EEh, goed man!! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:39 schreef Fisher het volgende:
Woehoe feest!!!! Ik krijg net mail van school dat ik m'n project en toets heb gehaald![]()
dit terwijl ik zeker wist dat 't project niet af was zoals ze 't wil maar mooi
![]()
![]()
![]()
Een vrouw zal niet snel zeggen dat ze je mist, maar laat het je in natura voelenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:39 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ik ben gemist geworden![]()
Als deze post nu van een vrouw was mn dag al helemaal goed![]()
Doe maarquote:Op donderdag 28 april 2005 15:40 schreef Megter het volgende:
Ijsmeis, zal ik #4 doen?
Welkom pinguin! Hoe is het daar in München?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef pinguin het volgende:
All the way from München.
* pinguin loopt stage bij een Research en Development Center van het een na grootste "food processing" bedrijf ter wereld. Chocolade eten is hier geen probleem
En ja, ik verveel mij soms een klein beetje...![]()
![]()
Ik moet naar Dusseldorf binnenkortquote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef pinguin het volgende:
All the way from München.
* pinguin loopt stage bij een Research en Development Center van het een na grootste "food processing" bedrijf ter wereld. Chocolade eten is hier geen probleem
En ja, ik verveel mij soms een klein beetje...![]()
![]()
't gaat gewoon goed weer wordenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
http://www.weeronline.nl/Nederland/Amsterdam.htm
i rest my case
Vergeet die foto niet hequote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Een vrouw zal niet snel zeggen dat ze je mist, maar laat het je in natura voelen
Had ik er maar een. Dan mocht ze het vaak laten voelenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Een vrouw zal niet snel zeggen dat ze je mist, maar laat het je in natura voelen
Morgen ben ik er vrijwel niet he! Zal strax ff de nieuwste op online zetten. Verder redden jullie het welquote:
toch weer intresse??? anders ga ik naar megter toe hoor hahhaaquote:
Omdat ze weten dat hij geen fuck uitvoert en daarom nog de hoop hebben dat hij nog werktquote:Op donderdag 28 april 2005 15:49 schreef knox_ het volgende:
[..]
Nog 3 kwartier hierWaarom moet je zo lang man
Dit is je kans dagloper!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:50 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
toch weer intresse??? anders ga ik naar megter toe hoor hahhaa
Megter had het op iemand anders voorzien, tochquote:Op donderdag 28 april 2005 15:50 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
toch weer intresse??? anders ga ik naar megter toe hoor hahhaa
Nou ik zou zeggen kijk maar even rond, er zijn meer vrouwen dan jij lief kan hebbenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:49 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Had ik er maar een. Dan mocht ze het vaak laten voelen![]()
* knox_ kijkt rond en ziet alleen een neger tegenover hem zitten.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen kijk maar even rond, er zijn meer vrouwen dan jij lief kan hebben
Dan ken je mij nog niet zekerquote:Op donderdag 28 april 2005 15:51 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Megter had het op iemand anders voorzien, toch
Working on itquote:Op donderdag 28 april 2005 15:51 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Megter had het op iemand anders voorzien, toch
Jij bent wilmaquote:Op donderdag 28 april 2005 15:53 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Dan ken je mij nog niet zeker![]()
Nou jah, als het een vrouw is is het een vrouw toch.....quote:Op donderdag 28 april 2005 15:52 schreef knox_ het volgende:
[..]
* knox_ kijkt rond en ziet alleen een neger tegenover hem zitten.
Doe je best knox_quote:Op donderdag 28 april 2005 15:52 schreef knox_ het volgende:
[..]
* knox_ kijkt rond en ziet alleen een neger tegenover hem zitten.
Het is geen vrouwquote:Op donderdag 28 april 2005 15:54 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Nou jah, als het een vrouw is is het een vrouw toch.....![]()
Goed zo, maar weet je waar die 'Tijger'willie voor staat???quote:
Precies een kut is een kutquote:Op donderdag 28 april 2005 15:54 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Nou jah, als het een vrouw is is het een vrouw toch.....![]()
ben je der ook weerquote:Op donderdag 28 april 2005 15:54 schreef Remzerrr het volgende:
Woow dit gaat echt snelZit je ff een dag op school en deel 3 is alweer bijna vol
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |