O je was een gast op ons huwelijk?quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:03 schreef Frenkie het volgende:
Dat is echt iets voor vrouwen. Een soort teratoriale drift.
Als ik zo de posts van de TS lees, vind ik haar ook niet vriendelijk. Alles wordt negatief geļnterpreteerd en dat is natuurlijk ook geen lekkere basis
ik zit een beetje naar je posts te kijken , en hoe meer ik lees , hoe meer ik het idee krijg dat het niet aan de schoonmoeder ligt , maar aan jou .quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:09 schreef GM het volgende:
[..]
O je was een gast op ons huwelijk?
Jij hebt mijn reacties gezien en ervaren?
Als je met een zinnige bijdrage kunt komen doe dat dan, zoniet, zoek een ander topic
En daarna word je toontje steeds erger , misschien moet je eens bij jezelf ten rade gaanquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:13 schreef GM het volgende:
[..]
ontzettend leuk voor je, maar voegt voor mij niet echt iets toe.
Hier krijg ik ook zo'n beeld bij van een in krulspelden gestoken huisvouw , inclusief rode ochtenjas en sigaret hangend in een mondhoek die met een wijzend vingertje geheven vlak voor mijn neus loopt te schreeuwen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:08 schreef GM het volgende:
[..]
Wil jij het nou niet snappen?
WAAR zeg ik dat ie haar af moet vallen om zo zijn liefde te bewijzen?
WAAR zeg ik dat ik dingen van haar verwacht die ze me niet kan geven?
Sorry, maar als je niet geļnteresseerd bent in meningen van anderen, dan zou ik het niet op een discussieforum gaan zoeken. Ik vind je nogal fel reageren op toch niet eens zo slecht bedoelde kritiek. Misschien is dat wel de kern van je probleem en niet je schoonmoederquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:09 schreef GM het volgende:
[..]
O je was een gast op ons huwelijk?
Jij hebt mijn reacties gezien en ervaren?
Als je met een zinnige bijdrage kunt komen doe dat dan, zoniet, zoek een ander topic
Sjonge sjonge, toen ik begon te lezen kreeg ik wel het idee dat jouw schoonmoeder een kutwijf is, maar gaandeweg is die mening toch wel verandert. Volgens mij ben jij het probleem. Op alle kritiek die jij in dit topic hebt gekregen reageer je overdreven fel. Wij snappen het allemaal niet. Wil je nou dat wij allemaal posten dat wij jou zielig vinden en dat je het zo verschrikkelijk hebt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:08 schreef GM het volgende:
[..]
Ik vind dat jij erg voorbarige conclusies trekt en dingen uit mijn woorden leest die er niet staan, ook niet tussen de regels
En ik vind het eigenlijk tamelijk onbeschoft om dingen als "paranoide" te bestempelen die werkelijk niet paranoide zijn.
Ik vermoed dat je je eigen referentiekader iets te veel op een ander plaatst.
Zou jij niet eens in gaan zien dat dit ge-O-H van twee kanten komt? Je bent zo druk zieltjes te winnen voor je, door jezelf gecreėrde, overspannenheid dat je niemand ontziet. Vriendelijk zijn is volgens mij niet 1 van jouw beste eigenschappen. Waarschijnlijk zitten je schoonmoeder en jij precies hetzelfde in elkaar en daarom botst het. Kijk eens in de spiegel, haal diep adem en ga verder met je leven!quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:08 schreef GM het volgende:
[..]
Ik vind dat jij erg voorbarige conclusies trekt en dingen uit mijn woorden leest die er niet staan, ook niet tussen de regels
En ik vind het eigenlijk tamelijk onbeschoft om dingen als "paranoide" te bestempelen die werkelijk niet paranoide zijn.
Ik vermoed dat je je eigen referentiekader iets te veel op een ander plaatst.
Bla bla bla, tuurlijk heeft de huisarts dat gezegd. Wat zou jij doen als je huisarts was, er een overspannen aandoende vrouw voor je bureau zit die zegt dat haar schoonmoeder de bron van alle problemen is? Dan zeg je toch ook: Voorlopig niet zien? En trouwens, ze ziet d'r 2 keer per jaar! Da's niet eens een beetje veel, da's zelfs heel er weinig.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
het is duidelijk dat veel mensen niet weten hoe erg deze negativiteit kan zijn voor iemand. zoals TS al zei, heeft zelfs de huisarts gezegd dat ze geen contact meer mag met haar schoonmoeder. Dus een zeikwijf is het niet.
kop op GM, laat je niet gek maken door die negatieve reacties!
je weet niet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:35 schreef MarkDeMagiėr het volgende:
[..]
Bla bla bla, tuurlijk heeft de huisarts dat gezegd. Wat zou jij doen als je huisarts was, er een overspannen aandoende vrouw voor je bureau zit die zegt dat haar schoonmoeder de bron van alle problemen is? Dan zeg je toch ook: Voorlopig niet zien? En trouwens, ze ziet d'r 2 keer per jaar! Da's niet eens een beetje veel, da's zelfs heel er weinig.
Als dokter had ik ook gezegd: voorlopig niet meer naar toe gaan, al was het maar om van het hysterische gezemel af te zijn!
in tegendeel my dear. Lees nou gewoon eensch rustig de reacties van TS door en trek je conclusies.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je weet niet waar je het over hebt
heb je uberhaubt de reacties van de TS gelezen ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je weet niet waar je het over hebt
Ze mag van de huisarts voorlopig niet op FOK! komenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |