Dit is 100% R*d*xquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:15 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Nee, wat mij betreft niet. Ik zou graag hier feedback op willen.
In mijn ogen is het gedrag van unclescorp binnen de 911 topics niet wat het zou moeten zijn, en de post die ik in een reactie van mij hierboven aanhaal laat dat ook zien; hij is van mening dat de discussie over de 911 gebeurtenissen niet nuttig zijn, en daarom zijn insteek in het geheel met als gevolg de toon in zijn posts.
Het lijkt mij simpelweg niet eerlijk tegenover degenen die de discussies WEL belangrijk vinden.
Blijkbaar dus niet. Wie precies vind jij drammen, zuigen, etc. Ik ben van mening dat het postgedrag van unclescorp in de 911 topics vaak niet correct is. Daar wil ik van jou een mening over. Kan zijn dat ik het verkeerd zie, kan zijn dat ik het juist heb.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:05 schreef MUUS het volgende:
Als je een discussie niet nuttig vindt, blijf je weg. Drammen, zuigen, schelden etc moet je ook niet doen. Niet reageren en negeren is ook een optie.
Nu is het wel genoeg. Ik ben geen kleuterjuf. What's next? Dat ik jullie snotneuzen moet afvegen?. Kom op zeg, jullie zijn volwassen, gedraag je daar dan ook naar.
Je laatste opmerking over naar buiten gaan slaat met alle respect nergens op. Ik kom hier ongeacht het weer, en kom dan ook met problemen en andere zaken omtrent dit onderwerp ongeacht het weer tegen. Ik zou dan ook graag ongeacht het weer meer daadkracht van jo uwillen zien, want ik ben het niet eens met jou mening dat jij een scheidsrechter/kleuterjuf/politieagent zou zijn wanneer je hier een uitspraak over zou doen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:24 schreef MUUS het volgende:
Ik vind jou bv. nu erg drammen, TheMassive.
Ipv hier doorgaan, kun je namelijk ook normaal gaan posten in een topic en US even negeren. US moet idd niet constant zeggen dat de discussie zinloos is, want ook dat is irritant.
Verder heb ik al twee keer gezegd wat ik hiervan vind. Regel het eens zelf, je kan toch nadenken en NIET reageren op iemand?
Als je denkt dat ik nu een naam ga noemen en die als de schuldige ga aanwijzen, heb je het fout. Het komt van beide kanten, dus begin eens bij jezelf met de oplossing. Dit is het kleuterforum niet en ik ben nog steeds geen scheidsrechter/kleuterjuf/politieagent.
Ga gezellig posten of naar buiten. Het is haske mooi weer.
Nou ik vind het ook irritant dat al onze onderbouwingen en/of sites steeds afgedaan worden conspiracy-nuts-bullshit. Hoe kan je dan nog discussiėren als je met geen enkele site mag bovenkomen, maar er wel steeds een link gevraagd wordt ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:24 schreef MUUS het volgende:
US moet idd niet constant zeggen dat de discussie zinloos is, want ook dat is irritant.
Even een vraagje, waarom haal je redux er steeds bij? Vind je dat netjes van jezelf? Het is naar mijn mening precies hetzelfde gedrag als wat je in de topics laat zien; telkens die steken onder water, zonder echt inhoudelijk op de zaak in te gaan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou ik vind het ook irritant dat al onze onderbouwingen en/of sites steeds afgedaan worden conspiracy-nuts-bullshit. Hoe kan je dan nog discussiėren als je met geen enkele site mag bovenkomen, maar er wel steeds een link gevraagd wordt ?
Maar soit, deze gedrevenheid in 911-topics heb ik nog maar bij 1 iemand meegemaakt, en hij zal blijkbaar niet rusten voor ik ook een ban krijg.
Dus laat ons even zwaaien naar onze oude vriend
Pull it boy
Waarom moet het rusten? Waarom onderken je daarmee de irritaties die in de 911 topics van beide kanten telkens terugkomen?quote:
Die problemen die je aangeeft komen bijna in elk TRU-topic terug (en niet alleen in TRU eigenlijk). Alleen is het nu zo dat jij er constant en in den treure over die dingen valt, en de discussie er helemaal in verloren gaat, terwijl het net zo makkelijk even genegeerd kan worden en de discussie zijn oude pad kan vervolgen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:04 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Waarom moet het rusten? Waarom onderken je daarmee de irritaties die in de 911 topics van beide kanten telkens terugkomen?
Ik begrijp dat niet helemaal. Op die manier wil je nooit problemen onderogen zien, je wil ze enkel negeren.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:09 schreef merlin693 het volgende:
Goedzo Uncle ...diep inademen dan weer uit...U leert het wel![]()
![]()
Als bepaalde personen de discussie onzinnig en niet nuttig vinden, wat voor baadt hebben zij er dan bij dat ik mijn mond hou en de discussie lopende willen houden? Dat rijmt niet. Ik wil niet unclescorp straffen of wat dan ook, ik kaart een (blijkkbaar) algemeen probleem aan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die problemen die je aangeeft komen bijna in elk TRU-topic terug (en niet alleen in TRU eigenlijk). Alleen is het nu zo dat jij er constant en in den treure over die dingen valt, en de discussie er helemaal in verloren gaat, terwijl het net zo makkelijk even genegeerd kan worden en de discussie zijn oude pad kan vervolgen.
Precies wat ik dus aankaart. Maar bij dat laatste heb ik kanttekeningen, muus liet (in mijn ogen onterecht) weten dat ze geen 'scheidsrechter/schooljuf' is, daarmee aangevende dat zij niks (kan?) doen aan dit probleem. In mijn ogen onjuist, en daarom blijf ik dit probleem aankaarten.quote:Als alle partijen nou eens probeert niet meer op elkaar te happen en doorgaat met de originele discussie, in plaats van het discussieren over het discussieren, zijn we al een end verder. Mocht het dan nog verkeerd lopen, dan hebben weMUUS en
Iteejer nog
Niks onterecht, ik bén geen schooljuf of agent.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:19 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Maar bij dat laatste heb ik kanttekeningen, muus liet (in mijn ogen onterecht) weten dat ze geen 'scheidsrechter/schooljuf' is, daarmee aangevende dat zij niks (kan?) doen aan dit probleem.
Dat is geen aankaarten, maar ongelooflijk irritant doordrammen.quote:In mijn ogen onjuist, en daarom blijf ik dit probleem aankaarten.
Wanneer een user herhaaldelijk zijn/haar mening op een bepaalde toon post, iets wat niet de discussie ten goede komt, waarom is dat dan niet irritant doordrammen? Waarom wijs jij mij wel op het herhaaldelijk aankaarten van mijn mening, maar een ander niet? Het is precies hetzelfde, alleen je wilt dit soort 'gezeur' niet in jouw feedback topic. En dat laatste begrijp ik niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Niks onterecht, ik bén geen schooljuf of agent.
Er gebeurt niks banwaardigs en bij dit soort onderlinge kibbelingen roepen we altijd dat men ff normaal moet gaan doen, meer niet. Aangezien de mensen hier volwassen zijn, kan men dat idd zelf oplossen en gaat het goed. In 9/11 topics, in andere topics en in andere fora. Discussies lopen nu eenmaal wel eens hoog op, so be it. Wij kunnen dan de boel kalmeren en dan gaat iedereen vrolijk verder. Of men dramt en zuigt door en dan krijgen ze een ban.
Durf jezelf ook eens op de vingers te tikken ipv alleen maar te wijzen.
[..]
Dat is geen aankaarten, maar ongelooflijk irritant doordrammen.
Betuttel me niet alsof ik een user ben wat niet op de hoogte is van hoe het in een forum als TRU aan toe gaat. Je doet of ik een klein kind ben wat niet weet waar het over heeft. Zou dat zo zijn, je komt met niet 1 argument waarom je dat zou moeten vinden, je zegt alleen dat dit niet de plek is om dit aan te kaarten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:25 schreef MUUS het volgende:
En nu weten we het wel.
Constant posts met dezelfde inhoud plaatsen gaat gigantisch vervelen. Kalmeer, post gezellig verder, leer negeren en korreltjes zout pakken en dan is er niks aan de hand.
Zo, klaar.
Ik betuttel je helemaal niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:31 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Betuttel me niet alsof ik een user ben wat niet op de hoogte is van hoe het in een forum als TRU aan toe gaat. Je doet of ik een klein kind ben wat niet weet waar het over heeft. Zou dat zo zijn, je komt met niet 1 argument waarom je dat zou moeten vinden, je zegt alleen dat dit niet de plek is om dit aan te kaarten.
Maar ik heb idee dat, dat uitermate goed werkt bij jouwquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:36 schreef TheMassive het volgende:
Nee lieve muus, je zegt dat ik moet kalmeren, gezellig moet posten en moet leren negeren. Je geeft me een aai over m'n bol en neemt verder geen acht van het probleem wat ik denk te zien. Dat is betuttelen.
Slachtofferrol.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:58 schreef UncleScorp het volgende:
aaah eindelijk backup tegen US
Muus geeft aan dat ik het zelf moet oplossen. Ik heb dus in het 911 topic aangekaart dat jij nooit ontopic reageert. Ik heb dus gedaan wat muus me achteraf zei.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:08 schreef UncleScorp het volgende:
Als themassive gelijk heeft moeten ook zijn posts gemodereerd worden want hij verstoort net zozeer topics als dat hij anderen ervan beschuldigt.
Wat is mijn probleem dan?quote:En slachtofferrol ? In dit geval durf ik gerust zeggen van wel ja. Volg massive zijn posts maar es en je zal wel snel merken wie zijn probleem is, en het jouwe dus ook blijkbaar.
Precies, dit is het probleem. Jij bent van mening dat de 911 topics onzinnig en niet nuttig zijn, dus jij mag dit van jezelf constant op een bepaalde toon aankaarten. Op mijn beurt mag ik jou er niet op wijzen dat je daarmee verkeerd bezig bent.quote:En nogmaals , het ene kamp mag spotten zoveel ze wil maar als de andere kant zoiets doet is het heibel ... wij zijn de nuts tenslotte.
Zijn de ervaringen van vroeger tegenwoordig een vrijbrief voor bepaalde gedragingen?quote:En ik kan ook een lijstje posts "van beneden alle peil" van anderen op een rijtje zetten hoor, maar blijkbaar wordt zoiets persoonlijk beoordeeld.
En dat ik aangebrand reageer als ik wat kritiek krijg ... ik heb vroeger een "hel" doorstaan in die 911-topics door het eeuwige gezwets.
Ofwel word ik oud
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:50 schreef UncleScorp het volgende:
Daarom ook mijn eerdere opmerking (totaal offtopic volgens mod themassive) dat het voor iedereen hier een ver-van-mijn-bed-show is en dat ik me afvraag of wij op dezelfde manier zouden reageren moest het in eigen land gebeuren ...
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:55 schreef TheMassive het volgende:
In dat geval, unclescorp, zie ik het nut van deze hele discussie niet in.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:56 schreef UncleScorp het volgende:
eindelijk
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:58 schreef TheMassive het volgende:
Dus dat ben je met me eens? Dat is mooi. Maar kun jij je ook voorstellen dat andere mensen (believer danwel nonbeliever) dat anders ziet? Zo ja, waarom moet jij dan in jouw posts altijd een toon aanslaan waarin jij duidelijk moet maken dat dit soort discussies niet zinvol zijn? Dat is totaal niet bevordelijk voor de discussie.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:00 schreef UncleScorp het volgende:
zucht
voor de zoveelste keer
als de andere partij wat met de believers komt lachen en spotten is alles in orde , maar hoho als het es omgekeerd is
Flauw
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:02 schreef TheMassive het volgende:
Misschien flauw, maar laat dat dan aan de non-believer of desnoods de moderator over. Jij hoeft je met alle respect niet geroepen te voelen daar iets aan te doen. Het haalt een heel stuk frustratie bij jou weg.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:04 schreef UncleScorp het volgende:
Zolang je kandidatuur van moderator niet aanvaard is, hoef jij mij niet te zeggen wat ik moet doen of laten ...
dank u
mr kloon
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:06 schreef TheMassive het volgende:
Kijk, dan praten we in een rondje, want op mijn beurt kan ik zeggen dat jij niet hoeft te zeggen of een discussie wel of niet zinvol is wanneer anderen dit wel vinden.
Ik mag iets niet aankaarten maar jij mag het wel. Dat klopt niet, wel?
Dus ik doe wat muus eigenlijk wil dat users doen, namelijk ik "probeer het zelf", en moet je kijken wat ik aan het eind kan: op neuken. Nou, klasse!quote:
ja sorry, ik ben het moequote:
Volgens mij ben ik het hier mee eens.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:56 schreef Lithion het volgende:
TheMassive heeft gelijk.
Yep.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:11 schreef Lynx666 het volgende:
Die problemen die je aangeeft komen bijna in elk TRU-topic terug (en niet alleen in TRU eigenlijk). Alleen is het nu zo dat jij er constant en in den treure over die dingen valt, en de discussie er helemaal in verloren gaat, terwijl het net zo makkelijk even genegeerd kan worden en de discussie zijn oude pad kan vervolgen.
Als alle partijen nou eens probeert niet meer op elkaar te happen en doorgaat met de originele discussie, in plaats van het discussieren over het discussieren, zijn we al een end verder. Mocht het dan nog verkeerd lopen, dan hebben weMUUS en
Iteejer nog
Uiteraard.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:50 schreef TheMassive het volgende:
Dus zowel ik als unclescorp moeten zich anders opstellen in dit forum?
Lijkt me gewoon simpelweg een advies. Wat jij ermee doet moet jij weten, maar onvolwassen lijkt me dit niet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:46 schreef TheMassive het volgende:
Misschien, en het is maar een suggestie, maar in plaats van dat jij je punt duidelijk wil maken zoals hoe je dat nu doet, dmv vraagstelling waarmee je iets lijkt te impliceren, kun je ook gewoon met feiten of de versie die jij weet komen. Toch?
Dat is heel mooi, want wanneer unclescorp zich anders opsteld, zul je mij hier in feedback niet meer zien.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:04 schreef iteejer het volgende:
Uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |