ja heej, moet je die foto`s zienquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:27 schreef BennieK het volgende:
[..]
meest suffe manier ooit om iemand voor homo uit te maken![]()
wat anders?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
haha ik zie het al voor me, al die losertjes wat nu roepen, lelijk en homo, lopen er over een half jaar zelf mee...
lutsertjes, TS ik vind 't wel vet om eens iemand te zien die eens wat anders durf te dragen. (Y)
nou vooruit dan maar weer, als ik over een half jaar in zo`n afgebrande broek loop maak ik mijn excusesquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
haha ik zie het al voor me, al die losertjes wat nu roepen, lelijk en homo, lopen er over een half jaar zelf mee...
lutsertjes, TS ik vind 't wel vet om eens iemand te zien die eens wat anders durf te dragen. (Y)
wat een suffe manier om een date met iemand te makenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
Yeah right, als ik voor lul wil lopen doe ik mijn eigen kleren wel aanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het is MSN nietquote:lutsertjes, TS ik vind 't wel vet om eens iemand te zien die eens wat anders durf te dragen. (Y)
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:09 schreef Waywardian het volgende:
Jammer dat de meeste mensen zo negatief zijn. Het idee is leuk en je durft tenminste zelf iets te ondernemen/maken ipv 1 of ander standaard dingetje te kopen waar jan-en-alleman al mee loopt.![]()
Nou daar ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:13 schreef boyv het volgende:
kick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |