Wat wil je eraan doen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat dan wel doen ? Kop in 't zand steken ?
Wat vind jij dan het alternatief? Hoe bepaal jij dan wie er voor jou gelijk heeft? Degene die het mooiste flashfilmpje kan maken? Wat als jouw eigen ervaringen met een overheid negatief zijn, laat jij je daar dan in deze gevallen leiden? Want ook in dat geval is het nog niet gezegd dat ook die overheid fout is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:46 schreef UncleScorp het volgende:
En hoe ga jij objectief beoordelen als al je bronnen dubieus blijken te zijn ?
Dan heeft iedereen eveneveel gelijk, want niemand kan iets deftig weerleggen.
Maw zinloze discussie
Daarom ook mijn eerdere opmerking (totaal offtopic volgens mod themassive) dat het voor iedereen hier een ver-van-mijn-bed-show is en dat ik me afvraag of wij op dezelfde manier zouden reageren moest het in eigen land gebeuren ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:48 schreef makker het volgende:
Wat wil je eraan doen?
Het is toch al decennia bekend dat de CIA drugs smokkelt?
Dat vind ik van weinig realiteitszin getuigen.
Dat vind ik ook van veel conspiracy-nuts.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:43 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Dat geldt dus ook voor de officiele onderzoekscommissie. En ook voor de complottheoriesites met al hun flashfilms. Rest om met een gezond verstand objectief de gebeurtenissen en verklaringen te bekijken.
eindelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:55 schreef TheMassive het volgende:
In dat geval, unclescorp, zie ik het nut van deze hele discussie niet in.
Nou, tel alle foutjes, toevalligheden, misvattingen allemaal es bij elkaar, en het wordt een abnormaal lijstje ... toch voor zo'n ingrijpende gebeurtenis.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:54 schreef makker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van veel conspiracy-nuts.
Het verstand lijkt soms ver zoek.
Als NORAD een vlekkeloze staat van dienst heeft en toevallig op 11 september, 4 Boeings niet onderschept. Dan wil dat nog niet zeggen dat het een complot is.
Hoe onwaarschijnelijk een fout ook lijkt....... het kan nog altijd een fout zijn.
Ik denk dat het mis is gegaan toen Cheney en Rumsfeld 3 maanden voor 9/11 het commando van NORAD hebben overgenomen. Je moet je voorstellen; NORAD is 50 jaar lang door het leger aangestuurd en als de commandostructuur ineens radicaal veranderd dan kunnen er misverstanden ontstaan.
Ik ben er van overtuigd dat 9/11 zo'n misverstand was.
Dat verklaard ook meteen waarom de Bush regering alle onderzoeken hebben geprobeerd tegen te houden, namelijk om te voorkomen dat daar iets mis gegaan is.
Dus dat ben je met me eens? Dat is mooi. Maar kun jij je ook voorstellen dat andere mensen (believer danwel nonbeliever) dat anders ziet? Zo ja, waarom moet jij dan in jouw posts altijd een toon aanslaan waarin jij duidelijk moet maken dat dit soort discussies niet zinvol zijn? Dat is totaal niet bevordelijk voor de discussie.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:56 schreef UncleScorp het volgende:
eindelijk
Ik ben het met je eens........ het lijkt erg onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou, tel alle foutjes, toevalligheden, misvattingen allemaal es bij elkaar, en het wordt een abnormaal lijstje ... toch voor zo'n ingrijpende gebeurtenis.
Ja het is allemaal zo simpel! En Bush ach de mainstream neemt het toch niet op.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:51 schreef makker het volgende:
Ik wordt doodziek van die complotverhalen over 11 september 2001.
Voor mij en vele anderen is het simpel: Terroristen kapen toestel, vliegen die in het WTC en het Pentagon en de boel stort in elkaar.
Ik heb dus geen zin in allerlei vage verhalen dat de officiële versie niet zou kloppen.
En vele posters zijn het daarover eens.
Ik geloof niet dat Bush en anderen erbij betrokken zijn.
Bush heeft natuurlijk een paar steken laten vallen, maar hij is er niet bij betrokken!
Misschien flauw, maar laat dat dan aan de non-believer of desnoods de moderator over. Jij hoeft je met alle respect niet geroepen te voelen daar iets aan te doen. Het haalt een heel stuk frustratie bij jou weg.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:00 schreef UncleScorp het volgende:
zucht
voor de zoveelste keer
als de andere partij wat met de believers komt lachen en spotten is alles in orde , maar hoho als het es omgekeerd is
Flauw
Zolang je kandidatuur van moderator niet aanvaard is, hoef jij mij niet te zeggen wat ik moet doen of laten ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:02 schreef TheMassive het volgende:
Misschien flauw, maar laat dat dan aan de non-believer of desnoods de moderator over. Jij hoeft je met alle respect niet geroepen te voelen daar iets aan te doen. Het haalt een heel stuk frustratie bij jou weg.
Kijk, dan praten we in een rondje, want op mijn beurt kan ik zeggen dat jij niet hoeft te zeggen of een discussie wel of niet zinvol is wanneer anderen dit wel vinden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:04 schreef UncleScorp het volgende:
Zolang je kandidatuur van moderator niet aanvaard is, hoef jij mij niet te zeggen wat ik moet doen of laten ...
dank u
mr kloon
En je kan je ook druk maken om iets belangrijks.....Honger, Goede doelen, Engelse les ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:58 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Dus dat ben je met me eens? Dat is mooi. Maar kun jij je ook voorstellen dat andere mensen (believer danwel nonbeliever) dat anders ziet? Zo ja, waarom moet jij dan in jouw posts altijd een toon aanslaan waarin jij duidelijk moet maken dat dit soort discussies niet zinvol zijn? Dat is totaal niet bevordelijk voor de discussie.
Ook hier, wat jij belangrijk vindt hoeft een ander nog niet belangrijk te vinden. Ik vind het hele ONZ forum niet belangrijk, toch voel ik me niet geroepen daar iets aan te doen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:09 schreef Sapientiea het volgende:
En je kan je ook druk maken om iets belangrijks.....Honger, Goede doelen, Engelse les ofzo
Nee das logisch als je het niet belangrijk vindtquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:11 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ook hier, wat jij belangrijk vindt hoeft een ander nog niet belangrijk te vinden. Ik vind het hele ONZ forum niet belangrijk, toch voel ik me niet geroepen daar iets aan te doen.
Dat laatste snap ik, maar wel met het doel problemen als dit in de toekomst te voorkomen. Dus het is even een harde keutel, maar daarna ben je er dan ook vanaf. Ik ben niet de oorzaak van deze offtopic discussie, laten we dat even duidelijk vooropstellen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:16 schreef Sapientiea het volgende:
Nee das logisch als je het niet belangrijk vindt![]()
Maar hou asjeblieft op met dat eindeloze gezeur van je. Jij bent op dit moment degene die een discussie om de zeep helpt.
D'r is geen probleem, dit is een discussie HALLO??? Je hoeft niks op te lossen.....quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:18 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik, maar wel met het doel problemen als dit in de toekomst te voorkomen. Dus het is even een harde keutel, maar daarna ben je er dan ook vanaf. Ik ben niet de oorzaak van deze offtopic discussie, laten we dat even duidelijk vooropstellen.
Een discussie waarin unclescorp dmv een bepaalde toon in zijn posts steeds kenbaar maakt dat deze discussie onzinnig zou zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:29 schreef Sapientiea het volgende:
D'r is geen probleem, dit is een discussie HALLO??? Je hoeft niks op te lossen.....
En je bent WEL de oorzaak, want jij bent hem begonnen hier niet UncleScrp.
Nou laatste opmerking mbt jouw dan...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:31 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Een discussie waarin unclescorp dmv een bepaalde toon in zijn posts steeds kenbaar maakt dat deze discussie onzinnig zou zijn.
Wacht effe, jij vind de 911 discussies onzinnig omdat er mensen zijn die niet in de versie 'geloven' die jij gelooft?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:01 schreef Sapientiea het volgende:
obl
[..]
Nou laatste opmerking mbt jouw dan...
Hij is toch eigenlijk ook onzinnig? Zeg nou zelf hoeveel bewijs hebben we nou? Wie weet nou precies wat er gebeurd is?
Het probleem is dat de 'mainstream' alleen geloofd wat er in de media komt of wat een officiele instantie zegt dat waar is. Maar het is toch erg naief om te geloven dat een overheid als in Amerika [waar de president verkiezingen worden gewonnen door degene met het meeste geld??] de 'welbeing' van een burger vooropstellen!?
Het feit dat mensen zeggen dat ze niet geloven in Conspiracy Theories is wel duidelijk je kop in het zand steken. Soms kunnen dingen simpele oorzaken hebben. Maar oorzaken hebben altijd gevolgen.
Oorzaak hier is WTC op 11 sept, maar de gevolgen zijn niet lineaar met de oorzaak. Ik bedoel De kapers komen uit Saudia Arabia, die worden op hun beurt gelinkt aan Al Quaida en daarna aan Sadam die mee gefinanciert zou hebben. Dat ging niet op dus toen had hij ineens MVW, wat later ook niet waar bleek te zijn.
Toen zeiden ze dat Syrie de MVW hadden verstopt en dat ze dus een aanval konden verwachten als ze niet meer werkten, maar toen uitkwam dat de reden helemaal niet de MVW waren werd Syrie ineens een vriendje want he we kunnen daar mensen martelen.....
En nu zijn ze bezich om Iran, want die hebben nucleaire wapens, maar die hebben ze al een tijdje. De centrifuges komen uit Pakistan en laat dat nou net het land zijn wat met Amerika samen werkt. Trouwens veel van de nucleaire kennis en zeker van de centrifuges komt uit Delft volgens mij.
Maargoed wie weet is dit allemaal BS. Maar klakkeloos uitgaan van een land wat meer regel dan uitzondering maakt op het fabriceren van bewijs-materiaal vind ik iid naief en dom.
Zelfde met Atoomwapens niemand mag ze hebben, maar diegene die dat het hardst roept heeft ze zelf als enige gegooit...2 zelfs.
Dus als je niet open staat voor Conspiracy Theorien is er dus geen discussie mogelijk, wat inhoudt dat het dus zinloos is denk ik dan?!
Conspiracy-nuts geloven niet eens dat de toestellen door terroristen zijn gevlogen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:28 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Wacht effe, jij vind de 911 discussies onzinnig omdat er mensen zijn die niet in de versie 'geloven' die jij gelooft?
Ik zie juist nut in de discussie vanwege het overtuigen van beide groepen. Wellicht komt het nooit tot een gedeelde mening tussen beide partijen, maar dat houdt het openen van deze topics niet tegen. Dus OF er moet een ander door leiding opgezet beleid komen omtrent dit soort topics, OF we moeten het gewoon toelaten. Deze tussenvorm wekt in mijn ogen alleen irritaties.
Er zijn er zelfs een paar die niet geloven dat er terroristen bestaan, behalve dan de staat als terrorist maar goedquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:43 schreef makker het volgende:
[..]
Conspiracy-nuts geloven niet eens dat de toestellen door terroristen zijn gevlogen.
Ik bedoel......... wie heeft ze dan gevlogen?
Ik denk niet dat ze het woord terrorist hebben gebruikt maar Al quaida (indien wel neem ik aan dat ze wel al quaida bedoelde anders draaft diegene idd doorquote:Er zijn er zelfs een paar die niet geloven dat er terroristen bestaan, behalve dan de staat als terrorist maar goed
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:43 schreef makker het volgende:
Conspiracy-nuts geloven niet eens dat de toestellen door terroristen zijn gevlogen.
Ik bedoel......... wie heeft ze dan gevlogen?
En themassive ? Hier geen commentaar op ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:44 schreef Chewie het volgende:
Er zijn er zelfs een paar die niet geloven dat er terroristen bestaan, behalve dan de staat als terrorist maar goed![]()
Er gaan van de die vage geruchten dat Atta 100.000 dollar via een liason van de VS regering zou hebben gekregen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:06 schreef UncleScorp het volgende:
En themassive ? Hier geen commentaar op ?![]()
-ontopic-
Er zijn er zelfs die geloven dat terroristen wel eens gesubsidieerd zouden kunnen worden door de staat.![]()
Nee dat zeg ik niet mevrouw. Ik zeg dat de discussie IN PRINCIPE nutteloos is aangezien niemand hier de absolute waarheid kent.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:28 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Wacht effe, jij vind de 911 discussies onzinnig omdat er mensen zijn die niet in de versie 'geloven' die jij gelooft?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef Sapientiea het volgende:
Ik zeg dat de discussie IN PRINCIPE nutteloos is aangezien niemand hier de absolute waarheid kent.
De CIA steunde de Mujahedin. De Mujahedin waren de aartsvijanden van de Taliban.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:26 schreef UncleScorp het volgende:
De Taliban werden aan de macht geholpen door de CIA, in de hoop de opiumproductie te kunnen blijven controleren.
Blijkbaar waren de Taliban toch niet zo betrouwbaar want ze brandden alle opiumvelden plat.
Dus werd de Taliban het probleem ...
De CIA steunde idd de Mujahideen, maar keek de andere kant op toen Osama de taliban oprichtte in 1988. Verder heeft de CIA wel degelijk Osama geholpen, samen hebben ze namelijk mega hoeveel-heden geld buit gemaakt van de Saudies.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:42 schreef klez het volgende:
[..]
De CIA steunde de Mujahedin. De Mujahedin waren de aartsvijanden van de Taliban.
Op alle andere kwatsverhalen kom ik nog terug, vandaag ff geen tijd.![]()
In deze post: [9/11] Let's focus on two things en de rest van dat topic Doet SeLang uit de doeken dat hij ook putopties heeft gehad en uit de gebeurtenissen van 9/11 winst heeft gehaald.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:01 schreef Sapientiea het volgende:
- Wonder boven wonder worden er de dagen voor 11-sept. put opties gekocht, die toevalliger wijs na 11-sept gigantische heoveelheden geld opleveren.
De hoeveelheid (aantal aankopen van opties) was wel verdacht veel. Maar dan zou je moeten kijken wat normaal is bij een trendbreuk. Het ging er ook niet om dat hier heel veel geld mee verdiend is door de uitvoerders van 911, maar dat het zou kunnen wijzen op voorkennis van bepaalde personen die ff snel geld wilden verdienen. Maarja zolang er geen onderzoek naar gedaan wordt door de instanties zullen we het nooit te weten komen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:15 schreef Wombcat het volgende:
Allereerst: wat een gezwam tussen Unclescorp en TheMassive. Dat moet anders kunnen.
Nu ontopic:
[..]
In deze post: [9/11] Let's focus on two things en de rest van dat topic Doet SeLang uit de doeken dat hij ook putopties heeft gehad en uit de gebeurtenissen van 9/11 winst heeft gehaald.
Minder teovalligerwijs dan geclaimd, omdat hij uit de doeken doet hoe dit komt (dat de trend al voor 9/11 werd doorbroken en dat 9/11 idd voor extra winst heeft gezorgd, maar dat het an sich niet vreemd is dat er in putopties gehandeld werd).
Ik heb ooit ergens gelezen over een getuige die zegt dat ze vrachtwagens op de dag zelf of de dag ervoor heeft zien wegrijden. Dit zou kunnen betekenen dat ze het hebben weghaald. Maar wie weet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:09 schreef UncleScorp het volgende:
Over geld gesproken ... waar zou al het goud uit de wtc's gebleven zijn ?
Ja dat zeggen ze, maar het was binnen 2 maanden al weg!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:28 schreef TheMassive het volgende:
Het staal was toch uitvoerig onderzocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |