abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 mei 2005 @ 02:01:17 #151
6941 APK
Factual, I think.
pi_27045062
Er zouden iets meer orbs en Illuminatie in de tekst kunnen, maar verder een goede poging.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 16 mei 2005 @ 16:19:58 #152
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_27055864
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 15:03 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

en nu kom jij even het TRU-forum naar jouw hand zetten ?
kwestie van: iedereen erbij halen ik heb aandacht nodig voor mijn problematiek
  dinsdag 17 mei 2005 @ 01:14:40 #153
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_27072051
ik wil bijna een snode opmerking maken maar laat ik het maar niet doen !
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:14:27 #154
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27123396
Is het geen goed idee om deze twee topics te mergen?
GoogleMaps
Ufo op sateliet foto google
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_27123424
Yup.

Even regelen.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:32:30 #156
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27123958
Kun je dat eigenlijk zelf of moeten de 'rode' users dat doen?

Edit: En natuurlijk 14.gif
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_27124036
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:32 schreef livEliveD het volgende:
Kun je dat eigenlijk zelf of moeten de 'rode' users dat doen?

Edit: En natuurlijk 14.gif
Nee, alleen donkerblauwe en rooie.
Oi!
pi_27130726
Et voila: GoogleMaps
Oi!
  donderdag 19 mei 2005 @ 10:11:04 #159
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_27141714
MUUS ben jij dat echt op die foto? leuk icon
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_27141783
Euh ... het is een iets bekendere madam ... heeft veel te doen met de kabbalah enzo tegenwoordig ... heeft ooit gezongen dat ze nog maagd was enzo
Ring a bell ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_27141851
Nope, mijn upload- en webicon is allebei . Madonna .
Oi!
  donderdag 19 mei 2005 @ 10:22:17 #162
91333 displission
pi_27142055
Sinds wanneer rookt madonna? Maar ik zie het iid
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_27144142
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:22 schreef displission het volgende:
Sinds wanneer rookt madonna? Maar ik zie het iid
Dat was in die video met al die regen en dat ze stierf aan volgens mij wurgseks ofzo
  vrijdag 20 mei 2005 @ 05:04:28 #164
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_27174228
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:49:28 #165
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_27204643
ik wilde even aan de modjes wat melden , ik had een gesprek met een ex militair uit america die bush suporter is , en uiteindelijk moet ik zeggen dat ik ee meesterwerk aan gedachten heb neergetiept
ik wilde dus vrage of ik dit een topicje mocht pasten zodat meer mensen mijn visie kunnen ,...innemen.
maar na even gewacht te hebben op reacties hier heb ik toch besloten het maar gewoon te posten , aangezien het toch gecencueerd is

thx

[ Bericht 26% gewijzigd door BaajGuardian op 21-05-2005 00:56:15 ]
  zaterdag 21 mei 2005 @ 16:58:30 #166
91333 displission
pi_27219287
vind het wel leuk om eens een stukje chat uit irc te zien is best wel origineel..en waarom zou het niet mogen dan?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 23:12:46 #167
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_27231557
ach weet je ik denk dat degenen die lopen te zeuren gewoon een zielig leventje hebben
pi_27239238
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 23:12 schreef BaajGuardian het volgende:
ach weet je ik denk dat degenen die lopen te zeuren gewoon een zielig leventje hebben
Nou ja, heb zelf niet gereageerd, maar een topic waar een mening over wordt gegeven over een gesprek, zonder veel specificatie of een stelling ofzo is in mijn ogen al wat gedoemd te mislukken. Zou voortaan gewoon ff een betere OP maken, en een duidelijke stelling erin zetten. Bovendien was het gesprek gewoon te lang; mensen gaan dat 9 van de 10 keer niet lezen. Doe er je voordeel mee, zou'k zeggen.
  maandag 23 mei 2005 @ 00:27:21 #169
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_27262071
het was dan ook niet gemaakt voor mensen die zeuren
het was dan ook niet gemaakt voor een doel
pi_27264714
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:27 schreef BaajGuardian het volgende:
het was dan ook niet gemaakt voor mensen die zeuren
het was dan ook niet gemaakt voor een doel
Waarom is het dan wel gemaakt? Het lijkt erop dat het gegeven dat users jouw topic en jouw idee erachter niet begrijpen. Ik zie vaker dat jij geirriteerd of gefrustreerd raakt bij users die jouw posts of topics niet begrijpen. Ik zie je in zulke gevallen net als hier reageren met de opmerking dat jouw post of topic anders is bedoeld dan men denkt.

Als dat zo is, misschien zou het zaken verduidelijken als jij het anders aangeeft. Verduidelijking geven, goed beschrijven waarom jij iets zegt en met welk doel jij een topic hebt geopend.

Als jij vaak dergelijke problemen tegenkomt op een forum, dan is het kijken naar de mensen om je heen niet constructief. Kijk in zulke gevallen naar hoe jij het beter kan doen.
  maandag 23 mei 2005 @ 23:37:12 #171
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_27293786
Hmm kan een mod hier ff naar kijken?

Er zijn een paar mensen die systematisch proberen de discussie af te leiden en mensen van dingen te beschuldigen die ze niet gezegd hebben. Gewoon om te stangen en uitspraken uit te lokken. Niet dat het mij wat kan schelen, maar gewoon om nog maar eens te reflecteren op de policy hier.

Aanslagen 11 september 2001
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:47:54 #172
6941 APK
Factual, I think.
pi_27295582
Als je op zo'n dingetje: klikt krijg je een verwijzing naar een specifieke post. (Bv waar het begint).

Best handig. Mijn instellingen staan op 25 posts per pagina (die van jou op 50 geloof ik) en je scrolled je een ongeluk.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:18:07 #173
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_27317897
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 00:47 schreef APK het volgende:
Als je op zo'n dingetje: [afbeelding] klikt krijg je een verwijzing naar een specifieke post. (Bv waar het begint).

Best handig. Mijn instellingen staan op 25 posts per pagina (die van jou op 50 geloof ik) en je scrolled je een ongeluk.
Dankje voor de tip
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_27328751
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 20:18 schreef TheMassive het volgende:
Ik heb van jou nog nooit 1 onderbouwde post of zinnige reactie gegeven. Je lijkt meer een sidekick, zoals die dikke kerel bij jensen op de bank, die als kijker moet fungeren en wat zij-commentaar moet geven op het geheel, maar nooit inhoudelijk is en nooit een eigen mening lijkt te hebben.
TheMassive als Moderator !!! Mijn stem heeft ie !!!
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_27328911
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 08:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

TheMassive als Moderator !!! Mijn stem heeft ie !!!
Je mag geen commentaar leveren op anderen? Moet je daarvoor moderator zijn?
Het enige wat ik jou zie doen is vitten op anderen. Ik zie je nergens een keer inhoudelijk op een discussie ingaan, altijd zwerm je er een beetje boven en ga je reageren als er iemand in jouw ogen niet goed of persoonlijk reageert (grappig dat je mij dan als moderator wil zien).

Vraagje aan jou: waarom ga je nooit ergens inhoudelijk in op ed discussie?
pi_27329069
Eigenlijk ben jij geen reactie meer waard voor mij ...

Kijk eerst es naar jezelf voor je anderen beschuldigt.
Ofwel ben je een meelopertje ofwel ga je zitten zeuren op anderen .... voor de rest komt er maar weinig zinnigs uit ...

Veel plezier nog met de anderen
pi_27329250
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 08:46 schreef UncleScorp het volgende:
Eigenlijk ben jij geen reactie meer waard voor mij ...

Kijk eerst es naar jezelf voor je anderen beschuldigt.
Ofwel ben je een meelopertje ofwel ga je zitten zeuren op anderen .... voor de rest komt er maar weinig zinnigs uit ...

Veel plezier nog met de anderen
Waarom ben ik meteen geen reactie meer waard? Waarom stel je het zo extreem en stel je je zo stug op?
Ik kijk zeker naar mezelf. Ik denk niet dat je snel kunt zeggen dat ik niet inhoudelijk reageer op discussies, of dat ik op de man speel in discussies. Ik zie jou dat vaak wel doen. Ben je het daar niet mee eens, ga dan niet roepen dat ik het reageren niet waard ben maar laat zien dat ik ongelijk heb. Ik sta er echt wel voor open.
pi_27329364
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 08:58 schreef TheMassive het volgende:
laat zien dat ik ongelijk heb. Ik sta er echt wel voor open.
Ik kom hier discussieren over topics, geen persoonlijk gezwam ...
pi_27329428
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 09:04 schreef UncleScorp het volgende:
Ik kom hier discussieren over topics, geen persoonlijk gezwam ...
Het lijkt er niet op dat je hier komt om te discusseren IN topics, maar dat je je ergert aan het post gedrag van 'believers'. Zoals in dat 911 topic, deze post van je: 9/11...... de officiële versie! dat is echt niet inhoudelijk ontopic reageren. Je zit daar simpelweg te trollen naar mensen die het anders zien dan jij, waarmee ik vind dat je geen goede sfeer zet in de discussie.
Nogmaals, inhoudelijk reageren zie ik je verder niet doen. Bij zulke reacties vraag ik me af waarom dat nodig is.
pi_27329652
En waarom is dat niet inhoudelijk ???
Die zitten daar allemaal maar te kakken dat het toch zo erg niet is dat er wat steekjes gevallen zijn en andere toevalligheden ... nou, dan stel ik me de vraag hoe ze zouden reagearen moest het ier gebeuren... perfect ontopic ...

Voor zover de naam R*d*x hier nog mag gebruikt worden ... die maakte zich zelfs druk vroeger omdat ik inhoudelijk reageerde in de 911-topics ... hij verwees mij steeds door naar oudere topics, want daar was alles al gezegd en uitgelegd ...

En natuurlijk is het zogezegde trolgedrag alleen toegelaten voor de non-believers ... die mogen spuien wat ze willen want zij hebben gelijk en de anderen zijn onnozele conspiracy-nuts ...
pi_27329968
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 09:07 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Het lijkt er niet op dat je hier komt om te discusseren IN topics, maar dat je je ergert aan het post gedrag van 'believers'. Zoals in dat 911 topic, deze post van je: 9/11...... de officiële versie! dat is echt niet inhoudelijk ontopic reageren. Je zit daar simpelweg te trollen naar mensen die het anders zien dan jij, waarmee ik vind dat je geen goede sfeer zet in de discussie.
Nogmaals, inhoudelijk reageren zie ik je verder niet doen. Bij zulke reacties vraag ik me af waarom dat nodig is.
Wat een onzin, als mensen geen weerwoord willen moeten ze niet reageren. Die twee keer dat hij niet on-topic daar val jij over oehoeeeee
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_27329973
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 09:17 schreef UncleScorp het volgende:
En waarom is dat niet inhoudelijk ???
Je geet het zelf al aan:
quote:
Die zitten daar allemaal maar te kakken dat het toch zo erg niet is dat er wat steekjes gevallen zijn en andere toevalligheden ... nou, dan stel ik me de vraag hoe ze zouden reagearen moest het ier gebeuren... perfect ontopic ...
Dat vind jij. Je zegt hier dat die users zitten te kakken. Ze reageren in jouw ogen dus niet correct op de discussie. Is vanzelfsprekend wat voor te zeggen, maar waarom ga jij daarin mee? Waarom laat jij je dan niet van een betere kant zien en overruled hun met inhoudelijke posts. Het lijkt erop dat je alleen komt reageren wanneer je zulke 'kakkers' ziet posten, en dat vind ik jammer, want volgens mij heb jij best een uitgesproken mening over de 911 topics, alleen laat jij je teveel leiden (zo lijkt het) door die 'kakkers'. Dat hoeft niet in mijn ogen! Wel?
quote:
Voor zover de naam R*d*x hier nog mag gebruikt worden ... die maakte zich zelfs druk vroeger omdat ik inhoudelijk reageerde in de 911-topics ... hij verwees mij steeds door naar oudere topics, want daar was alles al gezegd en uitgelegd ...

En natuurlijk is het zogezegde trolgedrag alleen toegelaten voor de non-believers ... die mogen spuien wat ze willen want zij hebben gelijk en de anderen zijn onnozele conspiracy-nuts ...
tsja kijk, als mijn buurman iets verkeerds doet betekent het nog niet dat ik ook iets verkeerds moet doen. Als het zo is zoals je zegt dat non-believers trollen en je je daaraan ergert, vind ik het vreemd dat je daarin meegaat.
pi_27330001
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 09:28 schreef Sapientiea het volgende:
Wat een onzin, als mensen geen weerwoord willen moeten ze niet reageren. Die twee keer dat hij niet on-topic daar val jij over oehoeeeee
Kijk, zou het inderdaad alleen over die 2 reacties gaan, zou je mij inderdaad niet horen. Maar lees je andere 911 topics, dan zie je hetzelfde. Het is wat mij betreft dus niet alleen die 2 reacties.
pi_27330066
Allemaal inhoudelijk reageren.
Allemaal lief doen tegen elkaar.
Allemaal eens naar een ander durven luisteren.
Niemand zuigen, flamen of uitschelden.

En dan houden we allemaal van elkaar.

Zo, en nu dit soort dingen ergens anders gaan uitvechten. Hier is Feedback niet voor.
Oi!
pi_27330165
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 09:29 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Kijk, zou het inderdaad alleen over die 2 reacties gaan, zou je mij inderdaad niet horen. Maar lees je andere 911 topics, dan zie je hetzelfde. Het is wat mij betreft dus niet alleen die 2 reacties.
Ja die ken ik ja en?

Misschien moet je hier niet zo de psycholoog uithangen.....just a thought!
pi_27330298
Hallo, ben ik in beeld?

Ja?

Fijn.
Oi!
pi_27330312
In beeld ?
Mja
wel wat veel rook
pi_27330416
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 09:40 schreef UncleScorp het volgende:
In beeld ?
Mja
wel wat veel rook
*peuk uitdrukt*

Zo, ook opgelost. Alles weer pies en vree. .
Oi!
  woensdag 25 mei 2005 @ 10:57:03 #189
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_27332538
muus , trouwen?
pi_27333301
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 09:40 schreef MUUS het volgende:
Hallo, ben ik in beeld?

Ja?

Fijn.
Hmmm ja sorry!

Maarre are you getting physical now?

pi_27333393
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 09:32 schreef MUUS het volgende:
Allemaal inhoudelijk reageren.
Allemaal lief doen tegen elkaar.
Allemaal eens naar een ander durven luisteren.
Niemand zuigen, flamen of uitschelden.

En dan houden we allemaal van elkaar.

Zo, en nu dit soort dingen ergens anders gaan uitvechten. Hier is Feedback niet voor.
Een vraag tussendoor, als het gedrag van een bepaalde user 'storend' is voor de discussie, dan is feedback toch de aangewezen plek om dat kenbaar te maken? Daar is feedback toch voor?
pi_27334117
En hij weet zo van geen ophouden ...

Tja ... wat nu ?

... ik stoor jou en jij stoort mij ...

We zullen de schooljuffrouw er weer es moeten bijhalen ...
pi_27334378
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:44 schreef UncleScorp het volgende:
En hij weet zo van geen ophouden ...

Tja ... wat nu ?

... ik stoor jou en jij stoort mij ...

We zullen de schooljuffrouw er weer es moeten bijhalen ...
Kijk, zulke reacties bedoel ik. Je ziet dergelijke reacties van jou hand meer in topics. De schooljuffrouw opmerking is simpelweg denigrerend richting mij, daarmee bedoelende dat ik een jankerig kind ben wat wanneer het geen gelijk krijgt naar de schooljuffrouw rent. Waarom dat denigrerende toontje in die post?
pi_27334566
Nog even hoor , ze komt zo ...
pi_27334739
Ik denk dat we in deze post de bron van het probleem van unclescorp te pakken hebben:
9/11...... de officiële versie!
pi_27334966
omg ik begin er ook in te geloven dat er hier een r*d*xkloon rondwaart ...
Gij zijt meer bezig met op de users te letten als dat ge ook maar iets toevoegt aan een topic.

Themassive als moderator !!!
pi_27335056
Deze post: 9/11...... de officiële versie!
Ik snap niet waarom je zo reageert, unclescorp.
pi_27335142
allee rdx ... ouw maten lijk wij

ow ik snap het ... je wil mij ook gebanned
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:13:40 #199
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_27335233
Kinders, kinders. Als jullie nu even gewoon niet meer op elkaar reageren? Is dat geen optie?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_27335302
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 12:13 schreef jogy het volgende:
Kinders, kinders. Als jullie nu even gewoon niet meer op elkaar reageren? Is dat geen optie?
Nee, wat mij betreft niet. Ik zou graag hier feedback op willen.

In mijn ogen is het gedrag van unclescorp binnen de 911 topics niet wat het zou moeten zijn, en de post die ik in een reactie van mij hierboven aanhaal laat dat ook zien; hij is van mening dat de discussie over de 911 gebeurtenissen niet nuttig zijn, en daarom zijn insteek in het geheel met als gevolg de toon in zijn posts.

Het lijkt mij simpelweg niet eerlijk tegenover degenen die de discussies WEL belangrijk vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')