En dan die vreselijke ME - busjes, het lijkt wel alsof die ergens gekweekt worden ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:21 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Niet te geloven he. En dan moet ik zo de stad groningen inHet domme gelal hoor ik op afstand....
Nope, ik heb het ook niet geinstalleerd. De mensen die ik niet wil zien, die zoek ik ook niet op.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:26 schreef Monidique het volgende:
Harry_Sack, heb je FokBlock al ge-update?
Maar er zijn nu QuickPI's!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nope, ik heb het ook niet geinstalleerd. De mensen die ik niet wil zien, die zoek ik ook niet op.
En als je wel een sneer oid kan verwachten, dan moet je wel kunnen reageren
wat zijn QuickPI'squote:
hm, sorry, ik snap er geen reet van. Wat is er veranderd?quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:05 schreef Monidique het volgende:
Nog even wat dingetjes veranderen (in de settings met name) en dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie de mogelijkheid PI's te kiezen bij de quick-reply.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hm, sorry, ik snap er geen reet van. Wat is er veranderd?
O, dat zijn pi's.. hm.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zie de mogelijkheid PI's te kiezen bij de quick-reply.
quote:
Door de QuickPI's is de naam FokBlock ook niet meer helemaal goed. Ik stem voor "FokAssistent" of "FokBuddy"quote:
"FUCKBUNNY", "SLIDEKICK", "FOKMEBEAUTIFULL"quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Door de QuickPI's is de naam FokBlock ook niet meer helemaal goed. Ik stem voor "FokAssistent" of "FokBuddy"
Nee. Ik denk dat die iemanden dat beter vandaag op Koninginnedag kunnen doen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:15 schreef kLowJow het volgende:
Gaat er morgen nog iemand protesteren tegen het koningshuis?
Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat die iemanden dat beter vandaag op Koninginnedag kunnen doen.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:20 schreef Harry_Sack het volgende:
HAHAHAHA, heeft iemand die condoomreklame gezien met die pot Chocopasta?
Er komt een gast een keuken binnen in zijn vieze ondergoed. Hij krabt eerst nog aan zijn reet, pakt dan 2 boterhammen, smeert die boterhammen in met chocopasta en likt dan het mes af dat hij dan weer terugstopt in de pot. Vervolgens pakt een ander een boterham (niet wetende wat er is gebeurd), smeert een boterham en eet die op.
De tekst is dan: Use a condom, you never know who's been before![]()
Er is helemaal niets raars aan het verhaal, maar de uitbeelding is erg leuk gevonden.quote:
Keile met die tappe, tappe met die vate, hup met die glaze, oehooeehoeequote:Op zaterdag 30 april 2005 01:53 schreef Drugshond het volgende:
Ontelbare dronken mensen gezien..... (ook een ex), maar morgen weer op stap.. En overmorgen is toch de huldiging van PSV (wordt een leuk weekje).
Alaaaaaaaaf.....
quote:Op zaterdag 30 april 2005 03:04 schreef Drugshond het volgende:
Dove vriendin schreeuwt te hard tijdens seks
Sluit jezelf aan bij een Japanse sekte en pleeg zelfmoord.quote:Op zaterdag 30 april 2005 09:58 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik zal blij zijn als het voorbij was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |