nee, ze is ontzettend lief juistquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:33 schreef Spindizzy het volgende:
Is niet leuk he, alleen maar van die frustratiewandelingenIs Ayla heel mopperkontig?
Even volhouden nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |