Veel plezier in je nieuwe favoriete topic mên.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:07 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Dat is heel mooi, want wanneer unclescorp zich anders opsteld, zul je mij hier in feedback niet meer zien.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:45 schreef iteejer het volgende:
Het is een interessant gegeven hoezeer men zichzelf identificeert met het eigen gelijk en de eigen beschouwingswijze.
Waarom kan de ene mens er zo slecht tegen als de andere mens over een bepaald onderwerp een andere opvatting heeft?
Vraag was in zijn algemeenheid gesteld. Maar ga je gang.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:15 schreef TheMassive het volgende:
Wie ik?
ooooh hoe lief dat hij het ganse probleem van het Fok-forum herleidt tot mijn persoon ... ik voel mij vereerd ... oei straks ben ik weer egocentrisch :/quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:07 schreef TheMassive het volgende:
Dat is heel mooi, want wanneer unclescorp zich anders opsteld, zul je mij hier in feedback niet meer zien.
ma lol ... dus iedereen mag zeggen wat ie wil als unclescorp zijn kop maar houdt ???quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:24 schreef TheMassive het volgende:
Dat die 911 discussie al doorspekt is met irritaties is opzich niet eens zo heel erg, dat maakt de discussie ergens ook wel aantrekkelijk.
Is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:24 schreef TheMassive het volgende:
Kijk, als ik daar een antwoord op mag geven, ik vind het gegeven dat unclescorp een andere mening zou hebben dan ik in de discussie van gisteren in feedback geen probleem. Dat is ook niet waar ik over val.
Als die irritaties te serrieus en reactie-bepalend gaan worden, kan ik ze niet meer aantrekkelijk noemen. En de meeste andere users evenmin. Vandaar dus de wens om dat gezeik van alle kanten wat in te dammen.quote:Waar ik over val is dat unclescorp tijdens 911 discussies iedere keer als een sidekick niet inhoudelijke reacties geeft. In mijn ogen komt dat de discussie niet ten goede, en dat is hetgeen wat ik aankaart. Dat die 911 discussie al doorspekt is met irritaties is opzich niet eens zo heel erg, dat maakt de discussie ergens ook wel aantrekkelijk.
Het verschil met jouw reacties en van een geirriteerde believer of non-believer (effe gemakshalve die termen aanhouden) is dat de geirriteerde believer of nonbeliever inhoudelijk post. Danwel dmv (believer:) lappen engelse tekst of links naar dubieuze (quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:27 schreef UncleScorp het volgende:
ma lol ... dus iedereen mag zeggen wat ie wil als unclescorp zijn kop maar houdt ???
rofl
De vraag is toch (gedeelte): Waarom kunnen veel mensen het niet hebben als anderen een andere mening cq overtuiging hebben. Toch? Ik vind (nogmaals) het gegeven dat unclescorp een andere mening heeft helemaal geen probleem. Ik heb een probleem met het feit dat hij dat (in mijn ogen) op een verkeerde (niet inhoudelijke) manier uit.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:27 schreef iteejer het volgende:
Is geen antwoord op mijn vraag.
De irritaties waar ik op doelde waren de algemene irritaties tussen believers en non-believers in de 911 topics, voor zover je me daar verkeerd begrijpt.quote:Als die irritaties te serrieus en reactie-bepalend gaan worden, kan ik ze niet meer aantrekkelijk noemen. En de meeste andere users evenmin. Vandaar dus de wens om dat gezeik van alle kanten wat in te dammen.
Wedden dat je gewoon doorgaat met reageren? Man, waarom laat jij je zo opnaaien door mij, en door andere users die het anders zien dan jij?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:45 schreef UncleScorp het volgende:
goe gedaan manneke ... ge zult ooit nog een groot moderator worden.
Bij deze mijn laatste woord hierover.
Dat kan natuurlijk ook van jou gezegd worden. Het draagt inhoudelijk allemaal niets meer bij aan het onderwerp zelf om een geagiteerde discussie vooral ook geagiteerd te houden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:48 schreef TheMassive het volgende:
Wedden dat je gewoon doorgaat met reageren? Man, waarom laat jij je zo opnaaien door mij, en door andere users die het anders zien dan jij?
Je zou een ideale discussiesmoorder zijn bv R&P. R&P is, ter vermijding van misverstanden, niet de afkorting van Reductie en Polemologie.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:11 schreef TheMassive het volgende:
Okay. Ik ben er achter dat ik inderdaad op een normale relaxede toon door in de discussies anderen erop kan attenderen dat ze (in mijn ogen vanzelfsprekend) niet goed bezig zijn. Wat ze daarmee doen is hun zaak, maar inderdaad is dat een volwassen manier van zelf proberen de problemen op te lossen.
Als de dakgoot scheef hangt, bestaat er de kans dat de gele langer is dan 15:15. Dat vindt niemand leuk, en de soep blijft daarom gewoon staan. Zonder vis.quote:
Hoezo, ben je in die soep getrapt? Je zou een spiegel ook kunnen gebruiken om jezelf al dan niet kritisch te bekijken, in plaats van als een om-een-hoekje-kijk-ding waarmee je anderen kunt bespieden. Maar ik kan me voorstellen dat het vermoeden van hoogtevrees je daarvan afhoudtquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:33 schreef TheMassive het volgende:
Je bent me hier even kwijt hoor, iteejer.
Helemaal goedquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:36 schreef JoZzephus het volgende:
hij bedoelt dat jij een ongeloofelijke mierenneuker bent en discussies om zeep helpt met je gejank om niets.
Ja, dat is zeker waar. Een kritsich gehoor is, zeker in die conspiracy-topics, alleen maar een verrijking. Maar als het op een manier gebeurt die overal op TRU de kop op steekt, en dit forum een soort tribunaal-karakter geeft waar je alles wat je post moet verantwoorden tegenover de 'unbelievers' schiet dat veel te ver door.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:18 schreef APK het volgende:
Jammer dat hij zo bleef zeiken, in het verleden heeft hij vaak nuttige en zinvolle dingen gepost.
At your servicequote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:29 schreef qu63 het volgende:
[TRU/WFL-MEET] Solse Gat mag deze sticky
dan mag ie volgende week weer naar beneden, vindt het nl nutteloos om zo'n topic te blijven trappen
... dan weer helemaal niet valt. Vertel me eens hoe je daar TheMassive als stokend element wil aanduiden? Of de 'unbelievers' als stokend element tegenover de 'believers'?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef UncleScorp het volgende:
*themassive-mode*
Beste user... Misschien, en het is maar een suggestie, maar in plaats van dat jij je punt duidelijk wil maken zoals hoe je dat nu doet, dmv one-liners waarmee je iets lijkt te impliceren, kun je ook gewoon met feiten of de versie die jij weet komen. Toch?
quote:Is idd niet erg aardig. Tuurlijk kun je zeggen dat ie dat er zelf naar gemaakt heeft, maar dat is geen excuus.
Waar hij niet meediscussieert hoeft hij mi ook niet genoemd te worden. Draagt nergens iets toe bij. Het is doodzonde dat mensen niet normaal kunnen discussieren, zonder onderling respect te verliezen, en zonder de sfeer op een groot stuk van het forum gewild of ongewild voor velen te verpesten.
UncleScorp moet dat soort dingen absoluut ook niet doen nee. Maar de user The Massive (of althans, klonen ervan) heeft al een jarenlange historie van dit soort gedrag, en op diverse plekken. Bovendien is dit het forum voor dit soort mysterien etc; en het gaat niet aan dat iemand die het er niet mee eens is, dus een heel forum onderuit kan schoffelen door voortdurend te blijven doorzeuren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:18 schreef Lithion het volgende:
Wat grappig iteejer, dat je over dit soort posts (in dit topic)...
[..]
... dan weer helemaal niet valt. Vertel me eens hoe je daar TheMassive als stokend element wil aanduiden? Of de 'unbelievers' als stokend element tegenover de 'believers'?
Het is allemaal lekker eenzijdig hier, R&P is er onderhand niks bij.
Ik mag niets over klonen zeggen; dus moet ik daarom nu mijn mondje houden. Maar je snapt het wel, denk ikquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:22 schreef Lithion het volgende:
Even je eigen woorden nog over het aanhalen van users en het uitdelen van sneren die op dat moment niet aan de discussie deelnemen.
In escalaties zijn de flames van alle betrokkenen steeds te rechtvaardigen door voorgaande posts. Zo kom je er dus nooit uit.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:23 schreef UncleScorp het volgende:
Ja sorry maar dat heb ik idd gister gepost, want blijkbaar was iedereen het ermee dat hij gelijk had ...
Ik gebruikte gewoon zijn letterlijke woorden om andere users erop te wijzen dat ze niet echt correct bezig zijn. Weer niet goed ?
Dus in feite geeft ge nu gewoon kritiek op een post van themassive zelf ...
Maar ik heb dit gewoon gedaan uit frustratie omdat ik steeds maar moest zwijgen.
Ja maar ho!! Daar wil ik even op reageren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:23 schreef iteejer het volgende:
UncleScorp moet dat soort dingen absoluut ook niet doen nee. Maar de user The Massive (of althans, klonen ervan) heeft al een jarenlange historie van dit soort gedrag, en op diverse plekken.
Welk soort gedrag? En wat bedoel je met die dikgedrukte zin? Daar kan ik echt geen wijs uit.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:23 schreef iteejer het volgende:
UncleScorp moet dat soort dingen absoluut ook niet doen nee. Maar de user The Massive (of althans, klonen ervan) heeft al een jarenlange historie van dit soort gedrag, en op diverse plekken. Bovendien is dit het forum voor dit soort mysterien etc; en het gaat niet aan dat iemand die het er niet mee eens is, dus een heel forum onderuit kan schoffelen door voortdurend te blijven doorzeuren.
Als ik in PTA zeg dat Bentleys kutauto's zijn, dan kan dat en is de kans klein(er) dat er een flamewar ontstaat. Punt is dat sommigen hier wel héél ver in hun geloof in samenzweringen en paranormale zaken gaan en zich compleet afsluiten voor andere verklaringen. Met het wegsturen van users die daar tegenin gaan, ook al is het dan soms niet héél subtiel, creëer je welhaast een sektarisch subonderdeel van het forum waar enig weerwoord maar zeer zeldzaam wordt.quote:Als je TRU daarom eenzijdig wil noemen, prima. Maar dan is TPA ook eenzijdig: gaat gvd alleen maar over auto's, treinen etc. En Flora en Fauna ook: zeer eenzijdig, gaat alleen maar over dieren en planten! Hoe durven ze! Ach ja, such is life...
Ja ok maar het is niet altijd makkelijk om niet te reageren als er zo iemand constant reageert op alles wat je zelf post, en dan nog met de belachelijkste opmerkingen eerst.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:29 schreef iteejer het volgende:
In escalaties zijn de flames van alle betrokkenen steeds te rechtvaardigen door voorgaande posts. Zo kom je er dus nooit uit.
TheMassive is geband omdat hij al jaren het startpunt is van dit soort acties.
Betekent niet dat het niet ieders streven zou moeten zijn zich niet op te laten naaien: zonder reacties zijn users als TheMassive immers weinig meer dan sideline-pruttelaars.
Daarom dus ook aan jou het verzoek: stop met dat geflame.
Zo'n beetje zoals BaajGuardian ook post dus? Vreemd genoeg neem je geen enkele aanstoot aan zijn manier van posten, want daar heb ik je nog nooit tegenin zien gaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:40 schreef UncleScorp het volgende:
ik durf gerust zeggen dat ik enkel zo reageer als anderen ook onnozel doen, of met zo'n air van "ik weet het en wat gij zegt is belachelijk"
In mijn mening ben jij een grote reden zoniet de reden van dit sfeertje hier op TRU in de 911 topics. Dat er onderlinge irritaties en flames bestaan tussen believers en nonbelievers is een feit, daar doe je weinig aan en zul je nooit oplossen, maar jij voegt daar een slachtofferrol-toontje aan toe die wat mij betreft de hele sfeer in die discussies omlaag haalt en in een negatief modergooien trekt. De laatste zin in je post is daarin wat mij betreft bevestigend, altijd op een jankerige toon iets duidelijk maken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:40 schreef UncleScorp het volgende:
Ja ok maar het is niet altijd makkelijk om niet te reageren als er zo iemand constant reageert op alles wat je zelf post, en dan nog met de belachelijkste opmerkingen eerst.
En ik heb hier precies al een reputatie als een gepikeerd en aangebrand manneke ... ik durf gerust zeggen dat ik enkel zo reageer als anderen ook onnozel doen, of met zo'n air van "ik weet het en wat gij zegt is belachelijk" ... vooral in de 911-topics is het blijkbaar toegelaten om af en toe es te spotten met die conspiracy-nuts, maar o wee als er iets teruggezegd wordt.
Maar ja, ik heb hier ondertussen al het gevoel dat er wel meerdere op mijn kap zitten.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:45 schreef ruk het volgende:
In mijn mening ben jij een grote reden zoniet de reden van dit sfeertje hier op TRU in de 911 topics. Dat er onderlinge irritaties en flames bestaan tussen believers en nonbelievers is een feit, daar doe je weinig aan en zul je nooit oplossen, maar jij voegt daar een slachtofferrol-toontje aan toe die wat mij betreft de hele sfeer in die discussies omlaag haalt en in een negatief modergooien trekt. De laatste zin in je post is daarin wat mij betreft bevestigend, altijd op een jankerige toon iets duidelijk maken.
Hoezo ik heb altijd gelijk, wat is dát nou weer voor een reactie? Mijn God zeg, ik vraag je gewoon op een normale toon iets, meer niet. Jou ging het om de manier van posten, dat 'ik weet het beter en jij weet niks'-toontje. Ik zie hier zoveel mensen op een dergelijke manier posten en heb als voorbeeld BaajGuardian genomen omdat hij dat vaak zeer sterk heeft. That's it.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:45 schreef UncleScorp het volgende:
Ja sure jij hebt ook altijd gelijk ...
Baaj pakt tenminste niemand persoonlijk aan (... meestal)
Maar themassive gedroeg zoals een volleerd stalker ...
En daarom (!!!) kaartte ik dit aan in feedback, in de hoop dat een moderator jou op je gedrag zou wijzen, OF dat een moderator MIJ zou zeggen dat ik verkeerd was. Maar de moderators hier hebben me gezegd dat ik zelf op een volwassen manier m'n problemen moet oplossen, heb ik gedaan, daar reageer je ook negatief op, en hier geef je zelfs aan dat je alleen naar een moderator zal luisteren, terwijl die hebben aangegeven je niet te zullen aan te spreken op je gedrag.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:45 schreef UncleScorp het volgende:
Ik post wel gewoon verder in de topics en als het nodig is zal ik wel op de vingers getikt worden, maar dan wel liefst door een moderator en niet door een andere user die denkt dat hij gans de boel naar zijn hand kan zetten.
Naar een moderator zal ik luisteren, tegen een andere user zal ik terugdoen zoals hij tegen mij doet.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:48 schreef ruk het volgende:
En daarom (!!!) kaartte ik dit aan in feedback, in de hoop dat een moderator jou op je gedrag zou wijzen, OF dat een moderator MIJ zou zeggen dat ik verkeerd was. Maar de moderators hier hebben me gezegd dat ik zelf op een volwassen manier m'n problemen moet oplossen, heb ik gedaan, daar reageer je ook negatief op, en hier geef je zelfs aan dat je alleen naar een moderator zal luisteren, terwijl die hebben aangegeven je niet te zullen aan te spreken op je gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |