Mislukte poging tot humor.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:13 schreef Poldermodel het volgende:
Als ik Wim Kok op televisie zie, moet ik altijd denken aan het 'oude Nederland'.
Het land waar de sfeer niet opgefokt was.
De tijd dat de mensen nog vriendelijk waren.
Dat de samenleving gemoedelijk was, en niet spijkerhard zoals nu.
Dat mensen niet zo extreem rechts waren.
De tijd, dat je het gevoel had dat je vrij was.
Dat mensen plezieriger met elkaar omgingen.
Dat politici niet zo extreem zwart/wit dachten.
En nu
Als ik Balkenende en het kabinet zie of hoor, dan zie ik een wurgslang die de bevolking steeds meer afknelt. Een Python die de lucht uit de samenleving knijpt.
Ik mis Wim Kok en de jaren 90 echt. Wat een mooie tijd was dat hč.
Dat mag natuurlijk...quote:Op donderdag 28 april 2005 20:16 schreef sooty het volgende:
Hij heeft effe geen tijd. Deze ex-vakbondsleider is druk bezig met het zakkenvullen.
Het is .Pim Fortuyn, en als die kerel er nog was zou de situatie alleen nog maar erger zijn denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:14 schreef longinus het volgende:
Ik mis Pim Fortuin, wat was nederland geweest met hem
Toen geluk nog heel gewoon wasquote:Op donderdag 28 april 2005 20:13 schreef Poldermodel het volgende:
Als ik Wim Kok op televisie zie, moet ik altijd denken aan het 'oude Nederland'.
De tijd dat de samenleving gemoedelijk was, en niet spijkerhard zoals nu.
De tijd dat mensen niet zo extreem rechts waren.
De tijd, dat je het gevoel had, dat je vrij was.
De tijd dat mensen plezieriger met elkaar omgingen.
En nu
Als ik Balkenende en het kabinet zie of hoor, dan zie ik een wurgslang die de bevolking steeds meer afknelt. Een Python die de lucht uit de samenleving knijpt.
Ik mis Wim Kok en de jaren 90 echt. Wat een mooie tijd was dat.
Tuurlijk. Gooi je pricipes maar overboord.quote:
Wat een mafkees idd, hij kan system pertubations en structurele problemen niet uit elkaar houden. Naja, kan hij vast wel maar daarmee schopt hij de complete achterban onder de partij vandaan.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:23 schreef Johan_de_With het volgende:
En die nu weer op Nederland 3 zalvend zit te liegen over elf september ''dat de verhoudingen in Nederland totaal veranderd heeft.''
Je bedoeld: Een politicus?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:23 schreef sooty het volgende:
[..]
Tuurlijk. Gooi je pricipes maar overboord.![]()
Ooit stond hij er voor het volk. Na zijn politieke carriere (via de vakbond) pakt hij ieder commissariaat aan.
Foute man. Bedrieger. Volksverlakker.
Die was inderdaad beter dan de nieuwequote:Op donderdag 28 april 2005 20:48 schreef nietzman het volgende:
Ik wil de oude achterkamertjespolitiek terug.
Eeehm, eigenlijk bedoel ik iemand van een man een man, een woord een woord. Als je als vakbondsleider het hoogste woord voert dat het schandalig is dat er aan de sociale zekerheid van de minima getornd wordt, dan ben je een volksverlakker als je minder dan drie decennia later je zakken staat te vullen met diverse commissariaten, terwijl hetzelfde volk dat je destijds zo vurig toesprak, nu zit te verkommeren op het minimum.quote:
Beter, schoner, democratischer, vriendelijker en Nederlandserquote:Op donderdag 28 april 2005 20:14 schreef longinus het volgende:
Ik mis Pim Fortuin, wat was nederland geweest met hem
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:13 schreef Poldermodel het volgende:
Dat de samenleving gemoedelijk was, en niet spijkerhard zoals nu.
Dat mensen niet zo extreem rechts waren.
De tijd, dat je het gevoel had dat je vrij was.
Dat mensen plezieriger met elkaar omgingen.
En nu
Ik mis Wim Kok en de jaren 90 echt. Wat een mooie tijd was dat hč.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |