gaaf man, net nieuw zeker?quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:22 schreef Rev- het volgende:
he wat gaaf man
Ik heb laatst zelf een auto gemaakt van vinden jullie ervan?
[afbeelding]
De voorlampen moeten alleen nog wel opgevuld worden met purschuim
alleen jammer voor de mensen in zijn naaste omgeving, die wellicht in aanraking komen met die 'broek'quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:35 schreef teknomist het volgende:
Als je er zelf maar blij mee bent, toch?!.
Hoeveel mensen die jij kent zijn straatnieuwsverkoper? Best wel origineel toch?quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:53 schreef Xennia het volgende:
Ik zie dagelijks straatnieuwsverkopers in zulke broeken. Niet echt origineel
Ja, als je die gaten en die vlekken eruit haalt, is het inderdaad best een aardige broek!quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:49 schreef hydraulix het volgende:
Ik vind hem wel cool eigenlijk (als die grote gaten idd. dichtgemaakt zijn met spijkerstof)
roflolquote:Op vrijdag 29 april 2005 03:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, als je die gaten en die vlekken eruit haalt, is het inderdaad best een aardige broek!
quote:
onzinquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:47 schreef MusicGenious het volgende:
lol, fijn om zoveel positieve reacties te horen![]()
maar ja, ik vind um vet, mits de grote gaten dichtgaan,
trouwens deze broeken zijn ook voor veel geld te koop
bij de exlusievere modemerken....![]()
nou die broek van jou is iig óók heel exclusiefquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:47 schreef MusicGenious het volgende:
Ik zou dr wel een krijtstreep jasje over heen doen van een exclusiever modemerk, (effen polootje onder het jasje, jasje open)quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:47 schreef MusicGenious het volgende:
Whahahaquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:22 schreef Rev- het volgende:
he wat gaaf man
[afbeelding]
Wanneer ga je een BB trui maken ????quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:37 schreef Skv het volgende:
Nét. zo. vet.
Als ik een keer zin heb ga ik t ook maar es proberen.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:40 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Wanneer ga je een BB trui maken ????![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:22 schreef The_Mich het volgende:
ik zou zeggen: Draai je 90 graden linksom....Dan open je de klep van dat groene gevaarte waar je voor staat.....en kieper het daar maar meteen in!!![]()
nee groen mag niet he, das voor GFT.... maar ik vind um zelf ook beetje over de top moet ik zegggequote:Op woensdag 11 mei 2005 18:22 schreef The_Mich het volgende:
ik zou zeggen: Draai je 90 graden linksom....Dan open je de klep van dat groene gevaarte waar je voor staat.....en kieper het daar maar meteen in!!![]()
ook al is het ''vet hip'' dan ziet het er nog niet uitquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:34 schreef WalfredGeesink het volgende:
tsjonge jonge ik begrijp al die negatieve reacties niet hoor, deze broeken zie je overal ze zijn juist vet hip. als je ook kijkt naar al die dure merken zoals dolce & gabanna en brada die hebben ook zulk spul en dan betaal je er 149 euri voor
en je maak mij niet wijs dat zij die kleding niet zo maken
dat neemt niet weg dat je er voor 149 euro nog steeds uitziet als een zwerverquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:34 schreef WalfredGeesink het volgende:
tsjonge jonge ik begrijp al die negatieve reacties niet hoor, deze broeken zie je overal ze zijn juist vet hip. als je ook kijkt naar al die dure merken zoals dolce & gabanna en brada die hebben ook zulk spul en dan betaal je er 149 euri voor
Bradaquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:34 schreef WalfredGeesink het volgende:
Bij dolce&gabbana betaal je iets meer, denk aan 350...quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:34 schreef WalfredGeesink het volgende:
is niet jammer is juist leukquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:09 schreef Waywardian het volgende:
Jammer dat de meeste mensen zo negatief zijn. Het idee is leuk en je durft tenminste zelf iets te ondernemen/maken ipv 1 of ander standaard dingetje te kopen waar jan-en-alleman al mee loopt.![]()
That's the spirit.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:10 schreef MusicGenious het volgende:
is niet jammer is juist leukdan zie je hoe eenheidsworst we toch weer allemaal zijn
![]()
tenminste ik zie het zo hoor, dingen die net even anders zijn, worden heel snel lelijk genoemd..
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:21 schreef ook_gek het volgende:die bek die je er bij trekt. Zo van kijk mij eens stoer staan
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:15 schreef BB-King het volgende:
Schijt er ook in.. heb je ook zo'n mooie plek op je kont zitten.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:21 schreef kikoooooo het volgende:
nog een ah tasje erbij, en een blik goedkoop bier en t feest is compleet
quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:10 schreef MusicGenious het volgende:
[..]
is niet jammer is juist leukdan zie je hoe eenheidsworst we toch weer allemaal zijn
![]()
tenminste ik zie het zo hoor, dingen die net even anders zijn, worden heel snel lelijk genoemd..
Nou * hot * is die broek duidelijk nu al, gezien de brandschade die hij heeft opgelopen.....quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:21 schreef Waywardian het volgende:
Ach, en wat nu lelijk genoemd wordt is over een half jaar misschien wel helemaal hot, who knows...
Da' s niet helemaal wat ik bedoelde hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:05 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nou * hot * is die broek duidelijk nu al, gezien de brandschade die hij heeft opgelopen.....![]()
Wel waar hij ze kooptquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:10 schreef MusicGenious het volgende:
[..]
![]()
Schitterend.quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:22 schreef Rev- het volgende:
he wat gaaf man
[afbeelding]
dus dat betekent dat het mooi isquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:34 schreef WalfredGeesink het volgende:
Hahaha kijkt ie op Superdudes.nlquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:47 schreef Scarface_ het volgende:
hahahahadat ventje heeft ook al een topic geopend op Superdudes.nl :-P Word ie ook al helemaal afgezeken
![]()
![]()
ik zie er ook nog wellis mensen in erg versleten broeken rondlopen (krakers enzo) maar zelfs die zouden er denk ik niet dood in zo'n broek gevonden willen wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:50 schreef IrfieJ het volgende:dat deden mensen toen ik nog @ de middelbare zat ...
you're so 1999...
ik heb ook nog een mooie versneden Gsus broek liggen
ik loop er soms ook nog in als ik me lekker anarchistisch voel en de zon schijntquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:00 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
ik zie er ook nog wellis mensen in erg versleten broeken rondlopen (krakers enzo) maar zelfs die zouden er denk ik niet dood in zo'n broek gevonden willen worden![]()
Of verbranden...quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
als je 'm zat bent kun je hem altijd nog op eBay verkopen![]()
als je die broek verbrand roep je spontaan de duivel op, ik zou het niet doen..quote:
Geef dan een link bosmongeul.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:47 schreef Scarface_ het volgende:
hahahahadat ventje heeft ook al een topic geopend op Superdudes.nl :-P Word ie ook al helemaal afgezeken
![]()
![]()
Eigen muziek ?!?! WHEN DOES THE HURTIN STOPS !!!quote:Favoriete muziek Prince, Reggae, en mn eigen muziek natuurlijk
kijk jij rond op zo een site?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:47 schreef Scarface_ het volgende:
![]()
![]()
meest suffe manier ooit om iemand voor homo uit te makenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:25 schreef bonke het volgende:
ik zie daar bij die info * hetero* staan
volgens mij klopt dat niet erg
ja heej, moet je die foto`s zienquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:27 schreef BennieK het volgende:
[..]
meest suffe manier ooit om iemand voor homo uit te maken![]()
wat anders?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
haha ik zie het al voor me, al die losertjes wat nu roepen, lelijk en homo, lopen er over een half jaar zelf mee...
lutsertjes, TS ik vind 't wel vet om eens iemand te zien die eens wat anders durf te dragen. (Y)
nou vooruit dan maar weer, als ik over een half jaar in zo`n afgebrande broek loop maak ik mijn excusesquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
haha ik zie het al voor me, al die losertjes wat nu roepen, lelijk en homo, lopen er over een half jaar zelf mee...
lutsertjes, TS ik vind 't wel vet om eens iemand te zien die eens wat anders durf te dragen. (Y)
wat een suffe manier om een date met iemand te makenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
Yeah right, als ik voor lul wil lopen doe ik mijn eigen kleren wel aanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het is MSN nietquote:lutsertjes, TS ik vind 't wel vet om eens iemand te zien die eens wat anders durf te dragen. (Y)
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:09 schreef Waywardian het volgende:
Jammer dat de meeste mensen zo negatief zijn. Het idee is leuk en je durft tenminste zelf iets te ondernemen/maken ipv 1 of ander standaard dingetje te kopen waar jan-en-alleman al mee loopt.![]()
Nou daar ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:13 schreef boyv het volgende:
kick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |