Van Bommel moet je iets aanvallender laten spelen met iemand achter zich.quote:
Van Bommel heeft maar te doen wat de bondscoach hem opdraagt. En daarbij heeft hij nog altijd Landzaat in z'n rug, dus je praat weer onzin.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Van Bommel moet je iets aanvallender laten spelen met iemand achter zich.
Nu loopt hij alleen maar achter de tegenstander aan en daarom valt hij ook tegen.
Dat was ook het eerste dat bij mij te binnenschoot toen ik het las. Van Basten heeft een bepaalde techniek en probeert de spelers ongetwijfeld zo veel mogelijk tegemoet te komen, door bijvoorbeeld niet te verwachten dat iemand iets moet doen wat ie echt niet kan. Maar Van Basten's wil is wet in deze lijkt me.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:25 schreef zjroentje het volgende:
Van Bommel heeft maar te doen wat de bondscoach hem opdraagt. En daarbij heeft hij nog altijd Landzaat in z'n rug, dus je praat weer onzin.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Van Bommel heeft maar te doen wat de bondscoach hem opdraagt. En daarbij heeft hij nog altijd Landzaat in z'n rug, dus je praat weer onzin.
Jawel. In de Galasek/Vogel/Makelele rol.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Van Bommel heeft niemand in zijn rug.
Landzaat speelt niet achter van Bommel
Het middenveld speelt op een lijn.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jawel. In de Galasek/Vogel/Makelele rol.
Ik vind het overduidelijk zoals Landzaat speelt in Oranje, een stukje verdedigender dan bij AZ.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Daar is dan niks van te merken in oranje
Dan kan hij toch ook eens de man aanpakken waar van Bommel als een gek achter aan loopt ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vind het overduidelijk zoals Landzaat speelt in Oranje, een stukje verdedigender dan bij AZ.
Hij heeft z'n eigen man al neem ik aan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan kan hij toch ook eens de man aanpakken waar van Bommel als een gek achter aan loopt ?
Ik zie Landzaat vaker vrij dan van Bommel..quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij heeft z'n eigen man al neem ik aan?
Van Bommel moet juist van van Basten zijn tegenstander achterna lopen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:16 schreef egilio het volgende:
Als Van Bommel nou echt zo goed was dan zou zn man wel achter hem aanlopen ipv andersom...Ik zeg: Goeie zet Van Basten!![]()
Gebruikelijke speculaties van tegenstander ... Je kan het ook positief brengen .quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:58 schreef egilio het volgende:
Als Van Bommel tegen een ECHT goeie speler staat zoals bijv Zidane, dan heeft ie 15 overtredingen per helft nodig, en dan is gelijk duidelijk waarom hij wel goed is maar niet supergoed....
En dat gaat Maduro, de Jong of Landzaat wel lukken? Dit is geen reden om hem eruit te laten natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:58 schreef egilio het volgende:
Als Van Bommel tegen een ECHT goeie speler staat zoals bijv Zidane, dan heeft ie 15 overtredingen per helft nodig, en dan is gelijk duidelijk waarom hij wel goed is maar niet supergoed....
Ik denk dat er trouwens maar weinigen zijn die Zidane volledig kunnen afstoppen als hij in vorm is. Nee, er kwam niet veel uit, maar wat meer moest hij zeggen dan? Op vBasten argumenten ingaan van taken verloochenen, dus ook uit de school klappen, geeft vBasten alleen weer een stok.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dat gaat Maduro, de Jong of Landzaat wel lukken? Dit is geen reden om hem eruit te laten natuurlijk.
En hij hield het gisteren netjes ja, al zei hij eigenlijk niks natuurlijk.
Hij had volkomen gelijk met wat hij (niet) zei, begrijp me niet verkeerd. Maar stiekem hoop je toch een beetje op een relletje.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:50 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik denk dat er trouwens maar weinigen zijn die Zidane volledig kunnen afstoppen als hij in vorm is. Nee, er kwam niet veel uit, maar wat meer moest hij zeggen dan? Op vBasten argumenten ingaan van taken verloochenen, dus ook uit de school klappen, geeft vBasten alleen weer een stok.
Tja, je weet niet of er meer eigenlijk stiekem hun zegje willen doen, maar niet durven. Als vBommel nu zichzelf opoffert, komt het dan misschien nog goed.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij had volkomen gelijk met wat hij (niet) zei, begrijp me niet verkeerd. Maar stiekem hoop je toch een beetje op een relletje.
Wie niet tegenover zidane?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:58 schreef egilio het volgende:
Je bent wel goed op de hoogte. Middenveld op 1 lijn.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Van Bommel heeft niemand in zijn rug.
Landzaat speelt niet achter van Bommel
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij hield zich inderdaad netjes, maar dat is ook terecht. Als hij niet zelf gaat inzien dat hij terecht is gewisseld en terecht thuisgelaten zal hij het WK gewoon missen.
Hij hoeft het niet in te houden als hij het heeft, maar als hij het niet begrijpt mag hij opdonderen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:38 schreef gr8w8 het volgende:
Waarom is het terecht dat hij zijn eventuele onbegrip moet inhouden?
Ja.quote:Is zijn wissel wel terecht?
Dat weet je van tevoren niet als je hem inbrengt.quote:De Jong speelde belabberd.
Ja, echt beter.quote:Maduro goed, maar om nou tezeggen echt beter,
quote:Van Bommel: 'Bedanken? Ik wil naar Duitsland'
10/6/2005 9 :13
Mark van Bommel piekert er niet over om te bedanken voor het Nederlands elftal. 'Ben je gek! Ik wil naar Duitsland', zegt de Limburger vanuit Barcelona, waar hij vrijdag rond het middaguur zal worden gepresenteerd.
De middenvelder toonde zich nog altijd zeer teleurgesteld over de verbanning uit het Nederlands elftal door Marco van Basten. 'Ik ben teleurgesteld, maar niet boos. Ik zal dan ook zeker niet uit mezelf bedanken voor Oranje. Ik heb nog nooit een groot toernooi gespeeld en ik hoop dat het WK 2006 in Duitsland mijn eerste zal zijn.'
Van Bommel gaat er dan ook vanuit dat het niet definitief over is hem hem Marco van Basten. 'Dat hoop ik toch niet. En van wat ik uit de media heb begrepen is dat ook niet het geval.'
Van Bommel beseft dat de bal bij hem ligt. 'Ik weet wat Van Basten gezegd heeft en daar zal ik aan werken. Ik moet het laten zien bij Barcelona. Wat dat is? Dat communiceer ik niet via de media, zoals hij dat ook niet doet.'
Kuyt begreep het ook niet. Opdonderen met hem dus. Of de wissel terecht is? Tja, vBasten had ook voor ander optie skunnen kiezen, zonder te hoeven wisselen. vBommel was gewoon de zondebok voor algeheel zwak spel. En over de Jong, tegen Finland was wel weer duidelijk dat hij nog niet geheel klaar is voor dit niveau en ik denk niet dat hij dat over een jaar wel geheel zal zijn, hij is nog jong en kan dus nog wel 2 jaar extra rijpen voor het volgende toernooi. Maduro speelde heel anders. Echt beter is wel heel overdreven, ook bij een positieve kijk op hem. Zeker ook niet veel slechter hoor, maar tegen Finland was de druk er al voor het grootste deel af bij zijn invalbeurt. Ik moet het nog zien.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij hoeft het niet in te houden als hij het heeft, maar als hij het niet begrijpt mag hij opdonderen.
[..]
Ja.
[..]
Dat weet je van tevoren niet als je hem inbrengt.
[..]
Ja, echt beter.
Zolang Kuyt maar begrijpt wat hij zelf moet doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:30 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Kuyt begreep het ook niet. Opdonderen met hem dus.
Jij begrijpt het iig niet, zo veel is duidelijk. Gelukkig sla ik Van Bommel's voetbalintelligentie hoger aan dan de jouwe.quote:Of de wissel terecht is? Tja, vBasten had ook voor ander optie skunnen kiezen, zonder te hoeven wisselen. vBommel was gewoon de zondebok voor algeheel zwak spel.
En toch deed ie het nauwelijks slechter dan Van Bommel, geeft toch te denken.quote:En over de Jong, tegen Finland was wel weer duidelijk dat hij nog niet geheel klaar is voor dit niveau en ik denk niet dat hij dat over een jaar wel geheel zal zijn, hij is nog jong en kan dus nog wel 2 jaar extra rijpen voor het volgende toernooi.
quote:het lijkt wel of je stottert als je zinnetjes los gaan quoten en uit verbandjes gaat rukken.
Ik vind dat prettiger lezen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:51 schreef gr8w8 het volgende:
Zal ik dan ook maar op je laatste zinnetje reageren, waarmee je eigenlijk de discussie blokkeert? Dat was gewoon een met een knipoog bedoelde opmerking, vandaar ook de. Het leest gewoon niet zo prettig in mijn optiek, maar als dat je stijl is, soit. Maar met die reactie opzich, geef je aan de overige users niet serieus te nemen zolang ze niet dezelfde mening zijn toegedaan. Zonder persoonlijk te worden ook he, maar toch geheel in dezelfde stijl: Natuurlijk gun ik je het laatste woord.
ZO ziet het er wel naar uit als je Oranje ziet voetballenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je bent wel goed op de hoogte. Middenveld op 1 lijn.
Precies, en mocht dat het resultaat worden, is dat zovast een enorm goede actie van V. Basten geweestquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
Van Bommel is geen uitschakelende speler, dat is het hem juist.
Hij zal zich nu wel achter de oren krabben, en taakbewuster terugkeren. Prikkelen noemen ze dat, niet afdanken.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:18 schreef gras het volgende:
Nummer 17 geeft inderdaad goed z'n status voor volgend seizoen aan.
net of een nummer wat uitmaaktquote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:18 schreef gras het volgende:
Wat zegt een nummer op vandaagquote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:18 schreef gras het volgende:
eh, alex?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:07 schreef gr8w8 het volgende:
Nouja, nummer 14 is goed bekend daar. vBommel wil gewoon niet zulke domme dingen zeggen en zulke gigantische taalfouten maken.
Ik zag trouwens op vakantie in Brazilie afgelopen zomer een jochie van een jaar of 15, 16 met een Oranje shirt aan. Nummer 14. En als naam.... Bergkamp!Geweldig! Ze konden trouwens zo'n beetje alle spelers van het oude oranje opnoemen, maar Alex kende ze niet.
Hij was in Brazilië... Braziliaanse kindertjes kende WEL alle spelers van Oranje maar NIEt van Alex, die volgens de laatste check nog altijd een Braziliaan is...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:39 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wat heef tdat in godnsaam met het oude oranje te maken
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:39 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wat heef tdat in godnsaam met het oude oranje te maken
Maar v. Bommel moet wel goed gebruikt worden, anders valt hij door de mand.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk wel dat van Bommel anders zal spelen mede doordat hij geen aanvoerder meer is
Waterdrager voor de meer begaafden, Deco, Iniesta, Xavi.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar v. Bommel moet wel goed gebruikt worden, anders valt hij door de mand.
quote:Collega's prijzen Mark van Bommel
Door onze correspondent Edwin Winkels
Nog geen week kenden ze hem, één halve wedstrijd had hij gespeeld, en zijn nieuwe collega's overlaadden Mark van Bommel al met een stroom complimenten.
,,Tactisch zal hij ons completer maken'', zei Xavi, collega-middenvelder. ,,Behalve kwaliteit heeft hij een enorme werklust," aldus Deco. Van Bommel zal niet alleen een concurrent van die twee zijn, maar na een week trainingskamp in Aarhus (Denemarken) werd al duidelijk dat de drie tegen defensieve tegenstanders regelmatig samen het middenveld zullen vormen, met Van Bommel aan de rechterkant.
,,Met Van Bommel zal ik nóg meer doelpunten kunnen maken," voorspelde Eto'o, die een treffer op een presenteerblaadje door de Limburger kreeg aangereikt. ,,Hij zal ons extra rust brengen," zei verdediger Belletti. ,,Mark heeft alles wat een voetballer moet hebben," besloot Giovanni van Bronckhorst, die samen met Henrik Larsson in de kustplaats Gavá bijna buurman van de nieuweling zal zijn.
Maar meer nog dan zijn voetbal, was de selectie van Barça onder de indruk van de razendsnelle aanpassing van Van Bommel. Waarschijnlijk wist de oud-PSV'er al lang dat niet zijn eerste competitiewedstrijd, maar zijn allereerste week bij Barcelona van grote invloed op zijn toekomst bij de Catalaanse club én zijn populariteit bij de kritische socio's zou zijn. Dus sloot hij zich, net als Feyenoorder Bahia - die Nederlands wilde leren - en samen met zijn vrouw een week lang op bij de voormalige 'nonnen van Vught'.
In het taleninstituut Regina Coeli brachten in vijf dagen twee Spaanse en twee Catalaanse leraren de Van Bommels de beginselen van de twee talen bij. Hij bleek een snelle leerling. Vorige week ging de ploeg op trainingskamp en daar wilden de meegereisde verslaggevers als eerste de impressies van de nieuwkomer weten - hij is de enige 'aankoop' samen met Ezquerro van Athletic de Bilbao. Van Bommel vroeg de perschef nog enkele dagen met zijn eerste publieke optreden te wachten, zodat hij wat voetbaltaal wijzer kon worden en de persconferentie geheel in het Spaans kon doen.
De speler hield daarnaast via de website van de club een dagboek bij, dat eveneens door de sportkranten El Mundo deportivo en Sport werd afgedrukt. ,,Voor mij was het belangrijk vanaf het eerste moment met mijn nieuwe collega's te kunnen communiceren en daarom wilde ik per se een beetje Spaans leren," legde de middenvelder uit, die de avonden in Aarhus doorbracht aan het biljart met Larsson en Van Bronckhorst, de enige twee medespelers met wie hij gewoon in het Nederlands kan praten.
,,Ik praat al beter Spaans dan Overmars," grapte de Limburger nog, maar dat is geen verdienste, want beter Spaans praten dan de gepensioneerde miljonair uit Overijssel is niet zo moeilijk. Niettemin heeft Van Bommel al heet wat krediet opgebouwd in nog geen week werk en ligt hij in Barcelona al stukken beter dan, bijvoorbeeld, in Amsterdam. En alle kranten en TV-stations, die de ploeg volgende week ook op een trip door China zullen vergezellen, zullen de supporters die goede indrukken overbrengen.
Ook de trainers zijn blij met zijn komst. ,,We zullen dat karakter van Mark nodig hebben, eentje die tekeer kan gaan en af en toe een tikkie uitdeelt als de tegenstander niet zo lief is. Dat ontbrak er tot nu toe een beetje aan," zegt Henk ten Cate.
Frank Rijkaard is vooral blij met de manier waarop Van Bommel zijn intrede heeft gedaan, zich razendsnel heeft aangepast en de beste van het veld was in de eerste 45 minuten die hij vorige week voor Barça speelde. ,,Hij heeft heel veel zin om het goed te doen, vooral omdat hij er trots op is voor een club als Barça te kunnen spelen," aldus de trainer gisteren.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waterdrager voor de meer begaafden, Deco, Iniesta, Xavi.
We zullen zien mm, ik denk dat van Bommel wel eens heel belangrijk kan worden bij Barca.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:04 schreef methodmich het volgende:
Het is voorbereiding hoor, wacht maar af.
Ze kunnen ook moeilijk zeggen dat ze zijn komst niet snappen en Mark een eikel vinden.
Net zo moeilijk als jij toe zal geven dat je ernaast zat als Mark gewoon de sterren van de hemel speelt?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:04 schreef methodmich het volgende:
Het is voorbereiding hoor, wacht maar af.
Ze kunnen ook moeilijk zeggen dat ze zijn komst niet snappen en Mark een eikel vinden.
Ik voorspel dat hij binnen nu en 3 jaar aanvoerder zal worden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:14 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor. Ik zeg nergens dat hij niet goed is, lees het hele topic maar na. Ik zeg al een paar jaar dat hij als waterdrager prima mee kan bij een topclub.
Maar jij denkt dat die complimenten van z'n teammates ook in die mate zouden zijn als ie zich matig tot bagger had gemanifesteerd?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:14 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor. Ik zeg nergens dat hij niet goed is, lees het hele topic maar na. Ik zeg al een paar jaar dat hij als waterdrager prima mee kan bij een topclub.
Maar dat was Cocu ook ...quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik voorspel dat hij binnen nu en 3 jaar aanvoerder zal worden.
Dus?quote:
Prima multifunctionele voetballer maar wel prototype waterdrager die voornamelijk anderen beter laat spelen.quote:
Net als Gerrard?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Prima multifunctionele voetballer maar wel prototype waterdrager die voornamelijk anderen beter laat spelen.
Je bedoelt de doelpuntenmachine Gerrard -nu 6 doelpunten al in de CL - 's werelds beste middenvelder - de aanvoerder van de kampioen van Europa - die Gerrard ?quote:
Vorig seizoen was zijn beste. Als-ie de lijn voortzet en de zelfde stap vooruit maakt als-ie gedaan heeft vorig jaar dan zie ik dat nog wel gebeuren. Maar dat hoeft niet eens zo - spelers als Makalele en Davids zijn ook nuttig.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Van Bommel heeft zelf ook bewezen dat hij aardig wat doelpunten kan maken.
Dus ik denk en hoop dan dat hij zich inderdaad wel in Gerrard's richting zal spelen
grappig nu ik dit lees..ben je ook stiekem fan van Davidsquote:Op zaterdag 30 april 2005 02:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er zijn meer mooie clubs.
Ik had zelf gehoopt op Tottenham Hotspur of Inter
Barcelona zie ik als Ajax 2
Bij Inter was ik even blij dat hij er naartoe ging omdat hij iets toe kon voegen , maar naderhand waren er toch wel betere spelers voor die positie.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:11 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
grappig nu ik dit lees..ben je ook stiekem fan van Davids![]()
zeker een stunt ja..had het niet verwachtquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij Inter was ik even blij dat hij er naartoe ging omdat hij iets toe kon voegen , maar naderhand waren er toch wel betere spelers voor die positie.
Bij de Spurs vind ik het een stunt dat ze hem halen en dat hij er zelf naar toe gaat,
Het is een goede voetballer maar ik ben geen fan van hem.
Bij Barca was Davids echt geweldig , al ben ik geen fan van Barcelona dus ik zag het liever niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:25 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
zeker een stunt ja..had het niet verwacht
ik ben benieuwd of het hem weer lukt als toen met Barca...
Eindelijk weer eens een Nederlander die een positieve bijdrage brengt aan Barca!quote:Collega's prijzen Mark van Bommel
Nog geen week kenden ze hem, één halve wedstrijd had hij gespeeld, en zijn nieuwe collega's overlaadden Mark van Bommel al met een stroom complimenten.
,,Tactisch zal hij ons completer maken'', zei Xavi, collega-middenvelder. ,,Behalve kwaliteit heeft hij een enorme werklust," aldus Deco. Van Bommel zal niet alleen een concurrent van die twee zijn, maar na een week trainingskamp in Aarhus (Denemarken) werd al duidelijk dat de drie tegen defensieve tegenstanders regelmatig samen het middenveld zullen vormen, met Van Bommel aan de rechterkant.
,,Met Van Bommel zal ik nóg meer doelpunten kunnen maken," voorspelde Eto'o, die een treffer op een presenteerblaadje door de Limburger kreeg aangereikt. ,,Hij zal ons extra rust brengen," zei verdediger Belletti. ,,Mark heeft alles wat een voetballer moet hebben," besloot Giovanni van Bronckhorst, die samen met Henrik Larsson in de kustplaats Gavá bijna buurman van de nieuweling zal zijn.
Maar meer nog dan zijn voetbal, was de selectie van Barça onder de indruk van de razendsnelle aanpassing van Van Bommel. Waarschijnlijk wist de oud-PSV'er al lang dat niet zijn eerste competitiewedstrijd, maar zijn allereerste week bij Barcelona van grote invloed op zijn toekomst bij de Catalaanse club én zijn populariteit bij de kritische socio's zou zijn. Dus sloot hij zich, net als Feyenoorder Bahia - die Nederlands wilde leren - en samen met zijn vrouw een week lang op bij de voormalige 'nonnen van Vught'.
In het taleninstituut Regina Coeli brachten in vijf dagen twee Spaanse en twee Catalaanse leraren de Van Bommels de beginselen van de twee talen bij. Hij bleek een snelle leerling. Vorige week ging de ploeg op trainingskamp en daar wilden de meegereisde verslaggevers als eerste de impressies van de nieuwkomer weten - hij is de enige 'aankoop' samen met Ezquerro van Athletic de Bilbao. Van Bommel vroeg de perschef nog enkele dagen met zijn eerste publieke optreden te wachten, zodat hij wat voetbaltaal wijzer kon worden en de persconferentie geheel in het Spaans kon doen.
De speler hield daarnaast via de website van de club een dagboek bij, dat eveneens door de sportkranten El Mundo deportivo en Sport werd afgedrukt. ,,Voor mij was het belangrijk vanaf het eerste moment met mijn nieuwe collega's te kunnen communiceren en daarom wilde ik per se een beetje Spaans leren," legde de middenvelder uit, die de avonden in Aarhus doorbracht aan het biljart met Larsson en Van Bronckhorst, de enige twee medespelers met wie hij gewoon in het Nederlands kan praten.
,,Ik praat al beter Spaans dan Overmars," grapte de Limburger nog, maar dat is geen verdienste, want beter Spaans praten dan de gepensioneerde miljonair uit Overijssel is niet zo moeilijk. Niettemin heeft Van Bommel al heet wat krediet opgebouwd in nog geen week werk en ligt hij in Barcelona al stukken beter dan, bijvoorbeeld, in Amsterdam. En alle kranten en TV-stations, die de ploeg volgende week ook op een trip door China zullen vergezellen, zullen de supporters die goede indrukken overbrengen.
Ook de trainers zijn blij met zijn komst. ,,We zullen dat karakter van Mark nodig hebben, eentje die tekeer kan gaan en af en toe een tikkie uitdeelt als de tegenstander niet zo lief is. Dat ontbrak er tot nu toe een beetje aan," zegt Henk ten Cate. Frank Rijkaard is vooral blij met de manier waarop Van Bommel zijn intrede heeft gedaan, zich razendsnel heeft aangepast en de beste van het veld was in de eerste 45 minuten
die hij vorige week voor Barça speelde. ,,Hij heeft heel veel zin om het goed te doen, vooral omdat hij er trots op is voor een club als Barça te kunnen spelen," aldus de trainer gisteren.
Ja, als de man die de ploeg draagt. Mark is natuurlijk enkele klassen minder dan Deco en totaal niet te vergelijken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:37 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
En als Mark een waterdrager is, dan is Deco dat ook... ik geloof dat die per wedstrijd gemiddeld de meeste km's maakt van de hele primera division.
Spidey, kijk es een pagina terug...quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een Nederlander die een positieve bijdrage brengt aan Barca!Held
van
Bommel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |