abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27774486
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:16 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Wat is dit voor een lulkoek?
Van Bommel moet je iets aanvallender laten spelen met iemand achter zich.
Nu loopt hij alleen maar achter de tegenstander aan en daarom valt hij ook tegen.
pi_27776431
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:27 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Van Bommel moet je iets aanvallender laten spelen met iemand achter zich.
Nu loopt hij alleen maar achter de tegenstander aan en daarom valt hij ook tegen.
Van Bommel heeft maar te doen wat de bondscoach hem opdraagt. En daarbij heeft hij nog altijd Landzaat in z'n rug, dus je praat weer onzin.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_27776657
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:25 schreef zjroentje het volgende:

Van Bommel heeft maar te doen wat de bondscoach hem opdraagt. En daarbij heeft hij nog altijd Landzaat in z'n rug, dus je praat weer onzin.
Dat was ook het eerste dat bij mij te binnenschoot toen ik het las. Van Basten heeft een bepaalde techniek en probeert de spelers ongetwijfeld zo veel mogelijk tegemoet te komen, door bijvoorbeeld niet te verwachten dat iemand iets moet doen wat ie echt niet kan. Maar Van Basten's wil is wet in deze lijkt me.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_27782873
Alleen Edgar Davids bepaalt zijn eigen opdrachten, Mark toch zeker niet!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27783805
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:25 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Van Bommel heeft niemand in zijn rug.
Landzaat speelt niet achter van Bommel
pi_27783885
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:49 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Jawel. In de Galasek/Vogel/Makelele rol.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_27784045
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:51 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Jawel. In de Galasek/Vogel/Makelele rol.
Het middenveld speelt op een lijn.

Er zal soms wel eens iemand achter van bommel staan maar niet altijd.
pi_27784049
Mark is rechtshalf, Landzaat de vooruitgeschoven 4. Dus wel een beetje in Marks ruggetje.
www.thuisuiteten.nl
pi_27784115
Daar is dan niks van te merken in oranje
pi_27784209
In Oranje is sowieso amper structuur te merken.
www.thuisuiteten.nl
pi_27784327
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Daar is dan niks van te merken in oranje
Ik vind het overduidelijk zoals Landzaat speelt in Oranje, een stukje verdedigender dan bij AZ.
pi_27784374
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:05 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik vind het overduidelijk zoals Landzaat speelt in Oranje, een stukje verdedigender dan bij AZ.
Dan kan hij toch ook eens de man aanpakken waar van Bommel als een gek achter aan loopt ?
pi_27784471
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:07 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dan kan hij toch ook eens de man aanpakken waar van Bommel als een gek achter aan loopt ?
Hij heeft z'n eigen man al neem ik aan?
pi_27784528
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:09 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Hij heeft z'n eigen man al neem ik aan?
Ik zie Landzaat vaker vrij dan van Bommel..
pi_27784548
Zal ie zich wel beter vrijlopen.
pi_27784695
Als Van Bommel nou echt zo goed was dan zou zn man wel achter hem aanlopen ipv andersom...Ik zeg: Goeie zet Van Basten!
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_27784706
Van Bommel kan zich gewoon niet laten zien, omdat hij telkens zijn tegenstander achterna hobbelt.
Als Landzaat die tegenstander eens overneemt dan kunnen we eens een goede van Bommel zien in oranje.
pi_27784756
Als Landzaat mijn tegenstander overneemt, speel ik ook nog wel een leuke pot mee in Oranje.
www.thuisuiteten.nl
pi_27784763
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:16 schreef egilio het volgende:
Als Van Bommel nou echt zo goed was dan zou zn man wel achter hem aanlopen ipv andersom...Ik zeg: Goeie zet Van Basten!
Van Bommel moet juist van van Basten zijn tegenstander achterna lopen.
pi_27794662
Als Van Bommel tegen een ECHT goeie speler staat zoals bijv Zidane, dan heeft ie 15 overtredingen per helft nodig, en dan is gelijk duidelijk waarom hij wel goed is maar niet supergoed....
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:46:36 #121
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27795985
VBommel liet zich nu wel uit. Heel netjes. Kwam erop neer dat hij zei dat hijzelf er alles aan zou doen om weer in Oranje te komen. Vooral teleurgesteld, maar niet echt boos, hij wil er gewoon bij zijn. En dat de deur volgens vBasten gewoon nog open stond, het dus niet over is tussen die twee, een terugkeer is niet op voorhand gesloten.
Heel netjes dus. Geen afvallen van de bondscoach of verbittering, zoals sommige hoopten. Eigenlijk ook geheel volgens de afspraak (door vBasten zelf geschonden) om elkaar niet af te vallen naar de pers etc, ondanks dat hij nu dus niet eens in de selectie zat...
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 02:58 schreef egilio het volgende:
Als Van Bommel tegen een ECHT goeie speler staat zoals bijv Zidane, dan heeft ie 15 overtredingen per helft nodig, en dan is gelijk duidelijk waarom hij wel goed is maar niet supergoed....
Gebruikelijke speculaties van tegenstander ... Je kan het ook positief brengen .
Als Van Bommel tegen een ECHT goeie speler staat zoals bijv Zidane, en heeft ie nauwelijks overtredingen per helft nodig, en dan is gelijk duidelijk waarom hij wel supergoed is en niet gewoon goed....
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_27796017
quote:
En dat gaat Maduro, de Jong of Landzaat wel lukken? Dit is geen reden om hem eruit te laten natuurlijk.
En hij hield het gisteren netjes ja, al zei hij eigenlijk niks natuurlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:50:46 #123
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27796057
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:48 schreef Suijk het volgende:

[..]

En dat gaat Maduro, de Jong of Landzaat wel lukken? Dit is geen reden om hem eruit te laten natuurlijk.
En hij hield het gisteren netjes ja, al zei hij eigenlijk niks natuurlijk.
Ik denk dat er trouwens maar weinigen zijn die Zidane volledig kunnen afstoppen als hij in vorm is. Nee, er kwam niet veel uit, maar wat meer moest hij zeggen dan? Op vBasten argumenten ingaan van taken verloochenen, dus ook uit de school klappen, geeft vBasten alleen weer een stok.
pi_27796091
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:50 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Ik denk dat er trouwens maar weinigen zijn die Zidane volledig kunnen afstoppen als hij in vorm is. Nee, er kwam niet veel uit, maar wat meer moest hij zeggen dan? Op vBasten argumenten ingaan van taken verloochenen, dus ook uit de school klappen, geeft vBasten alleen weer een stok.
Hij had volkomen gelijk met wat hij (niet) zei, begrijp me niet verkeerd. Maar stiekem hoop je toch een beetje op een relletje.
Klik dan als je durft
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:00:35 #125
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27796218
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:53 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hij had volkomen gelijk met wat hij (niet) zei, begrijp me niet verkeerd. Maar stiekem hoop je toch een beetje op een relletje.
Tja, je weet niet of er meer eigenlijk stiekem hun zegje willen doen, maar niet durven. Als vBommel nu zichzelf opoffert, komt het dan misschien nog goed.
Tijd voor een nieuw topic: "Wat schrijven de oranjespelers in hun dagboekje?"
pi_27796564
quote:
Wie niet tegenover zidane?
pi_27798259
Hij hield zich inderdaad netjes, maar dat is ook terecht. Als hij niet zelf gaat inzien dat hij terecht is gewisseld en terecht thuisgelaten zal hij het WK gewoon missen.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:31:52 #128
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_27798333
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:49 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Je bent wel goed op de hoogte. Middenveld op 1 lijn.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:38:28 #129
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27798481
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij hield zich inderdaad netjes, maar dat is ook terecht. Als hij niet zelf gaat inzien dat hij terecht is gewisseld en terecht thuisgelaten zal hij het WK gewoon missen.
Hoevaak per dag zeg je terecht? Waarom is het terecht dat hij zijn eventuele onbegrip moet inhouden? Is zijn wissel wel terecht? De Jong speelde belabberd. Maduro goed, maar om nou tezeggen echt beter, aangezien er door heel het team naar het middenveld gewerkt werd?
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:41:10 #130
55651 JaWi
Shalom.
pi_27798550
Hij hield zich gewoon in omdat hij er graag weer bij wil .
slettebak [@] gmail.com
pi_27798830
volwassen interview gister, alle kansen zijn open, alleen de teleurstelling heerst maar dat is logisch.
pi_27799037
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:38 schreef gr8w8 het volgende:
Waarom is het terecht dat hij zijn eventuele onbegrip moet inhouden?
Hij hoeft het niet in te houden als hij het heeft, maar als hij het niet begrijpt mag hij opdonderen.
quote:
Is zijn wissel wel terecht?
Ja.
quote:
De Jong speelde belabberd.
Dat weet je van tevoren niet als je hem inbrengt.
quote:
Maduro goed, maar om nou tezeggen echt beter,
Ja, echt beter.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:03:14 #133
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27799192
quote:
Van Bommel: 'Bedanken? Ik wil naar Duitsland'

10/6/2005 9 :13

Mark van Bommel piekert er niet over om te bedanken voor het Nederlands elftal. 'Ben je gek! Ik wil naar Duitsland', zegt de Limburger vanuit Barcelona, waar hij vrijdag rond het middaguur zal worden gepresenteerd.

De middenvelder toonde zich nog altijd zeer teleurgesteld over de verbanning uit het Nederlands elftal door Marco van Basten. 'Ik ben teleurgesteld, maar niet boos. Ik zal dan ook zeker niet uit mezelf bedanken voor Oranje. Ik heb nog nooit een groot toernooi gespeeld en ik hoop dat het WK 2006 in Duitsland mijn eerste zal zijn.'

Van Bommel gaat er dan ook vanuit dat het niet definitief over is hem hem Marco van Basten. 'Dat hoop ik toch niet. En van wat ik uit de media heb begrepen is dat ook niet het geval.'

Van Bommel beseft dat de bal bij hem ligt. 'Ik weet wat Van Basten gezegd heeft en daar zal ik aan werken. Ik moet het laten zien bij Barcelona. Wat dat is? Dat communiceer ik niet via de media, zoals hij dat ook niet doet.'
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:30:17 #134
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27800000
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:58 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Hij hoeft het niet in te houden als hij het heeft, maar als hij het niet begrijpt mag hij opdonderen.
[..]

Ja.
[..]

Dat weet je van tevoren niet als je hem inbrengt.
[..]

Ja, echt beter.
Kuyt begreep het ook niet. Opdonderen met hem dus. Of de wissel terecht is? Tja, vBasten had ook voor ander optie skunnen kiezen, zonder te hoeven wisselen. vBommel was gewoon de zondebok voor algeheel zwak spel. En over de Jong, tegen Finland was wel weer duidelijk dat hij nog niet geheel klaar is voor dit niveau en ik denk niet dat hij dat over een jaar wel geheel zal zijn, hij is nog jong en kan dus nog wel 2 jaar extra rijpen voor het volgende toernooi. Maduro speelde heel anders. Echt beter is wel heel overdreven, ook bij een positieve kijk op hem. Zeker ook niet veel slechter hoor, maar tegen Finland was de druk er al voor het grootste deel af bij zijn invalbeurt. Ik moet het nog zien.

het lijkt wel of je stottert als je zinnetjes los gaan quoten en uit verbandjes gaat rukken.
pi_27800267
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:30 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Kuyt begreep het ook niet. Opdonderen met hem dus.
Zolang Kuyt maar begrijpt wat hij zelf moet doen.
quote:
Of de wissel terecht is? Tja, vBasten had ook voor ander optie skunnen kiezen, zonder te hoeven wisselen. vBommel was gewoon de zondebok voor algeheel zwak spel.
Jij begrijpt het iig niet, zo veel is duidelijk. Gelukkig sla ik Van Bommel's voetbalintelligentie hoger aan dan de jouwe.
quote:
En over de Jong, tegen Finland was wel weer duidelijk dat hij nog niet geheel klaar is voor dit niveau en ik denk niet dat hij dat over een jaar wel geheel zal zijn, hij is nog jong en kan dus nog wel 2 jaar extra rijpen voor het volgende toernooi.
En toch deed ie het nauwelijks slechter dan Van Bommel, geeft toch te denken.
quote:
het lijkt wel of je stottert als je zinnetjes los gaan quoten en uit verbandjes gaat rukken.

Kun je er niet tegen dat je 'argumenten' stuk voor stuk worden afgeserveerd?
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:51:15 #136
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27800630
Er waren wel degelijk mogelijkheden om het gat op te vangen, maar vBasten koos ervoor om te trachten zijn strakke posities en taken te behouden. Kan.Er zijn nu eenmaal meer waarheden, die je nooit tegelijk uitgeprobeert zult zien. Ik denk ook dat vBasten veel meer voetbal IQ heeft dan jij hebt, zonder enige twijfel. Maar je geeft dus al toe, dat de Jong in elk geval al iets slechter was. Het is een begin.

Zal ik dan ook maar op je laatste zinnetje reageren, waarmee je eigenlijk de discussie blokkeert? Dat was gewoon een met een knipoog bedoelde opmerking, vandaar ook de . Het leest gewoon niet zo prettig in mijn optiek, maar als dat je stijl is, soit. Maar met die reactie opzich, geef je aan de overige users niet serieus te nemen zolang ze niet dezelfde mening zijn toegedaan. Zonder persoonlijk te worden ook he, maar toch geheel in dezelfde stijl: Natuurlijk gun ik je het laatste woord.
pi_27800733
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:51 schreef gr8w8 het volgende:
Zal ik dan ook maar op je laatste zinnetje reageren, waarmee je eigenlijk de discussie blokkeert? Dat was gewoon een met een knipoog bedoelde opmerking, vandaar ook de . Het leest gewoon niet zo prettig in mijn optiek, maar als dat je stijl is, soit. Maar met die reactie opzich, geef je aan de overige users niet serieus te nemen zolang ze niet dezelfde mening zijn toegedaan. Zonder persoonlijk te worden ook he, maar toch geheel in dezelfde stijl: Natuurlijk gun ik je het laatste woord.
Ik vind dat prettiger lezen.

En jij begint, al zet je er honderd knipoogjes bij, met het verloederen van de discussie. Jij wordt persoonlijk, zie ook je bovenstaande post. En dan kun je de bal terugverwachten, van mij wel iig.

Ach, we've been down that road before. Zie ook je geweldige post in het Feedback-topic.
pi_27812299
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:31 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Je bent wel goed op de hoogte. Middenveld op 1 lijn.
ZO ziet het er wel naar uit als je Oranje ziet voetballen
pi_27814628
Vind dat Van Bommel te snel is afgedankt door van Basten. Een elftal heeft gewoon ook stevige spelers op het middenveld nodig die weten hoe en wanneer je je tegenstander moet uitschakelen. Desnoods via een overtreding. Tegen Finland was het middenveld nergens te bekennen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_27817829
Van Bommel is geen uitschakelende speler, dat is het hem juist.
Hij zal zich nu wel achter de oren krabben, en taakbewuster terugkeren. Prikkelen noemen ze dat, niet afdanken.
pi_27818266
Dit was puur een tactische zet om hem voor Tjechie op scherp te krijgen,.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 10 juni 2005 @ 22:46:52 #142
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_27820695
Mark van Bommel wordt gepresenteerd aan de pers in Spanje. En Van Gelder vraagt hem waarom hij nummer 17 draagt, tja zegt ie ik kon kiezen tussen 14, 17 en 21... 21 was van Luis Enrique (dacht ik) en nummer 14 kom je als Nederlander gewoon niet aan... Die is voorbehouden aan de beste voetballer van de wereld.

vrijdag 10 juni 2005 @ 22:47:46 #143
55651 JaWi
Shalom.
pi_27820726
Hij likt zich in bij Cruijff .
slettebak [@] gmail.com
pi_27821159
Als hij 14 had genomen was Cruijff boos geweest

17 is wel een leuk nummer
  vrijdag 10 juni 2005 @ 23:07:40 #145
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27821402
Nouja, nummer 14 is goed bekend daar. vBommel wil gewoon niet zulke domme dingen zeggen en zulke gigantische taalfouten maken.

Ik zag trouwens op vakantie in Brazilie afgelopen zomer een jochie van een jaar of 15, 16 met een Oranje shirt aan. Nummer 14. En als naam.... Bergkamp! Geweldig! Ze konden trouwens zo'n beetje alle spelers van het oude oranje opnoemen, maar Alex kende ze niet.
pi_27821599
Ik had gewoon dat nummer 14 genomen
Om te laten zien wie hier de betere is
  vrijdag 10 juni 2005 @ 23:27:38 #147
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27822042
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 21:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
Van Bommel is geen uitschakelende speler, dat is het hem juist.
Hij zal zich nu wel achter de oren krabben, en taakbewuster terugkeren. Prikkelen noemen ze dat, niet afdanken.
Precies, en mocht dat het resultaat worden, is dat zovast een enorm goede actie van V. Basten geweest
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 01:32:45 #148
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27825189
Ben ook wel van menning dat Bommel op de bank gezet had moeten worden ipv naar huis gestuurd. Maar toch... Van Bommel laat weten niet van het kaliber "ik bedank" te zijn, wat ook alleen maar weer goed kan zijn. Zoals Van basten zij.. hoe groter de vijver om uit te vissen hoe beter.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_27825470
Leuke reportage over Van Bommel, goed gekozen nummer 17, 14 blijf je gewoon van af
pi_27827559
Nummer 17 geeft inderdaad goed z'n status voor volgend seizoen aan.
pi_27827592
Kijk, dat is nu Van Bommel zijn probleem.

De Jong en Landzaat zouden lekker met nummer 14 zijn gaan spelen.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:13:55 #152
15600 BB-King
Long live the King!
pi_27828230
Cruijff speelde zowiezo toch niet met nummer 14 bij Barca?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_27828246
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 08:18 schreef gras het volgende:
pi_27829568
quote:
net of een nummer wat uitmaakt
pi_27829853
quote:
Wat zegt een nummer op vandaag ?
pi_27833177
1. Victor Valdés
2. Belletti
4. Márquez
5. Puyol
6. Xavi
8. Giuly
9. Eto'o
10. Ronaldinho Gaúcho
12. Gio
20. Deco
23. Oleguer Preses

Bij Barça nog redelijk wat zo te zien.
www.thuisuiteten.nl
pi_27833359
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 23:07 schreef gr8w8 het volgende:
Nouja, nummer 14 is goed bekend daar. vBommel wil gewoon niet zulke domme dingen zeggen en zulke gigantische taalfouten maken.

Ik zag trouwens op vakantie in Brazilie afgelopen zomer een jochie van een jaar of 15, 16 met een Oranje shirt aan. Nummer 14. En als naam.... Bergkamp! Geweldig! Ze konden trouwens zo'n beetje alle spelers van het oude oranje opnoemen, maar Alex kende ze niet.
eh, alex?
  zaterdag 11 juni 2005 @ 14:32:11 #158
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27833397
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 14:30 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

eh, alex?
Alex, de tank van PSV.
pi_27833532
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 14:32 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Alex, de tank van PSV.
wat heef tdat in godnsaam met het oude oranje te maken
  zaterdag 11 juni 2005 @ 14:41:36 #160
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27833581
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 14:39 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Hij was in Brazilië... Braziliaanse kindertjes kende WEL alle spelers van Oranje maar NIEt van Alex, die volgens de laatste check nog altijd een Braziliaan is...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 14:42:14 #161
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27833592
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 14:39 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Dat ze dus wel alle spelers van Oranje op konden noemen, maar niet eens wisten wie er in hun eigen elftal speelde. Op dat moment zelfs tegen Argentinië speelde in de halve finale van de Zuid A kampioenschappen geloof ik.
pi_27836927
Ow, oops, ik dacht dat je in Barcelona was geweest
Verkeerd gelezen

Nu wordt het iets logischeer ja
  zondag 12 juni 2005 @ 20:34:42 #163
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27866549
Ah, 17e Nederlander in dienst van Barca, en rugnummer 17. Ook mooi.
pi_27868555
Zou van Bommel dat hebben geweten ?
  zondag 12 juni 2005 @ 21:58:15 #165
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27869307
Geen idee, ik had het nog nergens eerder gelezen. Pikte het geloof ik ergens op uit de krant. Al wist hij het niet, iemand zal het vast wel geweten hebben. Blijft de vraag of dat de reden van het beschikbaar stellen van nr 17 is, maar goed.

Overige NL ter controle, volgens wikipedia:
* Frank de Boer (1999-2003)
* Ronald de Boer (1999-2000)
* Giovanni van Bronckhorst (2003-heden)
* Philip Cocu (1998-2004)
* Johan Cruijff (1973-1978)
* Jordi Cruijff (1994-1996)
* Edgar Davids (2004)
* Ruud Hesp (1997-2000)
* Ronald Koeman (1989-1995)
* Patrick Kluivert (1998-2004)
* Johan Neeskens (1974-1979)
* Marc Overmars (2000-2004)
* Winston Bogarde (1997-2000)
* Michael Reiziger (1997-2004)
* Richard Witschge (1991-1993)
* Boudewijn Zenden (1998-2001)
Dan is hij inderdaad nr 17.
pi_27869378
Hij wist het denk ik niet. Mark had de keuze uit rugnummer 12, rugnummer 14, nummer 17 die al twee jaar vrij was en nog hogere nummers. 12 (lang het nummer van Luis Enrique) en 14 (Cruijff natuurlijk) vond hij niet gepast om over te nemen. Daarom is het 17 geworden.
That's all folks!
  zondag 12 juni 2005 @ 22:03:18 #167
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27869494
Ach, er is wel meer mooie symboliek ontstaan, op het moment zelf door de speler zo niet bedoelt. JC anybody?
pi_27870107
21, Vaduz.
pi_27896857
Ik denk wel dat van Bommel anders zal spelen mede doordat hij geen aanvoerder meer is
pi_27897946
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk wel dat van Bommel anders zal spelen mede doordat hij geen aanvoerder meer is
Maar v. Bommel moet wel goed gebruikt worden, anders valt hij door de mand.
Klik dan als je durft
pi_27899324
quote:
Op zondag 12 juni 2005 22:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
21, Vaduz.
Klopt, nummers omgedraaid.
That's all folks!
pi_27951930
quote:
Op maandag 13 juni 2005 20:06 schreef Suijk het volgende:

[..]

Maar v. Bommel moet wel goed gebruikt worden, anders valt hij door de mand.
Waterdrager voor de meer begaafden, Deco, Iniesta, Xavi.
www.thuisuiteten.nl
pi_29162356
quote:
Collega's prijzen Mark van Bommel

Door onze correspondent Edwin Winkels

Nog geen week kenden ze hem, één halve wedstrijd had hij gespeeld, en zijn nieuwe collega's overlaadden Mark van Bommel al met een stroom complimenten.

,,Tactisch zal hij ons completer maken'', zei Xavi, collega-middenvelder. ,,Behalve kwaliteit heeft hij een enorme werklust," aldus Deco. Van Bommel zal niet alleen een concurrent van die twee zijn, maar na een week trainingskamp in Aarhus (Denemarken) werd al duidelijk dat de drie tegen defensieve tegenstanders regelmatig samen het middenveld zullen vormen, met Van Bommel aan de rechterkant.

,,Met Van Bommel zal ik nóg meer doelpunten kunnen maken," voorspelde Eto'o, die een treffer op een presenteerblaadje door de Limburger kreeg aangereikt. ,,Hij zal ons extra rust brengen," zei verdediger Belletti. ,,Mark heeft alles wat een voetballer moet hebben," besloot Giovanni van Bronckhorst, die samen met Henrik Larsson in de kustplaats Gavá bijna buurman van de nieuweling zal zijn.

Maar meer nog dan zijn voetbal, was de selectie van Barça onder de indruk van de razendsnelle aanpassing van Van Bommel. Waarschijnlijk wist de oud-PSV'er al lang dat niet zijn eerste competitiewedstrijd, maar zijn allereerste week bij Barcelona van grote invloed op zijn toekomst bij de Catalaanse club én zijn populariteit bij de kritische socio's zou zijn. Dus sloot hij zich, net als Feyenoorder Bahia - die Nederlands wilde leren - en samen met zijn vrouw een week lang op bij de voormalige 'nonnen van Vught'.

In het taleninstituut Regina Coeli brachten in vijf dagen twee Spaanse en twee Catalaanse leraren de Van Bommels de beginselen van de twee talen bij. Hij bleek een snelle leerling. Vorige week ging de ploeg op trainingskamp en daar wilden de meegereisde verslaggevers als eerste de impressies van de nieuwkomer weten - hij is de enige 'aankoop' samen met Ezquerro van Athletic de Bilbao. Van Bommel vroeg de perschef nog enkele dagen met zijn eerste publieke optreden te wachten, zodat hij wat voetbaltaal wijzer kon worden en de persconferentie geheel in het Spaans kon doen.

De speler hield daarnaast via de website van de club een dagboek bij, dat eveneens door de sportkranten El Mundo deportivo en Sport werd afgedrukt. ,,Voor mij was het belangrijk vanaf het eerste moment met mijn nieuwe collega's te kunnen communiceren en daarom wilde ik per se een beetje Spaans leren," legde de middenvelder uit, die de avonden in Aarhus doorbracht aan het biljart met Larsson en Van Bronckhorst, de enige twee medespelers met wie hij gewoon in het Nederlands kan praten.

,,Ik praat al beter Spaans dan Overmars," grapte de Limburger nog, maar dat is geen verdienste, want beter Spaans praten dan de gepensioneerde miljonair uit Overijssel is niet zo moeilijk. Niettemin heeft Van Bommel al heet wat krediet opgebouwd in nog geen week werk en ligt hij in Barcelona al stukken beter dan, bijvoorbeeld, in Amsterdam. En alle kranten en TV-stations, die de ploeg volgende week ook op een trip door China zullen vergezellen, zullen de supporters die goede indrukken overbrengen.

Ook de trainers zijn blij met zijn komst. ,,We zullen dat karakter van Mark nodig hebben, eentje die tekeer kan gaan en af en toe een tikkie uitdeelt als de tegenstander niet zo lief is. Dat ontbrak er tot nu toe een beetje aan," zegt Henk ten Cate.

Frank Rijkaard is vooral blij met de manier waarop Van Bommel zijn intrede heeft gedaan, zich razendsnel heeft aangepast en de beste van het veld was in de eerste 45 minuten die hij vorige week voor Barça speelde. ,,Hij heeft heel veel zin om het goed te doen, vooral omdat hij er trots op is voor een club als Barça te kunnen spelen," aldus de trainer gisteren.
pi_29163466
leuk om te lezen dat het goed gaat met Mark
  woensdag 27 juli 2005 @ 10:28:31 #175
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29163737
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 14:46 schreef methodmich het volgende:

[..]

Waterdrager voor de meer begaafden, Deco, Iniesta, Xavi.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_29166230
Het is voorbereiding hoor, wacht maar af.

Ze kunnen ook moeilijk zeggen dat ze zijn komst niet snappen en Mark een eikel vinden.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:08:38 #177
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29166336
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:04 schreef methodmich het volgende:

Ze kunnen ook moeilijk zeggen dat ze zijn komst niet snappen en Mark een eikel vinden.
We zullen zien mm, ik denk dat van Bommel wel eens heel belangrijk kan worden bij Barca.
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:11:35 #178
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_29166420
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:04 schreef methodmich het volgende:

Net zo moeilijk als jij toe zal geven dat je ernaast zat als Mark gewoon de sterren van de hemel speelt?
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_29166527
Nee hoor. Ik zeg nergens dat hij niet goed is, lees het hele topic maar na. Ik zeg al een paar jaar dat hij als waterdrager prima mee kan bij een topclub.
www.thuisuiteten.nl
pi_29166580
Had ik niet verwacht
pi_29166995
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:14 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor. Ik zeg nergens dat hij niet goed is, lees het hele topic maar na. Ik zeg al een paar jaar dat hij als waterdrager prima mee kan bij een topclub.
Ik voorspel dat hij binnen nu en 3 jaar aanvoerder zal worden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:37:56 #182
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_29167156
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:14 schreef methodmich het volgende:
Maar jij denkt dat die complimenten van z'n teammates ook in die mate zouden zijn als ie zich matig tot bagger had gemanifesteerd?

En mjah... waterdrager... ik denk dat Gravesen bij Real bijv. echt een waterdrager is, maar Mark is toch meer van het overzicht, intelligente pass etc.. Sterker nog, verdedigend werk opknappen is zelfs een van de zwakkere punten van v Bommel.
En als Mark een waterdrager is, dan is Deco dat ook... ik geloof dat die per wedstrijd gemiddeld de meeste km's maakt van de hele primera division.
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_29167270
Mark wordt belangrijk daar.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 juli 2005 @ 12:43:59 #184
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29167299
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik voorspel dat hij binnen nu en 3 jaar aanvoerder zal worden.
Maar dat was Cocu ook ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:44:55 #185
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29167326
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:43 schreef Doc het volgende:

[..]

Maar dat was Cocu ook ...
Dus?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 juli 2005 @ 12:48:45 #186
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29167426
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:44 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dus?
Prima multifunctionele voetballer maar wel prototype waterdrager die voornamelijk anderen beter laat spelen.
pi_29167462
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:48 schreef Doc het volgende:

[..]

Prima multifunctionele voetballer maar wel prototype waterdrager die voornamelijk anderen beter laat spelen.
Net als Gerrard?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29167519
Een Deco laat andere ook goed spelen.
DUs ook een waterdrager ?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 juli 2005 @ 12:55:03 #189
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29167611
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Net als Gerrard?
Je bedoelt de doelpuntenmachine Gerrard -nu 6 doelpunten al in de CL - 's werelds beste middenvelder - de aanvoerder van de kampioen van Europa - die Gerrard ?

Ik vind Van Bommel een beetje in kwaliteit tussen Hamann (pure waterdrager) en Gerrard (meer creatieve middenvelder) in zitten - wellicht dat Mark zich bij Barca zich meer richting Gerrard kan spelen. Cocu vind ik echt meer een type als Hamann.
pi_29167743
Van Bommel heeft zelf ook bewezen dat hij aardig wat doelpunten kan maken.
Dus ik denk en hoop dan dat hij zich inderdaad wel in Gerrard's richting zal spelen
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 juli 2005 @ 13:04:00 #191
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29167851
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Van Bommel heeft zelf ook bewezen dat hij aardig wat doelpunten kan maken.
Dus ik denk en hoop dan dat hij zich inderdaad wel in Gerrard's richting zal spelen
Vorig seizoen was zijn beste. Als-ie de lijn voortzet en de zelfde stap vooruit maakt als-ie gedaan heeft vorig jaar dan zie ik dat nog wel gebeuren. Maar dat hoeft niet eens zo - spelers als Makalele en Davids zijn ook nuttig.
pi_29167978
Methodmich, als van Bommel een 'redelijke' speler is, hoe slecht is het huidige team van Ajax dan wel niet?
pi_29167989
Ik denk dat Van Bommel vooral een complete middenvelder zal zijn bij Barcelona. Als het moet zet hij een flinke tackle in, maar liever is hij de man van de steek- en eindpass.
pi_29168023
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 02:04 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Er zijn meer mooie clubs.

Ik had zelf gehoopt op Tottenham Hotspur of Inter

Barcelona zie ik als Ajax 2
grappig nu ik dit lees..ben je ook stiekem fan van Davids
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29168358
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 13:11 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

grappig nu ik dit lees..ben je ook stiekem fan van Davids
Bij Inter was ik even blij dat hij er naartoe ging omdat hij iets toe kon voegen , maar naderhand waren er toch wel betere spelers voor die positie.
Bij de Spurs vind ik het een stunt dat ze hem halen en dat hij er zelf naar toe gaat,

Het is een goede voetballer maar ik ben geen fan van hem.
pi_29168421
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 13:24 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Bij Inter was ik even blij dat hij er naartoe ging omdat hij iets toe kon voegen , maar naderhand waren er toch wel betere spelers voor die positie.
Bij de Spurs vind ik het een stunt dat ze hem halen en dat hij er zelf naar toe gaat,

Het is een goede voetballer maar ik ben geen fan van hem.
zeker een stunt ja..had het niet verwacht

ik ben benieuwd of het hem weer lukt als toen met Barca...
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29168621
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 13:25 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

zeker een stunt ja..had het niet verwacht

ik ben benieuwd of het hem weer lukt als toen met Barca...
Bij Barca was Davids echt geweldig , al ben ik geen fan van Barcelona dus ik zag het liever niet.

Ik denk nu ook met 2 gedachtes over van Bommel.
1. goede speler die bij Fortuna en PSV speelde ( mijn clubs toch wel )
2. Hij speelt nu bij een club die ik niks gun.

Dus het wordt hopen dat van Bommel het goed zal doen.
En na een goed seizoen weggaat net zoals Davids.
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:50:48 #198
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29176109
quote:
Collega's prijzen Mark van Bommel

Nog geen week kenden ze hem, één halve wedstrijd had hij gespeeld, en zijn nieuwe collega's overlaadden Mark van Bommel al met een stroom complimenten.

,,Tactisch zal hij ons completer maken'', zei Xavi, collega-middenvelder. ,,Behalve kwaliteit heeft hij een enorme werklust," aldus Deco. Van Bommel zal niet alleen een concurrent van die twee zijn, maar na een week trainingskamp in Aarhus (Denemarken) werd al duidelijk dat de drie tegen defensieve tegenstanders regelmatig samen het middenveld zullen vormen, met Van Bommel aan de rechterkant.

,,Met Van Bommel zal ik nóg meer doelpunten kunnen maken," voorspelde Eto'o, die een treffer op een presenteerblaadje door de Limburger kreeg aangereikt. ,,Hij zal ons extra rust brengen," zei verdediger Belletti. ,,Mark heeft alles wat een voetballer moet hebben," besloot Giovanni van Bronckhorst, die samen met Henrik Larsson in de kustplaats Gavá bijna buurman van de nieuweling zal zijn.

Maar meer nog dan zijn voetbal, was de selectie van Barça onder de indruk van de razendsnelle aanpassing van Van Bommel. Waarschijnlijk wist de oud-PSV'er al lang dat niet zijn eerste competitiewedstrijd, maar zijn allereerste week bij Barcelona van grote invloed op zijn toekomst bij de Catalaanse club én zijn populariteit bij de kritische socio's zou zijn. Dus sloot hij zich, net als Feyenoorder Bahia - die Nederlands wilde leren - en samen met zijn vrouw een week lang op bij de voormalige 'nonnen van Vught'.

In het taleninstituut Regina Coeli brachten in vijf dagen twee Spaanse en twee Catalaanse leraren de Van Bommels de beginselen van de twee talen bij. Hij bleek een snelle leerling. Vorige week ging de ploeg op trainingskamp en daar wilden de meegereisde verslaggevers als eerste de impressies van de nieuwkomer weten - hij is de enige 'aankoop' samen met Ezquerro van Athletic de Bilbao. Van Bommel vroeg de perschef nog enkele dagen met zijn eerste publieke optreden te wachten, zodat hij wat voetbaltaal wijzer kon worden en de persconferentie geheel in het Spaans kon doen.

De speler hield daarnaast via de website van de club een dagboek bij, dat eveneens door de sportkranten El Mundo deportivo en Sport werd afgedrukt. ,,Voor mij was het belangrijk vanaf het eerste moment met mijn nieuwe collega's te kunnen communiceren en daarom wilde ik per se een beetje Spaans leren," legde de middenvelder uit, die de avonden in Aarhus doorbracht aan het biljart met Larsson en Van Bronckhorst, de enige twee medespelers met wie hij gewoon in het Nederlands kan praten.

,,Ik praat al beter Spaans dan Overmars," grapte de Limburger nog, maar dat is geen verdienste, want beter Spaans praten dan de gepensioneerde miljonair uit Overijssel is niet zo moeilijk. Niettemin heeft Van Bommel al heet wat krediet opgebouwd in nog geen week werk en ligt hij in Barcelona al stukken beter dan, bijvoorbeeld, in Amsterdam. En alle kranten en TV-stations, die de ploeg volgende week ook op een trip door China zullen vergezellen, zullen de supporters die goede indrukken overbrengen.

Ook de trainers zijn blij met zijn komst. ,,We zullen dat karakter van Mark nodig hebben, eentje die tekeer kan gaan en af en toe een tikkie uitdeelt als de tegenstander niet zo lief is. Dat ontbrak er tot nu toe een beetje aan," zegt Henk ten Cate. Frank Rijkaard is vooral blij met de manier waarop Van Bommel zijn intrede heeft gedaan, zich razendsnel heeft aangepast en de beste van het veld was in de eerste 45 minuten

die hij vorige week voor Barça speelde. ,,Hij heeft heel veel zin om het goed te doen, vooral omdat hij er trots op is voor een club als Barça te kunnen spelen," aldus de trainer gisteren.
Eindelijk weer eens een Nederlander die een positieve bijdrage brengt aan Barca!

Held van Bommel
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_29178872
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:37 schreef Garlic_Sauce het volgende:

[..]

En als Mark een waterdrager is, dan is Deco dat ook... ik geloof dat die per wedstrijd gemiddeld de meeste km's maakt van de hele primera division.
Ja, als de man die de ploeg draagt. Mark is natuurlijk enkele klassen minder dan Deco en totaal niet te vergelijken.

Overigens is het geen schande waterdrager te mogen zijn hoor. Aron Winter werd er recordinternational mee.
www.thuisuiteten.nl
pi_29206895
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:50 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Eindelijk weer eens een Nederlander die een positieve bijdrage brengt aan Barca!

Held van Bommel
Spidey, kijk es een pagina terug...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')