Duidelijkquote:Op donderdag 28 april 2005 14:45 schreef TuXeDo het volgende:
hmm 's avonds stappen, lijkt me wel wat
Zaterdag wordt het echt zondigen veel bier, sterke drankquote:Op donderdag 28 april 2005 14:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
DaYwALKuR, wat ga je doen in amsterdam, naast broodjes eten bij de de subway (niet goed voor de lijn hoor!)
Yep!quote:Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef tijgerwillie het volgende:
heey megter is TuXeDo J-J
Je hebt toch mijquote:Op donderdag 28 april 2005 14:46 schreef somegirl het volgende:
Oh ja, en m'n stage begeleider is ook bijna altijd weg. Da's wel kut aangezien ik m hard nodig heb.... maar ook wel weer relaxed natuurlijk!
ik ben de hele dag op het museumplein en misschien later rembrandtplein (oepsquote:Op donderdag 28 april 2005 14:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zaterdag wordt het echt zondigen veel bier, sterke drank. Verder eens kijken bij Rembrandtplein, Museumplein. En op zoek naar een lekker broodje
(Mac/BK vind ik 3x niets
)
35 werkdagenquote:Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb net uitgerekend: nog 38 dagen (werkdagen)
Wil jij m'n enquete even goedkeuren dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Je hebt toch mijwat moet je met die lastige stagebegeleider
Waar moet ik tekenenquote:Op donderdag 28 april 2005 14:49 schreef somegirl het volgende:
[..]
Wil jij m'n enquete even goedkeuren dan?
welke zenderquote:Op donderdag 28 april 2005 14:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier staat de radio de hele dag aan.
Hopelijk geen regen, anders ga ik echt niet op dat grasveldje staan bij het museumplein met mijn nieuwe puma'squote:Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben de hele dag op het museumplein en misschien later leidseplein.
Yep!quote:
doe dan geen nieuwe schoenen aan! ik weet alleen dat ik zeer ws mn marijke helwegen t-shirt aan doe (plastic fantasticquote:Op donderdag 28 april 2005 14:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hopelijk geen regen, anders ga ik echt niet op dat grasveldje staan bij het museumplein met mijn nieuwe puma's
Jij stapt wel snel over naar een ander zegquote:Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Je hebt toch mijwat moet je met die lastige stagebegeleider
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |