was die voor mij?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:04 schreef ijsmeis het volgende:
En wat houdt dat onderzoek in dan?
Jaquote:Op donderdag 28 april 2005 14:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog een mopje?
ik moet eerst onderzoek doen met een groep, in opdracht van een bedrijf. Daarna een halfjaar een individueel onderzoek. Ik weet ws al waarover. maar dat kan ik dus ook doen binnen een bedrijf.quote:
Tuxedo heeft voor mij stage gelopen bij Stichting ZorgSaam! Goed bezig Tuxquote:
ho, wat doenquote:
Ik zou het individueel doenquote:Op donderdag 28 april 2005 14:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik moet eerst onderzoek doen met een groep, in opdracht van een bedrijf. Daarna een halfjaar een individueel onderzoek. Ik weet ws al waarover. maar dat kan ik dus ook doen binnen een bedrijf.
HIERquote:Op donderdag 28 april 2005 14:07 schreef DaYwALKuR het volgende:
Posten we hier of hier De stagiairs #3
dus geen stage? want eerste halfjaar moet in een groepquote:Op donderdag 28 april 2005 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou het individueel doen. Dan heb je wat meer vrijheid
.
oke komt tie dan hequote:Op donderdag 28 april 2005 14:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog een mopje?
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:10 schreef tijgerwillie het volgende:
Was het even kwijt maar ben ook weer van de partij
Hmm. Dan zou ik de stage nemen. (die duurt maar een half jaar?)quote:Op donderdag 28 april 2005 14:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dus geen stage? want eerste halfjaar moet in een groep(ik hou niet zo van groepswerk)
ik moet een indicidueel onderzoek doen van 6 maanden. en ik kan daarvan 3 maanden stage doen en aan de hand van mn stage het onderzoek afronden.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm. Dan zou ik de stage nemen. (die duurt maar een half jaar?)
Je hebt ook net geregistreerd!quote:Op donderdag 28 april 2005 14:13 schreef TuXeDo het volgende:
Oi megterwas ff aan het klooien met een avatar, iedereen is weer erg nuttig bezig hierzo
nee jijquote:
Joehoequote:Op donderdag 28 april 2005 14:16 schreef Fisher het volgende:
![]()
*Me loopt ook stage, CSi Raamsdonksveer Applicatie ontwikkelaar... joehoe
CSI, superkicke!!quote:Op donderdag 28 april 2005 14:16 schreef Fisher het volgende:
![]()
*Me loopt ook stage, CSi Raamsdonksveer Applicatie ontwikkelaar... joehoe
Naar welk concert ga je?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:16 schreef knox_ het volgende:
[..]
Even concertkaarten halen, en tijd rekken natuurlijk![]()
Jah superkickequote:
oe voor wat of wiequote:Op donderdag 28 april 2005 14:16 schreef knox_ het volgende:
[..]
Even concertkaarten halen, en tijd rekken natuurlijk![]()
Wow. En dan nu pas kaarten halenquote:Op donderdag 28 april 2005 14:18 schreef knox_ het volgende:
[..]
Morgen in Nighttown, Rise against en Alexisonfire
Ja, anders sta ik morgen weer een uur in de rij, en dan zijn ze wegquote:Op donderdag 28 april 2005 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wow. En dan nu pas kaarten halen!
Ja had me al op weet niet hoeveel fora geregd, behalve hierquote:Op donderdag 28 april 2005 14:15 schreef Megter het volgende:
[..]
Je hebt ook net geregistreerd!
Lol @ avatar!!
ijsmeis kan dat goed! die heeft toch ook niets beters te doen!quote:Op donderdag 28 april 2005 14:21 schreef TuXeDo het volgende:
[..]
Ja had me al op weet niet hoeveel fora geregd, behalve hier
Als ik nog een keer tijd over heb moet ik die avatar nog eens ff resizen
ijsje halenquote:
Goeie shit!quote:Op donderdag 28 april 2005 14:25 schreef TuXeDo het volgende:
Mensen die zich vervelen: http://www.starterupsteve.com/swf/endoftheworld.html
Oud maar wel leuk
of[url=http://www.swoj.com/humour/index.cfm?cat=1&catname=Stickmen]hier[\url]quote:Op donderdag 28 april 2005 14:25 schreef TuXeDo het volgende:
Oud maar wel leuk
Je bent toch geen boerin?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:27 schreef tijgerwillie het volgende:
heey megter, heb nog 1 varken intresse???
OP is toch bijgehouden?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:23 schreef Megter het volgende:
[..]
ijsmeis kan dat goed! die heeft toch ook niets beters te doen!
O ja, OP bijhouden
Jaa!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 14:27 schreef tijgerwillie het volgende:
heey megter, heb nog 1 varken intresse???
Niemand, je doet het uitstekend!quote:Op donderdag 28 april 2005 14:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
OP is toch bijgehouden?
Wie moest er nog meer bij dan?
[afbeelding]
Mmmm Misschien eet ik hem toch maar zelf op, was zo lekker die vorigequote:
Hey psst, je moet het icoontje wel zelf ergens uploadenquote:Op donderdag 28 april 2005 14:25 schreef TuXeDo het volgende:
Oud maar wel leuk
Wat nou PII, zit een PIV in man, moet jij toch weten!quote:Op donderdag 28 april 2005 14:31 schreef TuXeDo het volgende:
@ Ijsmeis thnx
@ megter dat je pentium 2 dat aankan man
kom jij naar utrecht of moet ik naar ????quote:Op donderdag 28 april 2005 14:30 schreef Megter het volgende:
[..]
Niemand, je doet het uitstekend!![]()
Ik wil mee goddess
Voornamelijk bouwgrondexploitatie, maar ook contracten opstellen en een groot onderzoek over heb bedrijventerrein de Poel, druk druk druk hahahaquote:Op donderdag 28 april 2005 14:31 schreef TuXeDo het volgende:
tijgerwillie wat doe je eigenlijk bij de gemeente?
Daarom reageer je zo weinigquote:Op donderdag 28 april 2005 14:33 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Voornamelijk bouwgrondexploitatie, maar ook contracten opstellen en een groot onderzoek over heb bedrijventerrein de Poel, druk druk druk hahaha![]()
Terneuzenquote:Op donderdag 28 april 2005 14:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
kom jij naar utrecht of moet ik naar ????
Vier je koninginnedag?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:35 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
sorry, waar wil je het over hebben
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:36 schreef TuXeDo het volgende:
@ ijsmeis je kan hem van je space halen hoor, bedankt![]()
ga je nog ergens specifiek heen?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
a'dam hewaar krijg je daar lekkere broodjes?
![]()
Deze is btw beter: http://www.carpcatcher.nl/users/Anne/forum/icoon3.gifquote:Op donderdag 28 april 2005 14:36 schreef TuXeDo het volgende:
@ ijsmeis je kan hem van je space halen hoor, bedankt![]()
Zeeuws-Vlaanderenquote:Op donderdag 28 april 2005 14:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
waar ligt terneuzen?
Of kostprijzen berekenenquote:Op donderdag 28 april 2005 14:37 schreef TuXeDo het volgende:
hmm klinkt behoorlijk saai ja, dan kan je beter subsidies fixen voor zorgsaam
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:38 schreef Megter het volgende:
[..]
Zeeuws-Vlaanderen![]()
We spreken wel ergens in het midden af
Kan niet naar a'damquote:Op donderdag 28 april 2005 14:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
a'dam hewaar krijg je daar lekkere broodjes?
![]()
Waar vier jij het danquote:Op donderdag 28 april 2005 14:41 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Kan niet naar a'damheb het heel de dag druk he megter
rustig aan, laterquote:Op donderdag 28 april 2005 14:41 schreef TuXeDo het volgende:
zo geupdate thnx
Veel plezier met jullie stage werkzaamheden, ik ga naar mijn vriendin
jammer zegquote:
Groeten aan moquote:Op donderdag 28 april 2005 14:41 schreef TuXeDo het volgende:
zo geupdate thnx
Veel plezier met jullie stage werkzaamheden, ik ga naar mijn vriendin
's Ochtends in Arnemuiden, 's middags in IJzendijke en 's avonds en 's nachts in Goesquote:
Somegirlquote:Op donderdag 28 april 2005 14:43 schreef somegirl het volgende:
Hey! Ik loop ook stage, in delfzijl, can I join the club?
sochtends arnemuiden, smiddags werken, savonds goes en ja dan gaan er pas echt tegenaan hahahahquote:
Jee, nog een memberquote:Op donderdag 28 april 2005 14:43 schreef somegirl het volgende:
Hey! Ik loop ook stage, in delfzijl, can I join the club?
Duidelijkquote:Op donderdag 28 april 2005 14:45 schreef TuXeDo het volgende:
hmm 's avonds stappen, lijkt me wel wat
Zaterdag wordt het echt zondigen veel bier, sterke drankquote:Op donderdag 28 april 2005 14:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
DaYwALKuR, wat ga je doen in amsterdam, naast broodjes eten bij de de subway (niet goed voor de lijn hoor!)
Yep!quote:Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef tijgerwillie het volgende:
heey megter is TuXeDo J-J
Je hebt toch mijquote:Op donderdag 28 april 2005 14:46 schreef somegirl het volgende:
Oh ja, en m'n stage begeleider is ook bijna altijd weg. Da's wel kut aangezien ik m hard nodig heb.... maar ook wel weer relaxed natuurlijk!
ik ben de hele dag op het museumplein en misschien later rembrandtplein (oepsquote:Op donderdag 28 april 2005 14:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zaterdag wordt het echt zondigen veel bier, sterke drank. Verder eens kijken bij Rembrandtplein, Museumplein. En op zoek naar een lekker broodje
(Mac/BK vind ik 3x niets
)
35 werkdagenquote:Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb net uitgerekend: nog 38 dagen (werkdagen)
Wil jij m'n enquete even goedkeuren dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Je hebt toch mijwat moet je met die lastige stagebegeleider
Waar moet ik tekenenquote:Op donderdag 28 april 2005 14:49 schreef somegirl het volgende:
[..]
Wil jij m'n enquete even goedkeuren dan?
welke zenderquote:Op donderdag 28 april 2005 14:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier staat de radio de hele dag aan.
Hopelijk geen regen, anders ga ik echt niet op dat grasveldje staan bij het museumplein met mijn nieuwe puma'squote:Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben de hele dag op het museumplein en misschien later leidseplein.
Yep!quote:
doe dan geen nieuwe schoenen aan! ik weet alleen dat ik zeer ws mn marijke helwegen t-shirt aan doe (plastic fantasticquote:Op donderdag 28 april 2005 14:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hopelijk geen regen, anders ga ik echt niet op dat grasveldje staan bij het museumplein met mijn nieuwe puma's
Jij stapt wel snel over naar een ander zegquote:Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Je hebt toch mijwat moet je met die lastige stagebegeleider
Voornamelijk Yorin FMquote:
Je hoeft alleen maar te zeggen of ie goed is!!!!quote:
Jij gaat maar met Megterquote:Op donderdag 28 april 2005 14:51 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Jij stapt wel snel over naar een ander zeg
tot 17.00quote:Op donderdag 28 april 2005 14:55 schreef somegirl het volgende:
wow hoef je maar tot kwart over 4? ik moet tot half 6!!!!!!!!
4 dagen per week, van 8:10 tot 16:15quote:Op donderdag 28 april 2005 14:55 schreef somegirl het volgende:
hier ook, half zesquote:Op donderdag 28 april 2005 14:55 schreef somegirl het volgende:
Ik heb pas 'dé' dvd gekochtquote:Op donderdag 28 april 2005 14:53 schreef Houniet het volgende:
queen,heb alle cd's
hun zijn echt goed
oh, hier 538 aan, straks Ruud de Wild
zozo is het een bekende????quote:Op donderdag 28 april 2005 14:55 schreef Megter het volgende:
[..]
sst, ik probeer al met iemand anders hier aan te pappen![]()
Zullen we eens samen gaan dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:56 schreef somegirl het volgende:
da's een rare tijd? 8.10 ! ik moet van half 9 tot half 6 met een uur pauze van half 1 tot half 2, waarin we gratis kunnen sporten en heel goedkoop onder de zonnebank kunnen
die heeft met vader op videoquote:Op donderdag 28 april 2005 14:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb pas 'dé' dvd gekocht.
Live at Wembley.
Jaa dat weten we nu al welquote:Op donderdag 28 april 2005 14:59 schreef stribe het volgende:
Ik mag zelf weten tot hoelaat ik werk, als ik maar minimaal 6 uur per dag maak, en dat ik aan het einde van de week 40 uur heb gewerkt!
Dan komt de bus pas aan! Eig moet ik van 8:00 tot 16:30!quote:Op donderdag 28 april 2005 14:56 schreef somegirl het volgende:
da's een rare tijd? 8.10 ! ik moet van half 9 tot half 6 met een uur pauze van half 1 tot half 2, waarin we gratis kunnen sporten en heel goedkoop onder de zonnebank kunnen
Downloaden?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
die heeft met vader op video
en ja, we hebben een dvd speler
mag ik niet van peterquote:
Is dat niet een beetje te ver voor je?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:57 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zullen we eens samen gaan dan?in Grun
Neuhquote:Op donderdag 28 april 2005 15:02 schreef somegirl het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje te ver voor je?
ah die zijn lekkerquote:Op donderdag 28 april 2005 15:01 schreef stribe het volgende:
Ik ga zo ff naar de AH, lekker gevulde croissantjes halenheb honger
![]()
Ik ben nog maar net begonnen, maandag is m'n eerste zonnebank sessie! Maar afgelopen weekend heeft me ook al goed gedaanquote:Op donderdag 28 april 2005 15:00 schreef Megter het volgende:
[..]
Dan komt de bus pas aan! Eig moet ik van 8:00 tot 16:30!
Die pauze en dat sporten is relax zeg!!!! Dus je bent lekker bruin
damn nou krijg ik daar ook weer zin inquote:Op donderdag 28 april 2005 15:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
ah die zijn lekker
ik haal vaak ei/bacon salade en 4 pistolsletjes
Wij hebben er thuis ook één, ik ga maar 's voorbruinen binnenkortquote:Op donderdag 28 april 2005 15:03 schreef somegirl het volgende:
[..]
Ik ben nog maar net begonnen, maandag is m'n eerste zonnebank sessie! Maar afgelopen weekend heeft me ook al goed gedaan![]()
We halen altijd zelf lunch, er moet elke dag 1 iemand boodschappen doen. Is een klein bedrijf. we zitten met zn vijven op kantoor.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:05 schreef somegirl het volgende:
Kunnen jullie trouwens een beetje relaxed eten op je stage of moet je alles zelf mee nemen? / kopen?
ik nietquote:Op donderdag 28 april 2005 15:05 schreef stribe het volgende:
Wie gaat er vanavond nog meer sporten??
ik iig wel naar Shaolin
Wie gaat er vanvond nog meer op stap??
ik denk dat ik ook nog ff op stap ga! In Weert...
Ik koop alles in de stad elke dagquote:Op donderdag 28 april 2005 15:05 schreef somegirl het volgende:
Kunnen jullie trouwens een beetje relaxed eten op je stage of moet je alles zelf mee nemen? / kopen?
Gisteren gesport (3x p/week)quote:Op donderdag 28 april 2005 15:05 schreef stribe het volgende:
Wie gaat er vanavond nog meer sporten??
ik iig wel naar Shaolin
Wie gaat er vanvond nog meer op stap??
ik denk dat ik ook nog ff op stap ga! In Weert...
Ik nog 22!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:05 schreef knox_ het volgende:
Nog 38 dagen en dan ben ik klaar !
Ik neem het vaak zelf mee omdat het goedkoper is (student hequote:Op donderdag 28 april 2005 15:05 schreef somegirl het volgende:
Jaa tuurlijk wrijf 't er maar inquote:Op donderdag 28 april 2005 15:06 schreef somegirl het volgende:
ik hoef nog maar 25 dagen!!! (en dat terwijl ik nog maar net begonnen ben!)
Klinkt goed! Gaaf zo'n groot bedrijf! Hier werken zo'n 150 man, er is wel een aardige kantine, maar er is geen geschijden rook gedeelte, dus als je zit te eten zitten andere mensen tegen over je rook in je gezicht te blazen, erg vervelend.....quote:Op donderdag 28 april 2005 15:07 schreef stribe het volgende:
[..]
Ik neem het vaak zelf mee omdat het goedkoper is (student he), ik werk bij Philips Research op de high tech campus, daar werken 6000 mensen. Daar zijn dus ook voorzieningen voor gemaakt, dus je heb hier dan ook een foodcourt waar je echt vanalles kan halen, een AH, een grand cafe, een restaurant en zelfs een kapper
. Dus eten hoef je hier in principe niet mee te nemen.
1 keer is genoeg hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 15:09 schreef Houniet het volgende:
mijn moetie maakt altijd broodjes voor me
verder is de koffie of thee graties hier
Mag dat nog dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:10 schreef somegirl het volgende:
[..]
Klinkt goed! Gaaf zo'n groot bedrijf! Hier werken zo'n 150 man, er is wel een aardige kantine, maar er is geen geschijden rook gedeelte, dus als je zit te eten zitten andere mensen tegen over je rook in je gezicht te blazen, erg vervelend.....
editquote:
volgensmij officieel niet nee, ik geloof dat volgens de wet er een apart rokers gedeelte moet zijn... maar ja om nou meteen de arbo op je stage bedrijf af te sturen is ook weer een beetje asoquote:
* stribe tuned snel in op radio 538, weet dat afstudeercollega verliefd is op Elizequote:
Ik noem het rechtvaardigquote:Op donderdag 28 april 2005 15:12 schreef somegirl het volgende:
[..]
volgensmij officieel niet nee, ik geloof dat volgens de wet er een apart rokers gedeelte moet zijn... maar ja om nou meteen de arbo op je stage bedrijf af te sturen is ook weer een beetje aso
Maar ik ga nu toch altijd lekker onder de zonnebank dus dan heb ik er ook geen last meer van! en met mooi weer lekker buiten zitten natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Heerlijk ja, buiten zitten in de pauze. Genieten van de dingen die om je heen gebeurenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:16 schreef somegirl het volgende:
[..]
Maar ik ga nu toch altijd lekker onder de zonnebank dus dan heb ik er ook geen last meer van! en met mooi weer lekker buiten zitten natuurlijk
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:17 schreef Houniet het volgende:je spoiler werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij mij werkt ie ook niet
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
Kan je niet paar vrije uurtjes opnemen?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb geen zin meer, maar moet nog meer dan 2 uur. stagebegeleider is wel net de deur uit. die gaat een week vakantie vieren.
gemeen is dat ja....... ik heb ook echt geen flikker te doen.... en dan moet je maar wachten!!! tot het eindelijk half 6 is, en dan joepie!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb geen zin meer, maar moet nog meer dan 2 uur. stagebegeleider is wel net de deur uit. die gaat een week vakantie vieren.
Neeeeee, kan wel maar dan moet ik ze later in halen. later heb ik liever vrijquote:Op donderdag 28 april 2005 15:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Kan je niet paar vrije uurtjes opnemen?
ja en ik heb nu ook echt niets te doen.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:22 schreef somegirl het volgende:
[..]
gemeen is dat ja....... ik heb ook echt geen flikker te doen.... en dan moet je maar wachten!!! tot het eindelijk half 6 is, en dan joepie!!!!!!!!
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Neeeeee, kan wel maar dan moet ik ze later in halen. later heb ik liever vrij
ik heb geen vrije uren. Mijn stage is ingericht naar zoveel 100-uren en dat komt overeen met 32 uur per week.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:24 schreef Megter het volgende:
[..]
lekker dan! Ik heb 58 vrije uren om in 18 weken naar eigen inzicht op te maken. En aangezien ik maar 36 urige werkweek heb neem ik vrijwel elke vrijdag vrij
Whahahahaquote:Op donderdag 28 april 2005 15:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hehehe iemand die zijn auto moet duwenpech!
jij bent grappigquote:Op donderdag 28 april 2005 15:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik dacht ff dat t robbie williams was, toen ik debovenkant zag
Te lang!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:30 schreef R-Alph het volgende:
Tering... hoelang ben ik weg geweest? Nu al deel 3 en op de 5e pagina
waarom geloof ik je niet? je gaat zeker die kerel helpen duwenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik verhuis ff naar een andere pc. tot zo!
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik dacht ff dat t robbie williams was, toen ik debovenkant zag
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
waarom geloof ik je niet? je gaat zeker die kerel helpen duwen
EEh, goed man!! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:39 schreef Fisher het volgende:
Woehoe feest!!!! Ik krijg net mail van school dat ik m'n project en toets heb gehaald![]()
dit terwijl ik zeker wist dat 't project niet af was zoals ze 't wil maar mooi
![]()
![]()
![]()
Een vrouw zal niet snel zeggen dat ze je mist, maar laat het je in natura voelenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:39 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ik ben gemist geworden![]()
Als deze post nu van een vrouw was mn dag al helemaal goed![]()
Doe maarquote:Op donderdag 28 april 2005 15:40 schreef Megter het volgende:
Ijsmeis, zal ik #4 doen?
Welkom pinguin! Hoe is het daar in München?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef pinguin het volgende:
All the way from München.
* pinguin loopt stage bij een Research en Development Center van het een na grootste "food processing" bedrijf ter wereld. Chocolade eten is hier geen probleem
En ja, ik verveel mij soms een klein beetje...![]()
![]()
Ik moet naar Dusseldorf binnenkortquote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef pinguin het volgende:
All the way from München.
* pinguin loopt stage bij een Research en Development Center van het een na grootste "food processing" bedrijf ter wereld. Chocolade eten is hier geen probleem
En ja, ik verveel mij soms een klein beetje...![]()
![]()
't gaat gewoon goed weer wordenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
http://www.weeronline.nl/Nederland/Amsterdam.htm
i rest my case
Vergeet die foto niet hequote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Een vrouw zal niet snel zeggen dat ze je mist, maar laat het je in natura voelen
Had ik er maar een. Dan mocht ze het vaak laten voelenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Een vrouw zal niet snel zeggen dat ze je mist, maar laat het je in natura voelen
Morgen ben ik er vrijwel niet he! Zal strax ff de nieuwste op online zetten. Verder redden jullie het welquote:
toch weer intresse??? anders ga ik naar megter toe hoor hahhaaquote:
Omdat ze weten dat hij geen fuck uitvoert en daarom nog de hoop hebben dat hij nog werktquote:Op donderdag 28 april 2005 15:49 schreef knox_ het volgende:
[..]
Nog 3 kwartier hierWaarom moet je zo lang man
Dit is je kans dagloper!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:50 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
toch weer intresse??? anders ga ik naar megter toe hoor hahhaa
Megter had het op iemand anders voorzien, tochquote:Op donderdag 28 april 2005 15:50 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
toch weer intresse??? anders ga ik naar megter toe hoor hahhaa
Nou ik zou zeggen kijk maar even rond, er zijn meer vrouwen dan jij lief kan hebbenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:49 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Had ik er maar een. Dan mocht ze het vaak laten voelen![]()
* knox_ kijkt rond en ziet alleen een neger tegenover hem zitten.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen kijk maar even rond, er zijn meer vrouwen dan jij lief kan hebben
Dan ken je mij nog niet zekerquote:Op donderdag 28 april 2005 15:51 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Megter had het op iemand anders voorzien, toch
Working on itquote:Op donderdag 28 april 2005 15:51 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Megter had het op iemand anders voorzien, toch
Jij bent wilmaquote:Op donderdag 28 april 2005 15:53 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Dan ken je mij nog niet zeker![]()
Nou jah, als het een vrouw is is het een vrouw toch.....quote:Op donderdag 28 april 2005 15:52 schreef knox_ het volgende:
[..]
* knox_ kijkt rond en ziet alleen een neger tegenover hem zitten.
Doe je best knox_quote:Op donderdag 28 april 2005 15:52 schreef knox_ het volgende:
[..]
* knox_ kijkt rond en ziet alleen een neger tegenover hem zitten.
Het is geen vrouwquote:Op donderdag 28 april 2005 15:54 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Nou jah, als het een vrouw is is het een vrouw toch.....![]()
Goed zo, maar weet je waar die 'Tijger'willie voor staat???quote:
Precies een kut is een kutquote:Op donderdag 28 april 2005 15:54 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Nou jah, als het een vrouw is is het een vrouw toch.....![]()
ben je der ook weerquote:Op donderdag 28 april 2005 15:54 schreef Remzerrr het volgende:
Woow dit gaat echt snelZit je ff een dag op school en deel 3 is alweer bijna vol
![]()
Ja ff een dag schoolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |