Nice wel maar best prijzige shit hoor 30 euro.quote:
Die is meesterlijkquote:
mooi spul, vooral dat roze overhemd!quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:53 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Shirtshop.nl volgens mij
Anyway mijn spul:
[afbeelding]
Roze overhemd![]()
[afbeelding]
Roze/Rode polo
Don Corleone \o/
[afbeelding]
Blauw overhemd
[afbeelding]
Corduray bruinachtig jasje
En dan te bedenken dat ik schoenen wou kopen vandaag ...
die broeken van nudie die je niet kan wassen, kan je evt wel wassen in lauw water met wat schoonmaakazijn...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
4 maanden niet wassen is me té.
Heb ook nog een andere broek van Nudie.
Kijk wel even wat ik ermee doe, eerst maar eens goed onderuitgaan in dronken toestand.
Dank uquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
mooi spul, vooral dat roze overhemd!
dat t-shirt, is van het merk Selected he, verkopen ze dat ook nog ergens anders dan bij Jack & Jones?
Ja maakt mij niet uit hoor, er zit hier ook een Jack & Jones, maar ik vroeg me af waarom ze het niet gewoon onder het eigen Jack&Jones merk houden, als ze toch zelf de enigen zijn die het verkopenquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:17 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Dank u
Dat shirt is idd van Selected. En ik weet niet of ze't ergens anders verkopen, sorry
Dat ziet er wel mooi uitquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:04 schreef Molluck het volgende:
gfo, dat zijn Burberry polo's of niet? hoeveel kost zoiets nou?
en je signature...is dat nou expres
Mijn nieuwe jas
[afbeelding]
Nou, ik zat te twijfelen of ik hem moest kopen aangezien hij niet echt dik is, maar het is echt een perfecte zomerjas, niet te dik niet te dun, helaas niet regendicht (uiteraard)quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:15 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Dat ziet er wel mooi uitis het een dikke jas? of is het echt lekker dun voor in de zomer? en heb je misschien irl fotos????
![]()
Bedankt!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:04 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nou, ik zat te twijfelen of ik hem moest kopen aangezien hij niet echt dik is, maar het is echt een perfecte zomerjas, niet te dik niet te dun, helaas niet regendicht (uiteraard)
foto hier
(ik sta er niet zo charmant op, vandaar dat ik de link geef en niet meteen de afbeelding hier post)
edit: roze, hate it or love it
[afbeelding]
Welke van Nudie broek is dat?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:33 schreef MusicGenious het volgende:
bij de score:
broek van Nudie, asociaal duur trouwens:
[afbeelding]
ik ookquote:
zelfde als jij (geloof ik) Die Champlain Valley Polo, Navy (blue), maar dan Lquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ook
Welke heb jij genomen?
ik zal effe foto van de mijne maken morgen of zo![]()
wat sta je er ongelooflijke stoer op zegquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:33 schreef MusicGenious het volgende:
Vandaag ook nieuwe kleren gekocht in Utrecht, hele leuke winkel tegen gekomen, genaamd Megusta, net even buiten de stad, met hele leuke designer kleding
shirtje van Iceberg:
[afbeelding]
bij de score:
[afbeelding]
bij weer een andere winkel,
Polo van Ralph Lauren
[afbeelding]
en een nieuwe riem:
[afbeelding]
alles bij elkaar was ik veel te veel geld kwijt
jep heb ik ook. Jij een Lquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
zelfde als jij (geloof ik) Die Champlain Valley Polo, Navy (blue), maar dan L
ik heb een foto, ik zal straks de camera ff inpluggen
Die is ook wel mooi, 130 euro ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:45 schreef MusicGenious het volgende:
[..]
regular ralf destroyed (als je het zo schrijft)
Ik ben ook niet breed en al helemaal niet dik, maar ik had wel gedacht dat die L wat groter zou vallen, hij zit nu perfect, maar ik moet hem echt niet te heet (latenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jep heb ik ook. Jij een Ldie XL zit bij mij al goed een L gaat mij nooit passen
![]()
En ik ben niet breed en al helemaal niet dik
Maar hij is stoer he
139 voor een broek die je maar 1x in de 4 maanden mag wassenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:14 schreef MusicGenious het volgende:
[..]
139,= asociaal duur maar hij zit super lekker en is erg mooi
Mwah dat betwijfel ik bij deze, deze is al ''used'' etc.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:28 schreef Setambre het volgende:
[..]
139 voor een broek die je maar 1x in de 4 maanden mag wassen![]()
lekker frisquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:28 schreef Setambre het volgende:
[..]
139 voor een broek die je maar 1x in de 4 maanden mag wassen![]()
Zelden iemand zo 'mooi' zien poseren..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:33 schreef MusicGenious het volgende:
Vandaag ook nieuwe kleren gekocht in Utrecht, hele leuke winkel tegen gekomen, genaamd Megusta, net even buiten de stad, met hele leuke designer kleding
shirtje van Iceberg:
[afbeelding]
bij de score:
[afbeelding]
Polo van Ralph Lauren
[afbeelding]
en een nieuwe riem:
[afbeelding]
Joh dat is de betreffende poster nu wel duidelijk denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:51 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Zelden iemand zo 'mooi' zien poseren..
idd, ik heb ook een nudie, en ik was m gewoon. blijft ie er tenminste fatsoendelijk uitzienquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:55 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Joh dat is de betreffende poster nu wel duidelijk denk ik
Ik vind die nudie jeans verschrikkelijk lelijk en ben van mening dat als je met 2 linkerhanden gaat verven je dat effect ook wel kunt bereiken.
Vorige keer binnen 4 dagen ofzo in huis.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:14 schreef The_Mich het volgende:
staan idd leuke dingen tussen....
Hoe zit het met betalingen en levertijden??
je mag hem inderdaad zovaak wassen als je zelf wilt.... word ie hooguit mooier op volgens de verkoper, en verder staat er ook nergens iets over vermeld dat je hem eens in 4 maanden mag wassenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:27 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Mwah dat betwijfel ik bij deze, deze is al ''used'' etc.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:37 schreef JAY-T het volgende:
Die Ralf Destroyed kun je wel gewoon wassen (heb hem zelf ook) het gaat alleen om de "dry" modellen van nudie die je in het begin beter niet kunt wassen. Deze broeken hebben nog geen enkele behandeling ondergaan, dus door vaak genoeg dragen geef je je eigen washing aan die broek.. Als je zo´n broek dus een maand of 4 draagd, en hem daarna goed wast krijg je dus al die strepen en slijtplekken enzo goed te zien..
Nou, als ik zulke stomme fouten lees, dan jeuken ook mijn vingers al om er op te reageren. Meestal weet ik me dan nog wel in te houden...gelukkig... maar het is natuurlijk erg bedroevend wat voor taalfouten er tegenwoordig gemaakt worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:27 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Serieus is dat het enige dat jij te doen hebt ofzow, krijg een fucking leven![]()
Wehhe, nice die broek, ziet er nu al gezellig uitquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:37 schreef Avani het volgende:
Naar Rotterdam geweest en ik heb daar gekocht:
Slippers, Havaianas
[[url=http://img162.echo.cx/img162/5839/slippers0zu.jpg]afbeelding][/URL]
En deze pyjama broek/huisbroek. Hoe je het maar wilt noemen
[[url=http://img162.echo.cx/img162/8981/pyjamabroek7cr.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img162.echo.cx/img162/986/pyjamabroek26xo.jpg]afbeelding][/URL]
Overigens is dat langzame praten niet nodig![]()
sjo0oow0wo zeHma st03.®quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:33 schreef MusicGenious het volgende:
shirtje van Iceberg:
[afbeelding]
bij de score:
[afbeelding]
Polo van Ralph Lauren
[afbeelding]
en een nieuwe riem:
[afbeelding]
Waarom is dat dan? Ben wel benieuwdquote:Op maandag 2 mei 2005 18:14 schreef Woutey het volgende:
Is dat een dry denim?
Ik geef je een tip: 6 maanden niet wassen.
lees het boekje maar waarom
quote:het gaat alleen om de "dry" modellen van nudie die je in het begin beter niet kunt wassen. Deze broeken hebben nog geen enkele behandeling ondergaan, dus door vaak genoeg dragen geef je je eigen washing aan die broek.. Als je zo´n broek dus een maand of 4 draagt, en hem daarna goed wast krijg je dus al die strepen en slijtplekken enzo goed te zien..
Ze kunnen idd zo in een of ander modeblad geplaatst worden!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:49 schreef JAY-T het volgende:
Idd.. volgens mij moet je jezelf wel hélemaal geweldig vinden, wil je zulke foto´s van jezelf maken![]()
Dit kun je niet mooi vinden.quote:
erg cool shirt. wat kost de shipping hiervan?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:58 schreef Thermo het volgende:
Hele zooi nieuwe dingen, maar zonder camera even geen foto's.
Behalve dan wat ik online besteld heb >
[afbeelding]
Al die blondgrapjes komen best goed aan, zie ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:37 schreef Avani het volgende:
Naar Rotterdam geweest en ik heb daar gekocht:
Slippers, Havaianas
[[url=http://img162.echo.cx/img162/5839/slippers0zu.jpg]afbeelding][/URL]
En deze pyjama broek/huisbroek. Hoe je het maar wilt noemen
[[url=http://img162.echo.cx/img162/8981/pyjamabroek7cr.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img162.echo.cx/img162/986/pyjamabroek26xo.jpg]afbeelding][/URL]
Overigens is dat langzame praten niet nodig![]()
Alleen ik zelf mag ze makenquote:Op zondag 8 mei 2005 04:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Al die blondgrapjes komen best goed aan, zie ik.
ik zie hem nu pas, maar waar komt die riem vandaan?quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:58 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 mei 2005 00:27 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
erg cool shirt. wat kost de shipping hiervan?
Thanks, en ik ben er heel blij mee !quote:Op zondag 8 mei 2005 12:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ieder z'n smaak. Anders zou het wel een hele saaie wereld worden.
Dat geruite ding is supermooi, denk alleen dat die mij niet zal staanquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:58 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
thx ik ga er ff over denken (lees geld tellen)quote:Op zondag 8 mei 2005 12:17 schreef Coconut het volgende:
[..]. Ik wilde hem ook bestellen voor mijn vriend, maar hij vind hem niet mooi
.
[..]
Als je alleen dit shirt besteld zijn de verzendkosten ¤ 9,45. Maar als je 'dubit' bij discount code invoert, gaat er ¤ 8,70 vanaf.
Is dat zwarte hemd met epauletten (of hoe je dat dan ook mag schrijven)? Zo ja, waar heb je 'm gekocht en wat kostte 'ie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |