ontzettend leuk voor je, maar voegt voor mij niet echt iets toe.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:11 schreef Frollo het volgende:
Zelf heb ik gelukkig een hele lieve schoonmoeder die compleet wegloopt met me
Wat is zijn eigen mening hier over? Soms is het trouwens gewoon echt beter volledig met je ouders te breken....quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:12 schreef GM het volgende:
en ik durf hem daar amper mee te confronteren, omdat hem dat natuurlijk enorm kwetst.
Ik moet hem rustig dingen een paar keer vertellen voor ie het inziet (het is echt een geslepen kreng.. ze hangt het zielige vrouwtje uit en probeert op die manier vanalles gedaan te krijgen) en dan doet hij ook wel iets met wat ik gezegd heb.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Wat is zijn eigen mening hier over? Soms is het trouwens gewoon echt beter volledig met je ouders te breken....
Dat begint ie nu wel door te krijgen geloof ik:)quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:19 schreef cosmick het volgende:
Nou, ik heb van het begins af aan eigenlijk bonje met mijn (binnenkort ex-) schoonmoeder gehad.
Het is ook een paar keer goed misgegaan met ruzie en ik kan ook zeker zeggen dat zij een negatieve invloed op mij en mijn relatie heeft gehad. Niet zozeer mijn gezondheid, eerder mijn zelfvertrouwen.
In jouw geval zou ik dit iig aankaarten met je man. Heeft ie nog niet door dan dat je enorm veel moeite met zijn moeder hebt?
Wow... dan is het inderdaad wel heftig, zeg!quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:21 schreef GM het volgende:
Morgen komt hij thuis van zakenreis en dan moet ik hem wel vertellen dat mijn huisarts contact met haar gewoon verboden heeft voorlopig.
Gut, briljante oplossing hoor.... is alleen niet nodig, ze woont niet naast me en komt ongeveer 2 keer per jaar bij ons.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:16 schreef buitenbeentje het volgende:
Verhuizen, zo ver mogelijk weg en zo snel mogelijk.
Twee weken geleden was ie jarig en toen heeft ze een paar dingen geflikt waardoor bij mij het kwartje is gevallen. Jammer genoeg ging hij twee dagen daarna weg voor die zakenreis.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wow... dan is het inderdaad wel heftig, zeg!
Geweldige uitspraakquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:59 schreef GM het volgende:
het prototype Bastard Schoonmoeder From Hell.
we zijn op dit moment zover dat ik in elk geval kritiek op haar kan uiten zonder direct allerlei tegenwerpingen te krijgen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:28 schreef knox_ het volgende:
[..]
Geweldige uitspraak
Weet je man wel dat je een probleem met haar hebt? Kan hij er niks an veranderen? Anders moet het toch echt wel een keer tot een aanvaring komen, zodat je kunt zeggen wat je denkt.
Wil jij het nou niet snappen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:58 schreef RM-rf het volgende:
GM, ik denk gewoonweg dat je het jezelf heel erg moeilijk maakt door van die schoonmoeder iets te gaan verwachten dat ze je op dit moment niet kan geven ...
Voor die schoonmoeder ben JIJ iemand die inbreuk maakt, op een plek die zij had: zoals ze het zelf noemde "de eerste plek bij haar zoon"... en ja, daar heeft die vrouw het erg moeilijk mee, kan moeilijk zichzelf een 'normale' houding geven, om daarmee om te gaan.
Dat ze dat zei, op je huwelijk, was gewoon eerlijk, over zichzelf; terwijl _jij_ dat nu onmiddelijk opvat als een 'aanval' of 'oorlogsverklaring aan jou' ...
nee, die schoonmoeder zei dat omdat ze dat 'zelf' voelde op dat moment, misschien ook doorhad dat dat enorm fout was geweest ...
je kunt dan twee dingen doen...
- jezelf gek laten maken
- voor jezelf duidelijk stellen dat jouw man van jou houdt en je bij hem die nummer één al bent, en wat je schoonmoeder er verder van zegt, daar geen flikker aan veranderd.
De voorbeelden die je geeft zijn voornamelijk opmerkingen die je heel persoonlijk op kunt gaan vatten, paranoide kunt interpreteren als 'pogingen om aan jouw stoelpoten te zagen' ... maar, als je man duidelijk maakt dat hij zich daardoor niet laat 'manipuleren' zijn die toch schadeloos verder?
Zolang jij continu het slechtste in die vrouw zoekt, raak je zelf overspannen ...
Bovendien is dat ook een beetje een belediging aan je man, als zou hij niet genoeg van jou houden, en zijn liefde moeten bewijzen door zijn eigen moeder af te gaan vallen.
O je was een gast op ons huwelijk?quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:03 schreef Frenkie het volgende:
Dat is echt iets voor vrouwen. Een soort teratoriale drift.
Als ik zo de posts van de TS lees, vind ik haar ook niet vriendelijk. Alles wordt negatief geïnterpreteerd en dat is natuurlijk ook geen lekkere basis
ik zit een beetje naar je posts te kijken , en hoe meer ik lees , hoe meer ik het idee krijg dat het niet aan de schoonmoeder ligt , maar aan jou .quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:09 schreef GM het volgende:
[..]
O je was een gast op ons huwelijk?
Jij hebt mijn reacties gezien en ervaren?
Als je met een zinnige bijdrage kunt komen doe dat dan, zoniet, zoek een ander topic
En daarna word je toontje steeds erger , misschien moet je eens bij jezelf ten rade gaanquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:13 schreef GM het volgende:
[..]
ontzettend leuk voor je, maar voegt voor mij niet echt iets toe.
Hier krijg ik ook zo'n beeld bij van een in krulspelden gestoken huisvouw , inclusief rode ochtenjas en sigaret hangend in een mondhoek die met een wijzend vingertje geheven vlak voor mijn neus loopt te schreeuwen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:08 schreef GM het volgende:
[..]
Wil jij het nou niet snappen?
WAAR zeg ik dat ie haar af moet vallen om zo zijn liefde te bewijzen?
WAAR zeg ik dat ik dingen van haar verwacht die ze me niet kan geven?
Sorry, maar als je niet geïnteresseerd bent in meningen van anderen, dan zou ik het niet op een discussieforum gaan zoeken. Ik vind je nogal fel reageren op toch niet eens zo slecht bedoelde kritiek. Misschien is dat wel de kern van je probleem en niet je schoonmoederquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:09 schreef GM het volgende:
[..]
O je was een gast op ons huwelijk?
Jij hebt mijn reacties gezien en ervaren?
Als je met een zinnige bijdrage kunt komen doe dat dan, zoniet, zoek een ander topic
Sjonge sjonge, toen ik begon te lezen kreeg ik wel het idee dat jouw schoonmoeder een kutwijf is, maar gaandeweg is die mening toch wel verandert. Volgens mij ben jij het probleem. Op alle kritiek die jij in dit topic hebt gekregen reageer je overdreven fel. Wij snappen het allemaal niet. Wil je nou dat wij allemaal posten dat wij jou zielig vinden en dat je het zo verschrikkelijk hebt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:08 schreef GM het volgende:
[..]
Ik vind dat jij erg voorbarige conclusies trekt en dingen uit mijn woorden leest die er niet staan, ook niet tussen de regels
En ik vind het eigenlijk tamelijk onbeschoft om dingen als "paranoide" te bestempelen die werkelijk niet paranoide zijn.
Ik vermoed dat je je eigen referentiekader iets te veel op een ander plaatst.
Zou jij niet eens in gaan zien dat dit ge-O-H van twee kanten komt? Je bent zo druk zieltjes te winnen voor je, door jezelf gecreërde, overspannenheid dat je niemand ontziet. Vriendelijk zijn is volgens mij niet 1 van jouw beste eigenschappen. Waarschijnlijk zitten je schoonmoeder en jij precies hetzelfde in elkaar en daarom botst het. Kijk eens in de spiegel, haal diep adem en ga verder met je leven!quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:08 schreef GM het volgende:
[..]
Ik vind dat jij erg voorbarige conclusies trekt en dingen uit mijn woorden leest die er niet staan, ook niet tussen de regels
En ik vind het eigenlijk tamelijk onbeschoft om dingen als "paranoide" te bestempelen die werkelijk niet paranoide zijn.
Ik vermoed dat je je eigen referentiekader iets te veel op een ander plaatst.
Bla bla bla, tuurlijk heeft de huisarts dat gezegd. Wat zou jij doen als je huisarts was, er een overspannen aandoende vrouw voor je bureau zit die zegt dat haar schoonmoeder de bron van alle problemen is? Dan zeg je toch ook: Voorlopig niet zien? En trouwens, ze ziet d'r 2 keer per jaar! Da's niet eens een beetje veel, da's zelfs heel er weinig.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
het is duidelijk dat veel mensen niet weten hoe erg deze negativiteit kan zijn voor iemand. zoals TS al zei, heeft zelfs de huisarts gezegd dat ze geen contact meer mag met haar schoonmoeder. Dus een zeikwijf is het niet.
kop op GM, laat je niet gek maken door die negatieve reacties!
je weet niet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:35 schreef MarkDeMagiër het volgende:
[..]
Bla bla bla, tuurlijk heeft de huisarts dat gezegd. Wat zou jij doen als je huisarts was, er een overspannen aandoende vrouw voor je bureau zit die zegt dat haar schoonmoeder de bron van alle problemen is? Dan zeg je toch ook: Voorlopig niet zien? En trouwens, ze ziet d'r 2 keer per jaar! Da's niet eens een beetje veel, da's zelfs heel er weinig.
Als dokter had ik ook gezegd: voorlopig niet meer naar toe gaan, al was het maar om van het hysterische gezemel af te zijn!
in tegendeel my dear. Lees nou gewoon eensch rustig de reacties van TS door en trek je conclusies.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je weet niet waar je het over hebt
heb je uberhaubt de reacties van de TS gelezen ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je weet niet waar je het over hebt
Ze mag van de huisarts voorlopig niet op FOK! komenquote:
Mijn 'schoonmoeder' is wel oke, maar de broer van mijn lief is echt de grootste zak die ik kenquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:59 schreef GM het volgende:
Wie heeft er nog meer zo'n "schatje" getroffen en hoe zijn jullie daar mee omgegaan?
Ik, en ik ga niet meer met haar om.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:59 schreef GM het volgende:
Wie heeft er nog meer zo'n "schatje" getroffen en hoe zijn jullie daar mee omgegaan?
Wat ik niet begrijp...quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:11 schreef amaranta het volgende:
Ik vind mijn schoonmoeder ook niet zo heel erg lief. Maar gelukkig vind mijn vriendje dat ook.
Het vervelende in mijn geval is, dat mijn schoonmoeder op de een of andere manier probeert om mijn beste vriendin te worden. En ik word daar echt zo MOE van.
Ze belt me op en houdt me dan een uur aan de praat. Ze vraagt me voortdurend op de koffie. Ze gebruitk te pas en te onpas het woord trots, en ze is overal trots op....
"ik ben zo trots dat je zelf je kont hebt afgeveegd"
"ik ben zo trots dat je een nieuwe auto hebt gekocht"
"ik ben zo trots dat jullie tuin zo mooi is"
ïk ben zo trots................."
Als ze het nou 1 keer zei, maar elke keer als ik haar zie, zijn er wel 384523243 dingen waar ze trots op is... en het klinkt gewoon niet geloofwaardig.
Soms dan wil ik haar de voordeel van de twijfel geven, en dan vertel haar iets dat me dwarszit.... en dan gaat ze dat gelijk aan de grote klok hangen.... Dus ik denk: ik zeg al niks meer tegen dr...
ZE ZIT OP MSN EN LOOPT DE HELE DAG TEGEN ME AAN TE LULLEN. En sluit dan gesprekken af met Groetjes van je trotse schoonmoeder.
Ze vraagt naar mn sexleven!!!! hallo stom wijf wat kan jou dat nog schelen hoe en waar ik haar zoon neem...
Ze kan niet hebben dat wij beter omgaan met haar ex dan met haar, en doet vanalles om hem in een kwaad daglicht te zetten...
Ze wil gezellig met me naar de sauna.....nou ik niet met haar.......
Ze doet echt haar best maar ik kan dat niet waarderen, misschien ben ik dan wel een trut....maar ik wil haar niet als mijn beste vriendin. Ze is de moeder van de mijn vriend en daarmee is dan ook alles gezegd....
Ik denk het. Plus: je neukt hun dochters, dus in hun ogen verdien je dan wel straf.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:02 schreef Noax het volgende:
Of zijn die schoonvaders al lang blij dat hun vrouw een ander doelwit hebben gevonden?
Ik ben inderdaad een tijdje weggeweest (hoewel dat voornamelijk met een sterfgeval in de familie te maken had).quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:34 schreef rina het volgende:
GM hoe is het nu met je????
Laat je niet wegjagen door een paar nare opmerkingen, er zijn zoveel mensen die je wel begrijpen en je graag willen steunen.
Groetjes Rina
Het is ook lastig om in andermans/-vrouws persoonlijke leven te kijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:37 schreef Xlarge het volgende:
Hee dit topic is weer omhoog gekomen in my AT , even weer inlezen hoor GM .
Ik weet alleen nog dat ik het niet echt met je eens was , dit was een topic met potentie...
Heeeeej, zo denkt mijn schoonmoeder ook.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:59 schreef GM het volgende:
"ik kan mijn eerste plaats bij mijn zoon niet afstaan".
Helemaal er vanaf ben je nooit, want zoals mijn man het verwoord "het is iemand die ik mijn hele leven ken en mijn hele leven heb vertrouwd en nu blijkt dat gebaseerd op een leugen".quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:55 schreef iamredleader het volgende:
Damn, zeg, sommige schoonmoeders zijn echte schoonloeders. De verhalen zijn niet mis, ik wens de mensen met zulke krengen veel succes, want je bent er nooit 100% vanaf, nietwaar?
Ha, jij hebt ook zulke trouwfoto's?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:04 schreef Bibikuif22 het volgende:
Haha, ik bedenk mij net nog een leuk detail, toen we trouwden (was een stralende dag, hartje zomer) Was ze compleet in het zwart gekleedMoet wel lachen als ik mensen nu nog de foto's laat zien, die reageren van: nou ja.. wie is dat nou weer, ze kijkt ook echt chago op elke foto.
Ik denk dat je een iets te makkelijk oordeel vormt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:33 schreef Étoile het volgende:
Goh, wat een verhalen zeg.
Ik begrijp niet zo goed hoe jullie als stel de zaken zo hebben laten escaleren. Wat dat betreft kan ik me wel vinden in miss_dynastie haar opmerking: jouw familie jouw zaken. Ookal zou hij het in eerste instantie niet direct geloven (waar twee vechten hebben vaak twee schuld), dannog hoor ik niets over actieve pogingen om het eens goed uit te praten met zijn moeder.
Ik heb in ieder geval wel een beetje het gevoel dat veel moeders pas zo worden als hun zoon dat (al dan niet onbewust) toelaat.
Ouders zijn natuurlijk heel belangrijk, maar je eigen gezin gaat toch voor vind ik. Gelukkig heb ik hele lieve 'schoonouders'.
Juist.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:33 schreef Étoile het volgende:
Ouders zijn natuurlijk heel belangrijk, maar je eigen gezin gaat toch voor vind ik.
Ik ben het op dit kleine punt niet 100% met je eens. Een huwelijk is natuurlijk voornamelijk voor die twee personen. Maar de schoonouders van beide partners zijn natuurlijk altijd een factor, ze waren vroeger (bewust verleden tijd) de ouders van een kind, en hebben dat kind opgevoed. Kijk, vrienden kun je uitkiezen, en een vriendschap kun je beeindigen. Maar je vader of moeder blijft altijd je vader of moeder. Voor een mooie film over onder andere dit onderwerp verwijs ik je graag naarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:40 schreef GM het volgende:
Een huwelijk bestaat uit twee personen, daar hoort zij (en haar dochter) zich niet tussen te wringen.
Wat ik eigenlijk bedoelde, zowel mijn schoonmoeder als mijn schoonzus staan te dansen om "mijn plek".quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben het op dit kleine punt niet 100% met je eens. Een huwelijk is natuurlijk voornamelijk voor die twee personen. Maar de schoonouders van beide partners zijn natuurlijk altijd een factor, ze waren vroeger (bewust verleden tijd) de ouders van een kind, en hebben dat kind opgevoed. Kijk, vrienden kun je uitkiezen, en een vriendschap kun je beeindigen. Maar je vader of moeder blijft altijd je vader of moeder. Voor een mooie film over onder andere dit onderwerp verwijs ik je graag naar
http://www.imdb.com/title/tt0160916
Maar verder heb je gelijk. De relatie hoort te draaien om die twee personen die erin zitten.
Familie blijft familie, dat klopt ja. Maar als ze te ver gaan is voor mij het excuus van "het is familie" niet meer geldig.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:57 schreef iamredleader het volgende:
Ik begrijp wat je bedoelt. Het is niet fijn, en zeker ook niet fatsoenlijk. Maar helaas moeten jij en vele andere mensen ermee leven. Want je man is nou eenmaal niet alleen jouw man, hij heeft ook een moeder en een zus. En dat is familie, hoe pijnlijk dat soms ook is. Mijn broertje bijvoorbeeld: etter van een knul soms. Gewoon uit het verkeerde hout gesneden. Daar kan niemand wat aan doen, en ondanks alles is en blijft hij mijn broertje, en heeft dus een plekje in mijn hart.
Desalniettemin, dat is geen reden om niet stevig van je af te bijten als ze weer eens irritant doen.
quote:Conference De Jongens
(tekst: Simon Carmiggelt)
M´n dochterje is vandaag getrouwd en dat vieren we.
Ze is pas eenentwintig. Ja, ze trouwen vroeg tegenwoordig.
Kijk, hier heb ik nog een fotootje van m´n dochter. Da´s anderhalf jaar terug. Oorspronkelijk zat er nog een knul aan m dochter vast, maar die heb ik er vanaf geknipt. Maar dat was een bevlieging van zeer tijdelijke aard. En waarom zou je nou met zo´n snotneus op je borst blijven rondlopen, nietwaar? Dat heeft geen betekenis. Dus nam ik de schaar en knip, knip, daar lag Pim. Verdomd hij heette Pim!
Als een meid getrouwd is, dan is zo´n meid geen kind meer, dan is zo´n meid ineens méns geworden. En als je als vader zijnde zonder te veel narigheid je dochtertje hebt opgekweekt tot mens, dan mag je als vader zijnde wel effe op die mijlpaal plaats nemen, een zucht van verlichting slaken en een saffie opsteken. Want wat is een kind? Ik zeg altijd: ´Een kind… Kijk eens, we staan er borg voor. Als je kind iets overkomt, is het jouw schuld. Altijd. ´Want als opvoeder falen we´. Trouwens, wat is een opvoeder? Een opvoeder is een stakker die in het duister tast. Mijn vader, hij ruste in vrede, maar mijn vader was een man met een paar harde handen. Die legde heus niet z´n oor op je zieltje te luisteren. Een hengst voor je harses kon je krijgen. En zo ben ik dan opgegroeid tot iemand met vrije levensprincipes.
Multatuli heb al gezegd: ´Kind, als ik me erop voorsta dat ik je vader ben, spuw mij dan in mijn gelaat.´ En daar had Multatuli gelijk in. Toen het puntje bij het paaltje kwam, had Multatuli z´n eigen zoontje aardig verprutst. Maar ja, op papier wist-ie het wijs te zeggen. En daar gaat het maar om bij dit soort schrijvers, nietwaar?
Dus wat heb ik gedaan? Ik heb mijn dochtertje vrij opgevoed. Niet als een boeman, maar ik heb m´n dochtertje opgevoed als een vrind. Ik heb d´r opgevoed als een gelijke. En dan moeten jullie toch eens iets zeggen over die moderne opvoeding.
Ik vroeg en vertelde m´n ouders niks, maar ik deed wat ze zeiden. En zo´n modern kind vertelt je alles, maar doet nooit wat je zegt. In het begin is het nog geen doodwond, maar ja, zo´n meid groeit op en dan komen de jongens. De natuur moet z´n loop hebben, dat ken ik billijken. Ik weet het nog goed. Ze was veertien. Toen komt ze thuis met een knul van achttien. Oh, ik zag het zo: een gluiperd van het zuiverste water. Ene Harrie. Ik droom nog wel eens van ´m als ik zwaar getafeld heb.
Maar ja, wat doe je in de moderne opvoeding? Je zegt niet tegen je eigen dochtertje: ´Meid, ga uit m´n ogen met dat stuk verdriet!´ Maar je haalt die kwal binnen of het Sinterklaas is.
Oh, die Harrie. Hij was er altijd. En hij moest ook altijd mee-eten. En dan was-ie zo gedienstig, weet je wel, zo glijerig. Hij kon alles zo lekker aangeven. Het zout en de jus en de aardappels… Baah! Ik dacht als dát mijn schoonzoon moet worden, dan verhang ik me op een mooie zondagmorgen in het Amsterdamse Bos.
Maar goed, in het begin heb je nog enige invloed, want dan gaat zo´n meid aan je vragen: ´Pa, hoe vind je Harrie? En ik, heel link, ik begon Harrie te prijzen. Ik prees hem regelrecht het graf in. Dat-ie zo gedienstig was en dat-ie alles zo lekker kon aangeven… En zo zaagde ik indirect de poten onder zijn stoel vandaan. Binnen de maand had ik hem plat. Dag, Harrie!
Maar ja… Harrie gaat, Piet komt. Piet gaat, Kees komt. Kees gaat, Nikkie komt. En allemaal mee-eten! Oh, ik heb wat voedsel verstrekt aan die knapen. Maar ja, je denkt ook bij je eigen: rekken en erbij blijven. Als ze vandaag of morgen getrouwd is, dan mot ze htet zelf maar weten, dan ken ik er ook niks meer an doen.
Nou, en dat heb ik dan vandaag bereikt. Die knul waarmee ze vanmorgen naar het stadhuis gegaan is, dat is geen kwaaie jongen, hoor. Een beetje een sufferd. Hij helpt bij het afwassen!
ik zou zo'n ontzettende zin krijgen om dat kreng dan eens heel, heel heeeeeeel duidelijk te maken dat haar acties niet op prijs worden gesteld... een vrijbrief om grof te zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:08 schreef GM het volgende:
Ik ken deze conference van Wim Sonneveld. Al 40 jaar oud en nog steeds redelijk actueel.
Overigens "dat binnenhalen of het sinterklaas is" dat gebeurde in het begin inderdaad.
Ik kwam er een kleine maand geleden achter wat ze toen al achter mijn rug om in de familie had lopen rondroepen.. en dat was pas na de eerste kennismaking.
Dat is een hele goeiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:12 schreef desiredbard het volgende:
Hmm Hmm dat binnehalen als sinterklaas ja...daarom poste ik hem ook
Zolang ik braaf en gedienstig met schoonmoeder meega is er niks aan het handje
Maar zodra je een eigen mening hebt...nou daar ga je hoor
Het is heel vervelend natuurlijk maar mijn moeder is een groter kreng en hard spelen heb ik van haar geleerd.... En die poten onder mijn stoel vandaan zagen...daar moet schoonfamilie mee oppassen..... dat dwingt mijj namelijk tot opstaan
de mijne ook die lamzak van een schoonbroer zit in NYquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:26 schreef iamredleader het volgende:
Ach, ik denk dat het wel meevalt met het aantal verrotte schoonvaders. Ik bedoel, de meeste (zoniet alle) klachten over de schoonfamilie betreffen schoonma of schoonzus, want om de een of andere reden denken die dat de nieuwe man het leven van de dame hen zal buitensluiten of zo. Is echt niet het geval!
Mijn schoonpa-in-spe is cool. Hij had eerst drie vrouwen in huis (vrouw plus twee dochters), maar dat heeft zich enigszins verandert. Als ik er ben doen we ook vaak een biertje of wat anders samen. Gezellig mannen onder mekaar.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:34 schreef desiredbard het volgende:
(Hee ik heb eindelijk een reden gevonden om homomannen kinderen te laten adopteren-->
geen schoonmoeders...... )
Volgende week dinsdag een jaar...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:29 schreef desiredbard het volgende:
Oh Kinderbarend...zeg hoelang ben jij getrouw..... wij nu pvd 10 maanden en de vragen komen al "anything stirring"....grrrrrrrrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |