abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27796564
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 02:58 schreef egilio het volgende:
Als Van Bommel tegen een ECHT goeie speler staat zoals bijv Zidane, dan heeft ie 15 overtredingen per helft nodig, en dan is gelijk duidelijk waarom hij wel goed is maar niet supergoed....
Wie niet tegenover zidane?
pi_27798259
Hij hield zich inderdaad netjes, maar dat is ook terecht. Als hij niet zelf gaat inzien dat hij terecht is gewisseld en terecht thuisgelaten zal hij het WK gewoon missen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:31:52 #128
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_27798333
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:49 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Van Bommel heeft niemand in zijn rug.
Landzaat speelt niet achter van Bommel
Je bent wel goed op de hoogte. Middenveld op 1 lijn.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:38:28 #129
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27798481
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij hield zich inderdaad netjes, maar dat is ook terecht. Als hij niet zelf gaat inzien dat hij terecht is gewisseld en terecht thuisgelaten zal hij het WK gewoon missen.
Hoevaak per dag zeg je terecht? Waarom is het terecht dat hij zijn eventuele onbegrip moet inhouden? Is zijn wissel wel terecht? De Jong speelde belabberd. Maduro goed, maar om nou tezeggen echt beter, aangezien er door heel het team naar het middenveld gewerkt werd?
Welkom bij de V&D der webfora.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:41:10 #130
55651 JaWi
Shalom.
pi_27798550
Hij hield zich gewoon in omdat hij er graag weer bij wil .
slettebak [@] gmail.com
pi_27798830
volwassen interview gister, alle kansen zijn open, alleen de teleurstelling heerst maar dat is logisch.
pi_27799037
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:38 schreef gr8w8 het volgende:
Waarom is het terecht dat hij zijn eventuele onbegrip moet inhouden?
Hij hoeft het niet in te houden als hij het heeft, maar als hij het niet begrijpt mag hij opdonderen.
quote:
Is zijn wissel wel terecht?
Ja.
quote:
De Jong speelde belabberd.
Dat weet je van tevoren niet als je hem inbrengt.
quote:
Maduro goed, maar om nou tezeggen echt beter,
Ja, echt beter.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:03:14 #133
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27799192
quote:
Van Bommel: 'Bedanken? Ik wil naar Duitsland'

10/6/2005 9 :13

Mark van Bommel piekert er niet over om te bedanken voor het Nederlands elftal. 'Ben je gek! Ik wil naar Duitsland', zegt de Limburger vanuit Barcelona, waar hij vrijdag rond het middaguur zal worden gepresenteerd.

De middenvelder toonde zich nog altijd zeer teleurgesteld over de verbanning uit het Nederlands elftal door Marco van Basten. 'Ik ben teleurgesteld, maar niet boos. Ik zal dan ook zeker niet uit mezelf bedanken voor Oranje. Ik heb nog nooit een groot toernooi gespeeld en ik hoop dat het WK 2006 in Duitsland mijn eerste zal zijn.'

Van Bommel gaat er dan ook vanuit dat het niet definitief over is hem hem Marco van Basten. 'Dat hoop ik toch niet. En van wat ik uit de media heb begrepen is dat ook niet het geval.'

Van Bommel beseft dat de bal bij hem ligt. 'Ik weet wat Van Basten gezegd heeft en daar zal ik aan werken. Ik moet het laten zien bij Barcelona. Wat dat is? Dat communiceer ik niet via de media, zoals hij dat ook niet doet.'
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:30:17 #134
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27800000
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:58 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Hij hoeft het niet in te houden als hij het heeft, maar als hij het niet begrijpt mag hij opdonderen.
[..]

Ja.
[..]

Dat weet je van tevoren niet als je hem inbrengt.
[..]

Ja, echt beter.
Kuyt begreep het ook niet. Opdonderen met hem dus. Of de wissel terecht is? Tja, vBasten had ook voor ander optie skunnen kiezen, zonder te hoeven wisselen. vBommel was gewoon de zondebok voor algeheel zwak spel. En over de Jong, tegen Finland was wel weer duidelijk dat hij nog niet geheel klaar is voor dit niveau en ik denk niet dat hij dat over een jaar wel geheel zal zijn, hij is nog jong en kan dus nog wel 2 jaar extra rijpen voor het volgende toernooi. Maduro speelde heel anders. Echt beter is wel heel overdreven, ook bij een positieve kijk op hem. Zeker ook niet veel slechter hoor, maar tegen Finland was de druk er al voor het grootste deel af bij zijn invalbeurt. Ik moet het nog zien.

het lijkt wel of je stottert als je zinnetjes los gaan quoten en uit verbandjes gaat rukken.
pi_27800267
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:30 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Kuyt begreep het ook niet. Opdonderen met hem dus.
Zolang Kuyt maar begrijpt wat hij zelf moet doen.
quote:
Of de wissel terecht is? Tja, vBasten had ook voor ander optie skunnen kiezen, zonder te hoeven wisselen. vBommel was gewoon de zondebok voor algeheel zwak spel.
Jij begrijpt het iig niet, zo veel is duidelijk. Gelukkig sla ik Van Bommel's voetbalintelligentie hoger aan dan de jouwe.
quote:
En over de Jong, tegen Finland was wel weer duidelijk dat hij nog niet geheel klaar is voor dit niveau en ik denk niet dat hij dat over een jaar wel geheel zal zijn, hij is nog jong en kan dus nog wel 2 jaar extra rijpen voor het volgende toernooi.
En toch deed ie het nauwelijks slechter dan Van Bommel, geeft toch te denken.
quote:
het lijkt wel of je stottert als je zinnetjes los gaan quoten en uit verbandjes gaat rukken.

Kun je er niet tegen dat je 'argumenten' stuk voor stuk worden afgeserveerd?
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:51:15 #136
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27800630
Er waren wel degelijk mogelijkheden om het gat op te vangen, maar vBasten koos ervoor om te trachten zijn strakke posities en taken te behouden. Kan.Er zijn nu eenmaal meer waarheden, die je nooit tegelijk uitgeprobeert zult zien. Ik denk ook dat vBasten veel meer voetbal IQ heeft dan jij hebt, zonder enige twijfel. Maar je geeft dus al toe, dat de Jong in elk geval al iets slechter was. Het is een begin.

Zal ik dan ook maar op je laatste zinnetje reageren, waarmee je eigenlijk de discussie blokkeert? Dat was gewoon een met een knipoog bedoelde opmerking, vandaar ook de . Het leest gewoon niet zo prettig in mijn optiek, maar als dat je stijl is, soit. Maar met die reactie opzich, geef je aan de overige users niet serieus te nemen zolang ze niet dezelfde mening zijn toegedaan. Zonder persoonlijk te worden ook he, maar toch geheel in dezelfde stijl: Natuurlijk gun ik je het laatste woord.
pi_27800733
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:51 schreef gr8w8 het volgende:
Zal ik dan ook maar op je laatste zinnetje reageren, waarmee je eigenlijk de discussie blokkeert? Dat was gewoon een met een knipoog bedoelde opmerking, vandaar ook de . Het leest gewoon niet zo prettig in mijn optiek, maar als dat je stijl is, soit. Maar met die reactie opzich, geef je aan de overige users niet serieus te nemen zolang ze niet dezelfde mening zijn toegedaan. Zonder persoonlijk te worden ook he, maar toch geheel in dezelfde stijl: Natuurlijk gun ik je het laatste woord.
Ik vind dat prettiger lezen.

En jij begint, al zet je er honderd knipoogjes bij, met het verloederen van de discussie. Jij wordt persoonlijk, zie ook je bovenstaande post. En dan kun je de bal terugverwachten, van mij wel iig.

Ach, we've been down that road before. Zie ook je geweldige post in het Feedback-topic.
pi_27812299
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:31 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Je bent wel goed op de hoogte. Middenveld op 1 lijn.
ZO ziet het er wel naar uit als je Oranje ziet voetballen
pi_27814628
Vind dat Van Bommel te snel is afgedankt door van Basten. Een elftal heeft gewoon ook stevige spelers op het middenveld nodig die weten hoe en wanneer je je tegenstander moet uitschakelen. Desnoods via een overtreding. Tegen Finland was het middenveld nergens te bekennen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_27817829
Van Bommel is geen uitschakelende speler, dat is het hem juist.
Hij zal zich nu wel achter de oren krabben, en taakbewuster terugkeren. Prikkelen noemen ze dat, niet afdanken.
pi_27818266
Dit was puur een tactische zet om hem voor Tjechie op scherp te krijgen,.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 10 juni 2005 @ 22:46:52 #142
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_27820695
Mark van Bommel wordt gepresenteerd aan de pers in Spanje. En Van Gelder vraagt hem waarom hij nummer 17 draagt, tja zegt ie ik kon kiezen tussen 14, 17 en 21... 21 was van Luis Enrique (dacht ik) en nummer 14 kom je als Nederlander gewoon niet aan... Die is voorbehouden aan de beste voetballer van de wereld.

vrijdag 10 juni 2005 @ 22:47:46 #143
55651 JaWi
Shalom.
pi_27820726
Hij likt zich in bij Cruijff .
slettebak [@] gmail.com
pi_27821159
Als hij 14 had genomen was Cruijff boos geweest

17 is wel een leuk nummer
  vrijdag 10 juni 2005 @ 23:07:40 #145
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27821402
Nouja, nummer 14 is goed bekend daar. vBommel wil gewoon niet zulke domme dingen zeggen en zulke gigantische taalfouten maken.

Ik zag trouwens op vakantie in Brazilie afgelopen zomer een jochie van een jaar of 15, 16 met een Oranje shirt aan. Nummer 14. En als naam.... Bergkamp! Geweldig! Ze konden trouwens zo'n beetje alle spelers van het oude oranje opnoemen, maar Alex kende ze niet.
pi_27821599
Ik had gewoon dat nummer 14 genomen
Om te laten zien wie hier de betere is
  vrijdag 10 juni 2005 @ 23:27:38 #147
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27822042
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 21:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
Van Bommel is geen uitschakelende speler, dat is het hem juist.
Hij zal zich nu wel achter de oren krabben, en taakbewuster terugkeren. Prikkelen noemen ze dat, niet afdanken.
Precies, en mocht dat het resultaat worden, is dat zovast een enorm goede actie van V. Basten geweest
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 01:32:45 #148
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27825189
Ben ook wel van menning dat Bommel op de bank gezet had moeten worden ipv naar huis gestuurd. Maar toch... Van Bommel laat weten niet van het kaliber "ik bedank" te zijn, wat ook alleen maar weer goed kan zijn. Zoals Van basten zij.. hoe groter de vijver om uit te vissen hoe beter.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_27825470
Leuke reportage over Van Bommel, goed gekozen nummer 17, 14 blijf je gewoon van af
pi_27827559
Nummer 17 geeft inderdaad goed z'n status voor volgend seizoen aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')