1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Title Collega's pesten! color 0A SET /A pst=1 SET /A pstm=<aantal> SET /A pstn=%pstm% :pst+ SET /A pstn=%pstn%-1 net send <collega> Dit is pestbericht %pst% van %pstm%! Nog %pstn% berichten te gaan. SET /A pst=%pst%+1 If Not %pst%==%pstm% GOTO pst+ |
Is er nog geen klop/tik methode voor fok slotjes?quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:40 schreef Sidekick het volgende:
Links slotje.
Wat kan ie allemaal, naast CEO'en en zuipen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:33 schreef Chewie het volgende:
Ik hoor dat de kroeg alweer open is![]()
Harry, deze CEO kon wel eens een blijvertje zijn![]()
Ja, die was erg sterkquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:52 schreef Sidekick het volgende:
[afbeelding]
Erg duidelijk dat het hier om een affiche gaat voor de Europese verkiezingen... }:O
die van mij wil niet sociaal zijn in FireFox, de rest welquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:30 schreef pberends het volgende:
Ik zie 2 kruisjes, zal wel niet mogen directlinken.
goed he, die oranjebitterquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:37 schreef Harry_Sack het volgende:
shyhiaaay, hush hush wayouwa
Schuld van Berendsquote:
hahahhahahahahhahh een van de betere foute topics van de afgelopen weken... nee maanden.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:36 schreef Chewie het volgende:
Moet het niet gekker worden![]()
Bedenk hier stormfront topics
Sidekick die iets te lang onder de zonnenbank heeft gelegenquote:
Vroeger was het veel makkelijker, er is maar 1 zon, dus zonnebank. Zo onthou je tenminste hoe Nederlandsch werktquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Sidekick die iets te lang onder de zonnenbank heeft gelegen![]()
+n vanwege de nieuwe spelling of toch niet ?!
klopt.... ik durf nu te wedden dat niemand nog foutloos een brief kan opstellen (zo verwarrend is het oudbollige Nederlands nu geworden).quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:32 schreef Harry_Sack het volgende:
Vroeger was het veel makkelijker, er is maar 1 zon, dus zonnebank. Zo onthou je tenminste hoe Nederlandsch werkt![]()
Het is gewoon een truuk om de nieuwste microsoft office nog interessanter te maken dan de vorige versie. Anders zou ik het ook niet wetenquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
klopt.... ik durf nu te wedden dat niemand nog foutloos een brief kan opstellen (zo verwarrend is het oudbollige Nederlands nu geworden).
De kwaliteit van de brief is rechtstreeks evenredig met de kwaliteit van de spellingschecker die ervoor werd gebruikt.
Hmm, zonet deden ze het nog wel.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:30 schreef pberends het volgende:
Ik zie 2 kruisjes, zal wel niet mogen directlinken.
Niet te geloven he. En dan moet ik zo de stad groningen inquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:15 schreef Harry_Sack het volgende:
Tering hee, de stad is weer helemaal van de boeren. Kep er zojuist 3 omver gereden met de fiets![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |