abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 mei 2005 @ 14:33:34 #201
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_27275155
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:56 schreef Darklight het volgende:

[..]

Ja, dat was al een paar weken na de aanslagen bekend

edit - zie dat berichtje van FM dus
Als dit zo is, waarom laat edelweiss Bush en kornuiten de hele wereld geloven dat het om Islamitische strijders gaat? Er is m.i. ook een optie dat de CIA/FBI?regering/VS bewust "fouten" heeft gemaakt en feiten door de vingers heeft gezien zodat de flatgebouwtjes toch tegen de grond gingen. Ik vind het nl. erg onwaarschijnlijk dat een land als de VS niet 2 vliegtuigjes uit de lucht kunnen torpederen in het belang van de bevolking. Nee, het komt ze denk ik goed uit. Het is jammer dat de 2 penthousejes er niet meer staan, maar met wat ze terugverdienen in het midden-oosten aan olie en wapens kunnen ze dit makkelijk opvangen. En wat mensenlevens betreft, ach we weten inmiddels dat de VS dit niks kan schelen (Zie verdeel en heers beleid in o.a. Irak en Afghanistan)

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 23 mei 2005 @ 14:35:48 #202
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_27275260
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als dit zo is, waarom laat edelweiss Bush en kornuiten de hele wereld geloven dat het om Islamitische strijders gaat? Er is m.i. ook een optie dat de CIA/FBI?regering/VS bewust "fouten" heeft gemaakt en feiten door de vingers heeft gezien zodat de flatgebouwtjes toch tegen de grond gingen. Ik vind het nl. erg onwaarschijnlijk dat een land als de VS niet 2 vliegtuigjes uit de lucht kunnen torpederen in het belang van de bevolking. Nee, het komt ze denk ik goed uit. Het is jammer dat de 2 penthousejes er niet meer staan, maar met wat ze terugverdienen in het midden-oosten aan olie en wapens kunnen ze dit makkelijk opvangen. En wat mensenlevens betreft, ach we weten inmiddels dat de VS dit niks kan schelen (Zie verdeel en heers beleid in o.a. Irak en Afghanistan)

²
Het komt ze idd wel goed uit allemaal, en waarom ze die vliegtuigen niet onderschept hebben zie het verhaal over die wargames die er waren op 9/11
pi_27275443
quote:

[..]

Het is jammer dat de 2 penthousejes er niet meer staan, maar met wat ze terugverdienen in het midden-oosten aan olie en wapens kunnen ze dit makkelijk opvangen.
Ik weet inmiddels wel beter, maar ik vond dit toch wel weer grappig. En nu weer in je mand.
pi_27275740
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:35 schreef Darklight het volgende:

[..]

Het komt ze idd wel goed uit allemaal, en waarom ze die vliegtuigen niet onderschept hebben zie het verhaal over die wargames die er waren op 9/11
Geloof je dat verhaal over die wargames?
pi_27276129
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:22 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Maar dat was uiteraard wel twee uur voor de aanslagen. Zodat die werknemers nog voldoende tijd hadden om naar het WTC te bellen en te roepen dat alle Joden eruit moesten, omdat Jom Kippoer verkeerd was uitgerekend en het eigenlijk die dag was. .
En vervolgens spuien mensen met minderwaardigheidscomplexen en haatabonnementen ala Fonkmeistah de abjecte leugen dat werknemers in het WTC allemaal op voorhand zijn ingelicht, al kunnen ze daarvoor blijkbaar geen bron tonen waar dat ook maar in de verste verte beweerd wordt. Je handen in onschuld wassen is tenslotte bekend uit de executie van een Jood, dus waarom zou je het in een vergelijkbaar geval niet opnieuw doen? .
  maandag 23 mei 2005 @ 19:44:59 #206
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_27285288
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:49 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Valt weinig niet aan te geloven denk ik... tis al bevestigd.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  maandag 23 mei 2005 @ 20:26:17 #207
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_27286811
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Zoals hier bijvoorbeeld;
[..]

Op zondag 22 mei 2005 11:52 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Haha persvrijheid in de VS
Geloof wat je wilt maar dat er geen absolute persvrijheid is lijkt me vrij duidelijk. Er zijn verder genoeg onderzoeken geweest naar de corporate media dat je dit toch wel had moeten weten.

Verder ga ik hier niet meer op in want het is nogal offtopic.
quote:
"There is no such thing, at this date of the world's history, in America, as an independent press. You know it and I know it. There is not one of you who dares to write your honest opinions, and if you did, you know beforehand that it will never appear in print. I am paid weekly for keeping my honest opinions out of the paper I am connected with. Others of you are paid similar salaries for similar things, and any of you who would be so foolish as to write honest opinions would be out on the streets looking for another job. If I allowed my honest opinions to appear in one issue of my paper, before twenty-four hours my occupation would be gone. The business of the journalist is to destroy the truth; to lie outright; to pervert; to vilify; to fawn at the feet of Mammon, and to sell his country and his race for his daily bread. You know it and I know it and what folly is this toasting an independent press? We are the tools and vassels for rich men behind the scenes. We are the jumping jacks, they pull the strings and we dance. Our talents, our possibilities and our lives are the property of other men. We are intellectual prostitutes."
- John Swinton, Former Chief of Staff of the New York Times, called by his peers "The Dean of his profession", was asked in 1953 to give a toast before the New York Press Club
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_27286888
Wat een onzin
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_27287822
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:49 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Transcipt + filmpje onderin:

http://www.fromthewildern(...)ney_transcript.shtml
.
  maandag 23 mei 2005 @ 20:56:00 #210
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27287850
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:28 schreef ee-04 het volgende:
Wat een onzin
idd. en lekker joden bashen ondertussen. walgelijk. krijgen we straks ook weer bordjes met 'verbooden voor jooden'?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 23 mei 2005 @ 22:43:53 #211
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_27291897
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
idd. en lekker joden bashen ondertussen. walgelijk. krijgen we straks ook weer bordjes met 'verbooden voor jooden'?
Dit is een net zo overdreven reactie als die posts over die Joden natuurlijk.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 23 mei 2005 @ 22:44:51 #212
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27291931
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:43 schreef elcastel het volgende:

[..]

Dit is een net zo overdreven reactie als die posts over die Joden natuurlijk.
u kunt lezen?
  maandag 23 mei 2005 @ 22:46:56 #213
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_27292016
quote:

[..]

Als onze moslimfascistjes en stormfrontvrienden hier hun zin krijgen wel. Als er argumenten zijn om Bush te steunen vind je ze hier wel. Liever een 1000-jarig Jodenrijk dan dat die losers hier het voor het zeggen krijgen. De gevolgen daarvan hebben we kunnen zien in Hitler-Duitsland en Stalin-Rusland. En kunnen we nu nog elke dag zien in Iran.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_27292052
bah, slotje lijkt me wel toepasselijk nu ! Dit gaat nergens meer over...............
maakt niet uit
  maandag 23 mei 2005 @ 22:51:34 #215
70154 klez
pi_27292197
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:47 schreef Casual het volgende:
bah, slotje lijkt me wel toepasselijk nu ! Dit gaat nergens meer over...............
Dat is inderdaad sinds de eerste post al zo ongeveer het geval...

maandag 23 mei 2005 @ 22:56:52 #216
70154 klez
pi_27292410
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

u kunt lezen?
Blijkbaar wel als je hun feestje verstoord. Die Jodenpost van Fonkmeistah dat vind ie niet nodig, om daarop te reageren...
  maandag 23 mei 2005 @ 22:59:38 #217
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_27292521
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:47 schreef Casual het volgende:
true... maar toch vetrouw ik die Jimmy Walter voor geen meter.
pi_27292609
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:59 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Kun je dat uitleggen?
  maandag 23 mei 2005 @ 23:02:05 #219
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_27292617
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:56 schreef klez het volgende:
Blijkbaar wel als je hun feestje verstoord. Die Jodenpost van Fonkmeistah dat vind ie niet nodig, om daarop te reageren...
Net zo irritant ja, toevallig reageerde ik daar niet op. Maar goed, jouw mening was me al meer dan duidelijk, was jij niet degene die zonodig het arsenaal 'benamingen' tevoorschijn moest halen ?
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 23 mei 2005 @ 23:04:23 #220
70154 klez
pi_27292716
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:59 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Verbazingwekkend toch dat die man de hele wereld over kan vliegen om zijn verhaal te vertellen als het echt waar is. Oh wacht, ik weet het: hij zit natuurlijk ook in het complot!

maandag 23 mei 2005 @ 23:07:13 #221
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_27292818
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:01 schreef pseudo het volgende:

[..]

Kun je dat uitleggen?
ik quote mezelf wel ff
quote:
Persoonlijk denk ik dat die multimiljonair en zijn 911 movement een grote campagne is om anti-amerika gedachten te propaganderen door 911 theorien aan te halen die heel groots lijken maar complete desinformatie zijn. Hij haalt juist de punten naar voren die niet of bijna niet te bewijzen zijn en die gemakkelijk afgedaan kunnen worden als onzin door skeptici. Dit combinerend met een aantal punten waar wel terecht vraagtekens bij worden gezet maakt hij het voor de echte onderzoekers alleen maar moeilijker om de waarheid boven tafel te krijgen. Volgens mij wordt hij gebruikt als puppet om anti-amerika gedachten te propaganderen en gelijktijdig de 911 onderzoekscommunitie onderuit te halen door de nadruk te leggen op de desinformatie over 911.
Voor de echt geinteresseerde verwijs ik door naar de site van een mede forumgenoot waar hij een complete analyse heeft staan rondom 9/11.

http://home.planet.nl/~reijd050/
  maandag 23 mei 2005 @ 23:07:46 #222
70154 klez
pi_27292843
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:02 schreef elcastel het volgende:

[..]

Net zo irritant ja, toevallig reageerde ik daar niet op. Maar goed, jouw mening was me al meer dan duidelijk, was jij niet degene die zonodig het arsenaal 'benamingen' tevoorschijn moest halen ?
Omdat ik jou of anderen hier aanspreek, ja, en je mag mij terug aanspreken, daar ga ik niet over lopen janken.

Maar ik ga hier niet zonder bewijzen hele bevolkingsgroepen van zoiets afschuwelijks beschuldigen. Als je zo triest bent verdien je geen respect.
  maandag 23 mei 2005 @ 23:10:40 #223
70154 klez
pi_27292955
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:07 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

ik quote mezelf wel ff
[..]

Voor de echt geinteresseerde verwijs ik door naar de site van een mede forumgenoot waar hij een complete analyse heeft staan rondom 9/11.

http://inn.globalfreepres(...)icle.php?storyid=999
quote:
POSNER: The whole premise is damaging in this sense. Look, there are plenty of legitimate questions about 9/11. You know I have raised some of them that remain unanswered to this day in my own book. I‘ve got the dead Saudi princes and the dead head of the Pakistani air force and the 9/11 Commission gave a pass to the Saudis. There are plenty of things leading up to 9/11 and after 9/11 that I would love to have investigated.

But the exact details of what happened that day, those planes taken by 19 hijackers, that‘s not in doubt. And when he says that he can‘t believe that 19 screw-ups did it, first of all, he underestimates our enemies. This was a clever plan, years in the making. They weren‘t screw-ups. And secondly, he has the mind of the conspiracy theorists. They can‘t believe something that large can happen and have a simple explanation.

People can‘t believe Princess Diana died in a car wreck. But she did. They can‘t believe single a assassins killed John Kennedy and Martin Luther King. But they did. And they can‘t believe in the end that flight 800 was just an accident, but it was. And that‘s the problem we have here.

OLBERMANN: Most of the ads were seen by what are called local buys. They were sold by the cable systems operators in New York and Washington during the local breaks. Not by the cable networks themselves. Is there culpability here? Especially when it comes to 9/11, should anybody be able to put out advertising as news, as long as they have enough money?

POSNER: Boy, I certainly don‘t think so. I‘m a believer in free speech and you should get a right to stand up on the corner soapbox and say whatever you want, but just because you have money, we have families of victims. And these families of victims are the ones who created the 9/11 panel. They‘re the pressure for finding out the truth in this case. But nobody should be using it for what I call a wild and completely unsupported hunch in this matter. And these cable shows that are putting them on and selling time and profiting the money, they would not be putting on an advertisement from an American neo-Nazi that said the Holocaust was a hoax. They would draw the line there. So why we are allowed to put on something that has no basis in fact, in which there are answers and explanations for all of this, just generating more confusion over the legitimate problems of 9/11. I‘m not sure why.
  maandag 23 mei 2005 @ 23:15:44 #224
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_27293139
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:07 schreef klez het volgende:
Omdat ik jou of anderen hier aanspreek, ja, en je mag mij terug aanspreken, daar ga ik niet over lopen janken.

Maar ik ga hier niet zonder bewijzen hele bevolkingsgroepen van zoiets afschuwelijks beschuldigen. Als je zo triest bent verdien je geen respect.
Ehh deze reactie van jou :
quote:
Op zondag 22 mei 2005 10:11 schreef klez het volgende:
Hoort dit soort onzin in NWS thuis?

Gek he, dat mensen denken explosies te horen in een gebouw van een biljoen ton wat op instorten staat...
Al die experts hier op Fok!, geweldig. Er is geen serieuze krant of wetenschapper die hier ook maar enige aanwijzing voor gevonden heeft. Daarentegen hebben de anti-Amerikaanse Spaanse en Duitse overheden allerlei geitenneukende terorristen opgepakt die rechtstreeks betrokken waren bij deze aanslagen.

Als je een holmaatje bent van moslimfundamentalisten die de westerse vrijheden niet kunnen uitstaan en willen vernietigen hoef je er niet zo mee te koop lopen, hoor. Het word tijd dat we de wetsartikels op landverraad weer eens van stal halen en eens bekijken wat voor dubbele agenda een aantal van die extreem-linkse types die hier posten er op na houden.
Volgde op de post van iemand die gewoon verteld over de hitte die kerosine veroorzaakt, over een man die in een gat in het WTC staat .... en dan praat jij over respect ?
.
  maandag 23 mei 2005 @ 23:19:52 #225
70154 klez
pi_27293283
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:15 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ehh deze reactie van jou :
[..]

Volgde op de post van iemand die gewoon verteld over de hitte die kerosine veroorzaakt, over een man die in een gat in het WTC staat .... en dan praat jij over respect ?
.
Wat bedoel je nou? Dat ik respectvol moet praten over aanslagen plegende terorristen?

Of dat ik niet verifieerbare verhalen serieus moet nemen die uiteindelijk uitmonden in een climax waaruit blijkt dat 'de Joden' het allemaal gedaan hebben, en diezelfde posters allemaal ijzingwekkend stil blijven ipv het minimale fatsoen op te brengen om te laten blijken dat ze dit soort anti-semitisme stuitend vinden?
  maandag 23 mei 2005 @ 23:23:11 #226
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_27293394
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:19 schreef klez het volgende:
Wat bedoel je nou? Dat ik respectvol moet praten over aanslagen plegende terorristen?
Het ging over kerosine en de vraagtekens er omheen.
quote:
Of dat ik niet verifieerbare verhalen serieus moet nemen die uiteindelijk uitmonden in een climax waaruit blijkt dat 'de Joden' het allemaal gedaan hebben, en diezelfde posters allemaal ijzingwekkend stil blijven ipv het minimale fatsoen op te brengen om te laten blijken dat ze dit soort anti-semitisme stuitend vinden?
Er werd helemaal niets over Joden gezegd in die post en jij hebt het over fatsoen en respect ? Reageer gewoon inhoudelijk voor je met modder gooit, de toon is daarna pas omgeslagen. Echt chapeau voor je tact.
.
  maandag 23 mei 2005 @ 23:23:50 #227
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_27293416
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:19 schreef klez het volgende:

[..]

Stop maar. Je hebt je waarde als serieuse dicussiepartner allang verloren. Jij denkt alleen in uitersten en generalisatie.
  maandag 23 mei 2005 @ 23:27:08 #228
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27293512
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:23 schreef elcastel het volgende:

Er werd helemaal niets over Joden gezegd in die post en jij hebt het over fatsoen en respect ? Reageer gewoon inhoudelijk voor je met modder gooit, de toon is daarna pas omgeslagen. Echt chapeau voor je tact.
je bent een beetje dom om je heen aan het slaan. je reageerde nogal verontwaardigd op een post van mij waar ik weldegelijk grond had om te reageren op allerhande complottheoriën die te belachelijk voor woorden zijn en met de minste fantasie gelezen kan worden als anti-semitisme. de paralel met de woII was toch niet zo moeilijk?

je moet niet de zaken gaan omdraaien en nu net doen of mijn reactie erger was dan alle reacties waar ik op reageerde. maar blijf maar lekker doorgaan, staat je goed
  maandag 23 mei 2005 @ 23:29:42 #229
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_27293577
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:27 schreef zoalshetis het volgende:
je bent een beetje dom om je heen aan het slaan. je reageerde nogal verontwaardigd op een post van mij waar ik weldegelijk grond had om te reageren op allerhande complottheoriën die te belachelijk voor woorden zijn en met de minste fantasie gelezen kan worden als anti-semitisme. de paralel met de woII was toch niet zo moeilijk?

je moet niet de zaken gaan omdraaien en nu net doen of mijn reactie erger was dan alle reacties waar ik op reageerde. maar blijf maar lekker doorgaan, staat je goed
Die reactie was op een post van klez, zoalshetis. Mijn opmerking naar jou toe sloeg op iets anders en inderdaad, ik had ook zo consequent kunnen zijn om er een andere post bij te halen. Voor mij zijn er gewoon een hoop vragen blijven liggen, zonder ergens naar te wijzen. De post waar klez op reageerde ging ook helemaal niet over een Joodse betrokkenheid, daarom haal ik die aan.
  maandag 23 mei 2005 @ 23:29:47 #230
70154 klez
pi_27293583
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:23 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Stop maar. Je hebt je waarde als serieuse dicussiepartner allang verloren. Jij denkt alleen in uitersten en generalisatie.
Je hebt gelijk. Jullie moeten toch zeker de mogelijkheid mogen bespreken dat het een Joods complot is... Tenslotte zijn er bewijzen te over...

pi_27293714
STOP ! met al die bevolkinsgroepen generalisaties, nergens voor nodig. Inhoudelijk op argumenten ingaan okee, maar laten we geen gelovigen lopen bashen. 't is zo makkelijk om andere rassen te discrimineren of in een hoekje te plaatsen, niemand is beter dan de ander ! Moslims, Christians, Joden, Hindu's, allemaal prima zolang we elkaar maar met respect behandelen.
maakt niet uit
  maandag 23 mei 2005 @ 23:47:44 #232
70154 klez
pi_27294103
Mooie signature, OpenYourMind:
quote:
They that can give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty or safety.”
- Benjamin Franklin
Benjamin Franklin, daar was iets mee. Ik wist het wel...
quote:
As the American colonies rose in revolt against political oppression occasioned by the attempt of Jewish banking houses in Europe to consolidate their economic foothold in the New World, no man among the Founding Fathers was more alert to the designs of international Jewry than that shrewd elder statesman of the American Revolution, Benjamin Franklin. Perhaps Ben Franklin's most damning indictment of Jewry was contained in his famous prophecy at the Constitutional Convention of 1787 in Philadelphia. In one of the most anti-Jewish utterances of all time, he declared:
I fully agree with General Washington, that we must protect this young nation from an insidious influence and impenetration. That menace, gentlemen, is the Jews. In whatever country Jews have settled in any great number, they have lowered its moral tone; depreciated its commercial integrity; have segregated themselves and have not been assimilated; have sneered at and tried to undermine the Christian religion upon which that nation was founded by objecting to its restrictions; have built up a state within a state; and when opposed have tried to strangle that country to death financially, as in the case of Spain and Portugal. For over 1700 hundred years, the Jews have been bewailing their sad fate in that they have been exiled from their homeland, as they call Palestine. But, gentlemen, did the world give it to them in fee simple, they would at once find some reason for not returning. Why? Because they are vampires, and vampires do not live on vampires. They cannot live only amongst themselves. They must subsist on Christians and other people not of their race. If you do not exclude them from these United States in the Constitution, in less than 200 years they will have swarmed here in such great numbers that they will dominate and devour the land, and change our form of government, for which we Americans have shed our blood, given our lives, our substance, and jeopardized our liberty. If you do not exclude them, in less than 200 years our descendants will be working in the fields to furnish them substance, while they will be in the counting houses rubbing their hands. I warn you, gentlemen, if you do not exclude the Jews for all time, your children will curse you in your graves. Jews, gentlemen, are Asiatics, let them be born where they will or how many generations they are away from Asia, they will never be otherwise. Their ideas do not conform to an American's, and will not even though they live among us ten generations. A leopard cannot change its spots. Jews are Asiatics, are a menace to this country if permitted entrance, and should be excluded by this Constitutional Convention.
Laten we jou maar heel serieus nemen...
  maandag 23 mei 2005 @ 23:59:59 #233
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_27294453
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:47 schreef klez het volgende:
Mooie signature, OpenYourMind:
[..]

Benjamin Franklin, daar was iets mee. Ik wist het wel...
[..]

Laten we jou maar heel serieus nemen...
Omdat ik het eens ben met de quote in mijn sig... ach laat ook maar verspilde moeite.

Zou je nog wel zo vriendelijk willen zijn om even de link te geven van de bron? Niet dat ik het niet geloof, maar je hebt mijn interesse gewekt om eens wat meer achtergrond info te zoeken.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:05:44 #234
70154 klez
pi_27294607
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:59 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Omdat ik het eens ben met de quote in mijn sig... ach laat ook maar verspilde moeite.

Zou je nog wel zo vriendelijk willen zijn om even de link te geven van de bron? Niet dat ik het niet geloof, maar je hebt mijn interesse gewekt om eens wat meer achtergrond info te zoeken.
Nee Elcastel heeft gelijk, ik moet niet 'paranoia' zijn, je wist het vast niet en bedoelt het allemaal goed...

http://www.etrend.ch/fundgrube/win_zitate/juden.htm
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:08:15 #235
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_27294667
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 00:05 schreef klez het volgende:
Nee Elcastel heeft gelijk, ik moet niet 'paranoia' zijn, je wist het vast niet en bedoelt het allemaal goed...

http://www.etrend.ch/fundgrube/win_zitate/juden.htm
Jij hebt hem helemaal door tijger.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:08:47 #236
70154 klez
pi_27294678
Mocht je echt walgen van anti-semitisme, dan bied ik je mijn welgemeende excuses aan.

En het gratis advies om op te letten wiens quotes je gebruikt...

Things arent always what it seems, om in jullie termen te blijven...

† In Memoriam † dinsdag 24 mei 2005 @ 01:33:52 #237
21290 NorthernStar
Insurgent
  dinsdag 24 mei 2005 @ 02:46:25 #238
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_27296914
quote:
ho ho niet te snel.. eerst die uitgenaste pigmee kabouters aanpakken...

Meestal word de misdaad gepleegd door degene die er het meest bij wint..
9-11 voordelen voor osama : noppes..
9-11 voordelen voor neocons : miljarden aan verzekerings geld, miljarden aan aandelen handel, miljarden aan defensie contracten, miljarden aan olievelden en contracten, buurlanden van Israel worden bezet.
Ik denk dat ik veilig kan stellen dat er mensen voor minder zijn vermoord.

Dus bij elke misdaad is het handig om te kijken wat de hoofdrol spelers bind om een motief te achterhalen. toeval wil dat de mensen die het meeste geld opstrijken aan 9-11 een gemeenschappelijke factor hebben en dat is hun joodse achtergrond en Israel.

dan kun je weer gaan dreinen dat het simpelweg constateren van deze feiten anitsemitisch is. maar jouw ongeloof over een "groot joods complot" betekend namelijk niet dat joden geen grote bloederige complotten kunnen smeden en uitvoeren. k noem bijvoorbeeld een Meyer Lansky.

misschien had je vroeger gewoon wat meer columbo moeten kijken
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  dinsdag 24 mei 2005 @ 02:53:32 #239
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27296950
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 02:46 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

ho ho niet te snel.. eerst die uitgenaste pigmee kabouters aanpakken...

9-11 voordelen voor neocons : miljarden aan verzekerings geld, miljarden aan aandelen handel, miljarden aan defensie contracten, miljarden aan olievelden en contracten, buurlanden van Israel worden bezet.

Dus bij elke misdaad is het handig om te kijken wat de hoofdrol spelers bind om een motief te achterhalen. toeval wil dat de mensen die het meeste geld opstrijken aan 9-11 een gemeenschappelijke factor hebben en dat is hun joodse achtergrond en Israel.

dan kun je weer gaan dreinen dat het simpelweg constateren van deze feiten anitsemitisch is. maar jouw ongeloof over een "groot joods complot" betekend namelijk niet dat joden geen grote bloederige complotten kunnen smeden en uitvoeren. k noem bijvoorbeeld een Meyer Lansky.

misschien had je vroeger gewoon wat meer columbo moeten kijken
[afbeelding]
ik heb me voorgenomen om niet meer inhoudelijk op jou te gaan reageren. droplulletje.
pi_27297057
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:07 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

ik quote mezelf wel ff
[..]

Men zou iedereen die de officiële versie in twijfel trekt moeten verwelkomen.
Maar in plaats daarvan, wordt de toch al zo kleine groep, versplinterd door puristen.
Hoe wil deze beweging in godsnaam een vuist maken als ze al met elkaar overhoop liggen of er 757, drone, bunkerbuster of A3 in het Pentagon is gevlogen.
Wat doet het er toe?
Neem gewoon de punten waar iedereen het wel over eens is.
Bijv: explosieven in het WTC 1&2 of het opblazen van WTC 7 en concentreer je daar op.

Ik ben Jimmy Walters ontzettend dankbaar dat hij miljoenen investeert, in een poging om het grote publiek te bereiken. Iedere burger die daardoor wakker gemaakt wordt, is pure winst voor de 9/11 beweging.
pi_27297114
quote:
Op zondag 22 mei 2005 21:22 schreef elcastel het volgende:

[..]

Volgens mij hebben Osama en consorten meer moeite met de relatie S.A. en de V.S. (onder andere). Ik hem nooit over Hitler e.d. gehoord, maar daar ga jij natuurlijk meer over vertellen.
Als ik het niet duimendik sarcastisch bedoeld had waarschijnlijk wel, ja.

Die conspiracy theorieen zijn onzin. Alleen al om de simpele reden dat conspiracy theorieen niet alleen naadloos in elkaar overgaan -als het zo uitkomt-, maar elkaar ook uitsluiten als je een beetje gezond verstand gebruikt.

11-9 was een mass attack waarbij de opdrachtgever er waarschijnlijk vanuitging dat de meeste vliegtuigen voortijdig onderschept zouden worden, zeker als er eentje al gecrashed was. Dat slechts 1 vliegtuig onderschept werd was voor de beste man/vrouw een meevaller.
pi_27297130
quote:

[..]

Als dit zo is, waarom laat edelweiss Bush en kornuiten de hele wereld geloven dat het om Islamitische strijders gaat?
Geen idee

Volgens mij is het een complot.

Inclusief Amerikaanse acteurs die zich voordoen als Islamitische vrijheidsstrijders , Jihad-adepten , doorgeslagen Moslim-jongeren die met granaten gooien , haatpredikende Imams , Hezbollah , Khomeini , Taliban , en wat al niet meer zij .

Meneer Bin Laden vertelde eind jaren negentig al wat ie van plan was. Meneer Bin Laden was ooit een acteur op Amerikaanse payroll , dat dan weer wel.

pi_27297876
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 04:07 schreef Keromane het volgende:
Dat slechts 1 vliegtuig onderschept werd was voor de beste man/vrouw een meevaller.
Volgens de officiele lezing is die toch echt neergesotrt door heldhaftige passagiers.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 08:29:14 #244
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_27297991
officiele lezing....aha

hi im don corleone , i can asure you that the family syndicate has never killed a single person for its buisiness.
hey , thats official.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 08:36:52 #245
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_27298090
quote:
Als dit zo is, waarom laat edelweiss Bush en kornuiten de hele wereld geloven dat het om Islamitische strijders gaat?
quote:
There exists a government within the government of the United States. That secret government must be asked as to who carried out the attacks.... The United States should trace the perpetrators of these attacks to those persons who want to make the present century a century of conflict between Islam and Christianity so that their own nation could survive.

-osama bin Laden
asjemenou... Osama is een conspiracy theorist..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  dinsdag 24 mei 2005 @ 08:50:09 #246
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_27298280
kom je daar nu pas achter , en nee niet een theorist.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_27298804
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 04:07 schreef Keromane het volgende:

[..]

Als ik het niet duimendik sarcastisch bedoeld had waarschijnlijk wel, ja.

Die conspiracy theorieen zijn onzin. Alleen al om de simpele reden dat conspiracy theorieen niet alleen naadloos in elkaar overgaan -als het zo uitkomt-, maar elkaar ook uitsluiten als je een beetje gezond verstand gebruikt.

11-9 was een mass attack waarbij de opdrachtgever er waarschijnlijk vanuitging dat de meeste vliegtuigen voortijdig onderschept zouden worden, zeker als er eentje al gecrashed was. Dat slechts 1 vliegtuig onderschept werd was voor de beste man/vrouw een meevaller.
Wie een beetje gezond verstand heeft, gelooft ook niet in Poltergeisten.........
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:27:24 #248
70154 klez
pi_27299097
quote:

Zo lust ik er nog wel een paar.
Het meeste winnen jullie erbij natuurlijk, de wereld te doen denken dat de Joden en de Bush administration hierachter zitten...

Werkelijk geen enkel "argument" wat jullie aandragen kan niet gebruikt worden om precies de tegenovergestelde fantasieeen op te bouwen.

Ik zal dat nog wel laten zien als ik tijd heb.
Hoewel dat verspilde moeite is als je zoals sommigen van jullie eerst de zondebok bepaald hebt en vervolgens daar een luchtkasteel omheen bouwt.

Het is blijkbaar moeilijk te accepteren voor jullie dat er Moslims zijn die de pik op het westen hebben en dat wat handiger hebben aangepakt als de helden van de Hofstadgroep.
quote:
Spain opens the biggest trial of Al Qaeda suspects

13:27 2005-04-23
After an eight-year investigation, Spanish prosecutors opened Europe's biggest trial of Al Qaeda suspects yesterday, in a case that includes three defendants accused of playing a supporting role in the Sept. 11, 2001, attacks.

Spanish authorities imposed extra security for the trial, including a retrofitted courthouse designed especially for terrorism cases. Police helicopters and guards with machine guns patrolled the grounds. In the courtroom, all but one of the 24 defendants sat on benches inside a large bulletproof-glass cage that isolated them from their lawyers, prosecutors, and the three-judge panel hearing the case.

Prosecutors say the suspects were part of a cell of Al Qaeda followers based in Spain who raised money and recruited fighters for radical Islamic causes in Bosnia, Afghanistan, and Indonesia.
Most face charges of financing terrorism and belonging to a terrorist organization, but three are specifically accused of assisting two of the ringleaders of the Sept. 11 attacks by organizing a rendezvous in a Spanish coastal town two months before the hijackings, reports the Boston Globe.

The prosecution is expected to accuse some of the key figures of using trips to Britain to smuggle money to al-Qaeda agents across Europe. Mr Yarkas, 41, is alleged to have visited Britain more than 20 times, often bringing young recruits to meet leading militants, including Abu Qatada, the London-based radical cleric.

The alleged recruits included some of the men accused of planning and taking part in last year-s bombing of four trains in Madrid. Baltasar Garzón, the prosecuting magistrate, is expected to give details of some of Mr Yarkas-s visits, including one where he is alleged to have handed over $11,000 (£5,750) to Abu Qatada, who the Spanish judge described as ?al-Qaeda-s spiritual ambassador in the EU¦.

The cleric is one of 12 suspected terrorists under house arrest in Britain.

Mr Yarkas is also said to have stayed at mosques and at the homes of other terrorist suspects, including that of Zacharias Moussaoui, the so-called 20th hijacker who pleaded guilty in an American court yesterday. Also in court in Madrid yesterday was Ghassub al Abrash Ghaylun, who is said to have taken detailed films of the twin towers and the Pentagon, publishes the Times Online.
NR
Spaanse Justitie.
Holmaatjes van Bush en de Mossad en omgekocht natuurlijk...

pi_27299439
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:27 schreef klez het volgende:

[..]

Zo lust ik er nog wel een paar.
Het meeste winnen jullie erbij natuurlijk, de wereld te doen denken dat de Joden en de Bush administration hierachter zitten...

Werkelijk geen enkel "argument" wat jullie aandragen kan niet gebruikt worden om precies de tegenovergestelde fantasieeen op te bouwen.

Ik zal dat nog wel laten zien als ik tijd heb.
Hoewel dat verspilde moeite is als je zoals sommigen van jullie eerst de zondebok bepaald hebt en vervolgens daar een luchtkasteel omheen bouwt.

Het is blijkbaar moeilijk te accepteren voor jullie dat er Moslims zijn die de pik op het westen hebben en dat wat handiger hebben aangepakt als de helden van de Hofstadgroep.
[..]

Spaanse Justitie.
Holmaatjes van Bush en de Mossad en omgekocht natuurlijk...

Ze hebben toegegeven dat ze WTC 7 hebben opgeblazen.
Om zo'n groot gebouw op te blazen kosten minimaal een aantal weken voorbereiding. Dus van tevoren gepland.
Als je de docu "Loose Change" bekijkt, zijn daar hele duidelijk beelden van de explosies in WTC 1 & 2.
Het vliegtuig in Pennsylvania is niet neergestort maar neergeschoten.
Het feit dat de wrakstukken over 5 mijl verspreidt zijn, is het bewijs daarvan.

De Bush regering heeft er alles aan gedaan om een goed onderzoek naar 9/11 te voorkomen.
Voor de pijpsessie van Clinton is 40 miljoen dollar uitgetrokken.
Voor de grootste aanslag op de VS ooit....... slechts 600.000 dollar.

Kijk gewoon naar "Loose Change".
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:53:43 #250
70154 klez
pi_27299822
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:41 schreef pseudo het volgende:

[..]

Ze hebben toegegeven dat ze WTC 7 hebben opgeblazen.
Wie is ze?
quote:
Als je de docu "Loose Change" bekijkt, zijn daar hele duidelijk beelden van de explosies in WTC 1 & 2.
Docu? Iedere huis tuin en keuken Abu Nidal kan dat met studio 8 voor elkaar boksen. Maar ik zal 'm eens bekijken.
quote:
Het vliegtuig in Pennsylvania is niet neergestort maar neergeschoten.
Het feit dat de wrakstukken over 5 mijl verspreidt zijn, is het bewijs daarvan.
En dat zouden ze doen omdat? Dat het complot sterker maakt?
quote:
De Bush regering heeft er alles aan gedaan om een goed onderzoek naar 9/11 te voorkomen.
Voor de pijpsessie van Clinton is 40 miljoen dollar uitgetrokken.
Voor de grootste aanslag op de VS ooit....... slechts 600.000 dollar.
Geloof je het zelf?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')