Klinkt goed! Gaaf zo'n groot bedrijf! Hier werken zo'n 150 man, er is wel een aardige kantine, maar er is geen geschijden rook gedeelte, dus als je zit te eten zitten andere mensen tegen over je rook in je gezicht te blazen, erg vervelend.....quote:Op donderdag 28 april 2005 15:07 schreef stribe het volgende:
[..]
Ik neem het vaak zelf mee omdat het goedkoper is (student he), ik werk bij Philips Research op de high tech campus, daar werken 6000 mensen. Daar zijn dus ook voorzieningen voor gemaakt, dus je heb hier dan ook een foodcourt waar je echt vanalles kan halen, een AH, een grand cafe, een restaurant en zelfs een kapper
. Dus eten hoef je hier in principe niet mee te nemen.
1 keer is genoeg hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 15:09 schreef Houniet het volgende:
mijn moetie maakt altijd broodjes voor me
verder is de koffie of thee graties hier
Mag dat nog dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:10 schreef somegirl het volgende:
[..]
Klinkt goed! Gaaf zo'n groot bedrijf! Hier werken zo'n 150 man, er is wel een aardige kantine, maar er is geen geschijden rook gedeelte, dus als je zit te eten zitten andere mensen tegen over je rook in je gezicht te blazen, erg vervelend.....
editquote:
volgensmij officieel niet nee, ik geloof dat volgens de wet er een apart rokers gedeelte moet zijn... maar ja om nou meteen de arbo op je stage bedrijf af te sturen is ook weer een beetje asoquote:
* stribe tuned snel in op radio 538, weet dat afstudeercollega verliefd is op Elizequote:
Ik noem het rechtvaardigquote:Op donderdag 28 april 2005 15:12 schreef somegirl het volgende:
[..]
volgensmij officieel niet nee, ik geloof dat volgens de wet er een apart rokers gedeelte moet zijn... maar ja om nou meteen de arbo op je stage bedrijf af te sturen is ook weer een beetje aso
Maar ik ga nu toch altijd lekker onder de zonnebank dus dan heb ik er ook geen last meer van! en met mooi weer lekker buiten zitten natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Heerlijk ja, buiten zitten in de pauze. Genieten van de dingen die om je heen gebeurenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:16 schreef somegirl het volgende:
[..]
Maar ik ga nu toch altijd lekker onder de zonnebank dus dan heb ik er ook geen last meer van! en met mooi weer lekker buiten zitten natuurlijk
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:17 schreef Houniet het volgende:je spoiler werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij mij werkt ie ook niet
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
Kan je niet paar vrije uurtjes opnemen?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb geen zin meer, maar moet nog meer dan 2 uur. stagebegeleider is wel net de deur uit. die gaat een week vakantie vieren.
gemeen is dat ja....... ik heb ook echt geen flikker te doen.... en dan moet je maar wachten!!! tot het eindelijk half 6 is, en dan joepie!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb geen zin meer, maar moet nog meer dan 2 uur. stagebegeleider is wel net de deur uit. die gaat een week vakantie vieren.
Neeeeee, kan wel maar dan moet ik ze later in halen. later heb ik liever vrijquote:Op donderdag 28 april 2005 15:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Kan je niet paar vrije uurtjes opnemen?
ja en ik heb nu ook echt niets te doen.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:22 schreef somegirl het volgende:
[..]
gemeen is dat ja....... ik heb ook echt geen flikker te doen.... en dan moet je maar wachten!!! tot het eindelijk half 6 is, en dan joepie!!!!!!!!
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Neeeeee, kan wel maar dan moet ik ze later in halen. later heb ik liever vrij
ik heb geen vrije uren. Mijn stage is ingericht naar zoveel 100-uren en dat komt overeen met 32 uur per week.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:24 schreef Megter het volgende:
[..]
lekker dan! Ik heb 58 vrije uren om in 18 weken naar eigen inzicht op te maken. En aangezien ik maar 36 urige werkweek heb neem ik vrijwel elke vrijdag vrij
Whahahahaquote:Op donderdag 28 april 2005 15:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hehehe iemand die zijn auto moet duwenpech!
jij bent grappigquote:Op donderdag 28 april 2005 15:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik dacht ff dat t robbie williams was, toen ik debovenkant zag
Te lang!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:30 schreef R-Alph het volgende:
Tering... hoelang ben ik weg geweest? Nu al deel 3 en op de 5e pagina
waarom geloof ik je niet? je gaat zeker die kerel helpen duwenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik verhuis ff naar een andere pc. tot zo!
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik dacht ff dat t robbie williams was, toen ik debovenkant zag
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
waarom geloof ik je niet? je gaat zeker die kerel helpen duwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |